Painter ziet er ook niet echt lekker uit, vuile kop.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind Lewis zo'n vieze ventHet is net Jabba the Hut.
Op Fok! is iedereen een mooiboy à la Graziano Pellè, vandaar dat zij het recht hebben om hooghartig commentaar te leveren op notoir zwabberbuikige darters.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef THEFXR het volgende:
jullie hoeven toch niet te daten, met die gasten!
Wade niet, maar die verloor alsnog die mofo.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij had er wel echt last van volgens mij.
Dat heet bulldog.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
Echt jonge die Painter hoe hij kijkt
Nee best een saaie avond inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2012 22:42 schreef Nober het volgende:
Afgezien van Whitlock-Chisnall zijn we helemaal niet verwend Niels.
Zijn beide inderdaad geen prettige gasten om te zien en ook geen prettige darters, heb niets met beide heren. Had liever gehad dat Lloyd tegen één van deze twee had gestaan, had ik iemand gehad om voor te juichen.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Painter ziet er ook niet echt lekker uit, vuile kop.
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zijn beide inderdaad geen prettige gasten om te zien en ook geen prettige darters, heb niets met beide heren. Had liever gehad dat Lloyd tegen één van deze twee had gestaan, had ik iemand gehad om voor te juichen.
ik vind het niet irritant.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:45 schreef Badr_Harry het volgende:
Publiek verveeld zich weer, gaan weer irritant doen
Dronken Engelsen hé. Nederlanders fluiten nooit.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:45 schreef Badr_Harry het volgende:
Publiek verveeld zich weer, gaan weer irritant doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |