quote:Op donderdag 27 december 2012 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen bij Van Gerwen ziet het eruit alsof hij zojuist het toernooi heeft gewonnen.
Sky Go is dit, heb deze gifjes niet zelf gemaakt.quote:
Wat een heldquote:Op donderdag 27 december 2012 23:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Sky Go is dit, heb deze gifjes niet zelf gemaakt.
Heb je een link?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Sky Go is dit, heb deze gifjes niet zelf gemaakt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
![]()
Sky Go is hetzelfde als Eredivisie Live Go, met een TV abo kan je gratis op internet kijken. Ik heb daar geen link van.quote:
Iedere wedstrijd is er een op zich/open deurenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:30 schreef Badr_Harry het volgende:
Van Gerwen wint zonder voet nog van die gasten
ohquote:Op donderdag 27 december 2012 23:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sky Go is hetzelfde als Eredivisie Live Go, met een TV abo kan je gratis op internet kijken. Ik heb daar geen link van.
Had hem ook op de World Grand Prix met 3-1 in sets.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Van Gerwen moet Lewis kunnen hebben.
Ik vind t wel grappigquote:Op donderdag 27 december 2012 23:33 schreef icloud het volgende:
ik hoop dat painter wat beter gaat gooien, oprotten met de arrogante vervelend kwast lewis.
weet niemand, laatste tv toernooi dat hij gooide was volgens mij 2010/2011quote:Op donderdag 27 december 2012 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
Lewis baas.
Weet iemand hoe het Matt Clark is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |