quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:16 schreef joppie_saus het volgende:
HAHAHA. Als ik het niet dacht! Kijk eens naar de tas van de jongen links!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die moet je sowieso naar Easyway sturen:Pquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:16 schreef joppie_saus het volgende:
[ afbeelding ]
Indien je richting Utrecht wil klopt dat verhaal met die knop, indien je richting Gorinchem wil klopt dat andere.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:04 schreef bitowner het volgende:
Jongens, moet morgen voor het eerst in Meerkerk zijn bij de snelweglocatie. Nu staat er in de rit informatie eerst dat dus bus alleen stopt als er mensen uit moeten ( bij p+r). en dan op het eind staat er : Indien je de bus wilt nemen vanaf bushalte P+R / A27 dien je op een knopje te drukken. Zo weten de buschauffeurs dat er iemand bij de halte staat te wachten en komen ze je ophalen. Dit paaltje lijkt op paaltjes die je tegenkomt bij stoplichten.
Wat klopt er ?
En de eeuwige telefoon in de handenquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:16 schreef joppie_saus het volgende:
[ afbeelding ]
ah tnx voor de info!quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Indien je richting Utrecht wil klopt dat verhaal met die knop, indien je richting Gorinchem wil klopt dat andere.
[ afbeelding ]
Volgens mij werkt dat niet echt omdat ze (volgens mij) ritjes combineren, vervolgens een chauffeur erbij zoeken en als ze dan bij de opmerkingen zien staan dat je vanuit ergens anders werkt zoeken ze een andere chauffeur...quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:39 schreef zazzel het volgende:
En weer niet gebeld voor morgen, de hele vakantie al in Utrecht. Duidelijk minder werk vanuit hier ipv Breda...
Haha EasyWay altijd met z'n guerrilla reclamequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:16 schreef joppie_saus het volgende:
[ afbeelding ]
Pff als mij dat zou gebeuren zou ik me toch even vol de achtervolging inzetten, doorrijden na een ongevalquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:45 schreef Ordinateur het volgende:
Vandaag ook weer een mooie dag, lekker een half uurtje door het centrum van Rotterdam kunnen lopen omdat ik de auto pas vanaf 13uur kon ophalen. Meest opmerkelijke moment van de dag: Ik sta in Breda bij het stoplicht in de strook voor rechtdoor, met één auto voor me en een auto links voor linksaf, gevuld met een paar neppe burberry-petjes types. Opeens rijdt die auto links vol achteruit en rijdt schuin tegen de auto achter me aan. Hoop getoeter van de man achter mij, maar de jongens keren snel de auto om en rijden volle vaart weg. Heb niet alles goed kunnen zien, maar er zat wel flinke lak schade op beide auto's. Uiteindelijk was ik vooral opgelucht dat ik niet 1 plekje naar achter stond.
Morgen in ieder geval weer werken, Eindhoven-Vaassen en Duiven-Raamsdonksveer. Geen bijzondere auto's, maar wel allebei uit 2012 dus in ieder geval vrij nieuw.
Ik vroeg me ook al af hoe ze dat binnen EW organiseren, maar kennelijk faalt dat dus...quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:37 schreef Viezze het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat niet echt omdat ze (volgens mij) ritjes combineren, vervolgens een chauffeur erbij zoeken en als ze dan bij de opmerkingen zien staan dat je vanuit ergens anders werkt zoeken ze een andere chauffeur...
Jaloers! Ik kreeg geen spoed en ben nog niet gebeld voor morgenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Ik mag morgen weer aantreden. Heerenveen - Born in een Passat 1.6tdi van een half jaar oud en daarna Beek - Almere in een Audi A5 TFSI Quattro.
Lekker lange ritten en prima wagens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |