Ahhquote:Op maandag 7 januari 2013 16:20 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik wou eigenlijk niet hardop zeggen dat ik een schurfthekel heb aan U2..
quote:Op maandag 7 januari 2013 16:28 schreef Under_Score het volgende:
ja dat mag ook wel als je voor een ton aan effecten voor je versterker plugt.
U2 een zeikband noemen en zeggen dat je er een grafhekel aan hebt maar wel Hold Me Kiss Me Thrill Me spelenquote:Op maandag 7 januari 2013 16:33 schreef Under_Score het volgende:
geen idee, ik kom niet veel verder dan sunday bloody sunday, en misschien nog een beetje hold me kiss me etc... en als ik in een goede bui ben nog angel of harlem maar daar houd het echt wel op.
bijna net zo'n zeikband als coldplay *ril*
Je bent in ieder geval niet de enigequote:Op maandag 7 januari 2013 16:20 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik wou eigenlijk niet hardop zeggen dat ik een schurfthekel heb aan U2..
Ja, ik ben eigenlijk ook dom geweest dat ik er uberhaupt op in ben gegaan, het is alleen maar mierenneuken nuquote:
Er zijn er maar weinig die het niet hebben.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval niet de enige
En tóch is hun laatste tour de best opbrengende tour óóit, hmm.. leg me dat dan eens uitquote:Op maandag 7 januari 2013 17:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig die het niet hebben.
Dat was bijwijze vanquote:Op maandag 7 januari 2013 17:29 schreef brother52 het volgende:
Nee, ik ben gestopt me dingen aan jou uitleggen. Je doet er toch niks mee.
Jij zocht toch nog leuke elementen, ik kwam net nog een Alternative 8 tegen SDquote:Op maandag 7 januari 2013 17:29 schreef brother52 het volgende:
Nee, ik ben gestopt me dingen aan jou uitleggen. Je doet er toch niks mee.
SH15 toch? Niet echt wat ik op dit moment zoek, ben meer op zoek naar actieve elementen.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij zocht toch nog leuke elementen, ik kwam net nog een Alternative 8 tegen SD
Nothing's changedquote:Op maandag 7 januari 2013 17:40 schreef Braddie het volgende:
De tyfus trouwens, veel plezier verder met gitaarspelen allemaal, en veel plezier met dit hele topic.
De ballen.
quote:
Jawel hoor, nieuw jaar = nieuwe kansen, ik ben hier pleite.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:21 schreef -Menn0- het volgende:
Ik kwam weer even kijken, nieuw jaar = nieuwe kansen enzo.
Maar
[..]
Nothing's changed
[..]
Braddie toch, je bent hier over een paar weken gewoon weer terug. Geen dingen beloven die je niet kan waarmakenquote:Op maandag 7 januari 2013 18:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jawel hoor, nieuw jaar = nieuwe kansen, ik ben hier pleite.
Ik wens julie een fijn gitaar jaar, en een fijn leven buiten en op dit forum!
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Laat maar, ik heb een txt bestandje met posts van Braddie wanneer hij belooft nooit meer terug te komen, ik zit nu op 11. Bij de 15 zal ik een compilatie maken
Het schijnt dat ze dat met de nieuwe serie (81x en zo) redelijk goed hebben opgelost.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Yesh, Dan gaan voor de 81/60, gebruik tegewnoordig de 60 in de neck 90% van de tijd ook voor m'n ritme partijen, dik gelijk en genoeg definitie en wordt niet te wollig wat je snel met de hals positie hebt.
Denk dat je daar ook voorall voor de naam betaald maar ze zien er wel vet uitquote:Op maandag 7 januari 2013 19:18 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil een James Hetfield setje in mijn aanstaande LTD
In dit geval vind ik het wel okéquote:Op maandag 7 januari 2013 19:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Denk dat je daar ook voorall voor de naam betaald maar ze zien er wel vet uit
Valt op zich nog wel mee. Ongeveer even duur als een setje blackouts.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Denk dat je daar ook voorall voor de naam betaald maar ze zien er wel vet uit
Ik bedoel juist dat er geen probleem mee isquote:Op maandag 7 januari 2013 19:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze dat met de nieuwe serie (81x en zo) redelijk goed hebben opgelost.
Jammer dat ik ze nergens kan testen want die Blackouts lijken me een erg goed alternatief voor een setje EMG-x'en. Qua prijs maakt het ook geen ene donder uit...
Snap ik maar luister maar eens naar de verschillen tussen bijvoorbeeld een 85 en een 85x. Die 85x klinkt weer net wat strakkerquote:Op maandag 7 januari 2013 20:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik bedoel juist dat er geen probleem mee is
Normaal geeft je hals element een dikker geluid maar wat minder strak, maar met die EMG geen last van
Straks eens wat YT videos kijkenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Snap ik maar luister maar eens naar de verschillen tussen bijvoorbeeld een 85 en een 85x. Die 85x klinkt weer net wat strakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |