Zouden meer mensen moeten doen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:35 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Super gedaan! Veel succes daar. Mooi altijd om te zien dat iemand zijn droom of wens achterna gaat.
Precies, dan ga je weer door naar je volgende droom of wens.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zouden meer mensen moeten doen!
En ja, soms pakt het verkeerd uit, maar dan weet je dat in ieder geval in plaats van de rest van je leven blijven dromen.
Dankjewelquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:35 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Super gedaan! Veel succes daar. Mooi altijd om te zien dat iemand zijn droom of wens achterna gaat.
Nee, Pennsylvania.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus je zit zeg maar in een dorpje in New Jersey?
Veel geluk dan
Daar heb ik over nagedacht en we zijn al van plan om een mooie tv in de woonkamer te hangen, dus om van de kelder een bioscoop te maken vind ik zondequote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:49 schreef static het volgende:
Die kelder leent zich natuurlijk uitstekend voor een thuisbioscoop.
270,000 dollar. En we zitten best wel in een ''duur'' gebied.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:49 schreef rogier21 het volgende:
Ziet er leuk uit, mag ik vragen hoeveel je daar voor nu betaald hebt? Een huis zoals dit zou in Canada voor rond de 380k weggaan. (waarschijnlijk lager in de slechtere staat).
Canada lijkt me een beetje groot omdat zo te zeggenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:49 schreef rogier21 het volgende:
Ziet er leuk uit, mag ik vragen hoeveel je daar voor nu betaald hebt? Een huis zoals dit zou in Canada voor rond de 380k weggaan. (waarschijnlijk lager in de slechtere staat).
Heb momenteel nog geen ''echte'' bijbaan, verdien hier en daar wel wat geld bij via internet, maar niks bijzonders. Ben van plan om een bijbaan te gaan zoeken in de horeca als we zijn verhuisd. Dus naast studeren en sporten doe ik niet heel veel. Ik ga momenteel 1x per week snowboarden, aangezien er een skigebied ligt op 40min afstand. Ik mis eigenlijk mijn familie/sociale contacten in NL het meeste. Omdat ik de eerste 2 jaar op een community college zit en het daar toch wel anders is dan op een echte universiteit valt het sociale leven wel een beetje tegen. Ik heb wel een paar meiden waar ik af en toe mee afspreek, maar het zijn eerlijk gezegd niet helemaal mijn types.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe ziet je leven er ongeveer uit en wat is anders dan als je in Nederland zou zitten?
Ja, dat is waar. Over het algemeen zijn de winters kouder en de zomer warmer dan in NL. Dit jaar is het behoorlijk extreem met alle sneeuw en zijn de wegen door al het zout echt heel slecht. Overal gaten in het wegdekquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar ik neem aan dat als je een vriend had in Nederland had gehad met een eigen huis je dan niet op een kamer had gezeten. Beetje appels met peren vergelijken zo.
In wat voor dorp/stad woon je? Groote en dergelijke(hou het maar algemeen als je geen info wil geven)
Winter zal wel een stuk kouder zijn dit jaar, maar goed ken het klimaat daar in de buurt redelijk en verschilt normaal gesproken niet heel veel met Nederland
Ik ben hier al vaker in de winter geweest voor 3 weken voordat ik hier woonde, dus vaak zat meegemaakt. Qua temperatuur viel het wel mee, alleen gewoon heel veel sneeuw, gelukkig strooien/vegen ze hier wel goed. Als het een nacht sneeuwt zijn ze de hele nacht door aan het strooien en vegen. Heb tot nu toe al bijna 2 weken lang sneeuwvrij gehadquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe is je de winter bevallen? Je 2e winter eigenlijk toch?
Sinds wanneer zit je in de VS?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:40 schreef Renzz het volgende:
Ik snap niet als je niemand in Nederland kan krijgen gelijk naar het buitenland gaat.
Ja ik weet hetquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:19 schreef karton2 het volgende:
Ik had de van TS in mijn favorieten staan omdat ik emigreren erg interessant vind. Helaas had TS haar blog niet goed bijgehouden dus was de lol daar ook snel vanaf
Daarom leuk dat je komt updaten TS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |