abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5573465
Judith

Leeftijd: 29
Beroep: Afslankconsulent
Favoriete eten: Thais met mie en champagne
Trefwoorden: recht voor z'n raap, vastberaden, energiek

Judith danst al haar hele leven en volgde toneelles bij Bert Klunder. Ze is een opvallende vrouw, die met haar tomeloze energie en enthousiasme mensen weet te motiveren en op te vrolijken.
Als superman strijdt zij tegen het onrecht en hoopt dat de mensen weer tot elkaar komen.
Judith's motto is: "Everything happens for a reason".

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 13-09-2002 17:00]

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_5573501
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 17:23 schreef SmashBro het volgende:

en het is haar foto die er bij staat?
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_5573646
quote:

Zo ook onrecht.
O+. Ripley. O+.
pi_5574007
Lekker strak in het pak, lekker!
pi_5574451
Hee, die ken ik. Nou ja, van naam en gezicht dan. Komt uit Alkmaar.
pi_5574508
Deze is wel leuk denk ik.
Billie Holiday is Lady Day!
  woensdag 28 augustus 2002 @ 18:44:53 #7
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_5574575
quote:
..
..
Diėtiste heet dat in 'Olland.

On-topic:
Met haar wil ik wel een paar calorietjes verbranden.

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_5580547
quote:
Ok, van dit naieve kutwijf ga ik echt heel veel walgen.
pi_5581718
quote:
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 18:44 schreef sooty het volgende:
Diėtiste heet dat in 'Olland.
Nee, beslist niet! Een diėtiste heeft een 4-jarige HBO opleiding met goed gevolg afgesloten en mag dieten voorschrijven. Afslank-consulente is geen beschermd beroep en dus kan zelfs je buurvrouw die titel gebruiken (ze zal wel een LOI-hobby-cursusje gedaan hebben). Zij mogen alleen voedingsadviezen geven, nooit dieten voorschrijven!

Een diėtiste doet ook veel meer dan helpen bij het afvallen, bijv. dieten voor topsporters, dieten bij allerlei stofwisselingsproblemen, ziektes en allergiėn, adviezen in dieetkeuken van ziekenhuizen, adviezen in levensmiddelenindustrie... etc etc. Mag (en vooral KAN) een "afslankconsulente" allemaal niet.

Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_5581720
Zouden we haar straks tijdens ritjes kunnen bewonderen?
  donderdag 29 augustus 2002 @ 11:34:22 #11
9471 JaJoah
Leck mich am Arsch
pi_5583336
Nou daar zou ik het wel mee kunnen

Gelukkig heb ik geen hoge vereisten

ik kom uit limburg! en ben er godverdomme trots op!
  donderdag 29 augustus 2002 @ 13:11:47 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5584630
Judith lijkt me wel een geschikte meid. Niet te overdreven, maar wel lekker spontaan tegen iedereen.

My soul is painted like the wings of butterflies
  Trouwste user 2022 donderdag 29 augustus 2002 @ 20:26:19 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_5591716
quote:

Als superman strijdt zij tegen het onrecht en hoopt dat de mensen weer tot elkaar komen.

Vrede op aarde.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_5591727
Ze ziet er wel goed uit
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_5591757
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 20:27 schreef hp22 het volgende:
Ze ziet er wel goed uit
Binnenkort zul je dat wel nog beter kunnen beoordelen
pi_5592793
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 20:28 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Binnenkort zul je dat wel nog beter kunnen beoordelen

Ja op tv..maar ik had t dus over de streams
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  maandag 2 september 2002 @ 00:58:06 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5617036
Leek me in het begin de leukste meid, maar eerlijk gezegd komt er niet al te veel uit (nog). Ze ziet er natuurlijk wel prettig uit in die stringzwembroekjes, maar een beetje interessante verhalen mag ook wel. Haar uitstraling is wel okay denk ik, dus hopelijk komt ze nog wat los.
  maandag 2 september 2002 @ 18:04:11 #18
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_5625993
Van harte welkom bij de club voor Big Brother Judith fans! Judith zit bij de eerste 8 bewoners die vandaag het huis hebben betrokken.

Deze club is opgericht door de directe familie van Judith. Samen met jou willen we er een succes van maken! We hopen samen met jullie veel plezier te beleven aan Judith's aanwezigheid in het Big Brother huis.

Op dit moment zijn we achter de schermen druk bezig voor deze club en Judith's eigen website.

Bron : http://fan.clubs.nl/judith

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_5629921
Ik vind haar af en toe wat weg hebben van prinses victoria. Ik vind haar wel sympatiek overkomen.
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
  dinsdag 3 september 2002 @ 00:04:45 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5632398
Tijdens het zien van de herhaling van de uitzending van 7 uur kreeg ik halverwege (nu dus) even het idee dat het lijkt alsof ze verliefd is op Daniela... maar dat zal toch niet..... of.....?
  dinsdag 3 september 2002 @ 00:14:46 #21
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_5632596
jongens, jongens ( en meisjes natuurlijk), Die Judith is dus niet leuk. Loopt erg populair door het huis heen, beetje zeiken op Mustapha ( wat anders is, is eng), steeds met die batterij van der in beeld ( wat nou afslankconsulante?). Nee, geen punten voor Judith, deruit met die eenheidsworst!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  dinsdag 3 september 2002 @ 00:19:39 #22
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5632689
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 00:14 schreef Maurisico het volgende:
jongens, jongens ( en meisjes natuurlijk), Die Judith is dus niet leuk. Loopt erg populair door het huis heen, beetje zeiken op Mustapha ( wat anders is, is eng), steeds met die batterij van der in beeld ( wat nou afslankconsulante?). Nee, geen punten voor Judith, deruit met die eenheidsworst!
Nou, ik wil niet veel zeggen, maar Mustapha deed die eerste dagen idd behoorlijk 'eng'. (niet op tv geweest trouwens). Dus ik gaf haar groot gelijk dat ze daar iets over zei tegen Mustapha. Ik vond het eigenlijk een pluspunt voor Judith.
Mustapha lijkt nu over die moeilijke eerste periode heen te zijn trouwens en komt lekker los.
  dinsdag 3 september 2002 @ 00:38:21 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5633006
Ze doet me denken aan Kim van Kooten (zusje) trouwens. Niet dat ze aan haar kan tippen, maar ze lijkt er wel wat op.
  dinsdag 3 september 2002 @ 00:48:54 #24
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_5633141
Is op je bed liggen, niet als een huppeltje door het huisheen kirren, maar gewoon heel relax op de bank liggen, is dat eng?

Tjee, dan ben ik ook eng!

Mijn punt is: Waarom zegt Judith meteen tegen Mustapha dat ze hem eruit gaat stemmen? Puur en alleen omdat hij niet het stereotype pubergedrag vertoont wat de anderen tot nu toe wel laten zien. Dat is eerder een beetje eng van Judith lijkt me= iemand doet anders, dus moet ie weg.

dinsdag 3 september 2002 @ 01:01:01 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5633263
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 00:48 schreef Maurisico het volgende:
Is op je bed liggen, niet als een huppeltje door het huisheen kirren, maar gewoon heel relax op de bank liggen, is dat eng?
Nee, maar een kwartier in de tuin rondjes lopen en een heel verhaal tegen jezelf houden in het duits over dat iedereen 'krank in den kopf ist', gevolgd door opmerkingen als 'in Deutschland ist es viel schöner' en meer pro-duitse zaken, vind ik een klein beetje eng (understatement). Maar zoals gezegd, dat lijkt nu voorbij te zijn.
pi_5636682
Of het nou wel of niet eng was, ze stoorde zich aan zijn gedrag en ik vind het eerlijk van haar dat zij dat (als enige) recht in z'n gezicht heeft gezegd.
pi_5639562
Ik vond 'r wel een beetje zeiken hoor... En de term "niet relaxed" bezigen als je bijna 30 bent vind ik niet relaxed.

(Als je 15 bent staat het ook al vrij dom trouwens, maar dan kun je tenminste nog zeggen dat het aan de puberteit ligt en dat ze er nog wel overheen groeit.)

LaToya rules
  dinsdag 3 september 2002 @ 22:17:37 #28
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_5644834
-----
Scanman schreef:

'krank in den kopf ist', gevolgd door opmerkingen als 'in Deutschland ist es viel schöner' en meer pro-duitse zaken,
------

Mustapha zal wel aan de Duitse BB hebben deelgenomen!

pi_5646803
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 22:17 schreef Maurisico het volgende:
-----
Scanman schreef:

'krank in den kopf ist', gevolgd door opmerkingen als 'in Deutschland ist es viel schöner' en meer pro-duitse zaken,
------

Mustapha zal wel aan de Duitse BB hebben deelgenomen!

maar dit is een topic over Judith
pi_5681553
Judith is tot nu toe de knapste vrouw uit BB
  vrijdag 6 september 2002 @ 22:18:41 #31
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_5691584
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 18:36 schreef Minnie_ het volgende:
Hee, die ken ik. Nou ja, van naam en gezicht dan. Komt uit Alkmaar.
Ja, ik ken 'r ook uit die contreien. Ben er net op gewezen, heb nog geen minuut BB gezien dit jaar.
Vroeger deed ze altijd druk met allerlei locale miss-verkiezingkjes, die nooit veel opleverden.
Wat dat betreft past ze wel in het beeld van de BB-deelnemer als iemand alsnog bekend wil worden. Ofzo.
Life is what you make it.
pi_5697918
Tot nu toe heeft ze bij mij het voordeel van de twijfel.

In ieder geval al 1 sterke aktie toen ze Mustafa met zijn afzijdigheid confronteerde. Ze kwam toen ook echt oprecht op mij over.

Verder is ze idd de mooiste vrouw tot nu toe in BB4.
Ze heeft een lief koppie met mooie ogen. Niet zo'n heel geweldig figuurtje, maar zeker niet slecht.

'T hangt er natuurlijk vanaf wat ze verder nog gaat presteren, maar volgens mij is ze een goede kanshebster op de overwinning.

Go Judith!

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_5775847
Wat heeft iedereen tegen Judith, ik vind haar de normaalste die er in zit en naast Ting ook de leukste!
  Trouwste user 2022 donderdag 12 september 2002 @ 22:14:22 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_5775884
quote:
Op donderdag 12 september 2002 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Wat heeft iedereen tegen Judith, ik vind haar de normaalste die er in zit en naast Ting ook de leukste!
Ja Ting heeft me de afgelopen weken wel vermaakt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_5848867
[afbeelding]
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 18:04 schreef StephanL het volgende:
Lekker strak in het pak, lekker!
Niet verkeerd inderdaad
quote:
Op maandag 2 september 2002 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Ze ziet er natuurlijk wel prettig uit in die stringzwembroekjes....
Klopt
quote:
Op vrijdag 6 september 2002 11:39 schreef DJ_Saucage het volgende:
Judith is tot nu toe de knapste vrouw uit BB
Nee vind ik niet, tenminste niet de aller knapste.
maar zeker niet verkeerd...
  donderdag 19 september 2002 @ 11:01:23 #36
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_5873721
Ik vind Judith een muts die door iedereen aardig gevonden wil worden en ook heel snel bang is om er niet bij te horen. Dan reageert ze een beetje opdringerig, jaloers en onbegrepen!

Kortom, een zeikwijf eerste klas, zou zomaar eens de nieuwe Dezeuree kunnen worden!

Oh ja, en d'r stem/accent is zeikerdezeik, kutterdekut!

Back in town
pi_5911007
Ze spreekt het woord "leuk" EXACT hetzelfde uit als Sita. Opvallend.
LaToya rules
pi_5911108
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 20:06 schreef SmashBro het volgende:
Ze spreekt het woord "leuk" EXACT hetzelfde uit als Sita. Opvallend.
Inderdaad, onwijs opvallend. Ze komen namelijk uit dezelfde contreien.
Shrink - it's a lifestyle
  zaterdag 21 september 2002 @ 20:15:46 #39
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_5911135
Ze is lekker ordinair
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_5911200
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 20:15 schreef Vibromass het volgende:
Ze is lekker ordinair
lekker niet
ordinair wel

... en nep!
... en egocentrisch!
... en zichzelf belangrijk vindend!
... en ... ehm nou ja... laat ook maar

Kennis zonder verstand is dubbele dwaasheid
pi_5922293
edit: komt beter tot z'n recht in het anti judith topic

[Dit bericht is gewijzigd door Tante Bep op 22-09-2002 20:10]

pi_5922338
Het lekkerste ding in dat huis. Als ze d'r bek opendoet moet je er gewoon wat inproppen
[b]Op donderdag 29 augustus 2002 11:14 schreef calvobbes het volgende:[/b][br]Is dit het nieuwe beleid van Fok? Alle herrieschoppers mod maken en hersenspoelen tot softy....
pi_5922360
En omhoog. Deze boven de anti topics
[b]Op donderdag 29 augustus 2002 11:14 schreef calvobbes het volgende:[/b][br]Is dit het nieuwe beleid van Fok? Alle herrieschoppers mod maken en hersenspoelen tot softy....
pi_5922364
quote:
Op zondag 22 september 2002 20:10 schreef Trammelant het volgende:
Het lekkerste ding in dat huis. Als ze d'r bek opendoet moet je er gewoon wat inproppen
ja een reep of een banaan, daar kickt ze op
pi_6027136
Huh, ik wist helemaal nie dat ze een vriend had
quote:
Liefde als een sprookje

Gisteravond kregen de Bewoners alvast een voorproefje op de komende jaarwisseling. Judiths stoere vriendje Maurits wilde zijn muze met vuurwerk opnieuw veroveren.

En van deze romantische daad, wil vriendin Jeanette graag het mijne weten. Hoe heb jij Maurits eigenlijk leren kennen, vraagt Jeanette Judith in het bubbelbad. Meteen gaan Judiths ogen glimmen, helemaal terug in de tijd vertelt ze Jeanette een verhaal waarbij iedereen wel moet gaan zwijmelen. Zo ook onze Jeanette.

Een klein meisje

Mijn ouders hebben al jaren een tapijtenwinkel, en als klein meisje zat ik altijd op een kleedje achter in de winkel. Ik speelde vaak dat ik een prinsesje was en dat ik kon vliegen. Op een dag kwam Maurits met zijn ouders de winkel bezoeken. Ik zat op mijn tapijtje en gluurde naar hem, hij gluurde terug. Heel goed kan ik me dat niet meer herinneren maar Maurits is dat kleine meisje met die grote kijkers nooit meer vergeten. Altijd als hij langs de winkel liep, keek hij naar binnen in de hoop een glimp van dat ene meisje op te vangen, vertelt ze zonder stoppen.

Vliegend tapijt

Helemaal in haar element vertelt Judith verder. Jaren later zat ik bij een vriendin in haar koffiehuis een broodje te eten. Zij paste altijd op zijn huis omdat hij veel in het buitenland zat. En toen kwam hij binnen om zijn sleutels op te halen. Van schrik rende ik de winkel uit, zon verpletterende indruk maakte hij op me. En Maurits, die vroeg direct aan mijn vriendin waar ik ineens naar toe moest. Haar ouders hebben een tapijtzaak en ik denk dat ze daar heen gevlogen is, mompelde haar vriendin nuchter.

Yasmine

En toen viel het kwartje bij hem. Daar zat vroeger altijd zon leuk meisje, ik was een beetje verliefd op haar, vertrouwde de prins zijn sleutelbewaarster toe. Dat moet Judith geweest zijn want haar ouders hebben de winkel al dertig jaar, antwoordde Judiths vriendin zich geheel van de opbloeiende liefde aan haar bar onbewust. En toen, toen wist deze Alladin het zeker, dit moest een teken zijn. Het meisje dat zo haastig uit het café verdween was zijn Yasmine en hij hoopte vurig met haar op het vliegende tapijtje te belanden.

En ze leefden...

Jeanette kan het bijna niet geloven. Wat verschrikkelijk lief, knijpt ze haar bubbelmaatje in haar arm. En Judith straalt, haar vriend is een echte held en ze hoopt nog lang en gelukkig met hem te leven.

Hebben de streamverslaggevers haar wel 's over hem horen praten???

Bep snapt nu helemaal niet meer dat ze Daniella verweet dat die voor Laurens had gekozen

pi_6028162
quote:
Op zondag 29 september 2002 16:12 schreef Tante Bep het volgende:
Huh, ik wist helemaal nie dat ze een vriend had
[..]

Hebben de streamverslaggevers haar wel 's over hem horen praten???

Bep snapt nu helemaal niet meer dat ze Daniella verweet dat die voor Laurens had gekozen

In alle streams die ik verslagen heb, heb ik haar nog nooit over hem horen praten.
I'm not nuts. I just have guts!!
pi_6081399
Over Judith moet toch genoeg te melden zijn Vanmiddag nog zat ze late_vogel en Anzjie enorm te irriteren.. vandaar dus ook een schopje voor dit topicje.
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_6093152
Ik lees de streamverslagen en wat zie ik ......onze Judith heeft weer eens het hoogste woord Ze heeft denk ik toch niet zo goed begrepen wat Janet bedoelde vanmiddag met ...als jij aan het woord ben word ik stil of loop weg want er is geen speld tussen te krijgen dan.......Er is niemand die nu ff roep "hou je kop" zoals vanmiddag toen Janet aan het zingen was
Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
  donderdag 3 oktober 2002 @ 18:42:39 #49
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6093246
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 18:35 schreef late_vogel het volgende:
Ik lees de streamverslagen en wat zie ik ......onze Judith heeft weer eens het hoogste woord Ze heeft denk ik toch niet zo goed begrepen wat Janet bedoelde vanmiddag met ...als jij aan het woord ben word ik stil of loop weg want er is geen speld tussen te krijgen dan.......Er is niemand die nu ff roep "hou je kop" zoals vanmiddag toen Janet aan het zingen was
het lijkt alsof ze zijn bang van dat mens of ze horen het gekakel al niet meer...
Ja ze moet nog maar even blijven...Tegen de tijd dat ze denkt dat ze BB gewonnen heeft eruit kicken gnegne wat verheug ik me op dat moment
  donderdag 3 oktober 2002 @ 18:43:45 #50
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6093271
Die Judith is wel een geval apart. Ze is zo zweverig als de pest.... gelooft in alles wat behoorlijk onwaarschijnlijk is en houdt er niet van als mensen er een andere levensvisie dan de hare op na houden. Judith ziet er lekker uit, vooral in dat stringslipje.... en aangezien het oog ook wat wil mag ze alleen daarom wel blijven. Helaas voor ons is het warme weer voorbij, dus erg vaak zullen we die heerlijke achterkant niet meer kunnen aanschouwen. Ter compensatie moet ze de komende tijd dan maar naakt gaan douchen ofzo..... én flink wat ruzie's beginnen in het huis! Want wat ruzie's betreft zullen we het van Judith en Jeanette moeten hebben. De rest zie ik nog niet echt heibel schoppen in het huis. Helaas is Judith dan weer een type die het meteen wil uitpraten, dus we kunnen nooit erg lang van die ruzie's genieten.

Winnen mag Judith vanzelfsprekend niet, maar haar nog een aantal weken gebruiken voor de kleine en grote irritaties lijkt me prima. En zoals gezegd moet ze ook dat lekkere lijf blijven tonen natuurlijk... anders kunnen we ook wel alleen een audio stream aanzetten

pi_6100507
Judith is er vrij zeker van dat ze hem eerder gezien heeft. 'Ik heb dat dus heel vaak, omdat ik dus een fotografies geheugen hep.'

Ik word dus ff echt niet goed van die muts hoor

vrijdag 4 oktober 2002 @ 01:12:53 #52
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6100610
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 01:01 schreef late_vogel het volgende:
Judith is er vrij zeker van dat ze hem eerder gezien heeft. 'Ik heb dat dus heel vaak, omdat ik dus een fotografies geheugen hep.'

Ik word dus ff echt niet goed van die muts hoor

Wie hep se eerder gesien dan??
pi_6100614
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 01:12 schreef Anzjie het volgende:

[..]

Wie hep se eerder gesien dan??

Dennis de mennis
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 15:59:14 #54
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_6109386
Jaaaaa Hallooooo ik sloooopp dus gewoooooonnn eeen gorrrddiijjnnreeeells en daar heb ik echt heeeeeeeeeelll veel spijt van! Ik vind dat dus echt niet okeeeeeeeeee, maaar het spijt me echt heeeeell eeerrruuuggg!

TRAP DIE GRAFKUT MET DIE ZEIKSTEM TOCH IN DIE BUNKER!

* Elbutre moet toch niet boos worden he!

Back in town
pi_6109402
Waarom mag Judtih weer samen bij Laurens?
Waarom zit Judith altijd in de bungalow?
Waarom geen straf voor haar als ze iets sloopt terwijl het bij jeanette echt per ongeluk ging?

Ik krijg een beetje het gevoel dat ze wel in een goed blaadje staat bij Hummie

vrijdag 4 oktober 2002 @ 16:18:09 #56
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_6109721
Anti-Judith!

Wat een enorm grafwijf is dat met haar zeikstem! Nu heeft ze wat gesloopt en krijgt ze een waarschuwing, terwijl Jeanette, die PER ongeluk iets kapot maakte, voor 24 uur de bunker in moest! Lekker consequent BB... NOT!

Ik hoop dat we binnenkort bewoners eruit mogen stemmen, ipv stemmen op je favo-bewoner...
* femalehunter gaat dan voor de verandering WEL bellen! *

pi_6111669
GRRRRRRRRRRRR:(
Waarom is juist deze ubermuts mijn naamgenoot en heeft ze verdomme mijn smaak kleding aan .
Ze irriteert me en blijft me irriteren .
Ik wil dat ze uit het bb-huis oprot , waar moet het met de rest van de Judiths heen al zij in het huis blijft , dan blijven wij voor eeuwig gebrandmerkt .
We are the weirdo's mr - The Craft
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 18:59:11 #58
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_6111692
Ik leef met je mee.....
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 18:59:13 #59
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6111693
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 18:57 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
GRRRRRRRRRRRR:(
Waarom is juist deze ubermuts mijn naamgenoot en heeft ze verdomme mijn smaak kleding aan .
Ze irriteert me en blijft me irriteren .
Ik wil dat ze uit het bb-huis oprot , waar moet het met de rest van de Judiths heen al zij in het huis blijft , dan blijven wij voor eeuwig gebrandmerkt .
Ik zou m'n naam veranderen
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 20:08:52 #60
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6112571
Eindelijk zijn de mensen wakker geworden. Die judith is echt een bitch.
Moes had het al door en iedereen in het huis maar zeggen dat het aan moes ligt.
Die gozer had al bij het begin problemen met die bitch.

ik begrijp niet dat de andere bewoners steeds achter haar blijven staan.
Als die Jeannete echt zo was als ze zei dat ze is , dan had ze haar echt moeten trappen.Maar je ziet weer die Jeannete lult gewoon teveel.

pi_6116081
Dit moet me ff van het hart na het dagboek gesprek

Judith zei van de week tegen iemand (laurens dacht ik ) JE MOET LUISTEREN en laat ze dat nou vanavond zelf niet goed gedaan hebben

pi_6117221
Judith (en Laurens trouwens ook) mag er van mij absoluut tot het einde in blijven. Als de winnaar van BB gekozen zou worden op het feit dat ze je zwaar irriteren, dan komt zij daar zeker voor in aanmerking. Punt is alleen dat ik haar nou net niet het geld gun. Da's nou weer jammer voor haar.

Maar voor mijn kijkplezier moet ze zeker blijven. Want anders zou het maar weer retesaai worden. En daarvoor kijk ik niet naar BB. Zij is toch één van de weinigen die voor mij het zout in de pap is. (maar wat vind ik haar irritant!!!)

[Dit bericht is gewijzigd door sillie op 05-10-2002 02:05]

zaterdag 5 oktober 2002 @ 02:02:58 #63
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6117298
Ja ze is zwaar irritant, ze moet net als ze denkt dat ze de buit binnen heeft eruit geknikkerd worden ( ik val in herhaling) Maar wat zou ik die kop van haar dan graag willen zien verheug me er zo op
  Moderator zaterdag 5 oktober 2002 @ 11:27:05 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6119399
Zet Judith genoeg onder druk, en ze weet haar misselijke karakter niet meer te verhullen onder wollige zweefpraatjes:
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 00:28 schreef scanman01 het volgende:
Judith en Margriet aan de klets.
"Als ik alleen naar de bunker had gemoeten en verder niemand, dan had ik het niet gedaan...", zegt Judith verdedigend. "Want ik denk dat (1)iedereen het wel weet dat ik het er niet makkelijk mee had. Maar ik vindt niet dat wij haar verdriet aandoen. (2)Wij wisten ook niet dat ze hier heeft zitten huilen. [..]
"En wat BB zelf allemaal al gedaan heeft om Daan stuk te krijgen....", begint Judith... "(3)dan hoef ik me nu niet schuldig te gaan voelen!"
"
ad (1)Eigenlijk zegt ze dat als het aan haar had gelegen, ze deze keuze niet gemaakt had. Dat is een aperte leugen. Ze heeft in het cafe juist anderen lopen overtuigen, o.a. Ting.

ad (2) Dat Daniela had zitten huilen en nog steeds huilde, zagen ze toch na afloop! Toen hadden ze toch alsnog kunnen stoppen! Wat een lamlendige KUT-smoes!

ad (3) O! Dus omdat BB al gemeen deed tegen Daan, is het ook minder erg dat zij haar gekweld hebben! Fijne mentaliteit, Judith! Als iemand toch al in elkaar getrapt wordt, dan is het minder erg als jij ook nog een schop geeft?

Walgelijk sujet!

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_6119687
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 11:27 schreef Gert het volgende:
ad (1)Eigenlijk zegt ze dat als het aan haar had gelegen, ze deze keuze niet gemaakt had. Dat is een aperte leugen. Ze heeft in het cafe juist anderen lopen overtuigen, o.a. Ting.

ad (2) Dat Daniela had zitten huilen en nog steeds huilde, zagen ze toch na afloop! Toen hadden ze toch alsnog kunnen stoppen! Wat een lamlendige KUT-smoes!

ad (3) O! Dus omdat BB al gemeen deed tegen Daan, is het ook minder erg dat zij haar gekweld hebben! Fijne mentaliteit, Judith! Als iemand toch al in elkaar getrapt wordt, dan is het minder erg als jij ook nog een schop geeft?

Ik begreep gisteravond dat Judith in eerste instantie heeft gezegd het niet te zien zitten. De vier mannen wilden echter het spel meespelen. Judith heeft vervolgens een knop omgezet, zoals ze het zelf noemde, en is het spel mee gaan spelen.

Ik vind het onzin om te stoppen met de confrontatie omdat Daniela huilde. Als Daniela zich gekweld voelt is dat omdat zij daar zelf voor kiest. Ik vind het eerder kwalijk dat Daniela haar verdriet zo ten toon spreidt en daarmee het plezier dat degenen die wel naar het café mochten vergalt.

Moderator zaterdag 5 oktober 2002 @ 11:57:45 #66
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6119767
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 11:50 schreef Bus watcher het volgende:
[..]
De vier mannen wilden echter het spel meespelen. Judith heeft vervolgens een knop omgezet, zoals ze het zelf noemde, en is het spel mee gaan spelen.
Het is misschien makkelijk roepen vanaf de zijlijn, maar je kon op je klompen aanvoelen dat dit heel, heel vervelend voor Daniela zou zijn. Ik vind dit typisch een geval waarbij je je NIET kan verschuilen achter een groepsmening, maar je EIGEN verantwoordelijkheid moet nemen. Als je dan de verkeerde keuze hebt gemaakt, en dat achteraf probeert goed te kletsen door te zeggen dat je het er eigenlijk niet mee eens was, dan ben je voor mij een grote labbekak. Zeker als je mond altijd overloopt van "GEVOEL" en "RESPECT".
quote:
Ik vind het onzin om te stoppen met de confrontatie omdat Daniela huilde.
Kan wel wezen, maar dat zei Judith niet! Judith zegt dat ze het niet wisten. En dat slaat nergens op, toen ze het eenmaal wél wisten hadden ze alsnog kunnen stoppen. Dus het is gewoon schoonpraterij.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 05-10-2002 12:02]

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_6119901
Ik ben het er niet mee eens dat het heel, heel vervelend voor Daniela zou zijn. Ze is één van de zeven bewoners die niet naar het café mochten en ze maakte daar zelf een drama van. Ik vind niet dat van Judith verwacht had mogen worden dat zij haar poot stijf zou houden. Daardoor zou zij er alleen verantwoordelijk voor zijn dat de groep naar de bunker zou moeten (althans dat dacht men op dat moment).
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 12:21:51 #68
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6119942
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 12:15 schreef Bus watcher het volgende:
Ik ben het er niet mee eens dat het heel, heel vervelend voor Daniela zou zijn. Ze is één van de zeven bewoners die niet naar het café mochten en ze maakte daar zelf een drama van. Ik vind niet dat van Judith verwacht had mogen worden dat zij haar poot stijf zou houden. Daardoor zou zij er alleen verantwoordelijk voor zijn dat de groep naar de bunker zou moeten (althans dat dacht men op dat moment).
Ik ben het met je eens. Volgens mij wordt Judith hier weer heel erg op aangevallen omdat toch al nieman haar mag. Dus deze kans wordt een beetje té enthousiast aangegrepen om haar nog verder de grond in te boren.
  Moderator zaterdag 5 oktober 2002 @ 12:26:32 #69
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6119975
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 12:15 schreef Bus watcher het volgende:
Ik ben het er niet mee eens dat het heel, heel vervelend voor Daniela zou zijn.
Nou, dan voel je het m.i. niet goed aan.

En ook al is het misschien enigszins begrijpelijk dat Judith zwichtte voor de groepsdruk, dan nog vind ik het labbekakkerig om je achteraf alsnog als heiligste van de groep op te gaan stellen: "ik wou niet maar zij wouden zo graag". Bah! Da's dan dubbel verraad van Judas: eerst Daan en daarna de groep.

Eerst een foute beslissing nemen en er daarna als een slang proberen onderuit te draaien, dat is wat ze nu doet.

D I S R E S P E C T

Moderator zaterdag 5 oktober 2002 @ 12:28:51 #70
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6119992
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 12:21 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens. Volgens mij wordt Judith hier weer heel erg op aangevallen omdat toch al nieman haar mag. Dus deze kans wordt een beetje té enthousiast aangegrepen om haar nog verder de grond in te boren.

Beetje flauw, laten we het wel even inhoudelijk houden. Ik zie inn jouw post geen enkel inhoudelijk argument waarom Judith gisteren al dan niet fout zat. Ik geef alleen maar inhoudelijke argumenten, en kom juist niet met verhalen over dat Judith toch al niet deugde etc.
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 12:46:25 #71
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6120120
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 12:28 schreef Gert het volgende:
Beetje flauw, laten we het wel even inhoudelijk houden. Ik zie inn jouw post geen enkel inhoudelijk argument waarom Judith gisteren al dan niet fout zat. Ik geef alleen maar inhoudelijke argumenten, en kom juist niet met verhalen over dat Judith toch al niet deugde etc.
Haar opmerking gisteren dat ze het wel zou hebben verteld als alleen zij naar de bunker had gemoeten vond ik een beetje makkelijk inderdaad. Toch blijf ik vinden dat de reacties vrij logisch waren en dat BB hier de ware boosdoener is. En het gaat allemaal over een meisje dat moest huilen omdat ze niet bij haar favoriete zanger mocht zijn, een volwassen meisje.... BB blijft ook gewoon een spel waar veel geld mee te verdienen is.... en al zou Judith puur voor haarzelf gekozen hebben dan heb ik daar nog geen problemen mee. Voor haar is het ook een kwestie van op de beste manier die 100 dagen zien door te komen. Sorry, maar ik zie het gewoon allemaal niet zo heftig, hoewel BB dat wel zo wil laten overkomen door de heftige term 'vriendschap' erbij te halen.
  Moderator zaterdag 5 oktober 2002 @ 13:00:07 #72
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6120308
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 12:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En het gaat allemaal over een meisje dat moest huilen omdat ze niet bij haar favoriete zanger mocht zijn, een volwassen meisje....
Mijn mening is dat je het een beetje verkeerd inschat als je denkt dat de tranen puur kwamen omdat "ze haar favoriete zanger niet mocht zien." Waar het werkelijk om ging, is dat Big Brother haar dit aandeed. Terwijl ze toch al op de huid werd gezeten door Big Brother. Ze huilde om de onrechtvaardigheid.
(Daan zit in hetzelfde schuitje als Diane, die vorig jaar vaak de klos was bij BB, jij moet dit nog wel weten!)

Misschien is het in deze ook verhelderend om Andries' column over huilen in het BB-huis even te lezen op de frontpage van mediawatchers.

quote:
en al zou Judith puur voor haarzelf gekozen hebben dan heb ik daar nog geen problemen mee.
Ik evenmin!!! Waar ik problemen mee heb, is dat ze haar keus probeert mooi te praten!

Als ze had gezegd: "Niet zeiken Daan, ik had geen zin om 10 dagen in die bunker te gaan zitten punt uit", dan had ik dat gerespecteerd, echt. Maar niet éérst een bepaalde keus maken, en als je dan op je vingers wordt getikt gaan roepen dat ze wel moest vanwege de groepsdruk. Ze moest NIETS.

zaterdag 5 oktober 2002 @ 13:05:47 #73
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6120358
Ik ben het wel met BW eens dat Daniela een zeikstraal is om te gaan huilen voor zoiets en dat ze daar mee op haar beurt de sfeer voor de rest verpest zou hebben als Marco daadwerkelijk opgetreden had.

Aan de andere kant sta ik absoluut achter de mening van Gert omtrent Judiths gedragingen.....

Ik bedoel dat je een beslissing neemt en daardoor te kennen geeft dat de vriendschap je eik niet zo veel doet; das nog een ding. Maar om dan vervolgens jezelf zo schaamteloos proberen vrij te pleiten met allemaal niet valide argumenten getuigt van een schijnheilige mentaliteit waar ik in ieder geval grote moeite mee heb.

zaterdag 5 oktober 2002 @ 13:13:15 #74
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6120439
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 13:00 schreef Gert het volgende:
Waar het werkelijk om ging, is dat Big Brother haar dit aandeed. Terwijl ze toch al op de huid werd gezeten door Big Brother. Ze huilde om de onrechtvaardigheid.
Dat kwam er nog eens bij ja... En ik vond het ook lullig dat ze wéér Daniela moesten hebben, maar ik denk dat dat nou eenmaal zo uit kwam. En als ze huilde om het feit dat BB haar weer wilde 'pakken' dan had dat misschien ook niet veel uitgemaakt als de bungalowbewoners terug in de kamer meteen de waarheid hadden verteld.... Feit blijft dat men bezig is geweest om opnieuw een streek op haar kosten uit te halen.
quote:
Waar ik problemen mee heb, is dat ze haar keus probeert mooi te praten!
Ik zie het als 'haar keuze uitleggen' ... met uitzondering van die opmerking dat ze het wel verteld zou hebben als alleen zij naar de bunker had gemoeten (wat ze er misschien uitgooide omdat ze zich toen toch wel in het nauw gedreven voelde) ... Ze zei gewoon dat het voor haar een keuze was tussen iemand een streek leveren wat naar alle waarschijnlijkheid alleen een resultaat op de korte termijn zou hebben.... of met z'n allen ķnclusief Daniela de bunker in voor een langere periode. Het hele verhaal zou totaal anders zijn geworden als het niet halen van de confrontatie had ingehouden dat de bungalow bewoners de bunker in hadden gemoeten BEHALVE Daniela! Dan ontstaat een heel ander verhaal! Dan pas waren ze egoistisch bezig geweest.... nu niet!
pi_6122489
Judith is echt een kutwijf van wat ze op TV laten zien

Altijd maar die discussies aangaan en daarna doen alsof zij de zielepoot is, ze is echt veel te ego

Echt zo iemand die van mij dood neer mag vallen :p

Wel leuk dat ze er in zit, want ze zorgt voor wat actie in deze nogal saaie BB

Knahmsayin?
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 17:07:26 #76
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6122601
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 16:50 schreef infamous het volgende:
Echt zo iemand die van mij dood neer mag vallen :p
Je komt wel over als een zeer aardig persoon trouwens... Je lijkt me een stuk aardiger dan Judith.
pi_6122631
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 17:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je komt wel over als een zeer aardig persoon trouwens... Je lijkt me een stuk aardiger dan Judith.

joh?
Knahmsayin?
pi_6122680
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 17:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

In ieder geval een stuk eerlijker!
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 17:15:44 #79
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6122688
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 17:15 schreef Koalala het volgende:
In ieder geval een stuk eerlijker!
Dat wel!
pi_6123178
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 13:13 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik zie het als 'haar keuze uitleggen' /

Niks uitleggen, gewoon schijnheilig goed lullen.Ze wist dondersgoed waar ze mee bezig was.
pi_6132212
Judith is nog steeds top! Ik vind haar nog steeds de leukste bewoonsters in het BB huis.
pi_6135050
Volgens mij vindt Judith Dennis wel leuk
pi_6135194
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
Judith is nog steeds top! Ik vind haar nog steeds de leukste bewoonsters in het BB huis.
Wat vind je leuk aan haar?
pi_6135225
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 15:01 schreef rooierooie het volgende:

[..]

Wat vind je leuk aan haar?

Ja? Wat is eigenlijk leuk aan haar? Haar naam misschien?
pi_6135329
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
nou leuk zeg dat gebemoei: "je moet L-U-I-S-T-E-R-E-N"
  zondag 6 oktober 2002 @ 16:40:25 #86
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6136416
Stukje uit het streamverslag van Sillie:

Judith geeft Laurens een uitbrander. Alles moet van de kastjes af. Ze heeft hem heel lang voorgetrokken, maar nu gaat iedereen dat doen. Nu zit alles in de kastjes.

(Ik hoor het haar zeggen) Wanneer is er nu eens iemand die haar echt goed op de bek laat gaan???

zondag 6 oktober 2002 @ 16:55:47 #87
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6136661
Nou MOES had redelijk schijt aan haar: vinden jullie niet?

Maar ja ,ze zegt nou ook niets tegen hem. Hij heeft er geen last meer van!

zondag 6 oktober 2002 @ 18:36:16 #88
19200 Tja
Slangenmens
pi_6137912
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 16:55 schreef IfULikeMe het volgende:
Nou MOES had redelijk schijt aan haar: vinden jullie niet?

Maar ja ,ze zegt nou ook niets tegen hem. Hij heeft er geen last meer van!

Zo is dat
It is I, LeClerc
  zondag 6 oktober 2002 @ 18:45:01 #89
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6138014
Judith houdt de gemoederen wel bezig... en kan dus rustig bestempeld worden als een goed uitgekozen BB4 bewoner!! Die gaat de komende weken nog wel een aantal keren flink onderuit, al of niet door toedoen van andere bewoners...
  zondag 6 oktober 2002 @ 18:57:36 #90
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6138200
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 18:45 schreef scanman01 het volgende:
Judith houdt de gemoederen wel bezig... en kan dus rustig bestempeld worden als een goed uitgekozen BB4 bewoner!! Die gaat de komende weken nog wel een aantal keren flink onderuit, al of niet door toedoen van andere bewoners...
Kan haast niet wachten
pi_6168560
De dropjesaffaire is weer een nieuw dieptepunt van onze Jubitch. Kan het nog erger?
Straks gaat ze zich ook nog bemoeien met de wijze waarop haar medebewoners zich kleden

Die moet gewoon is flink gegangbangd worden door de rest

Iedereen is een hoer, alleen de prijs is anders!
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 18:50:05 #92
6941 APK
Factual, I think.
pi_6173529
Ik vond dit wel opmerkelijk. (Uit het streamverslag van Gia):
quote:
Dennis heeft zijn microphone verkeerd zitten. Judith zegt dat hij hem beter onder de kleren kan dragen.
Ze zegt dat ze thuis een zender had om te oefenen, haar vader belde dan dat ze de batterijen moest wisselen.
Wat hier nu weer van te denken?
Zou ze thuis ook met de videocamera geoefend hebben in het bikini-douchen
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 9 oktober 2002 @ 03:09:37 #93
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6182272
Judith is me er wel eentje. Zou ze nou in het werkelijke leven ook zo zijn of is het de situatie in het huis wat haar een beetje gek maakt? Ze heeft eigenlijk best veel pluspunten.... ziet er heel lekker uit in bikini.... maakt alle bewoners gek waardoor er ruzies en discussies ontstaan..... kan al flippen vanwege een paar dropjes.... en lijkt me ook nog wel een beetje bi. Al met al best veel punten om haar in het huis te houden, want een tweede Sandy is ze zeker niet. Toch moet de regie haar even naakt op de gevoelige plaat vastleggen zodat we dat ook even aan heel internettend Nederland kunnen tonen en ze behoorlijk door de grond gaat als ze dat ziet kort na haar exit. Dus regie.... gewoon even bij de les blijven en vooral kort voor en kort na het douchen even opletten! (als ze in de bungalow zit!)
  woensdag 9 oktober 2002 @ 08:25:42 #94
20057 bbvolger
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
pi_6182503
ik heb net de streamverslagen van gisteravond gelezen. Wat kan die meid zeuren.Ze kunnen daar in arm maar beter een weegschaal aanschaffen. Kan ze ook nog het brood gaan wegen voordat ze het verdeeld.ze kon eens een kruimeltje minder krijgen dan de rest.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 13:58:09 #95
36900 Jay-W
Ach Ja Joh?
pi_6187045
Naakt-shot van Jubitch?
Ze zijn allemaal zo preuts daaro dat ze in de bungalow met bikini aan staan te douchen en waarschijnlijk alleen in de bunker poedeltje naakt zijn i.v.m. wel afgeschermde douche
M.u.v. Sjūnetteke hulde aan haar!

Maarruh... zitten we daarop te wachten eigenlijk?
Op d'r bekkie gaan doet ze toch wel... of gaat ze de nieuwe reclame bitch voor Venco worden?

Je bent pas een ster als je ook kunt vallen :-)
  donderdag 10 oktober 2002 @ 14:47:25 #96
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_6210593
* Elbutre SCHOPT Judith keihard naar boven!

Poeh, poeh, dat is lekker!

Al die agressie in een keer kwijt!

Back in town
pi_6218898
Toen ik 'r zag staan met dat bordje met Mustapha erop in het voorstukje van De Zwakste Schakel kon ik haar wel schieten. WAT een doos. Mustapha is een van de intelligentsten van het stel, ze stemt alsof het gewoon BB is in plaats van De Zwakste Schakel. Gelukkig zette Chazia haar daaover op haar nummer.

Judith, JIJ bent de zwakste schakel, in alle opzichten. GOODBYE!

LaToya rules
pi_6226581
Volgens mij zou ze het best ver kunnen schoppen. Judith is soms gewoon supersociaal en dat spreekt denk ik de Nederlandse bevolking wel aan.

Ze heeft supergelijk als ze het heeft over de vieze scheten van Laurens (is gewoon a-sociaal). En het feit dat ze de dropjespot die Arthur gekregen heeft van z'n moeder probeert te beschermen tegen de aso's die hun honger niet kunnen bedwingen, is natuurlijk ook heel nobel. Dit waren gewoon dingen waar ik het heel erg met haar eens was (voor de verandering).

Ze zou het typische voorbeeld kunnen zijn voor jonge ouders die tegen hun kinderen zeggen 'kijk, dat is nou een sociaal meisje, daar mogen jullie voor bellen'.

Ik vond het dan ook geweldig om te zien hoe ze Laurens zo zat te stangen. En Laurens, dat watje, durft natuurlijk geen meisje te slaan, want als Judith een kerel was geweest, dan had-ie d'r al lang en breed een tik verkocht.

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_6247509
meelopers
goh volgens mij zij er hier een hoop meelopers
allemaal met een moon step en nike schoenen
zo snel als er ze een opmerking maakt over wat sommige een lekker ding vinden (mustahpa) krijgt ze er van langs
er is niet veel mis met Judith net zoals de andere bewoners
hier worden mensen zwart gemaakt wat nergens op slaat
als ze zwart was geweest was het discriminatie
en blondje zijn het ook niet helemaal uhge uhge
ik persoonlijk ben geen fan maar ben ook zeker niet jaloers
ze is/probeert eerlijk te zijn en vecht tegen onredelijkheid
dat sommige alleen maar slapen en andere kunnen uitschelden voor dom enzo ach dat geeft alleen maar aan hoe hij in de maatschappij staat
de psycholoog vindt ik nix maar verder mag iedereen zijn fan hebben ja ook de psych!
maar zwart maken :w nee dat IS dom
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 17:06:39 #100
6941 APK
Factual, I think.
pi_6247586
Daar heb je helemaal gelijk in Harrie1.

Alleen zou ze wat vaker d'r grafmuil moeten houden en die verongelijkte kop op vrolijk zetten.

zaterdag 12 oktober 2002 @ 17:12:59 #101
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6247686
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 16:59 schreef harrie1 het volgende:
meelopers
goh volgens mij zij er hier een hoop meelopers
allemaal met een moon step en nike schoenen
zo snel als er ze een opmerking maakt over wat sommige een lekker ding vinden (mustahpa) krijgt ze er van langs
er is niet veel mis met Judith net zoals de andere bewoners
hier worden mensen zwart gemaakt wat nergens op slaat
als ze zwart was geweest was het discriminatie
en blondje zijn het ook niet helemaal uhge uhge
ik persoonlijk ben geen fan maar ben ook zeker niet jaloers
ze is/probeert eerlijk te zijn en vecht tegen onredelijkheid
dat sommige alleen maar slapen en andere kunnen uitschelden voor dom enzo ach dat geeft alleen maar aan hoe hij in de maatschappij staat
de psycholoog vindt ik nix maar verder mag iedereen zijn fan hebben ja ook de psych!
maar zwart maken :w nee dat IS dom
Een verademing om eindelijk een keer een redelijk positieve reactie te lezen. Judith is helemaal zo slecht niet, maar als iemand begint dan krijgt je soms een sneeuwbaleffect.
(In Duitsland gebeurde dat ook in BB1, alleen nog vele malen erger)
pi_6247841
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 17:06 schreef APK het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in Harrie1.
Alleen zou ze wat vaker d'r grafmuil moeten houden en die verongelijkte kop op vrolijk zetten.
ach ze zou wat vaker d'r grafmuil moeten houden ?
ik kan me herrinneren dat kelly ook een kut stem had en zij heeft zelfs een cd gemaakt
die verongelijkte kop???? heb je je schoonmoeder al eens bekeken toen ze dronken een varken wilde versieren nou zelfs die rende hard voor haar weg!
haar kop op vrolijk zetten ben ik helemaal met je eens
sjagerijnig is ze zeker
maar zoals bekend ik ben geen fan van het
ze zijn allemaal motteballen en niet de moeite zoals in eerdere bb's
waarom ik dan kijk?
simpel ik euhhhhh weet het zelf ook niet
pi_6247852
Ik vind JUdith een leukerd! Lekker chagrijnig doen, en veel vechten: go girl!
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 17:28:15 #104
6941 APK
Factual, I think.
pi_6247857
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 17:26 schreef harrie1 het volgende:
ach ze zou wat vaker d'r grafmuil moeten houden ?
ik kan me herrinneren dat kelly ook een kut stem had en zij heeft zelfs een cd gemaakt
die verongelijkte kop???? heb je je schoonmoeder al eens bekeken toen ze dronken een varken wilde versieren nou zelfs die rende hard voor haar weg!
pi_6247873
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 17:12 schreef scanman01 het volgende:

[..]
Judith is helemaal zo slecht niet...

??? Scanman stoned of dronken???
Maar inderdaad... Judith is zo slecht nog niet in het baasje spelen, achterbaks roddelen en manipuleren
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 17:40:06 #106
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6247986
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 17:30 schreef Koalala het volgende:
??? Scanman stoned of dronken???
Maar inderdaad... Judith is zo slecht nog niet in het baasje spelen, achterbaks roddelen en manipuleren
Roddelen doen ze allemaal... achterbaks zijn er ook velen in dat huis en manipuleren doet de een gewoon wat opvallender dan de ander. Judith komt vaak over als een ongelooflijke bitch, maar dat is ook vooral wat de tv regie je wil doen geloven. Heel vaak worden er stukjes in het nadeel van Judith geknipt en de voice over kan er ook wat van!
Maar neemt niet weg dat ze soms uitermate irritant is inderdaad
pi_6248183
Judith is inderdaad een zeur,maar wat ik veel interessanter vind is de populariteit van Mustapha.Stel nu eens voor dat alle BB bewoners zo waren.Slapen,slapen,ff geinig doen want de camera draait,slapen.
Hij beschuldigd andere bewoners van roddelen(is ook waar) maar wat doet hij bv. in het gesprek met Stefan over Sandra (dat is toch die Dikke??,vraagt hij aan Stephan).Hij roddelt zelf net zo hard(is zijn goed recht)maar veroordeelt hier andere om,dat noemen ze meten met twee maten.
Mustapha zal BB4 wel winnen,alleen de reden is belachelijk,door zijn uiterlijk!Geef mij maar bv Margriet of Jeanette
pi_6248199
Ik begin Judith eigenlijk ook steeds leuker te vinden. Okay, ze zeurt soms wat af, maar ik heb me er op betrapt dat ik het steeds vaker met haar eens ben. De ergernis begint nu een beetje om te slaan naar sympathie.

Om dit topic nog even op te vrolijken:

Bron: www.bb-judith.nl

pi_6248222
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 17:40 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Maar neemt niet weg dat ze soms uitermate irritant is inderdaad

Tja, wat te zeggen... ik zie haar het liefst moven... maar weet ook dat het een stuk saaier zal zijn zonder haar (maar in dit geval is dat het wel waard... haar verongelukte tronie te zien... "Wat? IK eruit?? Maar ik ben zo fantastisch en goed... ik regel alles!!!")
pi_6248273
Ik herken Judith niet op die foto's op haar site hoor
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 18:02:41 #111
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6248306
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 17:54 schreef CJ het volgende:
[afbeelding]
Bron: www.bb-judith.nl
Hmmm.. die borsten vallen er zo ongeveer uit. Ik wil Judith wel in PB hoor! Weer een editie die ik zou toevoegen aan mijn collectie celebs in PB !
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 18:04:47 #112
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6248331
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 18:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik herken Judith niet op die foto's op haar site hoor
Inderdaad, foto's zijn volgens mij erg "bewerkt" Ze is niet lelijk maar op tv ziet ze er toch een stuk minder spectaculair uit...
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 18:07:13 #113
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6248360
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 18:04 schreef Anzjie het volgende:

[..]

Inderdaad, foto's zijn volgens mij erg "bewerkt" Ze is niet lelijk maar op tv ziet ze er toch een stuk minder spectaculair uit...

Je bedoelt haar hoofd? Shit, daar let ik eigenlijk nooit zo op
pi_6248410
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 18:04 schreef Anzjie het volgende:

[..]

Dit zijn volgens mij de foto's toen ze nog veel modellenwerk deed. En zoals we allemaal weten zijn modellenfoto's vaak bewerkt.
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 18:16:18 #115
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6248475
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 18:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je bedoelt haar hoofd? Shit, daar let ik eigenlijk nooit zo op

Erg ben je hoor scanman...

Ontopic: In een kippenhok zou ze de hoogste rangorde hebben en alle andere kippetjes doodpikken....

zaterdag 12 oktober 2002 @ 18:16:20 #116
6941 APK
Factual, I think.
pi_6248476
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 18:18:58 #117
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6248517
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 18:16 schreef APK het volgende:
[afbeelding]

Een beetje pijn is fijn toch!
Hit me with your rythm stick.. hit me hit me....
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 18:21:14 #118
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6248547
quote:
[afbeelding]
LOL ik zie nu die deegroller pas...
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 18:24:17 #119
6941 APK
Factual, I think.
pi_6248593
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 18:21 schreef Anzjie het volgende:
LOL ik zie nu die deegroller pas...
pi_6252725
Woedende Judith
In de waskamer blijkt dat Ting Judiths rok per ongeluk in de droger heeft gedaan. Zodra de afslankconsulente dit merkt, begint ze te tieren. Een stroom aan scheldwoorden komt uit Judiths mond. Haar lievelingskledingstuk had wel kapot kunnen zijn! Gelukkig snapt ze wel dat Ting het niet expres heeft gedaan en aangezien de rok nog heel is, vergeeft Judith haar.

blijft een zeikwijf

zondag 13 oktober 2002 @ 02:19:04 #121
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_6253813
quote:
[afbeelding]
Kijk eens naar dat plaatje. Modellenwerk? Voor de grote-maten-winkel? Jezus die griet heeft maat 44 qua schoen!!! Zie zo'n voet maar eens in een elegante pump te wurmen, geen wonder dat ze nooit 's lands catwalks heeft belopen. Bovendien, zie je het al voor je? "Nee Galiano, die jurk is te lang in de droger geweest, die draag ik niet en bovendien laat je stinkscheten, ik zeg het tenminste, en nu praat ik nooit meer met je!"

Blčch Judith. Met Tessa uit de bus zou het een moordduo zijn, maar afzonderlijk is/zijn ze niet te pruimen.

Ben te zaai voor een signature
  zondag 13 oktober 2002 @ 02:20:46 #122
6941 APK
Factual, I think.
pi_6253826
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 02:19 schreef Roache_ het volgende:

[..]

Kijk eens naar dat plaatje. Modellenwerk? Voor de grote-maten-winkel? Jezus die griet heeft maat 44 qua schoen!!! Zie zo'n voet maar eens in een elegante pump te wurmen, geen wonder dat ze nooit 's lands catwalks heeft belopen. Bovendien, zie je het al voor je? "Nee Galiano, die jurk is te lang in de droger geweest, die draag ik niet en bovendien laat je stinkscheten, ik zeg het tenminste, en nu praat ik nooit meer met je!"

Blčch Judith. Met Tessa uit de bus zou het een moordduo zijn, maar afzonderlijk is/zijn ze niet te pruimen.

Deegrollertje gemist?
  zondag 13 oktober 2002 @ 02:22:56 #123
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_6253850
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 02:20 schreef APK het volgende:

[..]

Deegrollertje gemist?

Wat insinueer je? Ja ik zeg het je tenminste in je gezicht ja, maar wat bedoel je?!?!?
  zondag 13 oktober 2002 @ 02:25:06 #124
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6253873
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 02:19 schreef Roache_ het volgende:

Kijk eens naar dat plaatje. Modellenwerk? Voor de grote-maten-winkel? Jezus die griet heeft maat 44 qua schoen!!!

Dat is het bewijs... Dat jij op de schoenen let zegt genoeg
Ik had echt nog geen schoen gezien! Tot en met 'grote maten winkel' kon ik je nog volgen, maar daarna was ik het spoor bijster.
  zondag 13 oktober 2002 @ 02:26:39 #125
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_6253886
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 02:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat is het bewijs... Dat jij op de schoenen let zegt genoeg
Ik had echt nog geen schoen gezien! Tot en met 'grote maten winkel' kon ik je nog volgen, maar daarna was ik het spoor bijster.

Ik ben het spoor al ettelijk uren bijster, dat ik nog zit mag een wonder heten, maar hoezo, wat is bewijs voor wat?!
  zondag 13 oktober 2002 @ 02:31:16 #126
6941 APK
Factual, I think.
pi_6253943
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 02:22 schreef Roache_ het volgende:
Wat insinueer je? Ja ik zeg het je tenminste in je gezicht ja, maar wat bedoel je?!?!?
Aangezien jij mij quote, met die foto, nam ik aan dat jij denkt dat ik die foto mooi vind oid.
"En waarom kom jij bij mij om af te slanken? Je bent gewoon een lui varken dat te veel vreet. Dat is 90¤ en tot volgende week. En als er dan geen kilo af is zwaait er wat!"
  zondag 13 oktober 2002 @ 02:32:09 #127
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6253954
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 02:26 schreef Roache_ het volgende:
Ik ben het spoor al ettelijk uren bijster, dat ik nog zit mag een wonder heten, maar hoezo, wat is bewijs voor wat?!
Dat je idd een lichtelijke voorkeur hebt voor het mannelijke geslacht
Als je let op de schoenen van Judith op de foto hierboven (ergens) dan is dat voldoende bewijs. Als je mij gevraagd had 'heeft Judith schoenen aan of niet' zou ik je het antwoord schuldig moeten blijven. Maar kan ook zijn dat dat meer over mij zegt dan over jou natuurlijk!
Ik vind Judith toch wel een zonde of 3 waard, ondanks haar optreden tot dusver.

- edit - foto staat inmiddels bij mij op de vorige pagina - / edit -

zondag 13 oktober 2002 @ 02:55:09 #128
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_6254211
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 02:32 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat je idd een lichtelijke voorkeur hebt voor het mannelijke geslacht
Als je let op de schoenen van Judith op de foto hierboven (ergens) dan is dat voldoende bewijs. Als je mij gevraagd had 'heeft Judith schoenen aan of niet' zou ik je het antwoord schuldig moeten blijven. Maar kan ook zijn dat dat meer over mij zegt dan over jou natuurlijk!
Ik vind Judith toch wel een zonde of 3 waard, ondanks haar optreden tot dusver.

- edit - foto staat inmiddels bij mij op de vorige pagina - / edit -

Maar het blijft bij een lichtelijke voorkeur voor het mannelijk geslacht hoor.
vraag maar aan m'n man die al uren ligt te wachten op het antwoord op : 'kom je zo ook in bed'!
  donderdag 17 oktober 2002 @ 22:25:55 #129
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_6339238
Tjonge jonge,wat ging madam weer door het oog v/d naald vanavond Next time moet ze echt gaan moven hoor
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_6339266
Ik ben blij dat ze er nog in zit. Zo lang Mustapha er in zit moet Judith er in blijven. Alhoewel... Mustapha gaf aan dat het de afgelopen week 'beter' ging tussen hem en haar.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 07:00:07 #131
1542 Ludo
Still YF&S
pi_6345089
Eindelijk een normaal persoon in BB Judith
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 09:43:34 #132
36900 Jay-W
Ach Ja Joh?
pi_6345765
Hoe is de stemming gisteravond verlopen dan?
Moet alles nog zien
Laat me raden: weer Jubitch of Daan die onderaan stonden bij de 1ste tussenstand?
  zondag 20 oktober 2002 @ 21:40:35 #133
20057 bbvolger
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
pi_6380508
Heeft Judith nog niet gemerkt dat er eten mist in arm?
Zij is er anders zo gespitst op dat alles eerlijk word verdeeld.

Jammer, lees net dat het dillema afgelopen is.

zondag 20 oktober 2002 @ 22:48:07 #134
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6382471
Nu wordt het duidelijk waarom Jubitch niet met moes kan opschieten.
Tijdens een gesprek over nomineren zegt ze dit:

"Ik kan met alle mensen wel heel goed door de bocht!", zegt Judith.

Het is echt zo bitch die door iedereen aardig gevonden moet worden, want anders heb je een groot probleem met haar.

En moes is tot nu de enige die haar duidelijk heeft gemaakt dat hij haar niet leuk vindt.En dat blijft knagen bij haar.

† In Memoriam † zondag 20 oktober 2002 @ 23:21:58 #135
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6383360
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 22:48 schreef IfULikeMe het volgende:
En moes is tot nu de enige die haar duidelijk heeft gemaakt dat hij haar niet leuk vindt.En dat blijft knagen bij haar.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Wie het ook veroorzaakt heeft, ze hebben allebei redenen om elkaar niet zo heel erg te mogen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 22:36:07 #136
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6420144
Ik heb het idee dat Judith wat meer rust in zich heeft nu ze in deze groep zit.
pi_6420960
Ik moet dit toch even kwijt.

Ik vind je steeds leuker worden, maar blijf met je poten van Wouter af!!!

pi_6420996
Ik blijf bij m'n icon en ondertitel!
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 23:30:49 #139
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6421451
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 23:11 schreef CJ het volgende:
Ik moet dit toch even kwijt.

Ik vind je steeds leuker worden, maar blijf met je poten van Wouter af!!!

het was wel Wouter die in haar gymp kneep heurrrrr
pi_6421870
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 23:30 schreef Anzjie het volgende:

[..]

het was wel Wouter die in haar gymp kneep heurrrrr

Ja nou... maar dan hoeft ze nog niet zo mushiwushi te doen als iemand het over Wouter heeft...
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 23:49:08 #141
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6421937
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 23:46 schreef CJ het volgende:

[..]

Ja nou... maar dan hoeft ze nog niet zo mushiwushi te doen als iemand het over Wouter heeft...

Dat deed ze om Laurens te pesten
pi_6422044
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 23:49 schreef Anzjie het volgende:

[..]

Dat deed ze om Laurens te pesten

Laat haar er mee ophouden. Ze pest mij er ook mee.
pi_6453335
Ik snap niet dat de bewoners zelf niet zien wat een vreselijk wijf het is. Nee, ze vinden haar eerlijk en betrouwbaar.
LaToya rules
pi_6453403
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 21:35 schreef SmashBro het volgende:
Ik snap niet dat de bewoners zelf niet zien wat een vreselijk wijf het is. Nee, ze vinden haar eerlijk en betrouwbaar.
Tja, ongelovelijk he? Jubitch is degene die zit te manipuleren en te roddelen.... zijn ze hier blind voor? Wat mij betreft mag ze er uit, maar ik denk niet dat ze genomineerd staat deze week! Helaas!
pi_6453552
Ik vind Judith toch best wel lief hoor. In het begin vond ik haar een rotwijf, maar ze begint steeds meer karaktertrekjes te vertonen waar ik me in kan vinden. She's just like me! Volgens mij zou ze een hele goede vriendin van me kunnen worden.
pi_6453572
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 21:44 schreef CJ het volgende:
Ik vind Judith toch best wel lief hoor. In het begin vond ik haar een rotwijf, maar ze begint steeds meer karaktertrekjes te vertonen waar ik me in kan vinden. She's just like me! Volgens mij zou ze een hele goede vriendin van me kunnen worden.
Iieeuw.. CJ-baby.. je weet toch dat je zo vroeg op de avond nog niet zo veel moet drinken. Daar ga je rare dingen van zeggen.
LaToya rules
pi_6453610
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 21:45 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Iieeuw.. CJ-baby.. je weet toch dat je zo vroeg op de avond nog niet zo veel moet drinken. Daar ga je rare dingen van zeggen.

Moderator zaterdag 26 oktober 2002 @ 17:06:15 #148
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6477988
Fotootjes van haar site, je zou d'r haast gaan mogen.
pi_6500546
Heet ze Pereboom van achteren?? Want dan ken ik haar!
pi_6500565
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:06 schreef Gert het volgende:
Fotootjes van haar site, je zou d'r haast gaan mogen.
[afbeelding]
Eigenlijk haat ik haar nu alleen nog maar meer, want ze is nog fotogeniek ook. Het loeder.
LaToya rules
pi_6502391
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 11:24 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Eigenlijk haat ik haar nu alleen nog maar meer, want ze is nog fotogeniek ook. Het loeder.

Mooi van buiten, maar oh zo verrot van binnen
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 03:59:33 #152
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6515972
Judith is eigenlijk best wel leuk.
Ze zakt wel een beetje in de laatste dagen. Helemaal geen relletjes meer enzo. Ze moet maar weer gaan stoken en anderen haar goed bedoelde wil opleggen... NIET meer lullen over spitituele gebeurtenissen en extra terrestiele ervaringen, want daar zitten we vast niet op te wachten. Dat ze gelooft dat je 30 keer terug komt op deze aarde in een ander lichaam moet ze zelf weten, maar die gedachten delen met de rest van bb kijkend nederland lijkt me toch wat overdreven.
En die derriere van haar hč.... die derričre.... Dat maakt een hoop goed!
pi_6518766
Het lijkt wel of Judith tot rust is gekomen.
pi_6520893
Het begint er nu toch steeds meer op te lijken dat Judith gaat winnen.
De finale (maandag 23-12-20.30 uur) zal uiteindelijk tussen Mustafa en Judith gaan denk ik.Zij is de enige die echt zichzelf blijft,steeds populairder wordt(ook hier) en ik denk dat BB uiteindelijk ook besluit om Judith te laten winnen omdat zij het het meest verdiend heeft,mede door de respectloze aanval van Mustafa op haar waarvan hij dacht dat zo'n aanval hem populair zou maken bij de kijkers(maar niet bij de redactie dus)maar daar prikken de kijkers na verloop van tijd ook doorheen.En als ik het iemand echt gun om met 500.000 euro naar huis te gaan, dan is het Judith wel.
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 14:32:04 #155
38973 Pimp_Daddy
HUHEEEE, IK HAAT JULLIE !!!
pi_6521011
-Edit: spam verwijderd-

Yours Truly,

Pimp Daddy

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 29-10-2002 14:41]

pi_6521074
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:32 schreef Pimp_Daddy het volgende:
Edit: Bij spam graag niet quoten
SPAMMMMMMMMMM!!!!

Moet je dit nou echt in 7 topics zetten? Jeezz... get a life.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 29-10-2002 14:42]

dinsdag 29 oktober 2002 @ 21:57:57 #157
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6531480
Ze heeft nu twee uur achter elkaar zitten zeuren over de laatste drie dagen...Ik kon niet goed duidelijk krijgen wat...Maar wat kan dat mens zeuren en in herhaling vallen zeg.. En met zo'n zeurstem en ontevreden kop..Ik heb twee uur dat gezeur tussendoor aan moeten horen en ze was er nog niet mee klaar dus de volgende streamers succes en houd vol...Ik kreeg het idee dat het niet opviel dat ze niets in het huis deed en dat ze zich buitengesloten voelde in de groep...
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 21:59:54 #158
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6531540
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 12:16 schreef schatje het volgende:
Het lijkt wel of Judith tot rust is gekomen.
Dat dacht ik eerst ook, nu krijg ik het idee dat de groep haar wat links laat liggen en dat voelt ze wel aan...
pi_6531575
Ja Judith merkt dat ze haar macht verliest en daar kan ze niet goed tegen, dan gaat ze zielig zitten doen.
pi_6531646
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 21:57 schreef Anzjie het volgende:
Ze heeft nu twee uur achter elkaar zitten zeuren over de laatste drie dagen......Ik kreeg het idee dat het niet opviel dat ze niets in het huis deed en dat ze zich buitengesloten voelde in de groep...
Ik denk dat het de anderen best opgevallen is maar dat ze blij waren dat ze eindelijk haar kop een keer dichthield
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 22:06:12 #161
521 ruby
Hell yeah!
pi_6531732
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 21:57 schreef Anzjie het volgende:
Ze heeft nu twee uur achter elkaar zitten zeuren over de laatste drie dagen...Ik kon niet goed duidelijk krijgen wat...Maar wat kan dat mens zeuren en in herhaling vallen zeg.. En met zo'n zeurstem en ontevreden kop..Ik heb twee uur dat gezeur tussendoor aan moeten horen en ze was er nog niet mee klaar dus de volgende streamers succes en houd vol...Ik kreeg het idee dat het niet opviel dat ze niets in het huis deed en dat ze zich buitengesloten voelde in de groep...
Echt zo'n type die de energie uit je vandaan zuigt, letterlijk en figuurlijk. Bah. En dan vindt ze het gek dat ze zich buitengesloten voelt, althans wat ik uit jouw tekst lees. De bewoners worden waarschijnlijk ook dood moe van 'r.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 22:26:31 #162
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6532296
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 22:03 schreef Remquito het volgende:

[..]

Ik denk dat het de anderen best opgevallen is maar dat ze blij waren dat ze eindelijk haar kop een keer dichthield

Ja, en dit effect had ze niet verwacht...Ik zat namelijk ook te streamen toen ze met Laurens het idee bedacht om 2 dagen niks meer te doen..Nu blijkt ze zeer teleurgesteld dat het niemand iets doet...
Het effect alsof iemand denkt dat iemand denkt dat ie onmisbaar is en merkt dat het niet zo is.
pi_6533683
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 22:26 schreef Anzjie het volgende:

[..]

Ja, en dit effect had ze niet verwacht...Ik zat namelijk ook te streamen toen ze met Laurens het idee bedacht om 2 dagen niks meer te doen..Nu blijkt ze zeer teleurgesteld dat het niemand iets doet...
Het effect alsof iemand denkt dat iemand denkt dat ie onmisbaar is en merkt dat het niet zo is.

De altijd begrijpende Geesje is haar al aan het troosten
Judith wordt op haar zwakke moment ingepakt
pi_6533930
Als je zo in de put zit dat je je laat troosten door Geesje dan heb je het bij je medebewooners al goed veknalt met je gezeur denk ik.
Ze mag nu eens voelen wat de andere voelde toen Judith zelf zo graag in de belangstelling stond en de rest commandeerde
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 23:20:05 #165
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6533959
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:09 schreef Remquito het volgende:

[..]

De altijd begrijpende Geesje is haar al aan het troosten
Judith wordt op haar zwakke moment ingepakt

dit word de volgende 3daagse. Oja, iedereen die een " vliegtuigje" heeft gehad is nu exit...
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 23:21:11 #166
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6533989
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:18 schreef late_vogel het volgende:
Als je zo in de put zit dat je je laat troosten door Geesje dan heb je het bij je medebewooners al goed veknalt met je gezeur denk ik.
Ze mag nu eens voelen wat de andere voelde toen Judith zelf zo graag in de belangstelling stond en de rest commandeerde
dropje ben je toch
pi_6534245
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:21 schreef Anzjie het volgende:

[..]

dropje ben je toch

Hoop wel een lekker dropje
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 23:40:15 #168
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6534406
Jubitch snakt naar aandacht.
Ze heeft aandacht nodig , anders droogt ze uit.
Ik ken dat soort types! ik heb echt medelijden met MAUS.
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 23:42:20 #169
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6534460
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het begint er nu toch steeds meer op te lijken dat Judith gaat winnen.
De finale (maandag 23-12-20.30 uur) zal uiteindelijk tussen Mustafa en Judith gaan denk ik.Zij is de enige die echt zichzelf blijft,steeds populairder wordt(ook hier) en ik denk dat BB uiteindelijk ook besluit om Judith te laten winnen omdat zij het het meest verdiend heeft,mede door de respectloze aanval van Mustafa op haar waarvan hij dacht dat zo'n aanval hem populair zou maken bij de kijkers(maar niet bij de redactie dus)maar daar prikken de kijkers na verloop van tijd ook doorheen.En als ik het iemand echt gun om met 500.000 euro naar huis te gaan, dan is het Judith wel.
Zijn ze nou echt of niet?
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 23:42:50 #170
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6534469
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:32 schreef late_vogel het volgende:

[..]

Hoop wel een lekker dropje

een dubbelzout jubitch dropje
  woensdag 30 oktober 2002 @ 00:47:37 #171
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6535542
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:42 schreef IfULikeMe het volgende:

[..]

Ik bedoel je tieten
  woensdag 30 oktober 2002 @ 00:49:40 #172
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6535564
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:42 schreef IfULikeMe het volgende:
Is de paus christelijk?
  woensdag 30 oktober 2002 @ 01:03:34 #173
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6535720
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 00:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Is de paus christelijk?

ik wist niet dat jij ook tieten had?
pi_6563469
Uit de streamverslagen van Scanman 31-10-2002 22.15
quote:
Judith staat te huilen. Ze zit er helemaal doorheen! "Soory hoor", zegt ze snikkend.
"Schat dat geeft niet..", reageert Jeanette meteen. "Je bent okee en dat weet je!"
"Ik kreeg alleen te horen dat het wel relaxt hier was zonder ons hier!", probeert Judith haar emotie uit te leggen. "En er is nog niemand geweest die gezegd heeft dat het top is dat we het hebben gehaald!"
"Je bent een kanjer", reageert Jeanette weer.
Ting komt er ook bij staan en zegt dat ze er voor haar zijn. Zowel Ting als Jeanette strelen Judith nu over haar rug. Het schijnt te helpen.
"Geen handje.. niets", zucht Judith... "Geen 'gefeliciteerd', helemaal niets.... Ik ga nog liever meteen naar julllie kant!"
Dit vindt ik dus inderdaad echt verschrikkelijk voor Judith.
Ze zit inderdaad bij een stelletje ondankbare honden
pi_6563913
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 22:34 schreef Remquito het volgende:
[..]

Naar de bunker met Jubitch dus
  donderdag 31 oktober 2002 @ 23:11:02 #176
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6564198
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 22:34 schreef Remquito het volgende:
[..]

Jah, dit is "the limit" Ik sei nog sooo Lau, we gaan dit winnen.Wij althans IK doe alles voor de groep...Zodat ze de hele week op hun knieen liggen voor ons... Het valt haar echt zwaar tegen dat ze niet meer popie is
pi_6564214
Ik vind het goed om te lezen op de BB pagina dat Yorin de bungalow bewoners nu ook galbakken noemt en dat ze ook vinden datgeen enkele winnaar dit verdient

Judith is een toppertje en ik gun haar echt die 5 ton

donderdag 31 oktober 2002 @ 23:19:30 #178
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_6564355
Kom kom, ze heeft het natuurlijk wel over zichzelf uitgeroepen. Duo poetsgraag is 36 uur weg en meteen is het feest en zucht de groep niet meer onder haar juk.
Echter, valsigheid heeft ook een grens, dit is gewoon gemeen en ze heeft wmb alle recht om even erdoor te zitten.
Och, da's ook weer gelul Roache, want Jubitch is een neuroot die wanneer ze niet 24/7 bevestigd wordt in haar selfproclaimed divinity in de stress schiet. Moor zou zeggen: Karma.
M.a.w: ik weet het niet zo goed, vind het zielig maar ook wel een beetje grappig.
  donderdag 31 oktober 2002 @ 23:59:49 #179
18811 sooty
pi_6564951
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 23:11 schreef Remquito het volgende:
...
Judith is een toppertje en ik gun haar echt die 5 ton
Judith is een manipulatieve bitch. En dat doet zij uitstekend. Zo goed, dat geen van de bewoners het in de gaten heeft. Zij is mijns insziens ook een tikkeltje frigide.
Ik gun haar dat geld dus niet; opzouten Ju !
pi_6565077
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 23:59 schreef sooty het volgende:

[..]

Judith is een manipulatieve bitch. En dat doet zij uitstekend. Zo goed, dat geen van de bewoners het in de gaten heeft. Zij is mijns insziens ook een tikkeltje frigide.
Ik gun haar dat geld dus niet; opzouten Ju !

hoe kom je daar nou toch bij, waarom denk je dat ze haar 3 dagen aan hebben laten modderen toen ze in een dip zat, dat ze het (naar eigen zeggen) "heerlijk relaxt" hebben gehad de afgelopen 36 uur, dat niemand hen hartelijk verwelkomde, niemand haar uit zichzelf opzoekt en ze zich buitengesloten voelt?
  Moderator vrijdag 1 november 2002 @ 00:23:59 #181
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6565223
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 23:19 schreef Roache_ het volgende:
vind het zielig maar ook wel een beetje grappig.
Ambivalent gevoel mooi beschreven, daar sluit ik me maar bij aan.
  vrijdag 1 november 2002 @ 00:31:53 #182
18811 sooty
pi_6565282
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 00:09 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

hoe kom je daar nou toch bij, waarom denk je dat ze haar 3 dagen aan hebben laten modderen toen ze in een dip zat, dat ze het (naar eigen zeggen) "heerlijk relaxt" hebben gehad de afgelopen 36 uur, dat niemand hen hartelijk verwelkomde, niemand haar uit zichzelf opzoekt en ze zich buitengesloten voelt?

Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Als ik 'buiten' ga zitten wil ik ook niet gestoord worden; blijkbaar begreep iedereen dat...
Hocus Manipulatis Pocus en ik draai(t) het effe om....

Nuff said.

pi_6566751
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 00:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Ambivalent gevoel mooi beschreven, daar sluit ik me maar bij aan.

Gewoon LEEDVERMAAK noem ik dat
  vrijdag 1 november 2002 @ 09:31:14 #184
36900 Jay-W
Ach Ja Joh?
pi_6566865
Ach Jubitch en Lau-lau moeten gewoon een verblijf in de bunker forceren voor de hele groep!

Doe iets stouts Jubitch! Je kunt het!!

pi_6567018
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 09:31 schreef Jay-W het volgende:
Ach Jubitch en Lau-lau moeten gewoon een verblijf in de bunker forceren voor de hele groep!

Doe iets stouts Jubitch! Je kunt het!!

Ik hoop ook dat ze flink wraak neemt op de groep, nou ja... in principe gaat het vooral om Mus en Stefan, want nu Geesje weg is, is er ook niets meer over van hun 'pact'..
pi_6567164
Ik vind de reactie van de andere rijke bewoners niet vreemd. Ze waren bezig met de exit, met de uitslag van de nominaties, zij hadden lang geen idee wat Judith, Laurens, Arthur en Jeanette de afgelopen dagen gedaan hebben en toen ze dat het wel wisten zagen ze het misschien eerder als een welkom uitstapje dat ze zelf ook graag gehad hadden dan als een prestatie, misschien vonden ze de uitslag van de confrontatie niet belangrijk omdat ze de armen weer enige dagen in rijk gunden, bovendien hadden ze de afwezigheid van Judith en Laurens als een ontlasting ervaren. Ze werden onmiddellijk bevestigt in dat laatste doordat Judith en Laurens door bleven gaan over het feit dat ze onvoldoende dank kregen voor hun prestaties. Met name Judith lijkt te verwachten dat iedereen constant op haar let, aan haar ziet hoe zij zich voelt en wat zij wil en haar zo nodig de juiste aandacht geeft en de door haar gewenste actie onderneemt. Ik heb niet de indruk dat het bewuste manipulatie is, het is haar karakter.
pi_6567401
Ik vind het niet meer dan normaal dat mensen bedankt worden voor de moeite die ze voor de groep gedaan hebben. En ook al deed ze het voor zichzelf, de groep heeft wel voordeel van haar inspanning. Dat verdient op z'n minst toch een klein bedankje.

Dat dat niet gebeurt vind ik persoonlijk gewoon heel sneu.

Ze werd in ieder geval wel opgevangen door Marc, waar ze een tijd bij heeft zitten uithijgen. De anderen bleven er een beetje bij hangen als kasplantjes.

Maar ik denk eigenlijk dat de reactie van de anderen ook min of meer een beetje beinvloed werd door het feit dat twee leden van hun team genomineerd waren en iedereen eigenlijk meer zat te wachten op de uitslag van de stemming..

pi_6572103
Uit de streamverslagen van Joef 1-11-2002 15.30 uur
quote:
Marc zegt iets maar Judith blaft hem af: "Nee, ik was met haar in gesprek, niet met jou. Fijn dat jij haar begrijpt, omdat je al zestig dagen met d'r praat maar ik heb dat niet. Verdomme dat gebemoei de hele tijd, dat ben ik zat".
Heerlijk, Judith is weer in vorm vandaag

Eindelijk wordt ook dat kwalletje Marc even op zijn nummer gezet.
Die quasi psychologische analyses van hem kwamen mij ook m`n
strot uit!

vrijdag 1 november 2002 @ 21:44:33 #189
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_6578176
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 15:51 schreef Remquito het volgende:
Uit de streamverslagen van Joef 1-11-2002 15.30 uur
[..]

Heerlijk, Judith is weer in vorm vandaag

Eindelijk wordt ook dat kwalletje Marc even op zijn nummer gezet.
Die quasi psychologische analyses van hem kwamen mij ook m`n
strot uit!

Wie denkt ze wel niet dat ze is,God ofzo?? Weet je wat het met deze dame is? ze wil op een voetstuk geplaatst worden,en kan slecht, en dan zeg ik heeeeel slecht met kritiek omgaan.Kijk het was misschien een beetje lullig v/d groep om geen veertje in het achterwerk(en ze heeft beslist niet achteraan gestaan met uitdelen,qua achterwerk) van Jubitch,maar ik geloof niet dat ze op de troon moet wel.
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_6591674
Nou, ze is toch wel lief, ik vind haar echt geweldig
hey I'm blond, what's your excuse?
  zondag 3 november 2002 @ 18:04:06 #191
16715 Mylene
*schatje*
pi_6602863
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 21:44 schreef FarahDibah het volgende:

[..]

Wie denkt ze wel niet dat ze is,God ofzo?? Weet je wat het met deze dame is? ze wil op een voetstuk geplaatst worden,en kan slecht, en dan zeg ik heeeeel slecht met kritiek omgaan.Kijk het was misschien een beetje lullig v/d groep om geen veertje in het achterwerk(en ze heeft beslist niet achteraan gestaan met uitdelen,qua achterwerk) van Jubitch,maar ik geloof niet dat ze op de troon moet wel.

Ook hoe ze Laurens op de huid zat toen hij even een sigaret buiten wou roken.Ze bleef maar doorzeiken en praatte hem van alles aan.
pi_6608147
quote:
Op zondag 3 november 2002 18:04 schreef schatje het volgende:

[..]

Ook hoe ze Laurens op de huid zat toen hij even een sigaret buiten wou roken.Ze bleef maar doorzeiken en praatte hem van alles aan.

Ja, geweldig hč?

Gooo Judith!!

zondag 3 november 2002 @ 22:42:37 #193
16715 Mylene
*schatje*
pi_6609532
quote:
Op zondag 3 november 2002 21:59 schreef CJ het volgende:

[..]

Ja, geweldig hč?

Gooo Judith!!

pi_6609836
quote:
Op zondag 3 november 2002 22:42 schreef schatje het volgende:

[..]

pi_6616034

fake pic van PeterV

maandag 4 november 2002 @ 21:14:37 #196
18848 Lionsguy
kom maar op
pi_6625541
Zien vrouwen boven de dertig er zo uit?
Oh, vandaar al die echtscheidingen
pi_6625687
quote:
Op maandag 4 november 2002 21:14 schreef Lionsguy het volgende:
Zien vrouwen boven de dertig er zo uit?
Oh, vandaar al die echtscheidingen
Judith is 29, en dus nog geen dertig!!!!!!!!!!!!!!
Wijsbegeerte is een groot woord voor wat de gewone mens piekeren noemt.
In verband met mijn afwezigheid, ben ik er niet. De reden is dat ik weg ben.
pi_6685208
pi_6685233
wat een drama....
pi_6685265
Wij kregen hier allemaal tranen in onze ogen.

Judith for president!!! Ik hoop dat ze gaat winnen!

pi_6685273
Judith stijgt!
  donderdag 7 november 2002 @ 21:36:09 #202
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_6685324
quote:
Op donderdag 7 november 2002 21:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Judith stijgt!
ja wat wil je met zo'n hoop hete lucht.
Oh.
Ok.
pi_6685347
quote:
Op donderdag 7 november 2002 21:32 schreef CJ het volgende:

Verrek wat zie je er beschaafd uit CJ. Had ik niet gedacht.
pi_6685372
dat gejank.. schijtziek word ik ervan... alsof een familielid net is overleden ... AAAARGHHHH !!...
pi_6685375
quote:
Op donderdag 7 november 2002 21:32 schreef CJ het volgende:

Winnen Naahhhhh Judith is volgende week aan de beurt (hoop ik)
pi_6685381
quote:
Op donderdag 7 november 2002 21:36 schreef LouLou het volgende:

[..]

ja wat wil je met zo'n hoop hete lucht.

toch ook een traantje weg moest pinken

pi_6685388
Nah...ik viel van m'n stoel!!! Wat was Ju lief!!!
Moet ze vaker doen, dan is ze veel leuker!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_6685390
Ach ja... Ju stijgt wel een beetje in mijn lijstje...
pi_6685399
quote:
Op donderdag 7 november 2002 21:39 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Ja dat wordt wel hinderlijk.
  donderdag 7 november 2002 @ 21:39:56 #210
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_6685400
quote:
Op donderdag 7 november 2002 21:39 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

kreeg toch ook ff een brok in mijn keel
never play games........
pi_6685424
quote:
Op donderdag 7 november 2002 21:39 schreef Lionsguy het volgende:

[..]

Ja dat wordt wel hinderlijk.

*neus in lionsguy z'n vachtje snuit*
pi_6685460
Toe maar even tante Bep, je weet dat je over me mag lopen
  donderdag 7 november 2002 @ 21:44:19 #213
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6685489
quote:
Op donderdag 7 november 2002 21:40 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

*neus in lionsguy z'n vachtje snuit*

Ik snuit ook even mee na....
pi_6685530
quote:
Op donderdag 7 november 2002 21:39 schreef femfatale het volgende:

[..]

kreeg toch ook ff een brok in mijn keel

Ik had zin om haar te knuffelen
Wat een lief en heerlijk mens is het ook die Judith!!
Dit was echt real life emo tv
pi_6685759
quote:
Op donderdag 7 november 2002 21:44 schreef Anzjie het volgende:

[..]

Blijf van me af
  vrijdag 8 november 2002 @ 11:16:02 #216
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_6692810
Heeft Jubitch al mensen gestenigd omdat ze haar genomineerd hebben?
Back in town
  vrijdag 8 november 2002 @ 11:21:29 #217
6941 APK
Factual, I think.
pi_6692899
quote:
Op donderdag 7 november 2002 21:44 schreef Anzjie het volgende:

Hou 'em nog even vast, dan spuit ik 'em roze.

Bij mij kunnen de tranen écht niet komen vanwege Judith.
En die superman outfit....

vrijdag 8 november 2002 @ 13:45:28 #218
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_6695639
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 11:21 schreef APK het volgende:

[..]

Hou 'em nog even vast, dan spuit ik 'em roze.

Bij mij kunnen de tranen écht niet komen vanwege Judith.
En die superman outfit....

SJit, had net een superman bikini gekocht, vind APK het weer niks
never play games........
  vrijdag 8 november 2002 @ 16:33:21 #219
18848 Lionsguy
kom maar op
pi_6700269
Het zijn smeerlappen, maar goed dat ik wild en vals ben. Ik scheur iedereen aan stukken. Enne APK... ik wil je bloed zien.
  vrijdag 8 november 2002 @ 17:00:38 #220
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6700814
Wat Arthur over Judith zei:" Zij heeft haar mening altijd wel gezegd en krijgt daarom de hele rotzooi over haar heen en daarom is ze nu genomineerd" is wel waar.
Judith zal niet voordat ze kritiek uit denken, oh jee, dat zal ik maar niet zeggen anders nomineren ze me. Ze neemt doorgaans geen blad voor haar mond.
Hiermee wilde hij aangeven dat hij denkt dat Ting dat wel doet. Ting snapte van dit voorbeeld niets en dacht dat hij bedoelde dat zij moest gaan schreeuwen, net als Judith.
eurobilltracker.com
pi_6701631
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 17:00 schreef bunnyma het volgende:
Wat Arthur over Judith zei:" Zij heeft haar mening altijd wel gezegd en krijgt daarom de hele rotzooi over haar heen en daarom is ze nu genomineerd" is wel waar.
Judith zal niet voordat ze kritiek uit denken, oh jee, dat zal ik maar niet zeggen anders nomineren ze me. Ze neemt doorgaans geen blad voor haar mond.
Hiermee wilde hij aangeven dat hij denkt dat Ting dat wel doet. Ting snapte van dit voorbeeld niets en dacht dat hij bedoelde dat zij moest gaan schreeuwen, net als Judith.
Klinkt nogal tegenstrijdig, als dat de reden is waarom Judith is genomineerd en Ting doet dat niet, Ting is immers ook genomineerd.
pi_6702086
quote:
Op donderdag 7 november 2002 21:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Judith stijgt!
Licht bij mij.
  vrijdag 8 november 2002 @ 18:27:27 #223
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6702170
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 17:47 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Klinkt nogal tegenstrijdig, als dat de reden is waarom Judith is genomineerd en Ting doet dat niet, Ting is immers ook genomineerd.

Arthur waardeert het gedrag van Judith juist en omdat Ting zich zo terughoudend opstelt, volgens Arthur, nomineerthij haar.
eurobilltracker.com
pi_6714444

o ja.. en dit is GEEN fakepicture ..

pi_6764392
zo.. pak aan.. een rotschop..
  woensdag 13 november 2002 @ 01:24:50 #226
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6772018
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 13:45 schreef femfatale het volgende:
SJit, had net een superman bikini gekocht, vind APK het weer niks
Je moet ook een supergirl outfit kopen.... Die staat beter
  zondag 17 november 2002 @ 12:24:00 #227
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_6846687
Judith is bij kopspijkers genomineerd voor de vergulde ezel.
(ivm haar "3de wiel aan het fornuis" uitspraak)
Ben benieuwd hoe leuk ze dat vind als ze uit het BB huis is.
Oh.
Ok.
pi_6849729
Judith weet heel goed dat het het 3e wiel aan de wagen is.
Echt zielig om daar sowieso aandacht aan te besteden...
pi_6856272

judith is gewoon echt de topper van BB 4, tenminste eindelijk eens iemad in dat huis die echt iets te melden heeft en niet constant aan het janken is.
en die musthapa is echt het irritantste mannetje wat erin zit, als ik daar zou zitten had ik allang z'n nek omgedraait.

maandag 18 november 2002 @ 09:27:48 #230
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_6862158
Ik zou Judith allang de nek om hebben gedraaid.
Dat gezeik om aandacht, ik word er gek van!
"Ik wil dat mensen aanvoelen wanneer ik een knuffel nodig heb en anders word ik boos"
Ga weg zeg!
In Vino Veritas
pi_6865419
quote:
Op zondag 17 november 2002 21:02 schreef ricki77 het volgende:

judith is gewoon echt de topper van BB 4, tenminste eindelijk eens iemad in dat huis die echt iets te melden heeft en niet constant aan het janken is.
en die musthapa is echt het irritantste mannetje wat erin zit, als ik daar zou zitten had ik allang z'n nek omgedraait.

Hear hear. Ik denk er hetzelfde over. Na Magriet en Ting vind ik Judith ook echt een topper.
pi_6865611
quote:
Op zondag 17 november 2002 15:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Judith weet heel goed dat het het 3e wiel aan de wagen is.
Echt zielig om daar sowieso aandacht aan te besteden...
5e....
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_6866617
Judith moet zeker blijven tot het eind
Maar winnen doet ze niet, denk ik
  maandag 18 november 2002 @ 16:38:04 #234
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6868761
quote:
Op maandag 18 november 2002 14:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Judith moet zeker blijven tot het eind
Maar winnen doet ze niet, denk ik
Dat hoop ik echt, dat ze niet wint, bedoel ik dan.
eurobilltracker.com
pi_6869778

Ja Judith bijt wel van zich af.

pi_6872254
quote:
Op maandag 18 november 2002 16:38 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Dat hoop ik echt, dat ze niet wint, bedoel ik dan.

Als ik ff de afgelopen BB maanden evalueer moet ik toch tot de conclusie komen dat zij me het meest geboeit heeft. Als zij er niet geweest was, was het helemaal niet om aan te zien.
Ze heeft de poet verdient hoor
  maandag 18 november 2002 @ 20:42:57 #237
521 ruby
Hell yeah!
pi_6873215
quote:
Op maandag 18 november 2002 09:27 schreef Lady_J het volgende:
"Ik wil dat mensen aanvoelen wanneer ik een knuffel nodig heb en anders word ik boos"
Ga weg zeg!
Vreselijk he? Ik word er ook al zo kotsmisselijk van.

Iedereen moet maar reageren hoe zij het wil en niet anders.

Ik gebruik die kotssmiley niet veel, maar bij Judith zeer regelmatig.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_6884243
quote:
Op maandag 18 november 2002 09:27 schreef Lady_J het volgende:
Ga weg zeg!
iedereen zijn eigen mening natuurlijk maar ik bllijf judith echt de tooper vinden.
-ze is tenminste geintereseerd in de mensen om haar heen.
-heeft het beste met de mensen die zij mag voor
-is ook nog een leuke meid om te zien
-moet gewoon echt gaan winnen!!!!!!!
pi_6933306
Ting steld voor om nog wat rode paprika door de couscous te doen. Judith is echter onverbiddelijk: 'ik hou niet van rood eten', snauwt ze. Daarmee is de kous af en de paprika gaat niet door de salade. Ting sputtert nog een beetje tegen door aan te geven dat zij juist wél van de rode variant van deze groente houdt. Maar het wil niet baten: het is duidelijk wie de koksbroek in de Bungalow aan heeft...

---------------------
Ik bedoel maar
Je mag niet tegenspreken wat jubitch zegt je moet LUISTEREN

pi_6938527
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 14:36 schreef ricki77 het volgende:

[..]

iedereen zijn eigen mening natuurlijk maar ik bllijf judith echt de tooper vinden.
-ze is tenminste geintereseerd in de mensen om haar heen.
-heeft het beste met de mensen die zij mag voor
-is ook nog een leuke meid om te zien

Interesse in wat mensen in haar ogen fout doen ja, om ze vervolgens luidkeels te "corrigeren" naar Judith's maatstaf.
pi_6940530
jammer joh! Je kan niet alles hebben...:W
2 hot 2 h@ndle
pi_7035744
Schopje voor Martijn23.
pi_7049139
Ju mag 4 seconden naar huis bellen...
'Gaat niet goed met je ..'.. zegt Ma

pi_7049561
Judith huilt de laatste tijd nog beter dan Jeanette.

Beginnen mensen in ččn huis echt op elkaar te lijken?
Zijn ze bang dat ze minder kans maken als zichzelf?
Lenen ze elkaars persoonlijkheid nu?
Krijgen we bij winst voor Mustapha ineens een huis vol puberale op uiterlijkheden pestende uitslapers?
Gaat Laurens zijn korte krullen opdrukken en scheert Wouter zijn eigen hoofd en dat van Daan kaal I P V Laurens?

Dan wachten we nog even voordat ze allemaal op Quincy gaan lijken.
Judith: de hondse huilende huiskat als special edition collectors item

zaterdag 7 december 2002 @ 23:06:30 #245
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_7200271
Waarom staat Judith niet genomineerd????
Humor??? Wanneer?? Wat een negatief zeikmens zeg bah
  zaterdag 7 december 2002 @ 23:15:51 #246
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_7200450
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 23:06 schreef Anzjie het volgende:
Waarom staat Judith niet genomineerd????
Humor??? Wanneer?? Wat een negatief zeikmens zeg bah
Ik kan dat wel begrijpen, elke vrouw kan goed met haar opschieten.
Ze doet haar taken in het huis, zonder te klagen, als Margriet iets verzint is zij de eerste die met haar mee doet. Als er een sanctie komt is zij de eerste die dat relativeert.
Als iemand in een dip zit probeert zij ze er weer over heen te praten.
Vooral zonder Laurens is Judith best te pruimen.
eurobilltracker.com
pi_7200496
En ze had wel degelijk een tegenstem! Mustapha had haar genomineerd. Telde zijn stem niet meer mee? Is die stem niet gehoort of gezien doordat hij met al dat rammedannen zo schriel was geworden? Werd hem duidelijk gemaakt dat het suikerfeest voor BB niet belangrijk is? Dat hij die dag niet had mogen nomineren omdat hij moest vergeven? Judith is wel genomineerd door suikerfeestende Mustapha en zou er dus uitgestemd moeten kunnen worden!
  zaterdag 7 december 2002 @ 23:31:01 #248
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7200791
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 23:18 schreef Lieve het volgende:
En ze had wel degelijk een tegenstem! Mustapha had haar genomineerd. Telde zijn stem niet meer mee? Is die stem niet gehoort of gezien doordat hij met al dat rammedannen zo schriel was geworden? Werd hem duidelijk gemaakt dat het suikerfeest voor BB niet belangrijk is? Dat hij die dag niet had mogen nomineren omdat hij moest vergeven? Judith is wel genomineerd door suikerfeestende Mustapha en zou er dus uitgestemd moeten kunnen worden!
De meest genomineerde en de op 1 na meest genomineerde staan genomineerd. Hebben er meer mensen evenveel stemmen als die op 1 na meest genomineerde dan staan die ook genomineerd (gedeelde 2e plaats dus) ...
Judith had maar 1 nominatie, dus viel er net buiten. Als Margriet Judith had genomineerd ipv Daniela, dan hadden ze allemaal genomineerd gestaan (iedereen 2 nominaties)

Maar ik neem aan dat je dat allemaal wel wist?

zaterdag 7 december 2002 @ 23:33:18 #249
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_7200840
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 23:15 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Ik kan dat wel begrijpen, elke vrouw kan goed met haar opschieten.
Ze doet haar taken in het huis, zonder te klagen, als Margriet iets verzint is zij de eerste die met haar mee doet. Als er een sanctie komt is zij de eerste die dat relativeert.
Als iemand in een dip zit probeert zij ze er weer over heen te praten.
Vooral zonder Laurens is Judith best te pruimen.

Ja, ik mag haar gewoon van het begin al niet. Ik vind haar gewoon geen prettige persoonlijkheid...Ze zeurt en klaagt maar door op dat nare ontevreden toontje..Ik heb haar ook nog nooit echt uitbundig zien/horen lachen. Ze draaid alles om naar negatief...Ik hoor haar alleen maar zeggen hoe goed ze zelf is en haar fam. en vrienden die ook allemaal zo goed zijn en door hebben als ze het moeilijk heeft..(toen met het vliegtuigje)
  zaterdag 7 december 2002 @ 23:43:36 #250
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_7201066
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 23:33 schreef Anzjie het volgende:

[..]

Ja, ik mag haar gewoon van het begin al niet. Ik vind haar gewoon geen prettige persoonlijkheid...Ze zeurt en klaagt maar door op dat nare ontevreden toontje..Ik heb haar ook nog nooit echt uitbundig zien/horen lachen. Ze draaid alles om naar negatief...Ik hoor haar alleen maar zeggen hoe goed ze zelf is en haar fam. en vrienden die ook allemaal zo goed zijn en door hebben als ze het moeilijk heeft..(toen met het vliegtuigje)

Ik moet zeggen dat ik haar ook niet mocht maar sinds ze van Laurens af is en met deze groep in de bunker heeft gezeten moet ik bekennen dat ik haar meer ben gaan waarderen.
En lachen doet ze echt wel veel, samen met Jeanette, Margriet en Stefan. Gisteren in bed maakte ze nog geintjes over tongen... je amandelen likken noemde ze dat onder anderen. Dit heb ik toevallig gehoord, maar ze heeft echt wel humor.
Alle vervelende karweitjes neemt zij op zich, zoals Quincy uitlaten en brood kneden.
Dat ze nu teleurgesteld is dat ze niet buiten mag zijn, begrijp ik ook wel. Ze had zich daar op verheugd, alle anderen vonden het ook niet leuk dat ze naar binnen moesten.
eurobilltracker.com
pi_7201148
Ja ik wist het, maar ik heb er de grootste moeite mee.
(wat is een gevoel hč? Gewoon een andere waarheid? Mijn perceptie? een kader om vanuit verder te gaan? Mindfucking BB spelletje? Of moet Judith de boel winnen? Daarom! )
Tja.. en waar is Marc als je hem nodig hebt? Weggemoved door BB? Want dat van 'de kijkers' en 'hun stemgedrag' begin ik niet echt ongeloofwaardig te vinden.
pi_7201405
Judith windt de mannen gewoon op , punt uit......................
  zondag 8 december 2002 @ 00:15:56 #253
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_7201781
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 23:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Haal je nu niet Daniela en Judith door elkaar?
eurobilltracker.com
pi_7202076
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 23:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Daar wordt volgens mij nog geen varken opgewonden van met die stem van haar.
Ik kan me alleen over haar opwinden, maar zij mij niet
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  zondag 8 december 2002 @ 00:35:03 #255
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_7202191
quote:
Op zondag 8 december 2002 00:28 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Daar wordt volgens mij nog geen varken opgewonden van met die stem van haar.
Ik kan me alleen over haar opwinden, maar zij mij niet

zondag 8 december 2002 @ 00:35:56 #256
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7202204
Judith heeft maar zo haar eerste topic vol! Go Judith
pi_7202258
quote:
Op zondag 8 december 2002 00:35 schreef scanman01 het volgende:
Judith heeft maar zo haar eerste topic vol! Go Judith
Wie had dat gedacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')