abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129605480
Super gedaan! Veel succes daar. Mooi altijd om te zien dat iemand zijn droom of wens achterna gaat.
“When there is no desire, all things are at peace.”
  Moderator vrijdag 2 augustus 2013 @ 10:48:22 #102
45833 crew  Fogel
pi_129605848
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:35 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Super gedaan! Veel succes daar. Mooi altijd om te zien dat iemand zijn droom of wens achterna gaat.
Zouden meer mensen moeten doen!

En ja, soms pakt het verkeerd uit, maar dan weet je dat in ieder geval in plaats van de rest van je leven blijven dromen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_129605894
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:48 schreef Fogel het volgende:

[..]

Zouden meer mensen moeten doen!

En ja, soms pakt het verkeerd uit, maar dan weet je dat in ieder geval in plaats van de rest van je leven blijven dromen.
Precies, dan ga je weer door naar je volgende droom of wens.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_129621420
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:35 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Dankjewel :) Ik moet zeggen dat de eerste paar maanden best wel saai waren, maar nu ''begint'' mijn leven eindelijk :D
pi_129650678
Ik heb dit topic net voor het eerst gelezen.
Moedig dat je deze stap hebt durven zetten.

Ik wens je veel geluk en plezier.
There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 15:48:07 #106
379794 thats_meh
Wil je een koekje?
pi_129755952
Spannend allemaal, ik wens je veel geluk en plezier samen!
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
pi_129835706
Dus je zit zeg maar in een dorpje in New Jersey?

Veel geluk dan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_129842704
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus je zit zeg maar in een dorpje in New Jersey?

Veel geluk dan
Nee, Pennsylvania.
pi_136983748
Kleine update!

Ik heb in december eindelijk mijn green card ontvangen, dus met al het papierwerk ben ik voorlopig klaar. Ben net met mijn tweede semester begonnen en dat bevalt goed!

En!

We hebben een bod gedaan op een foreclosure en die is geaccepteerd door de bank!

Ongeveer 200m2 groot, in 2000 gebouwd, 3 slaapkamers, hele grote kelder en het ligt direct aan een soort van bos/park. Het moet wel wat opgeknapt worden aangezien het huis behoorlijk is verwaarloosd. Oa. een nieuwe badkamer( de huidige is zo smerig dat je hem niet meer gepoetst krijgt en de douche lekt). Keukenkastjes ga ik verven, zitten wat oppervlakkige scheuren in de muur (niks ernstigs) en er is wat waterschade door de lekkende douche en door waarschijnlijk een lek in de keuken ooit. Verder moeten alle muren en de plafonds geverfd worden. Als alles goed gaat dan krijgen we in april de sleutels!

De woonkamer met openhaard!

Keuken met wijnrekken die er meteen uitgaan :P

Grote kelder waar we nog niet weten wat wij ermee gaan doen!

Slaapkamer #1 met inloopkast, badkamer en uitzicht op het bos

Badkamer waarvan je niet ziet hoe smerig hij is op de foto.

Badkamer #2, deze is gelukkig in goede staat!

Slaapkamer #2 (en 3 is eigenlijk zelfde formaat).

Dek aan de achterkant van het huis.

Dus over 2 maanden eindelijk ons eigen plekje! *O*
  vrijdag 21 februari 2014 @ 18:49:15 #110
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_136983888
Die kelder leent zich natuurlijk uitstekend voor een thuisbioscoop. :7
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_136983915
Ziet er leuk uit, mag ik vragen hoeveel je daar voor nu betaald hebt? Een huis zoals dit zou in Canada voor rond de 380k weggaan. (waarschijnlijk lager in de slechtere staat).
pi_136983927
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 18:49 schreef static het volgende:
Die kelder leent zich natuurlijk uitstekend voor een thuisbioscoop. :7
Daar heb ik over nagedacht en we zijn al van plan om een mooie tv in de woonkamer te hangen, dus om van de kelder een bioscoop te maken vind ik zonde :@
pi_136983981
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 18:49 schreef rogier21 het volgende:
Ziet er leuk uit, mag ik vragen hoeveel je daar voor nu betaald hebt? Een huis zoals dit zou in Canada voor rond de 380k weggaan. (waarschijnlijk lager in de slechtere staat).
270,000 dollar. En we zitten best wel in een ''duur'' gebied.
pi_136984106
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 18:49 schreef rogier21 het volgende:
Canada lijkt me een beetje groot omdat zo te zeggen :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_136984179
Hoe ziet je leven er ongeveer uit en wat is anders dan als je in Nederland zou zitten?
pi_136985369
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 18:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe ziet je leven er ongeveer uit en wat is anders dan als je in Nederland zou zitten?
Heb momenteel nog geen ''echte'' bijbaan, verdien hier en daar wel wat geld bij via internet, maar niks bijzonders. Ben van plan om een bijbaan te gaan zoeken in de horeca als we zijn verhuisd. Dus naast studeren en sporten doe ik niet heel veel. Ik ga momenteel 1x per week snowboarden, aangezien er een skigebied ligt op 40min afstand. Ik mis eigenlijk mijn familie/sociale contacten in NL het meeste. Omdat ik de eerste 2 jaar op een community college zit en het daar toch wel anders is dan op een echte universiteit valt het sociale leven wel een beetje tegen. Ik heb wel een paar meiden waar ik af en toe mee afspreek, maar het zijn eerlijk gezegd niet helemaal mijn types.

Ik merk wel dat ik al aan veel dingen gewend ben, zoals supermarkten die 24.7 open zijn en de meeste winkels zijn tot 9-10 uur open. Ik was een maand geleden in NL voor 2 weken en wou om 8 uur savonds nog iets in Amsterdam in de stad halen, en dat kon dus niet :') Verder kan ik hier eigenlijk luxer leven dan in NL. Als ik nog in NL had gezeten dan woonde ik nu waarschijnlijk in een kleine kamer en moest ik daarnaast 20+ uur werken om te kunnen studeren enz.
pi_136985561
Maar ik neem aan dat als je een vriend had in Nederland had gehad met een eigen huis je dan niet op een kamer had gezeten. Beetje appels met peren vergelijken zo.

In wat voor dorp/stad woon je? Groote en dergelijke(hou het maar algemeen als je geen info wil geven)

Winter zal wel een stuk kouder zijn dit jaar, maar goed ken het klimaat daar in de buurt redelijk en verschilt normaal gesproken niet heel veel met Nederland
pi_136987590
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar ik neem aan dat als je een vriend had in Nederland had gehad met een eigen huis je dan niet op een kamer had gezeten. Beetje appels met peren vergelijken zo.

In wat voor dorp/stad woon je? Groote en dergelijke(hou het maar algemeen als je geen info wil geven)

Winter zal wel een stuk kouder zijn dit jaar, maar goed ken het klimaat daar in de buurt redelijk en verschilt normaal gesproken niet heel veel met Nederland
Ja, dat is waar. Over het algemeen zijn de winters kouder en de zomer warmer dan in NL. Dit jaar is het behoorlijk extreem met alle sneeuw en zijn de wegen door al het zout echt heel slecht. Overal gaten in het wegdek :') Ik woon in de buurt van Doylestown, PA (10min rijden) en daar kom ik dan ook wel veel. Ik woon dus in de suburbs van Philadelphia.

pi_136987691
Hoe is je de winter bevallen? Je 2e winter eigenlijk toch?

Sinds wanneer zit je in de VS?
pi_136988042
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe is je de winter bevallen? Je 2e winter eigenlijk toch?

Sinds wanneer zit je in de VS?
Ik ben hier al vaker in de winter geweest voor 3 weken voordat ik hier woonde, dus vaak zat meegemaakt. Qua temperatuur viel het wel mee, alleen gewoon heel veel sneeuw, gelukkig strooien/vegen ze hier wel goed. Als het een nacht sneeuwt zijn ze de hele nacht door aan het strooien en vegen. Heb tot nu toe al bijna 2 weken lang sneeuwvrij gehad :P

Die ijsstorm een paar weken geleden was wel heel vervelend, we hebben toen een dag zonder stroom gezeten en mijn schoonbroer had zelfs 4 dagen geen stroom. Heb toen overdag gewoon in de bibliotheek/starbucks gezeten en savonds voor de open haard geslapen. En die ochtend sprong het gelukkig weer aan. Er waren 3 bomen omgevallen in onze tuin en eentje zelfs bijna op mijn auto, nog geluk gehad :D

Deze zondag zit ik hier precies een jaar!
pi_136989421
Ik snap niet als je niemand in Nederland kan krijgen gelijk naar het buitenland gaat.
pi_136991600
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:40 schreef Renzz het volgende:
Ik snap niet als je niemand in Nederland kan krijgen gelijk naar het buitenland gaat.
:')
pi_136995210
Ik had de van TS in mijn favorieten staan omdat ik emigreren erg interessant vind. Helaas had TS haar blog niet goed bijgehouden dus was de lol daar ook snel vanaf :')
Daarom leuk dat je komt updaten TS.
  roze vrijdag 21 februari 2014 @ 22:33:05 #124
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_136996070
Mooie huis! Zo'n kelder is wel typisch Amerikaans of niet? Ik zou daar echt een chillruimte van maken _O_ Goed om te lezen dat het goed gaat daar in Amerika
Your beauty never ever scared me.
pi_136997660
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 22:19 schreef karton2 het volgende:
Ik had de van TS in mijn favorieten staan omdat ik emigreren erg interessant vind. Helaas had TS haar blog niet goed bijgehouden dus was de lol daar ook snel vanaf :')
Daarom leuk dat je komt updaten TS.
Ja ik weet het :') Ben wel van plan om weer aan mijn blog te gaan beginnen maar dan niet echt emigratie gerelateerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')