JAAAAAAquote:Op donderdag 27 december 2012 22:46 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer eindelijkSerieus 5 keer mogen doen.
Tis maar goed dat ik aan de wijn zit
Was ie matig zat?quote:
Ik wil jou kopenquote:
GOEIKOOP DIT DAT ALLESquote:Op donderdag 27 december 2012 22:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wil jou kopen![]()
Krijg je elke dag een fles wijn van me en dan mag je de hele dag keidit keidat keialles zeggen![]()
KEIGOEIKOPE TETTENHOUDER JONGE!quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Ik wil Priem morgen horen wanneer ze dit nuchter terugkijkt.
Zoals ik zei, ik vind hem geweldig.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoezo?Hij is goei matig. Als ik compleet nuchter was; was ie nog steeds matig gewezen
Heb nog maar een fles op dus valt haske mee.
nou ik vond m anders perfect!quote:Op donderdag 27 december 2012 22:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Ik wil Priem morgen horen wanneer ze dit nuchter terugkijkt.
ik zit zo op de bank met mijn fluffy pantoffel laars sokken en een figuurcorrigerend hemdje aanquote:Op donderdag 27 december 2012 23:01 schreef PriemGirl het volgende:
Maar was enen goeien shopdag iig
Ik ben blijde met mn aankopen
PIC!quote:Op donderdag 27 december 2012 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zit zo op de bank met mijn fluffy pantoffel laars sokken en een figuurcorrigerend hemdje aan
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zit zo op de bank met mijn fluffy pantoffel laars sokken en een figuurcorrigerend hemdje aan
ik heb echt hete voeten jongequote:Op donderdag 27 december 2012 23:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb ook mijn fluffy huissokken aan
Baas
dat klinkt epischquote:Op donderdag 27 december 2012 23:02 schreef PriemGirl het volgende:
Die er voor was leuker... toen was cif nog thuis en had tig dingen naar me gegooid en lopen boeren tijdens mn shoplog![]()
Hij snapt het nut van shoplogs niet maar vond het garpig om me te stengenquote:
Jaaaa lolquote:Op donderdag 27 december 2012 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik had achteraf ook die netpanty moeten pakken, 50 cent
dan kunnen we ook sneller vluchtenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij snapt het nut van shoplogs niet maar vond het garpig om me te stengen![]()
[..]
Jaaaa lolEn ik die holdups
Ow well.. Over half jaartje weer in eindhoven
Zeker !quote:Op donderdag 27 december 2012 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan kunnen we ook sneller vluchten
Ach, die vijf euro had ook niet geledenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeker !![]()
Denk dat ik er een ieeeettttsiepietsie minder gaar van word als we makkelijker kunnen vluchten en ergens kunnen zuupen
![]()
![]()
Ah maar al bij al zijn we goed geslaagdIk ben best blij! En op zich weinig gekocht wat ik eik niet moest hebben ook. Én zelfs geen schoensels
![]()
I have a proud
Geen idee, voer geen gesprekken op het moment. Wat is er gaar dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:07 schreef Diconnected het volgende:
Doet bij jullie whatsapp ook gaar?
Serieus? Dan ga ik misschien de 31e ook nog maar even een panty scoren in Berlijn die kapot magquote:Op donderdag 27 december 2012 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik had achteraf ook die netpanty moeten pakken, 50 cent
Nee die niet nee.... maar die andere van 30 welquote:Op donderdag 27 december 2012 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, die vijf euro had ook niet geleden
Maar het was tof !
Ja die visnet stond voor 2 of 3 euro en toen ze hem aansloeg was ie maar 50 cent. Scorequote:Op donderdag 27 december 2012 23:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Serieus? Dan ga ik misschien de 31e ook nog maar even een panty scoren in Berlijn die kapot mag
misschien waren die van 30 ook maar 10 aan de kassa geweestquote:Op donderdag 27 december 2012 23:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee die niet nee.... maar die andere van 30 welJa als ze die rooie in mijn maat hadden; had ik ze zéker ook mee gepakt
![]()
Als je het patroon eenmaal in je hoofd hebt hoef je er niet meer zoveel bij te denken en na te tellenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind die elise niet echt 'leuk' voor tussendoor. Je moet steeds opletten wat je doetdus die komt nog wel
Nicequote:Op donderdag 27 december 2012 23:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja die visnet stond voor 2 of 3 euro en toen ze hem aansloeg was ie maar 50 cent. Score
Ja ik wilde de laatste dagen gewoon iets om niet bij na te denken, was al wel 3x begonnen met dat patroon maar m'n hoofd stond er niet echt naarquote:Op donderdag 27 december 2012 23:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als je het patroon eenmaal in je hoofd hebt hoef je er niet meer zoveel bij te denken en na te tellenMaar komt anders wel gewoon een andere keer
Sssshhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 27 december 2012 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien waren die van 30 ook maar 10 aan de kassa geweest![]()
thehehehquote:
nee, ik wel danquote:Op donderdag 27 december 2012 23:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SssshhhhhhhhhhhMaar zal vast niet.
Ah het is niet alsof ik geen schoensels heb
[..]
theheheh![]()
![]()
JA MAAR 2 PAAR VOOR 10 EURO 11!!!1!quote:
hij vond t een goeien dealquote:Op donderdag 27 december 2012 23:23 schreef PriemGirl het volgende:
Had bb er nog iets van gezegd? Of deed ie de moeite niet
ja precies, sorry hoor, da's vragen om kopenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JA MAAR 2 PAAR VOOR 10 EURO 11!!!1!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja precies, sorry hoor, da's vragen om kopenThehehheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Praten is overratedquote:Op donderdag 27 december 2012 23:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij is de enige die niet gefaald heeft Bambi, die heeft vooral veel gepraat over falen
TD, Zoya's op Ebay en aceton bij Bubs, en bij die laatste bestelling voor de vorm maar een lakje bijgegooidquote:
en jij dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij is de enige die niet gefaald heeft Bambi, die heeft vooral veel gepraat over falen
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:28 schreef Mss het volgende:
[..]
TD, Zoya's op Ebay en aceton bij Bubs, en bij die laatste bestelling voor de vorm maar een lakje bijgegooid.
Goed busyquote:Op donderdag 27 december 2012 23:28 schreef Mss het volgende:
[..]
TD, Zoya's op Ebay en aceton bij Bubs, en bij die laatste bestelling voor de vorm maar een lakje bijgegooid.
Oeh goei busy ookquote:Op donderdag 27 december 2012 23:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb net 180 euro bij bol.com afgerekend voor Fred en mijquote:Op donderdag 27 december 2012 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en jij dan?
naast je pedaalemmerzakjes
die is echt heel sheer, als je 4 lagen geen issue vindt moet je 'm kopen. Vind die roze en groene beterquote:Op donderdag 27 december 2012 23:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Goed busywelke zoya's?
Ik wil nog steeds die paarse van de kerst collectie
Van de kerstcollectie idd. Blaze, Storm & Logan. Bij TD een top- en basecoat, verder die zwart-witte uit de cirque collectie en nog wat ander spul dat ik al een tijdje wilde, oa een paar Essies.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Goed busywelke zoya's?
Ik wil nog steeds die paarse van de kerst collectie
altijd goed!quote:Op donderdag 27 december 2012 23:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb net 180 euro bij bol.com afgerekend voor Fred en mij
Want we hadden 150 euro aan kadobonnen![]()
Ik heb voornamelijk een muziek-box-docking-station-ding voor de ipad
Jonge, NAKEND! En Lush, en oogschaduwkasten. En een wimperkruller, want ik was toch bezig.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kerstkadootjesquote:Op donderdag 27 december 2012 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
altijd goed!
en da's nauwelijks falen want kadobonnen
oh echt? hmmmz. die roze is ook wel heul tof iddquote:Op donderdag 27 december 2012 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die is echt heel sheer, als je 4 lagen geen issue vindt moet je 'm kopen. Vind die roze en groene beter
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kerstkadootjes
Moest wel 10 code's van elk 20 tekens overtypen, het leek wel werken![]()
ik kan me nog zo goed jouw grote nagellakopruiming ik doe alles weg want ik lak het toch niet bui herinnerenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil mijn zoya's
Want ik heb vast niet 150+ untrieds ofzo
Jaaa. Mooie tijden waren dat.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan me nog zo goed jouw grote nagellakopruiming ik doe alles weg want ik lak het toch niet bui herinneren
8 maanden geleden ofzo
dafuqquote:Op donderdag 27 december 2012 23:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil mijn zoya's
Want ik heb vast niet 150+ untrieds ofzo
Oja, en parfum ook of wat was dat nog meer?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:38 schreef Mss het volgende:
Spees hoe (hehehehe) is het toen afgelopen met de lakjons die je kwijt was?
Ik heb zo van die vlagenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan me nog zo goed jouw grote nagellakopruiming ik doe alles weg want ik lak het toch niet bui herinneren
8 maanden geleden ofzo
Stonden bij m'n zusquote:Op donderdag 27 december 2012 23:38 schreef Mss het volgende:
Spees hoe (hehehehe) is het toen afgelopen met de lakjons die je kwijt was?
Ja dat is al heul lang geleden maar nooit terug gevondenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja, en parfum ook of wat was dat nog meer?
Ooh dan heb je dat zeker alleen ook genoemd toen je de lakjes kwijt was, dat ik het mij daarom herinner. Dacht even dat het tegelijk was.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat is al heul lang geleden maar nooit terug gevonden
Ja kan wel iddquote:Op donderdag 27 december 2012 23:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh dan heb je dat zeker alleen ook genoemd toen je de lakjes kwijt was, dat ik het mij daarom herinner. Dacht even dat het tegelijk was.
Hier: http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1497.l2649quote:Op donderdag 27 december 2012 23:43 schreef Diconnected het volgende:
Mss waar heb jij die Zoya's gefaald?
Mijn bankrekening dankt u.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Hier: http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1497.l2649
Alleen al die eerste die bijna dood gaatquote:
Ja eerst morgen maar kijken of ik cadeautje kan vinden voor broer bedenk ik me netquote:
Ik dacht exact hetzelfdequote:Op donderdag 27 december 2012 23:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het bij die faceplants op asfalt of op een hoekje van een muur altijd zo jammer dat ze stoppen met filmen, ik ben altijd nieuwsgierig naar de schade achteraf.
Is dat heel sadistisch?
paars krokantquote:Op donderdag 27 december 2012 23:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Failfilmpjes![]()
![]()
![]()
Maar zoals die twee mokkels die uit die winkelwagen pleuren, waarvan 1 face first.. Ik wil zien hoe die kop er achteraf uit zag
ongetwijfeldquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij zitten er ook wel wat whiplashes en zulks in dat filmpje
Jup datquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:02 schreef Stormqueen het volgende:
het stomme is, ik lach drie keer harder OMDAT het vrouwen zijn
Vrouwenquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:02 schreef Stormqueen het volgende:
het stomme is, ik lach drie keer harder OMDAT het vrouwen zijn
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:04 schreef Mss het volgende:
Mijn vriend mailt me net met een linkje. Het is iets dat ik 'moet zien' en echt 'hilarisch is. Is het datzelfde filmpje
Hij heeft gelijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:04 schreef Mss het volgende:
Mijn vriend mailt me net met een linkje. Het is iets dat ik 'moet zien' en echt 'hilarisch' is. Is het datzelfde filmpje
wtfquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:04 schreef Mss het volgende:
Mijn vriend mailt me net met een linkje. Het is iets dat ik 'moet zien' en echt 'hilarisch' is. Is het datzelfde filmpje
HOE?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:14 schreef Stormqueen het volgende:
vandaag naar Essen, morgen naar Eemnes
Gooi der nog even een litertje water in!quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:17 schreef Mss het volgende:
Fuuu ik kom er net achter dat ik amper gedronken heb vandaag
HOE kan je dat nou vergetenquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:17 schreef Mss het volgende:
Fuuu ik kom er net achter dat ik amper gedronken heb vandaag
Mja, dat. En me dan maar afvragen waarom andere mensen toch altijd zo vaak moeten plassen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:23 schreef megamandy het volgende:
Haha herkenbaar, lig ik in bed en dan bedenk ik mij dat ik misschien net 1 glas gedronken heb
Jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, dat. En me dan maar afvragen waarom andere mensen toch altijd zo vaak moeten plassen.
Zo herkenbaar!quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaEn als ik dan op een terras heb gezeten en dus meer gedronken moet ik ook super vaak naar de wc en dat vind ik verschrikkelijk
Tijdens echt uitgaan met dansen enzo heb ik daar dan weer geen last van, maar dat zal ik waarschijnlijk alles uitzweten haha.
Ik nietquote:
Striaidsquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:43 schreef Diconnected het volgende:
Dafuq, ik zie ineens dat m'n striae veel erger is, wat is deze
Goed busyquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:51 schreef Mss het volgende:
Maar goed dat ik nieuwe aceton besteld heb, mijn flesje is op het bureau omgekiept en nu zo goed als leeg.
Ja echt, dafuqqqqquote:
Sommige dagen wordt het paarsig en lijkt het erger, bij mij iig :pquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja echt, dafuqqqqik ga morgen wel in daglicht kijken, kan ook aan m'n nachtlampje liggen
Dat vind ik altijd zo fijn aan werken tijdens vakantiesquote:Op vrijdag 28 december 2012 07:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Het is echt zo belachelijk rustig op Utrecht CS! In de bus ook al trouwens. Ik realiseer me nu pas hoeveel mensen vakantie hebben.
Is van een blog die ik al maanden volg, weinig vooruitgang in de lakkunsten. Wat ik heel opmerkelijk vind, aangezien ze heel graag veel mani's van andere bloggers post, en dan zou er toch een lichtje moeten gaan branden ergensquote:
Je mag nooit in de buurt van de nagelriemen lakkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 08:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Is van een blog die ik al maanden volg, weinig vooruitgang in de lakkunsten. Wat ik heel opmerkelijk vind, aangezien ze heel graag veel mani's van andere bloggers post, en dan zou er toch een lichtje moeten gaan branden ergens
NEE SCHAAR JIJ SNAPT ER GEWOON NIX VAN!quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je mag nooit in de buurt van de nagelriemen lakken![]()
first world problemsquote:Op vrijdag 28 december 2012 08:49 schreef Miezziej het volgende:
Ik wil nog zoveel falen
Zoya ornates, zoya zomer 2012, CC holo's etc. etc.
Ja maar dat stond altijd in de Tinaquote:Op vrijdag 28 december 2012 08:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NEE SCHAAR JIJ SNAPT ER GEWOON NIX VAN!
wait .. whut?quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar dat stond altijd in de Tina![]()
Dat je uiteindelijk je salaris kwijtbent aan nieuwe kastenquote:Op vrijdag 28 december 2012 08:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik moet eerst een nieuwe kast nadat deborah al die lakjes gestuurd heeft, het zit nu vol, en op 2 januari shippen ze deel 2
Ja, jij zit altijd veel te dichtbij!quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wait .. whut?
VERDOMME IK GA NUUUUUUUUUUU MIJN TUTORIAL AANPASSEN
sorry schaar
Beter gewoon je tips lakken, dan zit je altijd wel safequote:Op vrijdag 28 december 2012 08:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wait .. whut?
VERDOMME IK GA NUUUUUUUUUUU MIJN TUTORIAL AANPASSEN
sorry schaar
Ik geloof het wel. Geen populair blad meer thoughquote:
je zal maar je bollen kopen bij de gebakkkraam in leeuwardenquote:etterende gezwelletjes vol vies vet die bij het eten openbarsten. Heeft niets meer met oliebol te maken. Vroeger werd de uitbater hiervoor onthoofd."
Ohja de Break Out, die had altijd velen piemels en kutten jongequote:Op vrijdag 28 december 2012 08:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. Geen populair blad meer though![]()
Op de BSO hadden we eerst de Girls, maar omdat we op een gegeven moment wel erg veel seksverhalen eruit moesten scheuren zijn we toen overgegaan op Meiden magazine.
Girls is eigenlijk wat vroeger de Break Out was
Jaaahhh, blote mensen!quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ohja de Break Out, die had altijd velen piemels en kutten jonge
Dat kan toch gewoon?quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jaaahhh, blote mensen!
Die zitten niet in de girls trouwens, maar wel altijd een waargebeurd verhaal en een vragenrubriek met velen ragen over of je zwanger kan worden van vingeren enzulks
'help de dop van de superlijm is kwijtgeraakt, wat nu?'quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jaaahhh, blote mensen!
Die zitten niet in de girls trouwens, maar wel altijd een waargebeurd verhaal en een vragenrubriek met velen ragen over of je zwanger kan worden van vingeren enzulks
quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
'help de dop van de superlijm is kwijtgeraakt, wat nu?'
Hoovercraft voor je kattenquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zit nu ook te kijken naar een robot stofzuiger
Ik <3 de robotstofzuiger!quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zit nu ook te kijken naar een robot stofzuiger
Maar de tina was voornamelijk van het niveau "ik moet op tennis van m'n ouders maar dat wil ik heul niet" en "mijn beste vriendin praat niet meer tegen me"quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:16 schreef megamandy het volgende:
De Tina had ook een vragen rubrieken er kwam iedere keer de vraag of je ongesteld werd als je witte afscheiding kreeg. En dan was het standaard antwoord dat het dan nog drie maanden duurde
Bij mij duurde het nog drie jaar ofzo dus toen was ik boos![]()
Ook een andere leeftijdscategorie denk ik? De Tine heb ik gelezen vanaf mijn 8e en rond mijn 11e ofzo ben ik toen overgestapt naar de Elle Girl, mijn eerste nummer daarvan staat Doutzen Kroes op de cover. Was haar eerste covershoot hahaquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar de tina was voornamelijk van het niveau "ik moet op tennis van m'n ouders maar dat wil ik heul niet" en "mijn beste vriendin praat niet meer tegen me"
Break out was "kun je ontmaagd worden door je fietszadel" en "ik ben een man en ik draag graag panty's, ben ik wel normaal?"
Die van de Aldiquote:
Ik geloof dat Kassa laatst een boel van die dingen getest had!quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die van de AldiRoomba zal vast beter zijn enzo, maar deze doet het echt heel prima en de kamer knapt er echt van op als we 'm even hebben laten draaien. Ideaal als je een zooi huisdieren en/of kinders rond hebt scharrelen!
maar moet je dan nog handmatig nazuigen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die van de AldiRoomba zal vast beter zijn enzo, maar deze doet het echt heel prima en de kamer knapt er echt van op als we 'm even hebben laten draaien. Ideaal als je een zooi huisdieren en/of kinders rond hebt scharrelen!
Kan wel idd, we hebben ook testfilmpjes zitten kijken en deze kwam er in elk geval niet slecht uit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik geloof dat Kassa laatst een boel van die dingen getest had!
quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:28 schreef Sharana_LV het volgende:
'Ons Svetlana', want zo heb ik mijn roombaatje gedoopt. Svetlana Roomba is echt een schitterend produkt. Mijn leven voor haar bestond eruit om systematisch pluisjes van de grond te rapen. Zeker in de winter wanneer de verwarming brandt, is dit een constante plaag. Met Svetlana in huis is dit verleden tijd. Wanneer ik vertrek naar het werk laat ik haar mijn hele appartement stofzuigen en dan kom ik thuis in een propere woning. Ik sta ervan versteld hoeveel stof ze zo per dag vangt. Je ziet ook echt dat het huis properder is en dat geeft mentale rust. Minpunten heb ik nog niet echt gevonden. Hier spreekt een tevreden klant. Bovendien is ze goed voor de conditie, want de eerste dagen liep ik er constant achteraan om te kijken of ze haar werk goed deed. Niks op aan te merken dus. Je zou er bijna zelfs een affectieve band mee ontwikkelen, zo leuk is ze om in huis te hebben. Ik kan de Roomba aan iedereen ten stelligste aanraden.
Goeden reviewquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:28 schreef Sharana_LV het volgende:
'Ons Svetlana', want zo heb ik mijn roombaatje gedoopt. Svetlana Roomba is echt een schitterend produkt. Mijn leven voor haar bestond eruit om systematisch pluisjes van de grond te rapen. Zeker in de winter wanneer de verwarming brandt, is dit een constante plaag. Met Svetlana in huis is dit verleden tijd. Wanneer ik vertrek naar het werk laat ik haar mijn hele appartement stofzuigen en dan kom ik thuis in een propere woning. Ik sta ervan versteld hoeveel stof ze zo per dag vangt. Je ziet ook echt dat het huis properder is en dat geeft mentale rust. Minpunten heb ik nog niet echt gevonden. Hier spreekt een tevreden klant. Bovendien is ze goed voor de conditie, want de eerste dagen liep ik er constant achteraan om te kijken of ze haar werk goed deed. Niks op aan te merken dus. Je zou er bijna zelfs een affectieve band mee ontwikkelen, zo leuk is ze om in huis te hebben. Ik kan de Roomba aan iedereen ten stelligste aanraden.
Troost je, er zijn hier twee paar gympen onderweg (mini en midi wilden dezelfdequote:Op vrijdag 28 december 2012 09:30 schreef Incantrix het volgende:
Potverdorie mensen, heb ik weer voor 70 euro aan kinderkleding in m'n mandje zitten
Deels. Een broek voor Stef die hij meteen aankan (en hij heeft nu hoog water op Scheveningen,dus ik ben druk met nieuwe broeken voor hem), één van de jurkjes heb ik uiteindelijk geskipt (want ja, de knop is ingedruktquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
En zo te zien aan kleding die je pas over een jaar kan gebruiken! Dus ook pas over een jaar kopen
Gewoon doenquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:44 schreef megamandy het volgende:
Kan ikook de hormonen de schuld geven als ik kleding faal?
Sorryquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat niemand weet wat moonkids is!
Nein welke?quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:48 schreef Dwyn het volgende:
Noos, een van die bjoetiebloggers gaat een naam tattoo laten zetten.
Je bent toch wel blij met bril?quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:59 schreef Dwyn het volgende:
Oh yeah. Net gebeld door Hans Anders, mijn bril is endlich klaar.
Ik ben in ieder geval blij dat ik hem kan ophalenquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je bent toch wel blij met bril?
home knop, friends button, hoplaquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja! Ik ga even kijken of ik nog weet hoe, u hoort van mij
http://www.flavourites.nl/quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:49 schreef Sharana_LV het volgende:
en help eens met leuke webshopsik wil falen maar zie nix leuks!
Neinz, ik kreeg telkens gemekker over een vriendenlijst en die kon ik niet vindenquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
home knop, friends button, hopla
Ja die vriendenlijst zit dus als je op de home knop drukt op je controller, ik kon hem eerst ook niet vinden maar daar zit hij dusquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neinz, ik kreeg telkens gemekker over een vriendenlijst en die kon ik niet vindenweet jij trouwens hoe je dat gemekker van miiverse tijdens een spel uit kunt zetten?
Omdat ze daar dikke sale hebben en echt belachelijk leuk spul hebben?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:20 schreef milka82 het volgende:
En waarom kijk ik nu op de site van Moonkids![]()
nintendoland 32 eu incl verzenden van marktplaats, nog nieuw in doosje.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Omdat ze daar dikke sale hebben en echt belachelijk leuk spul hebben?
Euhm, Sjaan, wat wil je falen? Kleding? En whoe, Nintendoland nieuw?
Jah, ondertussen had ik 'mquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja die vriendenlijst zit dus als je op de home knop drukt op je controller, ik kon hem eerst ook niet vinden maar daar zit hij dusals je in miiverse kijkt gaat hij idd zeuren om je friendslist
welk gemekker?
Nice! Ik zat 'm ook al in de gaten te houden op mp, nieuwprijs vind ik idd way too much!quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nintendoland 32 eu incl verzenden van marktplaats, nog nieuw in doosje.
60 euro in de winkel ga ik niet voor die game betalen
noeeeesquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, ondertussen had ik 'mwe homegirls *highfive clap*
Mjah, op zoek naar die vriendenlijst had ik miiverse ingesteld, en bij elke mario-level krijg ik nu vragen of ik mijn medespelers op miiverse iets over die level wil zeggen, of ik de level in 1 woord wil omschrijven of ineens allemaal tekstbalonnetjes van willekeurige andere mensen die dan stomme dingen roepen als 'ga je niet naar boven, dan ga je wel naar beneden.'![]()
![]()
DO NOT WANT
Ohja, whehe, niet bedacht, ik heb alleen in de settings van miiverse zitten klotenquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
noeeeesik krijg dat niet gelukkig
kun je hetn iet geowon in de mario settings uitzetten?
Nee want als je mario start heb je ook settings, zal wel iets van spotpass staan enzoquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, whehe, niet bedacht, ik heb alleen in de settings van miiverse zitten klotenecht, wat een lame-ass gebagger jonge, ik wil gewoon verder met mijn spel
Als ik zo thuiskom ga ik meteen ff checken, danku oh wijzequote:Op vrijdag 28 december 2012 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee want als je mario start heb je ook settings, zal wel iets van spotpass staan enzo
Graag gedaan dearquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als ik zo thuiskom ga ik meteen ff checken, danku oh wijze![]()
(Serieus, thnx, ik had dat echt nog niet bedacht)
Thnx hon, will doquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Graag gedaan dearals het daar niet zit laat maar ff weten okay, ik kijk dan zaterdagavond ff op mijn wii u!
Brum zegt dat je claxon niet goed zitquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hmm er is iets heul erg nie goed met onze auto.. Zodra je de koppeling op laat komen, begint ie onophoudelijk te toeteren
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum zegt dat je claxon niet goed zit
Ja, wel goed. Ik mag blijvenquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:43 schreef Miezziej het volgende:
Is het al 5 uur ik wil niet meer
@Dwyn
En hoe ging hetttt
quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:14 schreef Sharana_LV het volgende:
albinobambi:
http://www.asos.com/ASOS/(...)200&sort=-1&clr=Grey
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hmm er is iets heul erg nie goed met onze auto.. Zodra je de koppeling op laat komen, begint ie onophoudelijk te toeteren
Hmm, wel potentie maar niet voor 22 euro per potje.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.fashionpolish.(...)ring-2013-mango.html
![]()
![]()
dan koop ik liever vergelijkbare kleuren van nyc/essence/catricequote:Op vrijdag 28 december 2012 17:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hmm, wel potentie maar niet voor 22 euro per potje.
Precies ja!quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan koop ik liever vergelijkbare kleuren van nyc/essence/catrice![]()
Haha, misschien weten die mutsen in de winkel wel wanneer die komt!quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh, duurt te lang. Ik wil die bon nu besteden![]()
![]()
* SpaceInvaders gaat zeuren of brum mee naar Eindhoven gaat morgen.
Nee, dan staan ze je dom aan te kijken waar je het over hebtquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Haha, misschien weten die mutsen in de winkel wel wanneer die komt!
Hahahquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, dan staan ze je dom aan te kijken waar je het over hebtIk kijk voortaan alleen nog maar online
Trauma'squote:
Ik HAAT vuurwerk om die redenquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:23 schreef Mss het volgende:
Ik heb het nu alweer gehad met al dat geknal buiten. Ik moet nog naar de winkel fietsen maar vind dat niet zo tof tussen vuurwerkgooiende mensen.
quote:
Ik ook. In Amsterdam heb je veel van die aso's die expres op mensen gooien en daar kan ik echt niet tegenquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik HAAT vuurwerk om die reden
Ik blijf echt liever heel de dag binnen 31 december en vaak ook 1 januari
Ik word al gek van alleen rotjesquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ook. In Amsterdam heb je veel van die aso's die expres op mensen gooien en daar kan ik echt niet tegen. In Amsterdam centrum was het vorig jaar rond middernacht écht heel erg. Idioten die op mensen richten, vuurwerkbommen in grote mensenmassa's en dergelijke, echt heel agressief. Om die reden gaan we ook dit jaar dus niet de stad in.
Die groenequote:Op vrijdag 28 december 2012 17:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.fashionpolish.(...)ring-2013-mango.html
![]()
![]()
M'n pa ophalen. Laatste werkdag daar en nu heeft 'ie geen auto meer.quote:
Ysl lakt anders heerlijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]En dat puur omdat het een merk is.
Ik heb geen goeden hoesjes, 1 fout besteld en 2 kwamen kapot binnenquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:38 schreef Mss het volgende:
Weer twee goeden matigen telefoonhoesjes binnen. Polkadots
Geloof ik best; maar die kleur is imho allesbehalve uniekquote:
Ja die cheape die ik laatst binnen kreeg waren dus aids. Maar goed deze:quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:40 schreef Mss het volgende:
Ik heb van die zeer cheapen en ik wissel ze af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |