En de eeuwige telefoon in de handenquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:16 schreef joppie_saus het volgende:
HAHAHA. Als ik het niet dacht! Kijk eens naar de tas van de jongen links!
[ afbeelding ]
ah tnx voor de info!quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Indien je richting Utrecht wil klopt dat verhaal met die knop, indien je richting Gorinchem wil klopt dat andere.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:16 schreef joppie_saus het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij werkt dat niet echt omdat ze (volgens mij) ritjes combineren, vervolgens een chauffeur erbij zoeken en als ze dan bij de opmerkingen zien staan dat je vanuit ergens anders werkt zoeken ze een andere chauffeur...quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:39 schreef zazzel het volgende:
En weer niet gebeld voor morgen, de hele vakantie al in Utrecht. Duidelijk minder werk vanuit hier ipv Breda...
Haha EasyWay altijd met z'n guerrilla reclamequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:16 schreef joppie_saus het volgende:
[ afbeelding ]
Pff als mij dat zou gebeuren zou ik me toch even vol de achtervolging inzetten, doorrijden na een ongevalquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:45 schreef Ordinateur het volgende:
Vandaag ook weer een mooie dag, lekker een half uurtje door het centrum van Rotterdam kunnen lopen omdat ik de auto pas vanaf 13uur kon ophalen. Meest opmerkelijke moment van de dag: Ik sta in Breda bij het stoplicht in de strook voor rechtdoor, met één auto voor me en een auto links voor linksaf, gevuld met een paar neppe burberry-petjes types. Opeens rijdt die auto links vol achteruit en rijdt schuin tegen de auto achter me aan. Hoop getoeter van de man achter mij, maar de jongens keren snel de auto om en rijden volle vaart weg. Heb niet alles goed kunnen zien, maar er zat wel flinke lak schade op beide auto's. Uiteindelijk was ik vooral opgelucht dat ik niet 1 plekje naar achter stond.
Morgen in ieder geval weer werken, Eindhoven-Vaassen en Duiven-Raamsdonksveer. Geen bijzondere auto's, maar wel allebei uit 2012 dus in ieder geval vrij nieuw.
Ik vroeg me ook al af hoe ze dat binnen EW organiseren, maar kennelijk faalt dat dus...quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:37 schreef Viezze het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat niet echt omdat ze (volgens mij) ritjes combineren, vervolgens een chauffeur erbij zoeken en als ze dan bij de opmerkingen zien staan dat je vanuit ergens anders werkt zoeken ze een andere chauffeur...
Jaloers! Ik kreeg geen spoed en ben nog niet gebeld voor morgenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Ik mag morgen weer aantreden. Heerenveen - Born in een Passat 1.6tdi van een half jaar oud en daarna Beek - Almere in een Audi A5 TFSI Quattro.
Lekker lange ritten en prima wagens!
Valt wel mee toch? Zal je nog wel vaker moeten lopen, ik heb 't maandag nog gelopen!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:51 schreef pimknops het volgende:
Damn, morgenochtend een half uur lopen naar het ophaaladres. Dat is wel het langste wat ik tot nu toe heb moeten lopen... Wel een V50 rijden daarna
Als ik hier kijk: http://www.autozine.nl/enquete_verkoop.htmlquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:49 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb een leuke bezigheidstherapie gevonden voor onderweg. Zoek de auto's waar je nog NIET in gereden hebt.![]()
Valt nog best tegen, zeker als je al wat langer bij EW werkt.
Ik heb van de eerste 20 auto's maar in 6 modellen gereden. Wat grotendeels wel een pluspunt is, gezien alle aygo's, up's en polo's en dergelijke. Écht kleine autotjes rij ik nooit voor EWquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:00 schreef Viezze het volgende:
[..]
Als ik hier kijk: http://www.autozine.nl/enquete_verkoop.html
Is er nog best veel wat ik nog nooit heb gereden. O.a. (afkloppen) nog niks van de C1/Aygo/107 serie. Bij de meeste verkochte merken kom wel best ver.
Van de eerste 20 staat bij mij de teller op 12 die ik al gereden heb.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:37 schreef maxmin het volgende:
[..]
Ik heb van de eerste 20 auto's maar in 6 modellen gereden. Wat grotendeels wel een pluspunt is, gezien alle aygo's, up's en polo's en dergelijke. Écht kleine autotjes rij ik nooit voor EW
Toevallig dat je ook over Alfa begint, maar in deze klasse is de Giulietta mijn favoriet. De uitstraling en rijgedrag is prima. De enigste die qua looks ook voldoet is de A-klasse. Je kan op de A180 al zo'n AMG pakketje krijgen en dan ziet hij er ineens wel heel stoer uit!quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:44 schreef Panthera. het volgende:
A-klasse? Waarom? Ik heb de B-klasse gereden en dat stelt echt niks voor. A en B hebben voorwielaandreving en zijn geen echte Mercedes. C-klasse is wel zeer ok, jammer genoeg nog nooit iets groters gehad.
Van die lijst heb ik vooral nog nooit een Kia gereden, geen enkel model. Mis ik niet veel aan, denk ik.
Ik wil vooral nog eens een Alfa rijden. Heb tot nu toe alleen een keer een GT gehad, maar nog nooit een 159 of iets dergelijks.
De Cee'd is best okéquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:44 schreef Panthera. het volgende:
A-klasse? Waarom? Ik heb de B-klasse gereden en dat stelt echt niks voor. A en B hebben voorwielaandreving en zijn geen echte Mercedes. C-klasse is wel zeer ok, jammer genoeg nog nooit iets groters gehad.
Van die lijst heb ik vooral nog nooit een Kia gereden, geen enkel model. Mis ik niet veel aan, denk ik.
Ik wil vooral nog eens een Alfa rijden. Heb tot nu toe alleen een keer een GT gehad, maar nog nooit een 159 of iets dergelijks.
Zoals gezegd, ik heb een B-klasse en een paar C-klasses gehad en de eerste, zonder AMG pakket (wat ik persoonlijk showy vind als het geen AMG is), liet totaal geen Mercedesgevoel achter. Reed niet sportief en ook niet comfortabel, voelde goedkoop aan en was grijs van binnen. In tegenstelling tot de C, dat vond ik een prima auto en beter dan een instap 3 serie.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:10 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Toevallig dat je ook over Alfa begint, maar in deze klasse is de Giulietta mijn favoriet. De uitstraling en rijgedrag is prima. De enigste die qua looks ook voldoet is de A-klasse. Je kan op de A180 al zo'n AMG pakketje krijgen en dan ziet hij er ineens wel heel stoer uit!
Dat verhaal over dat A en B klasse "geen echte Mercedes" zou zijn vind ik een beetje onzin. Alsof een auto door fwd opeens een slecht sturende auto is? Megane RS is ook fwd en wordt geprezen om z'n handling.
Tuurlijk zou Mercedes de rwd kunnen doortrekken, maar als je nadenkt: wat heeft bijvoorbeeld een B-klasse aan achterwielaandrijving? Dat ding is veels te hoog voor sportief rijgedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |