quote:Op maandag 7 januari 2013 16:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ga voor het voetbal, randmongool met je hooligan toetsenbord vingers. Dat jij je op internet wil profileren met geweld moet je zelf weten, zal wel aan het niveau van scholing liggen....
En van wie je gehakt maakt moet je ook zelf weten. Heb nog nooit een Beerschot fan bij PSV gezien, dus hoe kun je dat nou beweren ? Lamlul.
Ben er trots op, vooral die lege tribunes zijn mooi om te zien. Dat kutclubje van je zal nooit de allure van Antwerp FC krijgen.quote:
Ten eerste versta ik er geen zak van. Ten tweede ben ik het eens met de Boswachter.quote:
Een belg. En ook nog ene die voor fucking Beerschot is, het AGOVV van Belgie.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wat is die Bojan voor trieste rukker eigenlijk? Wat is er nou stoer aan vechten met andere supporters en rascistsche taal uitkramen? Wat voor zielige mongool ben je dan?
Waaar zie jij een lege tribune dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben er trots op, vooral die lege tribunes zijn mooi om te zien. Dat kutclubje van je zal nooit de allure van Antwerp FC krijgen.
Ga maar lekker vechten.
Van de 12.771 plaatsen opt kiel zaten er toch zeker 9000-9500 man hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 16:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dat filmpje wat jij net postte blonk uit met overvolle tribunes?
beerschot dit seizoen gemiddeld 7669 man, maximaal 10300(capaciteit 12500).quote:Op maandag 7 januari 2013 16:35 schreef bojan het volgende:
[..]
Van de 12.771 plaatsen opt kiel zaten er toch zeker 9000-9500 man hoor
Voor een match tegen Beveren, een laagvlieger niet slecht
Beerschot staat dan ook op een degradatieplaats.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
beerschot dit seizoen gemiddeld 7669 man, maximaal 10300(capaciteit 12500).
Ter vergelijking, alleen vvv en rkc komen onder dit gemiddelde in de eredivisie, maar hun stadioncapaciteit is slechts 8000 en 7500
Beerschot zal niet degraderen hoor, desnoods via de eindronde maar play off 3 van Cercle winnen we zeker, en dan in de eindronde van 2de klassers zie ik ook niet in wie sterker is dan onsquote:Op maandag 7 januari 2013 16:52 schreef sausagin het volgende:
Beerschot gaat degraderen , bojan
Antwerp F.c. mag wel promoveren van 2de klasse
Is dat een goeie?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie krijgen Johansson er wel bij. Al schijnt hij volgens verschillende bronnen nog geen kut te kunnen dekken.
Lolquote:Op maandag 7 januari 2013 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De trainer van Groningen over Johansson.
Beerschot staat zelfs nog halverwege qua toeschouwersaantallen in de jupiler league, dus het is niet alleen bij beerschot vrij karigquote:Op maandag 7 januari 2013 16:56 schreef bojan het volgende:
[..]
Beerschot staat dan ook op een degradatieplaats.
Onze club wil trouwens een nieuw stadion bouwen van 25.000 plaatsen maar we worden helaas van alle kanten tegengewerkt. Het stad wil Beerschot en Antwerp in één stadion, maar wij willen met die baggere club niets te maken hebben
Wij hebben potentieel genoeg hoor
waarom een stadion van 25.000 als er gemiddeld 7.669 komenquote:Op maandag 7 januari 2013 16:56 schreef bojan het volgende:
[..]
Beerschot staat dan ook op een degradatieplaats.
Onze club wil trouwens een nieuw stadion bouwen van 25.000 plaatsen maar we worden helaas van alle kanten tegengewerkt. Het stad wil Beerschot en Antwerp in één stadion, maar wij willen met die baggere club niets te maken hebben
Wij hebben potentieel genoeg hoor
Afgeschermde vakken. Heel Beerschot wil wel naar het stadion komen, maar durven gewoon weg niet met 7 duizend diehard racistische hooligans op de tribune.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom een stadion van 25.000 als er gemiddeld 7.669 komen
quote:Op maandag 7 januari 2013 15:55 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor domme vraag om het te onderbouwen met onderzoek, dat kan jij evenmin voor de vraag andersom, daarvoor ben je geheel afh van de clubs.
Klopt, maar ik spreek enkel in naam van Beerschot.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Beerschot staat zelfs nog halverwege qua toeschouwersaantallen in de jupiler league, dus het is niet alleen bij beerschot vrij karig
Je moet op lange termijn bekijken. Met nieuw stadion en terug resultaten is 25.000 zeker niet te groot voor Beerschotquote:Op maandag 7 januari 2013 17:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom een stadion van 25.000 als er gemiddeld 7.669 komen
En hoelang zijn jullie al bezig met dat nieuwe stadion en wanneer staat het er?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:05 schreef bojan het volgende:
[..]
Klopt, maar ik spreek enkel in naam van Beerschot.
Dit jaar een gemiddelde van 7500 is zwak, tot enkele jaren geleden hadden wij toch een gemiddelde van 9000 - 10000 nog hoor, en was het stadion uitverkocht tegen de toppers. Nu was het zelfs tegen Brugge en anderlecht niet uitverkocht...
Maar toch maak ik er mij geen zorgen over, spelen we in een gloednieuw stadion en vallen de resultaten mee, kunnen wij (met gemak zelfs) 20.000 man halen
Patrick Vanoppen is er al 6 jaar mee bezig maar zolang het stad ons geen bouwvergunning heeft staan we nergens.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En hoelang zijn jullie al bezig met dat nieuwe stadion en wanneer staat het er?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |