Leeftijd: 31
Beroep: Assesment Assistent
Favoriete eten: alles wat lekker is
Trefwoorden: vrolijk, de uitdaging aangaan, boekenwurm
Als kind was Geesje een bomenklimmer en een boekenwurm. Zij heeft een vrolijk karakter, ze ziet overal een uitdaging in en probeert het onmogelijke voor elkaar te krijgen. Je kunt haar altijd wakker maken voor de Elfstedentocht en ook voor de Oscaruitreikingen wil ze wel een nachtje slaap overslaan.
Geesje's levensmotto luidt: "Niks moet, alles mag en het komt zoals het komt".
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 28-10-2002 22:24]
Wel een geestige en unieke naam... als die maar niet als eerste de geest moet geven
quote:Nee wel de bolledoos nou goed
Op woensdag 28 augustus 2002 19:19 schreef Speed24 het volgende:
Is dit de bolleboos van de groep ?
Niet iemand die indruk gaat maken zo op het eerste gezicht.
quote:"GEESJE !! Wake up, ze beginnen."
Op woensdag 28 augustus 2002 17:17 schreef SmashBro het volgende:
Je kunt haar altijd wakker maken voor de Elfstedentocht
quote:Wacht maar tot ze drie weken in Arm moet doorbrengen.
Op vrijdag 06 september 2002 14:24 schreef starshine-girl het volgende:
altijd vrolijk!!
Geesje uit Gelderland is 31 jaar en werkt als assessment assistant. Als kind was Geesje een bomenklimmer en een boekenwurm. Zij heeft een vrolijk karakter, ze ziet overal een uitdaging in en probeert het onmogelijke voor elkaar te krijgen. Geesje kun je altijd wakker maken voor de Elfstedentocht en ook voor de Oscaruitreikingen wil ze wel een nachtje slaap overslaan. Geesjes levensmotto luidt: "Niks moet, alles mag en het komt zoals het komt". Geesje houdt van pasta bolognese met 'raspiekaas' en taco's en van boerenkool met een gehaktbal.
Hoe zag je dagelijkse leven voor Big Brother er uit?
"Ik had een 36-urige baan op kantoor als assessment assistente bij een psychologisch adviesbureau. Daarnaast sport ik: bodybalance en tae-bo. Ik loop modeshows en ga veel naar de bioscoop".
Vind je het niet 'eng' om dat leven voor BB op te geven?
"Natuurlijk is het eng, omdat je niet weet wat er gaat gebeuren, maar dat is juist ook spannend. En mijn leven opgeven? Er is ook zoiets als een leven na BB en dan ga ik weer gewoon werken".
Waarom heb je je opgegeven voor BB?
"Het is voor mij een 'zelftest', om te kijken of ik het kan en hoe ik reageer op onverwachte situaties".
Wat vond je van de voorrondes/audities?
"Grappig. Eigenlijk viel alles me reuze mee, er is niks engs aan".
Was dit de eerste keer dat je voor een dergelijk televisieproject auditie deed?
"Ja'.
Wat verwacht je van BB?
"Een grappige tijd met veel snel wisselende situaties".
Wat lijkt je het leukst aan BB?
"De hectiek tegenover het ultieme nietsdoen tot vervelends aan toe.
En het moeilijkst?
"Geen contact kunnen hebben met ouders en vrienden".
Wat voor mensen verwacht je in het huis? Met welk type mensen wil je wel/niet lange tijd in het BB-huis zitten?
"Ik verwachte heel uiteenlopende types. Ik zou niet met liegende en achterbakse personen in het huis willen zitten, wel graag met vlotte, positief ingestelde mensen met een grote dosis humor. ".
Wat voor reacties heb je tot nu toe gekregen?
"Aan de ene kant dat mijn deelname aan BB echt iets voor mij is, anderzijds ook veel ongeloof dat ik me heb opgegeven, door de selectie ben en straks ook nog te zien ben op televisie".
Wat is het langste dat je ooit van huis bent geweest?
"Twee-en-een-halve maand in Frankrijk. Maar mijn ouders en vrienden zijn daar toen wel langs geweest".
Wordt het moeilijk voor jou om zo lang van huis te zijn?
"Ja, best wel, vooral in moeilijke tijden. Maar zolang het eten goed is en het warm is aan beide kanten van het huis, hou ik `t wel een tijdje vol.
Wat ga je het meeste missen?
"Het alleen zijn".
Er zijn drie seizoenen geweest: In welk seizoen had jij graag willen zitten?
"BB3".
Wat is jouw favoriete bewoner van de eerste drie seizoenen?
"Bianca uit BB2 en Gert-Jan uit BB3".
En je minst favoriete bewoner?
"Priscella uit BB3".
Hoeveel dagen denk je in het BB-huis te gaan zitten?
"Ik hoop in ieder geval tot 1 oktober 2002".
Wat kan de kijker van jou verwachten?
"Veel positiviteit en vrolijkheid".
"Leuk aan Big Brother?
De hectiek tegenover het ultieme nietsdoen tot vervelends aan toe."
Bron: Veronica
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 20:07 schreef tong80 het volgende:[..]
"GEESJE !! Wake up, ze beginnen."
Effe hatseflats d'r in zou'k niet erg vinden op zich.
Maar dat verhaaltje van 'r hierboven is
quote:Je miste je collega al 3 weken niet?
Op vrijdag 6 september 2002 14:24 schreef starshine-girl het volgende:
Cool! Geesje is een collega van mijhaha!! En ze heeft helemaal niks verteld
Ze woont dus in Arnhem... hele leuke/spontane/lieve meid .. altijd vrolijk!!
gezellig
Geestdrift
Geestdrijvend
Geesteloos
Gees tesarbeid
Geesterust
pff valt niet mee Gees je
quote:Vader is Anton Geesink
Op vrijdag 27 september 2002 15:31 schreef minxs het volgende:
Gees! jeGeestdrift
Geestdrijvend
Geesteloos
Gees tesarbeid
Geesterust
pff valt niet mee Gees je
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 16:45 schreef Calimero_31 het volgende:
Mijn vooroordeel werd weer helemaal bevestigd toen ik de streams las: ze is zo'n type dat overal allergisch voor is...en alleen maar linksdraaiende biologische gefermenteerde rotzooi koopt in de natuurwinkel.
quote:Dan wil je vast wel aan ons mannelijke Fok!kers vertellen of ze al een vriendje heeft...
Op vrijdag 6 september 2002 14:24 schreef starshine-girl het volgende:
Cool! Geesje is een collega van mijhaha!! En ze heeft helemaal niks verteld
Ze woont dus in Arnhem... hele leuke/spontane/lieve meid .. altijd vrolijk!!
quote:Leuk voor Priscella om hier te lezen.
Op donderdag 26 september 2002 21:51 schreef Qt het volgende:En je minst favoriete bewoner?
"Priscella uit BB3".
quote:Zover dat ik weet, is ze nog vrijgezel ...
Op vrijdag 27 september 2002 17:52 schreef Dr_Greene het volgende:[..]
Dan wil je vast wel aan ons mannelijke Fok!kers vertellen of ze al een vriendje heeft...
Ze werkt ook bij een lokale omroep, waar ze een actualiteiten programma presenteert ...
quote:Fout, op de bb site stond laatst dat ze een vriendje had
Op zondag 29 september 2002 13:11 schreef starshine-girl het volgende:[..]
Zover dat ik weet, is ze nog vrijgezel ...
Hoe gek kun je zijn????
quote:tja en aan die vreselijke operaties moest ze echt niet denken
Op zondag 29 september 2002 19:43 schreef fashionably_late het volgende:
Geesje denk dat haar bloed een klonterige massa wordt die heel langzaam door haar lichaam stroomt als ze chocolade of pizza eet!!!!Hoe gek kun je zijn????
quote:voice over gemist wijfie?
Op zondag 29 september 2002 19:43 schreef fashionably_late het volgende:
Geesje denk dat haar bloed een klonterige massa wordt die heel langzaam door haar lichaam stroomt als ze chocolade of pizza eet!!!!Hoe gek kun je zijn????
ze heeft een darmaandoening die overgevoeligheid voor gluten veroorzaakt en daarom moet ze een glutenvrij/arm dieet volgen. (waar ik erg veel bewondering voor heb want ik zou geeeeeek worden
)
de uitleg die ze aan Laurens gaf kwam inderdaad wazig over, ik denk dat het haar het beste leek om het zo beeldend mogelijk te vertellen aan snuggere Laurens
quote:Nix gemist hoor meis. Vertel mij wat over glutenallergie!!!
Op zondag 29 september 2002 20:02 schreef Tante Bep het volgende:[..]
voice over gemist wijfie?
![]()
ze heeft een darmaandoening die overgevoeligheid voor gluten veroorzaakt en daarom moet ze een glutenvrij/arm dieet volgen. (waar ik erg veel bewondering voor heb want ik zou geeeeeek worden
)
de uitleg die ze aan Laurens gaf kwam inderdaad wazig over, ik denk dat het haar het beste leek om het zo beeldend mogelijk te vertellen aan snuggere Laurens
Maarre....bloedcellen die gaan klónteren?? Ik weet zéker dat dát niet gebeurd als je een glutenallergie hebt.
Ze zei er ook wel meteen achteraan dat ze allemaal niet wilde weten hoe je lichaam van binnen werk....Nou!! Dat hebben we gehoord!!!
quote:Ja mark die bedoelde ik
Op zondag 29 september 2002 15:54 schreef Tante Bep het volgende:
Ja dat zei Sandra, dat Mark en Geesje een stelletje zijn.
Ik mag haar niet en ik denk Margriet ook niet. Het zou wel eens kunnen dat Margriet ondergesneeuwd wordt door Geesje.
Margriet is wel van plan Geesje mee te nemen met haar bonnen, maar alleen omdat ze medelijden met Geesje heeft, die alleen nog maar in de bunker heeft gezeten.
quote:Sandy schoot zo nu en dan nog in de stress van Kelly. Dat was toch ook wel weer aandoenlijk.
Op vrijdag 4 oktober 2002 02:04 schreef scanman01 het volgende:
Waarom Geeske er nog in zit is mij een raadsel. Die gaat niet voor opschudding zorgen in dat huis... (Scanman bedenkt zich opeens dat Sandy vorig jaar zomogelijk nog meer onzichtbaar was, maar wel won! Dat ziet er niet best uit dus....)
quote:In mijn woordenboek staat daar 'Ting'.... veel lullen en weinig zeggen. Toch valt Ting nog wel op in het huis, maar Geesje heb ik nauwelijks gezien. Maar misschien komt het nog... we blijven hopen (soms tegen beter weten in)
Op vrijdag 4 oktober 2002 02:11 schreef sillie het volgende:
Sandy schoot zo nu en dan nog in de stress van Kelly. Dat was toch ook wel weer aandoenlijk.
Van Geesje moet ik zo nu en dan echt even het fotootje aanklikken om te weten wie het ook al weer is. In mijn woordenboek staat haar naam achter nietszeggend.
quote:Ja, Ting had tenminste nog haar 'moment' en wat aanvaringen.
Op vrijdag 4 oktober 2002 02:15 schreef scanman01 het volgende:[..]
In mijn woordenboek staat daar 'Ting'.... veel lullen en weinig zeggen. Toch valt Ting nog wel op in het huis, maar Geesje heb ik nauwelijks gezien. Maar misschien komt het nog... we blijven hopen (soms tegen beter weten in)
quote:Haar kleding viel me tijdens het streamen ook erg op, wat ze toch allemaal aanhad...Een roze met wit shirt, en een appelgroen shirt of zoiets om haar hals geknoopt. Daarbij had ze een lichte broek met nog iets een lange rok ofzo eroverheen aan...Beetje aparte kledingkeuze heeft ze
Op woensdag 9 oktober 2002 23:03 schreef late_vogel het volgende:
Nu hebben we Geesje in beeld op stream 1, die in de slaapkamer haar bh onder haar t-shirt uittrekt (toch wel knap!) Dan trekt ze een soort heupgordel om ofzo. Dan tovert ze weer iets van onder haar t-shirt vandaan. Het beeld zapt naar Geesje in de badkamer en haar preutse praktijken
--------------------------------------------------------
sjonge sjonge als je maar moeilijk kan doenwaarom niet gewoon hup alles uit
quote:Ken jij de Gluurbuur van Rembo & Rembo? Had dit een quote van kunnen zijn
sjonge sjonge als je maar moeilijk kan doen waarom niet gewoon hup alles uit
quote:Moet je wel op rekenen. Ze zei vanavond nog dat ze Geesje als de boeman ziet (die heeft haar Stefan ingepikt)! Dus dat kan nog leuk worden
Op woensdag 9 oktober 2002 23:42 schreef CJ het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de wolf uit haar schaapskleren komt, om maar even met Margriet te spreken.Dat zal wel voor wat meer spanning in het huis zorgen... En hopelijk staat Margriet dan klaar met een grote buks om de grote boze wolf neer te knallen.
Maar 't past wel bij der zo'n saai en ouderwets kapsel.
Al met al vind ik Geesje veel en veels te saai en te braaf. Die altijd vrolijke smile op haar gezicht irriteert me ook behoorlijk.
Ook al lijkt ze verder vrij sympathiek, voor een BB is ze niet leuk en moet wat mij betreft morgen maar vertrekken.
quote:is een bij-effect van een glutenvrij dieet
Op woensdag 16 oktober 2002 16:34 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vind Geesje net uitzien als een oude wijf.
quote:Dat wordt leuk!
Op woensdag 16 oktober 2002 19:30 schreef CJ het volgende:
Straks komt het vriendje van Geesje in BB. Spierbundel Marc... Hij schijnt geen blad voor de mond te nemen en af en toe bot uit de hoek te komen... Eens zien hoe Stefan hier op gaat reageren.
Maar ze heeft dus ook een mannetje uit het BB-gebeuren? Hmmm, dat kan inderdaad nog leuke tv opleveren.
Dan zal Stefan wel weer naar Margriet gaan ofzo.
quote:Ze vindt ze niet lekker
Op woensdag 16 oktober 2002 19:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik mag Geesje welMaar waarom heeft ze een glutenvrijdieet?
Nee hoor, grapje. Ze is er allergisch voor.
Hier ga ik dus ff van over mijn nek
Mag ik ook even een teiltje?
quote:Die hele Geesje vind ik niks.
Op vrijdag 25 oktober 2002 00:22 schreef late_vogel het volgende:
Nou, we gaan bloot douchen nu hoor!", lacht Geesje (aanval op Jeanette?). "We gaan even knallen!"
quote:Had Margriet het dan toch goed gezien
Op vrijdag 25 oktober 2002 00:22 schreef late_vogel het volgende:
Nou, we gaan bloot douchen nu hoor!", lacht Geesje (aanval op Jeanette?). "We gaan even knallen!"
Das mooi! Ze moet dus nog maar even blijven!
quote:Nee, de dames zien dat ze niets is.... De mannen lopen hun pik achterna
Op vrijdag 25 oktober 2002 13:18 schreef fashionably_late het volgende:
Ik vind Geesje helemaal nix maar wat ik interessant vond was de uitslag van het kruisverhoor gisteren in de life-uitzending.
De heren zijn overwegend te spreken over haar terwijl de dames haar 3X nix vinden. Ik maak daaruit op dat ze op de één of andere manier een bedreiging is voor de dames.
quote:HUH?? Alsof ze met dat oma-hoofd en giraffen-nek zo testosteron verhogend werkt??
Op vrijdag 25 oktober 2002 13:20 schreef scanman01 het volgende:[..]
Nee, de dames zien dat ze niets is.... De mannen lopen hun pik achterna
Geesje mag meteen weg!
quote:Sinds wanneer vind jij dat bezwaarlijk? Bovendien wil jij Geesje alleen maar weg hebben omdat ze onaantrekkelijk is. Maar dat is niet te rijmen met jouw pik-achterna-lopen-argument.
Op vrijdag 25 oktober 2002 13:20 schreef scanman01 het volgende:[..]
De mannen lopen hun pik achterna
quote:Ja, dat geklets de hele tijd!
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:34 schreef late_vogel het volgende:
Ik heb die Geesje nog nooit zoveel horen kletsen als nu!
Wat genomineerd toch niet met je kan doen
Ik vond haar al niks en nu helemaal niet meer
Het is wel grappig om te zien hoe mensen hun gevoelsmatige antipathie proberen te staven met argumenten.":)
Hoe het feit dat Geesje grapt dat ze bloot gaat douchen hier ook weer aangegrepen wordt.. echt élke bewoner maakt wel eens van dat soort grapjes. Margriet vorige week nog toen Daniela halfnaakt liep te paraderen, Mus regelmatig mbt zijn "rep"..
quote:Dan probeert zij telekinetisch Marc zijn rugzakje open te maken om een stukje rust daarin te vinden.
Op zondag 27 oktober 2002 15:09 schreef fashionably_late het volgende:
Die knippertic van Geesje....die zie ik alleen als ze het over de nominaties heeft....verdacht!!!
quote:Inderdaad, toppie van haar!
Op zondag 27 oktober 2002 11:43 schreef Koos Voos het volgende:
Geesje laat zich niet omlullen door dat achterbakse ventje Laurens.
quote:Nee Geesje houdt zich zo neutraal mogelijk....Ze maakt alleen sarcastiche sneaky opmerkingen over profieleren...Zoals naakt douchen, haren verven etc. Dit komt bij mij op sneaky roddelen neer, dan prefereer ik nog eerder het openlijk geroddel...
Op zondag 27 oktober 2002 11:43 schreef Koos Voos het volgende:
Geesje laat zich niet omlullen door dat achterbakse ventje Laurens.
Dat een mens zo gefixeerd kan zijn op de nominaties... en maar stug volhouden dat ze het niet erg vindt. En dan die opmerkingen dat ze haar uitstraling wil veranderen... Too late baby! "Ik ga sexier worden en me bitchier opstellen". Yeah right.
Daar schop je het ver mee meid. Tot donderdag in de studio bij Martijn. En misschien mag ze Ursula ook mee nemen.
quote:Is inderdaad heel verschrikkelijk.
Op zondag 27 oktober 2002 23:16 schreef late_vogel het volgende:
Jeetje wat een mutzzzzzz eerst iedereen uithoren over moes en dan doorkletsen en het helemaal eens zijn met hem!
quote:En welke persoon bedoel je dan??
Op zondag 27 oktober 2002 23:46 schreef yantjes het volgende:
Vraag me af wat verschrikkelijk is, wat ik hier allemaal lees over een persoon is nou ook niet allemaal even netjes.
quote:Van mij ook wel
Op zondag 27 oktober 2002 23:49 schreef Jappie het volgende:
Geesje mag van mij nog wel even blijven.
quote:Over Geesje natuurlijk
Op zondag 27 oktober 2002 23:50 schreef Anzjie het volgende:[..]
En welke persoon bedoel je dan??
quote:Dat meen je niet???
Op zondag 27 oktober 2002 23:49 schreef Jappie het volgende:
Geesje mag van mij nog wel even blijven.
quote:Inderdaad, weg met die biomuts. Dan heeft Margriet eindelijk meer ruimte in de keuken voor haar kroketten en frikandellen, omdat al die "biologische kutpotjes" daar nu alle ruimte in beslag nemen.
Op zondag 27 oktober 2002 23:54 schreef Anzjie het volgende:[..]
Dat meen je niet???
die uitgezakte glutendoos moet echt weg...
quote:Echt wel
Op zondag 27 oktober 2002 23:54 schreef Anzjie het volgende:[..]
Dat meen je niet???
die uitgezakte glutendoos moet echt weg...
Ik vind haar op dit moment van alle vrouwen in het huis nog het meest te pruimen. ![]()
Ze heeft een zekere mate van intellect , is welbespraakt en spreidt een behoorlijke dosis humor en zelfspot ten toon.
quote:Hmmm... zo had ik het nog niet bekeken.
Op maandag 28 oktober 2002 00:01 schreef Jappie het volgende:[..]
Echt wel
![]()
![]()
Ik vind haar op dit moment van alle vrouwen in het huis nog het meest te pruimen.
Ze heeft een zekere mate van intellect , is welbespraakt en spreidt een behoorlijke dosis humor en zelfspot ten toon.
quote:Welbespraakt en enigzins intellect....Ze is echt geslaagd voor de LOI cursus " psychologie voor beginners" Verder vind ik haar humor eerder sneaky sarcastisch tegenover haar zogenaamde concurrentie....Beetje in de trant van legaal roddelen.... De zelfspot lijkt me meer te komen uit frustratie....Dit was de BB of the mind en daar voelde ze zich wel vereerd mee...Maar dit valt haar nu zwaar tegen..
Op maandag 28 oktober 2002 00:01 schreef Jappie het volgende:[..]
Echt wel
![]()
![]()
Ik vind haar op dit moment van alle vrouwen in het huis nog het meest te pruimen.
Ik vond laatst het moment dat Daniela Geesje imiteerde (Oooooooooh suuuuuuper!) dan ook echt geweldig. Alleen daarom al mag Daniela van mij nog lang blijven!
Als Daantje nog maar even blijft!
quote:hihihi...misschien maar even een consultje boeken bij onze phsyco-Stefan????
Op maandag 28 oktober 2002 13:17 schreef Remquito het volgende:
Dat vreselijke missionarissengezicht van Geesje roept aggressie bij me op. Iedere keer als ik Geesje zie, wil ik haar slaan! Ik kan er niets aan doen, zij is een van de weinigen die dat bij me oproept
Toen ik bovenstaande las op de bbsite lag ik toch ff in een deuk
Geweldig
quote:Yeah, Ting rules!
Op maandag 28 oktober 2002 22:09 schreef late_vogel het volgende:
Toen ik bovenstaande las op de bbsite lag ik toch ff in een deukGeweldig
quote:Pracht verhaal late_vogel
Op maandag 28 oktober 2002 22:09 schreef late_vogel het volgende:
Het wordt helemaal speciaal als Ting ook nog eens laat blijken dat ze moeite heeft met Geesje. Tegen Daniela durft ze wel te zeggen dat ze de moeilijke eetster verre van leuk vindt. Van haar mag de rijstwafelfan dan ook wel vertrekken. Als je er perse zo ineens sexy bij wilt lopen dan mag je die tante Sidoniaknot wel eens losgooien, komt ze onverwacht fel uit de hoek. Ze kan zich dan ook niet voorstellen dat bepaalde mannen in Huis speciale gevoelens voor dit meisje hebben.Toen ik bovenstaande las op de bbsite lag ik toch ff in een deuk
Geweldig
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 13:17 schreef Remquito het volgende:
Dat vreselijke missionarissengezicht van Geesje roept aggressie bij me op. Iedere keer als ik Geesje zie, wil ik haar slaan! Ik kan er niets aan doen, zij is een van de weinigen die dat bij me oproept
Geesje vertelt dan een verhaal over vrienden van haar die wel samen de bevalling hebben doorstaan.
"En dan komt er zo'n moederkoek ding uit.. brrrr", gruwt Geesje. "Ze vroegen nog of ze dat mee wilden hebben voor de hond... "
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Hier zet ik dus echt mijn vraagtekens bij..!!!!!! Of heeft ze dit uit een "vorig" leven?? Dit gebeurd echt al hééél lang niet meer...
[..]
Nee hoor, dat mag je (voor zover ik weet) nog steeds zelf bepalen. De nageboorte met het vuilnis meegeven igv een thuisgeboorte stond bij mij iig niet hoog op het lijstje.
Geesje is wat zweverig, maar de manier waarop ze met Laurens afgelopen avond de discussie aanging, vond ik niet verkeerd.
quote:Achgetsieeeeeeeee volgens mij word het al heel lang verboden om dit aan honden te voeren of bij het vuilnis te zetten.....Ik ga het na voor je..
Op dinsdag 29 oktober 2002 01:02 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[quote]Op dinsdag 29 oktober 2002 00:10 schreef Anzjie het volgende:[..]
Nee hoor, dat mag je (voor zover ik weet) nog steeds zelf bepalen. De nageboorte met het vuilnis meegeven igv een thuisgeboorte stond bij mij iig niet hoog op het lijstje.
.
quote:Hmz, ik vind het steeds lastiger worden te raden wie nou je favoriet is.
Op dinsdag 29 oktober 2002 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Geesje komt op mij over alsof ze regelrecht bij een sekte is weggehaald. De eeuwig lachende, vrolijke, kijk-mij-eens-genieten-van-het-leven sekte waar het verboden was om niet te glimlachen. Ze lacht zo veel dat je toch echt wel een enorme drang moet voelen om haar iets te bezorgen waardoor haar het lachen snel zal vergaan. Het kan natuurlijk ook nog dat ze al die tijd zwaar aan de drugs is.... bepaalde pillen ofzo.... die ervoor zorgen dat ze altijd positief tegenover de mensheid staat en het leven met een volle lach tegemoed kan zien! BAH!
quote:Geesje in ieder geval zeer zeker niet! Stefan ook niet...
Op dinsdag 29 oktober 2002 02:25 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Hmz, ik vind het steeds lastiger worden te raden wie nou je favoriet is.
Is het dan toch Stefan?
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 29-10-2002 03:51]
vol met rijstwafels en gluwenglutel-stuff zeker?
Persoonlijk kan ik ook wel waardering opbrengen voor het feit dat ze zich niet van haar stuk liet brengen door de combi Laurens/Judith. Veel andere mensen in dat huis hadden toch in ieder geval gedaan dat ze het eens waren met de opmerkingen van dat stelletje.
En dat ze altijd vrolijk is.. sja sommige mensen zijn nou eenmaal zo (al krijg ik er zelf ook wel de kriebels van af en toe...)
Bye Bye Zwaai Zwaai Geesje
het was leuk maar de fun is duidelijk over ![]()
Geesje vanaf donderdag een BB-GeesTje
quote:Het viel mij ook al op. Echt ranzig gewoon.
Op dinsdag 29 oktober 2002 11:31 schreef marky het volgende:
De Geesje promo week draait op volle toeren zelfs de BBsite is het allemaal Geesje wat de klok slaat.
"Geesje is helemaal in haar element"
"Geesje in de wolken"
"Geesje en Stefan trekken heel erg naar elkaar toe"
"Stefan bekijkt Geesje van top tot teen. Je ziet er mooi uit vandaag, complimenteert hij zijn godin."
"Geesje dit.. geesje dat" .
Maar is Geesje nog te redden dan?
En als Stefan zich aan zijn woord houdt gaattie gelijk mee... ![]()
Wat zal ik dan een happy guy zijn
quote:Tuurlijk is Geesje nog te redden. Desnoods redt Hummie haar persoonlijk.
Op dinsdag 29 oktober 2002 12:05 schreef Jay-W het volgende:
Maar is Geesje nog te redden dan?
En als Stefan zich aan zijn woord houdt gaattie gelijk mee...
Wat zal ik dan een happy guy zijn
Persoonlijk draaiboek van Hummie
Donderdag 19:30:
- Geesje 24%
- Daniela 46%
- Ursula 30%
Donderdag 20:30
Bewoners in de waan laten dat Daniela niets te vrezen heeft en dat het tussen Geesje en Ursula gaat.
Donderdag 21:10:
- Geesje 40%
- Daniela 23%
- Ursula 37%
Exit Daniela
![]()
En dat wordt het hier verdedigd onder het motto van "De Daniela fans dachten dat ze veilig zat, dus die belden niet".
quote:Ik vind je opeens een stuk minder leuk
Op dinsdag 29 oktober 2002 12:15 schreef CJ het volgende:
En dat wordt het hier verdedigd onder het motto van "De Daniela fans dachten dat ze veilig zat, dus die belden niet".
Ik heb dat niet. Ik vind haar veel interessanter dan die twee domme mutsen die naast haar genomineerd staan. Ook vind ik de driehoek met Stefan en Margriet leuk om te volgen. En in de uitzending van gisteren kreeg ze er weer een plusje bij omdat ze Laurens zo volhardend op zijn inkonsekwentie wees.
quote:Wel gefrustreerd hè, dat je rukvoer er vorige week uitmoest..
Op dinsdag 29 oktober 2002 12:15 schreef CJ het volgende:En dat wordt het hier verdedigd onder het motto van "De Daniela fans dachten dat ze veilig zat, dus die belden niet".
quote:Nee jij wenst anderen bewoners de vreselijkste ziektes toe...
Op dinsdag 29 oktober 2002 13:29 schreef Gert het volgende:
Fascinerend, dat de ene persoon in het huis weinig reacties oproept, en de andere zoveel weet los te maken. Bij Mustafa kun je nog aanvoeren dat dit door zijn asociale gedrag komt. Maar Geesje vertoont geen extreem gedrag. Toch zijn er, gezien de post hierboven, mensen die haar ronduit haten. Met kennelijk genoegen wordt door meerdere posters verklaard dat ze haar het liefst zouden willen slaan .
quote:Hear hear!!
Op dinsdag 29 oktober 2002 13:29 schreef Gert het volgende:
Ik heb dat niet. Ik vind haar veel interessanter dan die twee domme mutsen die naast haar genomineerd staan. Ook vind ik de driehoek met Stefan en Margriet leuk om te volgen. En in de uitzending van gisteren kreeg ze er weer een plusje bij omdat ze Laurens zo volhardend op zijn inkonsekwentie wees.
ps
voor die andere poster, Stephan maakte een geintje toen hij zei dat hij er dan ook uitging!!
quote:Tja, ik kan het niet altijd met je eens zijn.
Op dinsdag 29 oktober 2002 13:21 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik vind je opeens een stuk minder leuk
quote:Rukvoer? Ieewww. Dat klinkt echt disgusting.
Op dinsdag 29 oktober 2002 13:31 schreef Gert het volgende:[..]
Wel gefrustreerd hè, dat je rukvoer er vorige week uitmoest..
quote:Twee dingen:
Op dinsdag 29 oktober 2002 13:53 schreef Anzjie het volgende:
[..]Nee jij wenst anderen bewoners de vreselijkste ziektes toe...
Ik hoor/lees ook wel eens ergere kreten dan slaan
Geesje is gewoon superscheinheilig
2) Het gaat er mij niet om wat er erger is, ik sprak niet eens een waarde-oordeel uit. Het valt me alleen op dat Geesje dusdanige gevoelens opwekt dat mensen hier publiekelijk gaan verklaren dat ze haar zouden willen sláán.
Ik probeer alleen maar te begrijpen waarom zij blijkbaar zo'n woede opwekt, want ikzelf vind haar een van de beter te pruimen bewoonsters.
zeg nou niet dat ik al mijn sms-jes en belletjes aan Urs en Daan voor noppes hep besteed!!!
ben wel blond maar niet dom toch?
Voor mij persoonlijk lijkt het mj het beste dat geesje erin blijft en iemand van de mensen die ervan het begin af aan inzit eruit vliegt.
Alleen dat al zal maken dat er dagenlang met ooooh's en aaaah's nagereageerd zal worden omdat niemand dat voor mogelijk houdt.
Laurens en Judith die schrikken zich een hoedje in ieder geval.
quote:lieverd, als je echt belt en sms-jes stuurt ben je zowiezo een beetje dom hoor!
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:01 schreef Jay-W het volgende:
voor die andere poster, Stephan maakte een geintje toen hij zei dat hij er dan ook uitging!!
EG NIET![]()
![]()
hij hept het selluf gesegt dattie mee sou gaan en dan moettie ook mee!!!![]()
![]()
zeg nou niet dat ik al mijn sms-jes en belletjes aan Urs en Daan voor noppes hep besteed!!!
![]()
ben wel blond maar niet dom toch?
Vandaar dat er vooral op Moes gestemd wordt.
quote:niet door mij hoor
Op dinsdag 29 oktober 2002 17:34 schreef Dynabite het volgende:
Quote van Tante Bep "lieverd, als je echt belt en sms-jes stuurt ben je zowiezo een beetje dom hoor! "Vandaar dat er vooral op Moes gestemd wordt.
(weet je niet hoe je moeten quoten?)
quote:als je mij had gequote dan had je ook alleen dat gedeelte gekregen en ik ben je schat niet
Op dinsdag 29 oktober 2002 17:39 schreef Dynabite het volgende:
jawel hoor schat...maar ik wou alleen jouw gedeelte quoten.
Geestje is macro chaotisch en dynamisch hysterisch.
Nou dat was humor van mijn broer, vond het zelf ook wel leuk.
quote:En dan kan je het niet hebben dat andere er niet zo over denken???
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:53 schreef Gert het volgende:[..]
Twee dingen:
1) Ik schreef dat Daniela moet opkankeren. Dat is grof woordgebruik, en ik heb het ook verwijderd. Maar het is niet hetzelfde als iemand die ziekte toewensen.
Omdat ik het idee heb dat je dat nuanceverschil best wel aanvoelt, maar mij er toch van beschuldigt dat ik iemand die ziekte toewens, krijg je een dikke2) Het gaat er mij niet om wat er erger is, ik sprak niet eens een waarde-oordeel uit. Het valt me alleen op dat Geesje dusdanige gevoelens opwekt dat mensen hier publiekelijk gaan verklaren dat ze haar zouden willen sláán.
Ik probeer alleen maar te begrijpen waarom zij blijkbaar zo'n woede opwekt, want ikzelf vind haar een van de beter te pruimen bewoonsters.
quote:Nou heel leuk!
Op dinsdag 29 oktober 2002 18:28 schreef Lionsguy het volgende:
Mijn broer zegt me net:Geestje is macro chaotisch en dynamisch hysterisch.
Nou dat was humor van mijn broer, vond het zelf ook wel leuk.
geesje = olive oil
marc = popeye
stefan = brutus (eros brutus)
nlp = spinazie
Geesje geeft Stefan aandacht omdat ze weet dat Margriet interesse heeft. Ze had Marc bestempeld als "haar Marc" voordat hij kwam (dus Margriet heeft voor Wouter gekozen). Dat ze nu op eens op Stefan "verliefd" is terwijl Geesje en Marc samen in het buitenland geslapen hebben vind ik op ze minst vreemd van prinses Geesje. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door ScoobyDid op 29-10-2002 21:57]
quote:Slapen heeft niets met neuken te maken!
Op dinsdag 29 oktober 2002 21:46 schreef ScoobyDid het volgende:Dat ze nu op eens op Stefan "verliefd" is terwijl Geesje en Marc samen in het buitenland geslapen hebben vind ik op ze minst vreemd van prinses Geesje.
quote:Tja sommigen weten nog steeds het verschil niet
Op dinsdag 29 oktober 2002 22:10 schreef Coos het volgende:[..]
Slapen heeft niets met neuken te maken!
Judith doe iets!!!!
quote:Ja je moet toch ergens je gelijk halen
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:05 schreef Remquito het volgende:
Het moet niet gekker worden. Geesje zit zich er op dit moment tot aan haar glutennekje bij Jubitch in te werkenJudith doe iets!!!!
quote:Ik snap niet wat je hiermee bedoelt?
Het moet niet gekker worden. Geesje zit zich er op dit moment tot aan haar glutennekje bij Jubitch in te werkenJudith doe iets!!!!
Misschien zit je zelf zo in elkaar dat je denkt dat ze dat nu aan het doen is? Zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten....niet dan?
quote:Dag 60 JUdith blijkt ook allergisch voor gluten te zijn
quote:Waar zég ik dat dan? Leg me toch niet steeds woorden in de mond!
Op dinsdag 29 oktober 2002 18:38 schreef Anzjie het volgende:
[..]
We mogen alleen in het Daniela topic grof gaan doen???
quote:Als jij werkelijk het nuanceverschil aanvoelt, dan zat je me dus bewúst vals te beschuldigen, nou, da's helemáál toppie zeg!
Ja ik voel het nuance-verschil heus wel aan....
quote:Hé kom op Gert.... Jij begon met je vingertje te wijzen over mensen slaan in dit topic...Ik beschuldig niemand vals.... En ik leg je ook geen woorden in je mond.. Lees maar even het Daniela topic na..
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:32 schreef Gert het volgende:[..]
Waar zég ik dat dan? Leg me toch niet steeds woorden in de mond!
[..]Als jij werkelijk het nuanceverschil aanvoelt, dan zat je me dus bewúst vals te beschuldigen, nou, da's helemáál toppie zeg!
quote:Jij vat het op als vingertje wijzen, daarom reageer je ook zo raar. Het geeft echt niks hoor, dat je een hekel aan Geesje hebt en dat hier uit. Je moet me alleen geen woorden in de mond leggen.
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:50 schreef Anzjie het volgende:[..]
Hé kom op Gert.... Jij begon met je vingertje te wijzen over mensen slaan in dit topic...
Voor de derde keer: het fenomeen dat Geesje dusdanige woede bij mensen wekt dat ze willen meppen, verbaast me. Ik probeer te ontdekken wat dat is, dat die agressie bij meerderen hier veroorzaakt. Dat kaart ik aan, niets meer. Uitdaging voor jou: kwoot mij maar eens dan in dit topic, waar ik mensen erop aanspreek dat ze te grof zijn over Geesje.
En ik blijf het vals vinden dat je over die ziektes toewensen begon, terwijl opkankeren iets anders is dan iemand kanker wensen, en ik op verzoek ook nog eens het woordje opkankeren had weggehaald.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 30-10-2002 00:09]
quote:Dat verbaast mij al sinds mijn eerste dag op het forum!
Op woensdag 30 oktober 2002 00:06 schreef Gert het volgende:
Ik probeer te ontdekken wat dat is, dat die agressie bij meerderen hier veroorzaakt.
quote:Ach laat ook maar....
Op woensdag 30 oktober 2002 00:06 schreef Gert het volgende:[..]
Jij vat het op als vingertje wijzen, daarom reageer je ook zo raar. Het geeft echt niks hoor, dat je een hekel aan Geesje hebt en dat hier uit. Je moet me alleen geen woorden in de mond leggen.
Voor de derde keer: het fenomeen dat Geesje dusdanige woede bij mensen wekt dat ze willen meppen, verbaast me. Ik probeer te ontdekken wat dat is, dat die agressie bij meerderen hier veroorzaakt. Dat kaart ik aan, niets meer. Uitdaging voor jou: kwoot mij maar eens dan in dit topic, waar ik mensen erop aanspreek dat ze te grof zijn over Geesje.
En ik blijf het vals vinden dat je over die ziektes toewensen begon, terwijl opkankeren iets anders is dan iemand kanker wensen, en ik op verzoek ook nog eens het woordje opkankeren had weggehaald.
quote:Geen kwoot kunnen vinden dus. Dat wist ik al. Hoeft niet hoor, sorry zeggen.
Op woensdag 30 oktober 2002 00:16 schreef Anzjie het volgende:[..]
Ach laat ook maar....
quote:Dat woord gebruik je nu helaas weer een aantal keren trouwens... Ik stoor me er niet aan, maar blijkbaar anderen wel.
Op woensdag 30 oktober 2002 00:06 schreef Gert het volgende:En ik blijf het vals vinden dat je over die ziektes toewensen begon, terwijl enz
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 00:21 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat woord gebruik je nu helaas weer een aantal keren trouwens... Ik stoor me er niet aan, maar blijkbaar anderen wel.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 30-10-2002 00:30]
quote:Nee gewoon de puff niet om er naar te zoeken ....En als ik ongelijk heb ben ik echt niet te beroerd om " sorry" te zeggen...Ik vind je gewoon niet redelijk...In een Geesje topic ga je mensen op de vingers tikken en in een ander topic waarin je niet voor een bepaalde bewoner bent meen je dat je alles mag zeggen....
Op woensdag 30 oktober 2002 00:20 schreef Gert het volgende:[..]
Geen kwoot kunnen vinden dus. Dat wist ik al. Hoeft niet hoor, sorry zeggen.
quote:Klasse joh. Iemand steeds opnieuw beschuldigen, en dan als puntje bij paaltje komt zeggen dat je "geen puf" hebt als er bewijzen gevraagd worden. Valt me zwaar van je tegen.
Op woensdag 30 oktober 2002 00:28 schreef Anzjie het volgende:[..]
Nee gewoon de puff niet om er naar te zoeken ....
-edit- topics nog eens nagelezen. En je zit gewoon hartstikke fout: ik tik niemand op de vingers, en ik wens niemand "K" toe.
Maar: laat maar verder. Zonde van de energie en het topic.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 30-10-2002 01:49]
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 22:10 schreef Coos het volgende:[..]
Slapen heeft niets met neuken te maken!
Ahhh, the Michael Jackson theory (slapen = niet neuken)
Okeeeeeeee
Als de kat van huis is...
Laurens en Judith zijn richting veld. Geesje ziet haar kans schoon om nog eens uitgebreid uit de doeken te doen, hoe zij over bepaalde mensen denkt.
Jolanda Dane 30-10-2002 13:40
Geesje laat duidelijk merken wat zij van Judith vindt. Stefan is de beroerdste niet en steunt haar in haar uitspraken. Zelf kan hij hier een aardig woordje over meepraten, aangezien hij met beiden al een aanvaring heeft gehad.
Niet lekker
Marc komt aanlopen. Hij heeft gisteravond al een goed gesprek met Geesje gevoerd en besluit zich in het gesprek te mengen. Hij is de expert op het gebied van communicatie en daar schort het volgens hem nog wel eens aan bij Laurens en Judith. Aan de andere kant vindt hij het ook wel weer zielig voor Judith, dat ze drie dagen niet lekker in haar vel heeft gezeten. Ze is gewoon verdrietig dat ze niet bij Daan is. Stefan zit ook bij deze groep en hij praat ook bij het hek, maar niet de hele dag. Zij doen hun eigen ding en als ik er dood bij neerval, lopen ze over me heen. Laurens zag ook niet dat ze niet lekker in haar vel zat, maar die twee communiceren ook niet.
Sensitief
Stefan heeft daar wel een verklaring voor. Lau is ook sensitief. Hij zal minder snel praten, dat kan hij niet. Een aantal mensen wil een groep vormen aan het einde van de rit. Jij past niet in dat groepje, dus doen ze geen moeite om jou te leren kennen, zegt Stefan tegen Geesje. Zij knikt haar hoofd. Ik geloof niet dat iemand zoHet wil er bij mij niet in dat, komt ze moeilijk uit haar woorden. Marc probeert nog eens tot haar door te dringen: Daarom doet Judith geen moeite om jou te leren kennen. Ze komt ook niet naar mij toe, ze is heel berekenend. Maar Geesje wil en kan niet geloven dat mensen zo gemeen kunnen zijn. Ze raakt er zo van in de war, dat ze het er niet meer over wil hebben. Aan de keukenbar zoekt Geesje haar roodharige vriendin weer op.
Geesje kan opgelucht ademhalen en haar hart luchten nu Laurens en Judith andere dingen aan hun hoofd hebben
Bron: BBsite
quote:huuuh?
Op woensdag 30 oktober 2002 13:44 schreef noeska het volgende:
Wat een achterbakse trut zeg in Judith haar gezicht poes lief doen en achter haar rug met die rollade Marc staan roddelen .:r
[..]
huuuh?
En Judith met Daniela, wat doet zij?
Roddelen dus.... en van een veel erger soort dan Geesje doet.
Als je goed naar de streamverslagen kijkt heb je meteen door wie er echt aan het roddelen zijn en dat is echt niet Geesje-------------------------------------------------------------------------------------------------------Droom maar verder.Als er een aan het roddelen is is het die magere wel. Ze durft wel nu hun toch weg zijn ze is niet de enige . Die rollade en Stephan en die Ursula ook.
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 14:40 schreef yantjes het volgende:[..]
huuuh?
Als je goed naar de streamverslagen kijkt heb je meteen door wie er echt aan het roddelen zijn en dat is echt niet Geesje.Ik bedoel niet streamverslagen maar de livestreams.
quote:Die magere
Op woensdag 30 oktober 2002 14:44 schreef noeska het volgende:
[quote]Op woensdag 30 oktober 2002 14:40 schreef yantjes het volgende:[..]
huuuh?
Als je goed naar de streamverslagen kijkt heb je meteen door wie er echt aan het roddelen zijn en dat is echt niet Geesje-------------------------------------------------------------------------------------------------------Droom maar verder.Als er een aan het roddelen is is het die magere wel. Ze durft wel nu hun toch weg zijn ze is niet de enige . Die rollade en Stephan en die Ursula ook.
Nou nou, zegt wel iets over jezelf denk ik als je mensen zo gaat noemen.
Onder welke categorie deel je jezelf in?
quote:Ik zie dat de discussie hier verder gaat. Als ik lees wat op de BB-site staat, geloof ik dat ik er toch niet zo heel ver naast zat, Yantjes.
Op woensdag 30 oktober 2002 14:40 schreef marky het volgende:
De Geesje promo week is nog volop aan de gangAls de kat van huis is...
Laurens en Judith zijn richting veld. Geesje ziet haar kans schoon om nog eens uitgebreid uit de doeken te doen, hoe zij over bepaalde mensen denkt.
Jolanda Dane 30-10-2002 13:40
Geesje laat duidelijk merken wat zij van Judith vindt. Stefan is de beroerdste niet en steunt haar in haar uitspraken. Zelf kan hij hier een aardig woordje over meepraten, aangezien hij met beiden al een aanvaring heeft gehad.
Geesje kan opgelucht ademhalen en haar hart luchten nu Laurens en Judith andere dingen aan hun hoofd hebbenBron: BBsite
quote:----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Goedzo^O^
Op woensdag 30 oktober 2002 15:06 schreef Dynabite het volgende:
Je doet het goed hoor bunnyma!!!!!
Yantjes is waarschijnlijk zo'n iemand die er niet aan wil dat zijn favorieten net zo goed roddelen...alle mensen in het huis roddelen..wake up.
Fok is erg traag by the way
[Dit bericht is gewijzigd door danosa op 30-10-2002 15:14]
quote:Dynabite is
Yantjes is waarschijnlijk zo'n iemand die er niet aan wil dat zijn favorieten net zo goed roddelen...alle mensen in het huis roddelen..wake up.
( Moet nu even waarderings- topic updaten
)
quote:Ik heb niet eens favorieten
Wat was ze weer zielig hoor. Wat een schijnheilige vertoning was dat. Ohw, ik ben zo zielig, owh ik weet niet hoe ik me moet gedragen in het huis, owh ik doe ook nooit wat goeds. ![]()
Dat ze zich af vraagt hoe ze zich moet gedragen, is voor mij nog meer het teken dat ze absoluut niet zichzelf in het huis is en vaak toneel zit te spelen. D'r uit er mee!
Geesje met voorbindschelpen in bad, Geesje met neptranen smekend om begrip, Geesje lachend om de grapjes van Mustapha
quote:JE HEBT HELEMAAL GELIJK! VRESELIJK!
Op donderdag 31 oktober 2002 14:08 schreef yantjes het volgende:
Stem geesje er maar uit.
De eindoverwinning wordt toch voor Judith.
Degene die haar nog een beetje tegenspreekt en tegenwind geeft is Geesje ook naar Laurens toe.
Maar ja, Geesje eruit en we weten het verdere verloop al.
De meesten in het huis weten dat ook al.
Laurens en Judith zijn bezig met manipuleren en intimideren en dat wordt beloond blijkbaar.
Ze hebben hun vaste groepje om hun heen al helemaal bewerkt.
Ga jullie gang.
tjongenjonge
Zal het gevoel van Geesje het bij het juiste eind hebben? Of zit ze er vierkant naast? We horen het vanavond...
(Bron: www.big-brother.nl)
*********************************************************************************
Nu maar hopen dat Geesje niet in haar eigen gevoel teleurgesteld gaat worden
quote:Ik denk ook dat Gessje eruit vliegt, na het zien van de tussenstand.
Op donderdag 31 oktober 2002 19:30 schreef CJ het volgende:
Dag Geesje!Tot bij Martijn!
Wat moet Nederland Geesje haten, als je zelfs nog weggestemd wordt na zo'n intense Geesje-promoweek!
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door bbvolger op 31-10-2002 21:56]
Geesje, het ga je goed!
quote:Volgens mij heeft ze candida en bedoeld ze dat ze een schimmel in haar darmen heeft. Een candida schimmel voedt zich nl inderdaad op gist en suiker(Wat in de darmen ook al aan het gisten is).
Op donderdag 31 oktober 2002 21:24 schreef bbvolger het volgende:
Chlamydia kan ook een schimmel in het bloed geven.
Het is dan ook beter om geen suiker te nemen. van gist weet ik dat niet precies,
Ik geloof nog steeds niet dat je een schimmel in je bloed kunt hebben nl....
Maja...jammer dat ze er uit is wel.....Ik had het beter gevonden als die rooie schreeuwlelijk eruit was gegaan.
quote:Ernstiger wordt het, als de Candida albicans in het spijsverteringssysteem of bloed gaat woekeren.
Op donderdag 31 oktober 2002 21:38 schreef fashionably_late het volgende:[..]
Volgens mij heeft ze candida en bedoeld ze dat ze een schimmel in haar darmen heeft. Een candida schimmel voedt zich nl inderdaad op gist en suiker(Wat in de darmen ook al aan het gisten is).
Ik geloof nog steeds niet dat je een schimmel in je bloed kunt hebben nl....
Maja...jammer dat ze er uit is wel.....Ik had het beter gevonden als die rooie schreeuwlelijk eruit was gegaan.
Ach wat maakt het uit, ze is eruit en ik ben blij.
quote:Voor je het weet klontert je bloed en dan zijn de biologies-dienamiese rapen gaar!! De gezamenlijke speculaties hier zijn bijna nog leuker dan Geesjes overtuiging dat haar bloed als een dikke stroop door haar aderen gaat vloeien wanneer ze dichter dan een meter bij een gluut komt.
Op donderdag 31 oktober 2002 22:02 schreef bbvolger het volgende:[..]
Ernstiger wordt het, als de Candida albicans in het spijsverteringssysteem of bloed gaat woekeren.
quote:Weet jij hier echt wat van???? Schimmel in je bloed, bestáát toch nie???? Help me out here.....
Op donderdag 31 oktober 2002 22:02 schreef bbvolger het volgende:[..]
Ernstiger wordt het, als de Candida albicans in het spijsverteringssysteem of bloed gaat woekeren.
quote:Morgen misschien nog even een paar geesjesbeelden en dan is ze echt weg....
Op donderdag 31 oktober 2002 21:40 schreef Remquito het volgende:
Dag Geesje![]()
Ik hoop dat ik je snel verdrongen heb
quote:ach ja ze is een apart (ge)(af)val
Op donderdag 31 oktober 2002 22:04 schreef fashionably_late het volgende:[..]
Weet jij hier echt wat van???? Schimmel in je bloed, bestáát toch nie???? Help me out here.....
quote:zie: http://leden.tref.nl/~ruthcos/probleem/candida1.htm
Op donderdag 31 oktober 2002 22:04 schreef Roache_ het volgende:[..]
Voor je het weet klontert je bloed en dan zijn de biologies-dienamiese rapen gaar!! De gezamenlijke speculaties hier zijn bijna nog leuker dan Geesjes overtuiging dat haar bloed als een dikke stroop door haar aderen gaat vloeien wanneer ze dichter dan een meter bij een gluut komt.
quote:Ik weet wel dat er een kern van waarheid in Geesjes verhaal zit, maar ze snapt het zelf niet of heeft een probleem met het beeldend overdragen van info. Ze had het toch echt over dat ze klonterend zou sterven wanneer een gluut haar lichaam binnendrong. (nou, zoiets iig, het was iets minder spectacu als hoe ik het hier breng)
Op donderdag 31 oktober 2002 22:12 schreef bbvolger het volgende:[..]
zie: http://leden.tref.nl/~ruthcos/probleem/candida1.htm
quote:Wat is er mis met dramathiek??
Op donderdag 31 oktober 2002 22:16 schreef Roache_ het volgende:[..]
Ik weet wel dat er een kern van waarheid in Geesjes verhaal zit, maar ze snapt het zelf niet of heeft een probleem met het beeldend overdragen van info. Ze had het toch echt over dat ze klonterend zou sterven wanneer een gluut haar lichaam binnendrong. (nou, zoiets iig, het was iets minder spectacu als hoe ik het hier breng)
quote:Heels niks, heels niks!
Op donderdag 31 oktober 2002 22:34 schreef schatje het volgende:[..]
Wat is er mis met dramathiek??
quote:Yesssssss en nu nog even een waarschuwtopic voor de gebruikelijke snabbels
Op donderdag 31 oktober 2002 22:06 schreef Anzjie het volgende:[..]
Morgen misschien nog even een paar geesjesbeelden en dan is ze echt weg....
* remquito mijdt in ieder geval Lijn 4
Ik kreeg het toch nog wel even benauwd bij de tweede tussenstand. ![]()
Ps. Lionsguy wie is die jongen op de foto? Ben jij dat zelf?
quote:Ik weet dat er herhalingen zijn.
Op vrijdag 1 november 2002 00:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Opgenomen op video ? De uitzending van 19.00 uur is net herhaald en de live-uitzending wordt op dit moment herhaald, neem je het met een bepaald doel op of wist je niet dat het herhaald werd
Maar ik kwam rond 22:30 thuis. Daarna even douchen, omgekleed en meteen op de bank gezeten. Ik had geen zin om zo lang te wachten op de herhaling van de live-uitzending. Vooral niet omdat de pc aan staat en het heel verleidelijk is om even op Fok! te kijken.... ![]()
Dus vandaar dat ik het opneem. Dan kan ik meteen gaan zitten kijken na het trainenn zonder te hoeven wachten.
quote:Ja dat ben ik zelluf, omdat "wizzarddragon" me afgezeken had vond ik het tijd worden om mijn profiel wat op te frissen met andere foto en andere tekst. Want die wizzard heeft een hekel aan me
Op vrijdag 1 november 2002 00:17 schreef CJ het volgende:Ps. Lionsguy wie is die jongen op de foto? Ben jij dat zelf?
quote:In uitklapformaat krijgen we die nek er niet eens op
Op donderdag 31 oktober 2002 22:59 schreef sooty het volgende:
Ik wacht wel op het kerstnummer van de Playboy.
Ps Lionsguy, je nieuwe icoontje lijkt een beetje op Martijn
quote:Owh... okay...
Op vrijdag 1 november 2002 09:28 schreef Lionsguy het volgende:[..]
Ja dat ben ik zelluf, omdat "wizzarddragon" me afgezeken had vond ik het tijd worden om mijn profiel wat op te frissen met andere foto en andere tekst. Want die wizzard heeft een hekel aan me
Maar uhm.... sorry dat ik het zeg, maar je ziet er nu zo 'lief' en 'schattig' uit.
Ben je niet bang dat die 'botte' en 'gemene' opmerkingen waar anderen soms zo over vallen (*ik niet hoor!
) nu minder uhm... 'hard' aan komen? ![]()
Zo da's wel heel off-topic. On-topic. Hadden jullie het gezicht van Mus gezien toen Geesje er uit moest en toen bleek dat Daniela er in mocht blijven zitten?
Heerlijk was dat!!!
Wat keek-ie zuur.
Dag Geesje!
quote:Pssst... hij heeft ook nog eens een broer die op Martijn lijkt.
Op vrijdag 1 november 2002 10:01 schreef Remquito het volgende:[..]
Ps Lionsguy, je nieuwe icoontje lijkt een beetje op Martijn
quote:Ik weet dat ze op een spook lijkt, maar ze heet toch eigenlijk "Geesje" zonder de "t".
Op vrijdag 1 november 2002 10:04 schreef Lionsguy het volgende:
Laten we het hier over Geestje hebben graag
Ps... die
-smiley komt alles behalve
over door die leuke foto van je.
Geesje was dit allemaal niet
quote:Wat een zielepiet ben jij zeg
Op vrijdag 1 november 2002 11:05 schreef Lionsguy het volgende:
Geesje was mij te steriel en ze had een oma knotje.
Volgens mij waste ze zich met groene zeep, omdat het biologisch afbreekbaar is.
Misschien had ze ook wel smetvrees of iets dergelijks.
Gelukkig woont ze nu weer in haar glutenhuisje.
Zal wel geen huisdier nemen vanwege de haren.
quote:hmmm, ik moest er eigenlijk wel om lachen
Op vrijdag 1 november 2002 13:04 schreef riri het volgende:[..]
Wat een zielepiet ben jij zeg
Hoe zijn de eerste dagen thuis (bij je ouders) bevallen?
Ik voel me rampzalig en ik heb enorm last van heimwee. Ik heb gisteren de hele dag in mijn pyjama rondgelopen en ik heb heel veel gehuild. Ik mis iedereen gewoon heel erg. Niet alleen de Bewoners, maar ook de mensen achter de schermen. Iedereen was even lief en zorgzaam. Ik heb hier lieve ouders, maar ik mis alles en iedereen in Almere gewoon. Ik zit hier ver weg van alles. Het klinkt raar, maar als ik me ergens goed voel, wil ik daar tot in de eeuwigheid blijven. Als jullie me nu maar niet vergeten.
Wie mis je het meest van de Bewoners?
Ik mis Stefan, Mustapha en Marc het meest. Ursula heeft Arthur, dus dat zit wel goed. Ik heb al zoveel aan vrienden moeten vertellen over Mustapha om uit te leggen hoe lief en grappig hij is. Stefan en Marc zou ik ook graag hier bij me willen hebben. Marc is nu eenmaal mijn kletsmaatje. Ik mis Mustapha en Stefan omdat wij vijf weken bij elkaar in de ploeg hebben gezeten.
Hoe zat het eigenlijk met jou en Stefan?
Ik was niet echt verliefd op hem. Ik zag hem bij de screening en de persconferentie. Daarna ging ik naar het buitenland en werden we gescheiden. We hadden iets van tien minuten gepraat. Toen ik in het Huis kwam, hoorde ik verhalen van Mus dat hij het al een aantal dagen over mij had gehad. Dat is wel leuk om te horen. Stefan is een lieve, grappige, fantasievolle jongen. Met hem kon ik altijd kletsen en geintjes maken. Het is gewoon zalig om hem om me heen te hebben. Ik ben niet verliefd, maar hij is wel mijn favoriet.
Maar jullie hebben niet gezoend?
Ik wilde nog even zeggen dat wij niet gezoend hebben, dat was neuzen wat wij deden. Het is wel hartverscheurend om hem op tv te zien huilen en te beseffen hoeveel verdriet je iemand kunt doen. Ik heb ook liggen huilen bij mijn ouders thuis. Ik mis hem wel en ik kijk ernaar uit om hem te zien. Als we elkaar weer zien, moeten we elkaar opnieuw leren kennen, daar heb ik verder geen illusies over. Ik hoop dat hij alles goed doorstaat, desnoods tot het einde en dan zie ik hem daarna wel weer.
Had je het gevoel dat je klaar was om het Huis uit te gaan?
Ik had graag echt afscheid willen nemen. Een aantal dingen zijn ook onbesproken gebleven, zoals Judith die zich rot voelde en Laurens schoonmaakgedrag. Ik heb met Judith wel een gesprek gehad, maar ik heb het gevoel dat we nog niet alles hadden uitgesproken. Ik merkte wel dat Judith zich rot voelde, maar ik kon haar niet helpen en daar voelde ik me weer rot bij. Zij en Laurens gingen woensdag weg voor de dropping en toen ze terugkwamen, moest ik weg. Wat dat betreft was ik nog niet klaar. Verder heb ik wel alles van mezelf kunnen laten zien, mijn vrolijkheid en tranen.
Hoe kijk je terug op jouw verblijf in het Huis?
De eerste dagen moest ik wennen en mijn plek vinden. Daarna was het gewoon hartstikke leuk. Ik werd goed opgevangen. We hebben het wel eens besproken dat je eigenlijk alleen hoeft te slapen en opstaan en verder geen verplichtingen hebt. Ik kon de hele dag kleppen met allemaal interessante mensen en ik heb me geen moment verveeld. Af en toe vond ik het eigenlijk best asociaal dat wij niks zitten te doen, terwijl mijn collegas en vrienden thuis aan het werk zijn.
Hoe beviel het eigenlijk in de Bunker?
Ik ben in de Bunker begonnen. Ik had erger verwacht en zag er eerst tegenop. Bij een Bunker had ik het idee dat het een betonnen ruimte onder de grond was. En ik had verwacht dat we in het riet moesten slapen. Wat dat betreft was het best luxe.
Wat heb je van de periode in het Huis geleerd?
Ik heb geleerd dat ik me minder snel irriteer aan dingen dan ik had verwacht. Wel mooi dat ik dat weet. Verder heb ik geleerd dat ik toch op mijn gevoel kan vertrouwen. Bijvoorbeeld Margriets onzekerheid. Ze heeft dan wel een grote mond en ik heb ook gezien dat ze rotdingen over mij zei. Maar ik blijf haar zien als een leu ke vrouw en ik heb geen wrok naar haar toe.
Verder heb ik geleerd dat ik door het snurken heen kan slapen, hahaha. Laurens, Marc, Stefan en Mustapha kunnen er alle vier wat van.
Wie hoop of denk je dat er wint?
Laurens maakt een goede kans om te winnen, hij is alleen te autoritair in zijn communiceren. Maar ik zou het echt niet weten. Ik hoop alleen dat Jeanette wint. Dat zou supertof voor haar zijn, ik gun het haar heel erg.
Waarom juist Jeanette?
Ze is een grappig meisje en ze doet zo haar best om niet mee te lopen. Voor iemand die 21 is, vind ik dat zo knap. Toen met die kledingstyliste mocht zij een dag naar de Bungalow, dat was gewoon super. Ik hoop dat ze niet ten onder gaat door de andere dames.
Kunnen we jou nu bij Lijn 4 verwachten net als de andere ex-bewoners?
Ik heb nog niks van hun gehoord en ik weet het allemaal nog niet. Vandaag was mijn eerste dag in de stad met mijn moeder. Er kwam iemand al naar me toe, die me herkende. Dat is gewoon heel raar. Ik probeer eerst het weekend door te komen en maandag ga ik eens kijken of ik iemand van de ex-bewoners kan bellen om te kijken hoe hun ervaringen zijn geweest.
Geesje zit voorlopig bij haar ouders en haar moeder heeft net het avondeten klaargemaakt. Ook haar vriendinnen hebben haar goed opgevangen. Nu maar hopen dat haar heimwee naar Almere snel slijt. Wij hebben in ieder geval erg genoten van de lieve, altijd behulpzame en goedlachse Geesje. En we zullen haar niet snel vergeten!
(Bron http://www.big-brother.nl )
quote:Waar halen ze het ook iedere keer weer vandaan?
Op zondag 3 november 2002 14:47 schreef scanman01 het volgende:
Wij hebben in ieder geval erg genoten van de lieve, altijd behulpzame en goedlachse Geesje. En we zullen haar niet snel vergeten!(Bron http://www.big-brother.nl )
Genoten??? Ik heb me zwaar aan dat mens lopen ergeren;
Behulpzaam???? Tja, mensen worden wel harder als je ze zwart maakt;
En missen doe ik haar zeker niet, voor mij begint BB nu pas
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |