Omg jaquote:Op donderdag 27 december 2012 20:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb geen rok, is mijn hok dan aan het overstromen?
én hij is zwart.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik mag kapen van choco want hij weet niet hoe hij een nieuw topic in de reeks opent.
ook. En was jij nat vandaag?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Dus het weer was nat vandaag
bij de trein was het ook natquote:Op donderdag 27 december 2012 20:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Er was wel meer nat.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:21 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik mag kapen van choco want hij weet niet hoe hij een nieuw topic in de reeks opent.
Ik ben blank joh pisvlekquote:
Ik gun mezelf ook altijd.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:22 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]Maar ik gun het je ook gewoon
IK GUN JOU ALTIJDDDD
Ja maar als je je nummer PM't zeg ik het over de whappquote:Op donderdag 27 december 2012 20:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Tssss.
Je weet het ook van mij.
Ik dm het wel.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:23 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ja maar als je je nummer PM't zeg ik het over de whapp
neeh!!!quote:Op donderdag 27 december 2012 20:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Onder de douche ja, dan stroomt dat water zo over je lijf heen
waarom is je leeftijd prive?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:23 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ja maar als je je nummer PM't zeg ik het over de whapp
Maar mijn DM is doodquote:
Ik dacht een andere Noud.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom is je leeftijd prive?
Ooooh Noud is naakt op de tv
Omdat ik niet kunnen zeggen nu hieroquote:Op donderdag 27 december 2012 20:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom is je leeftijd prive?
Ooooh Noud is naakt op de tv
met wodkaquote:Op donderdag 27 december 2012 20:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij gaat zonder water douchen?
Het schaal en alles?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:27 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik ben geil want ik at net een oester
wel godver de kwierenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:27 schreef badschaap het volgende:
ahh kk het gaat regenen meej oud en nieuw
gelukkig zit ik binnenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:27 schreef badschaap het volgende:
ahh kk het gaat regenen meej oud en nieuw
Nee, die breek je open en vervolgens slik je hem levend inquote:
Leven ze dan echt nog?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:28 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Nee, die breek je open en vervolgens slik je hem levend in
ja ikke nie, ik sta dan buiten de hele godganze dag vuurwerk af te stekequote:Op donderdag 27 december 2012 20:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gelukkig zit ik binnen
Jaquote:Op donderdag 27 december 2012 20:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Leven ze dan echt nog?
Nooit geweten...
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gelukkig zit ik binnen
Oehhhquote:Op donderdag 27 december 2012 20:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je mag wel naar buiten hoor
Gaat te ver ditquote:
Nee niet leukquote:
Nee dan smelt ikquote:Op donderdag 27 december 2012 20:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je mag wel naar buiten hoor
tot nu toe rent hij naar de deur om ernaar te blaffenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee dan smelt ik
Ik blijf veilig binnen, vraag me alleen af hoe Bowie reageert op al dat vuurwerk
Dan is hij dus niet bangquote:Op donderdag 27 december 2012 20:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tot nu toe rent hij naar de deur om ernaar te blaffen
hhahaha toffe hond danquote:Op donderdag 27 december 2012 20:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Krijgen we weer een blafconcertquote:Op donderdag 27 december 2012 20:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaha dat denk ik nietquote:Op donderdag 27 december 2012 20:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Krijgen we weer een blafconcert
Misschien laat die dan wel mij met rust
Ik geil ernstig erg op TS :$:$:$:$:$:$quote:Op donderdag 27 december 2012 20:37 schreef AppelCake het volgende:
Ts is wel een hottie zeg. :$:$$:$:$
ik dacht even dat ik de TS wasquote:Op donderdag 27 december 2012 20:37 schreef AppelCake het volgende:
Ts is wel een hottie zeg. :$:$$:$:$
Ach als je hem naar zijn plaats wilt doen kan die ineens heel braaf bij me liggenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaha dat denk ik niet
hahaha ja hij spoort van geen kantenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach als je hem naar zijn plaats wilt doen kan die ineens heel braaf bij me liggen
Wat een beest
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht even dat ik de TS was
Toch maakt dat hem juist zo tofquote:Op donderdag 27 december 2012 20:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha ja hij spoort van geen kanten
Nee, jij bent bezet.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht even dat ik de TS was
Hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:37 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik geil ernstig erg op TS :$:$:$:$:$:$
quote:
One love no homoquote:
Wat ben jij een..quote:Op donderdag 27 december 2012 20:39 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
One love no homo![]()
Zo bedoelde ik het![]()
![]()
![]()
No.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daarom kan ik nog wel een hotte ts zijn
Oké dan!quote:Op donderdag 27 december 2012 20:39 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
One love no homo![]()
Zo bedoelde ik het![]()
![]()
![]()
Daar is uiteraard geen twijfel over mogelijk.quote:
Tim McGrawquote:Op donderdag 27 december 2012 20:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
we're never ever getting back together
Ja hij probeert me gewoon op te etenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ja hij mag je wel iniedergeval
Ja jaloers kreng is hetquote:Op donderdag 27 december 2012 20:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja hij probeert me gewoon op te eten
Jaloersquote:Op donderdag 27 december 2012 20:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat ben jij een..
Nee klaar ben weg hier, zelfs ik vind dit onzin
Hoe kom je der bijquote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja jaloers kreng is het
Welquote:
Jij bent mijn schatjequote:
En nu lieg je ook al.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik kan je niet bedrogen hebben want ik had niks met jou
En mijn lekkertjequote:
Valt het op?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kom je aandacht tekort
eetsmakelijkquote:Op donderdag 27 december 2012 20:51 schreef Taexon het volgende:
ben even weg collega staat weer voor de deur!!
Yup... hij heeft trek in mcflurry en dan komt die automatisch eerst naar mijn huis rijden
Neehoor, geef ik hem genoegquote:Op donderdag 27 december 2012 20:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kom je aandacht tekort
drinksmakelijk*quote:
Oh dus ben ben niemand?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik was al 2 maanden alleen
Nou enquote:
ik heb een keer gelijkquote:Op donderdag 27 december 2012 20:55 schreef Taexon het volgende:
Dankje beide
Maar ijs eet je inderdaad
Je hebt altijd gelijk 9 van de 10 keerquote:Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb een keer gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
Geloof dat maar jáh.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is nooit wat geweest
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:57 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Je hebt altijd gelijk 9 van de 10 keeromdat ik 9 keer altijd gelijk hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
van de 10quote:Op donderdag 27 december 2012 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat ik 9 keer altijd gelijk heb
Oke laat maar het wordt te ingewikkeld nuquote:Op donderdag 27 december 2012 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat ik 9 keer altijd gelijk heb
quote:
Wie is die Amy?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:59 schreef AppelCake het volgende:
Love me hate me say what you want about me but all of the boys and all the girls are begging to if you seek Amy
ik heb vaak gelijk, laten we het daar op houdenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:59 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Oke laat maar het wordt te ingewikkeld nu
Dit is wel beetje eigendunkerig, of is het meer zelfverzekerdheid?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb vaak gelijk, laten we het daar op houden
ik ben alles behalve zelfverzekerdquote:Op donderdag 27 december 2012 21:00 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Dit is wel beetje eigendunkerig, of is het meer zelfverzekerdheid?
Als je iets voor me doet maak ik je wel zelfverzekerd. :$:$:$quote:Op donderdag 27 december 2012 21:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben alles behalve zelfverzekerd
Misschien moet je dat dan leren worden?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben alles behalve zelfverzekerd
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als je iets voor me doet maak ik je wel zelfverzekerd. :$:$:$
DAT HAD IK ZELF NOG NIET BEDACHT... OMGquote:Op donderdag 27 december 2012 21:03 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Misschien moet je dat dan leren worden?
OH SORRY HOOR HATER PROBEER IK LEUK TE DOEN NOG NIET GOED WEL 3 DUBBELTJES IN EEN BAKKIEquote:Op donderdag 27 december 2012 21:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
DAT HAD IK ZELF NOG NIET BEDACHT... OMG
Te zelfverzekerd als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ben heel erg zelfverzekerd
Want?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Te zelfverzekerd als je het mij vraagt.
Waz jouw UI?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:07 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik heb besloten om normaal te doen tegen OF
Goede beslissing, dan doet hij ook normaal terug.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:07 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik heb besloten om normaal te doen tegen OF
Nee maar ben 5 jaar gepest dus vind mezelf niet snel goed zeg maar.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:05 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
OH SORRY HOOR HATER PROBEER IK LEUK TE DOEN NOG NIET GOED WEL 3 DUBBELTJES IN EEN BAKKIE
Ben jij echt gepest?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee maar ben 5 jaar gepest dus vind mezelf niet snel goed zeg maar.
Het gaat wel wat beter overigens
Gelukkig vraagt niemand het je!quote:Op donderdag 27 december 2012 21:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Te zelfverzekerd als je het mij vraagt.
De mensen die het het hardst roepen zijn meestal het onzekerst. Waarom vond je het leuk dit zo even mede te delen?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ben heel erg zelfverzekerd
Mijzelf met een chickaquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Goede beslissing, dan doet hij ook normaal terug.
Ik wou me in het gesprek wringen met een opmerking.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gelukkig vraagt niemand het je!
[..]
De mensen die het het hardst roepen zijn meestal het onzekerst. Waarom vond je het leuk dit zo even mede te delen?
Mensen die pestenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee maar ben 5 jaar gepest dus vind mezelf niet snel goed zeg maar.
Het gaat wel wat beter overigens
Je bent nu toch niet aan het afvallen omdat je gepest bent toch?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja omdat ik dik ben enzo
Niet zo pratenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja omdat ik dik ben enzo
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja omdat ik dik ben enzo
ach van die mensen is nu niks terecht gekomen dus ik lach het hardst uiteindelijkquote:Op donderdag 27 december 2012 21:09 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Mensen die pesten![]()
Moeten ze doodraggen met knuppels
Nee waarschijnlijk omdat:quote:Op donderdag 27 december 2012 21:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je bent nu toch niet aan het afvallen omdat je gepest bent toch?
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat ik dik ben enzo
Nee jong, bruin, komt omdat donker was enzoquote:
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 27 december 2012 21:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach van die mensen is nu niks terecht gekomen dus ik lach het hardst uiteindelijk
Zwart haar is voor gothics en voor emo's.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:10 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Nee jong, bruin, komt omdat donker was enzo
Dus pesters moet je met geweld bestrijden? Fysieke onderdrukking lijkt me niet echt de oplossing, daar het ook het probleem isquote:Op donderdag 27 december 2012 21:09 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Mensen die pesten![]()
Moeten ze doodraggen met knuppels
Ik doe het vooral omdat ik mezelf mooi wil voelen en dat gaat niet als je te dik bentquote:Op donderdag 27 december 2012 21:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je bent nu toch niet aan het afvallen omdat je gepest bent toch?
Daarom heb ik bruin haarquote:Op donderdag 27 december 2012 21:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zwart haar is voor gothics en voor emo's.
Dit is mijn mening gewoonquote:Op donderdag 27 december 2012 21:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus pesters moet je met geweld bestrijden? Fysieke onderdrukking lijkt me niet echt de oplossing, daar het ook het probleem is
als je word gepest, en je gebruikt geweld dan werkt het meestal wel..quote:Op donderdag 27 december 2012 21:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus pesters moet je met geweld bestrijden? Fysieke onderdrukking lijkt me niet echt de oplossing, daar het ook het probleem is
En je voelt je niet mooi omdat je dan ongetwijfeld vaak heb gehoord dat je het niet bent. Als we tegen dikke mensen elke dag zeggen dat ze prachtig zijn, en het nog menen ook, vinden zij zichzelf ook mooi.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik doe het vooral omdat ik mezelf mooi wil voelen en dat gaat niet als je te dik bentmaar het heeft er wel deels mee te maken ja, ik wil ze gewoon laten zien dat ik nu niks meer heb om te pesten
Ik weet hetquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:12 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik weet het
Want ik zag je profielfoto op WhatsApp
Inderdaadquote:
hmm.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik doe het vooral omdat ik mezelf mooi wil voelen en dat gaat niet als je te dik bentmaar het heeft er wel deels mee te maken ja, ik wil ze gewoon laten zien dat ik nu niks meer heb om te pesten
Pesters gebruiken geweld. Meestal op de gepesten hun wil op te leggen. Hoe ben je beter dan pesters als je zelf exact hetzelfde doet?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
als je word gepest, en je gebruikt geweld dan werkt het meestal wel..
ja klopt, als mensen 5 jaar lang tegen je zeggen van " je bent dik" "als jij ooit seks hebt hoop ik voor de jongen dat hij bovenop mag" maakt dat je zo onzeker dat je gewoon niks moois meer aan jezelf kan zienquote:Op donderdag 27 december 2012 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En je voelt je niet mooi omdat je dan ongetwijfeld vaak heb gehoord dat je het niet bent. Als we tegen dikke mensen elke dag zeggen dat ze prachtig zijn, en het nog menen ook, vinden zij zichzelf ook mooi.
Je word door 1 iemand telkens gepest, meestal als de gepeste de pester terug slaat, maar acht hard dat die er van schrikt, durven ze meestal helemaal niks meer. Best raar wel, maar dat laat al zien dat de pester zelf ook problemen heeftquote:Op donderdag 27 december 2012 21:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pesters gebruiken geweld. Meestal op de gepesten hun wil op te leggen. Hoe ben je beter dan pesters als je zelf exact hetzelfde doet?
Omdat wij het dan doen om hun ermee te laten stoppenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pesters gebruiken geweld. Meestal op de gepesten hun wil op te leggen. Hoe ben je beter dan pesters als je zelf exact hetzelfde doet?
Ik vond je anders best mooi toen ik je 1-2 jaar terug op ping hadquote:Op donderdag 27 december 2012 21:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja klopt, als mensen 5 jaar lang tegen je zeggen van " je bent dik" "als jij ooit seks hebt hoop ik voor de jongen dat hij bovenop mag" maakt dat je zo onzeker dat je gewoon niks moois meer aan jezelf kan zien
Mijn ginger vindt zichzelf wel mooi.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja klopt, als mensen 5 jaar lang tegen je zeggen van " je bent dik" "als jij ooit seks hebt hoop ik voor de jongen dat hij bovenop mag" maakt dat je zo onzeker dat je gewoon niks moois meer aan jezelf kan zien
Wat een klootzakken zeg.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Preciesquote:Op donderdag 27 december 2012 21:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je word door 1 iemand telkens gepest, meestal als de gepeste de pester terug slaat, maar acht hard dat die er van schrikt, durven ze meestal helemaal niks meer. Best raar wel, maar dat laat al zien dat de pester zelf ook problemen heeft
zoals ik al zei was ik toen al flink afgevallen en woog ik rond de 75quote:Op donderdag 27 december 2012 21:14 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik vond je anders best mooi toen ik je 1-2 jaar terug op ping had
En dit gaat je lukkenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zoals ik al zei was ik toen al flink afgevallen en woog ik rond de 75toen was ik weer aangekomen tot 89 kilo, ik voelde me weer zo ongelukkig dus ben weer begonnen met afvallen en ik zit nu gewoon beter in mijn vel nu ik 77 weeg maar ik wil nu doorzetten tot de 65
65 is te weinig hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zoals ik al zei was ik toen al flink afgevallen en woog ik rond de 75toen was ik weer aangekomen tot 89 kilo, ik voelde me weer zo ongelukkig dus ben weer begonnen met afvallen en ik zit nu gewoon beter in mijn vel nu ik 77 weeg maar ik wil nu doorzetten tot de 65
Ja daar ben ik ook wel van overtuigd, het gaat nu al beter dan toen, pas nu broeken die ik toen ik 75 woog niet eens pastte dus deze methode werkt beter dan sonja bakkerquote:
Welke methode gebruik je dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel van overtuigd, het gaat nu al beter dan toen, pas nu broeken die ik toen ik 75 woog niet eens pastte dus deze methode werkt beter dan sonja bakker
Haha sonjabakkerenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel van overtuigd, het gaat nu al beter dan toen, pas nu broeken die ik toen ik 75 woog niet eens pastte dus deze methode werkt beter dan sonja bakker
2-3 keer sporten in de week, hond uitlaten, 2 liter water op een dag, en afslankshakes van de body en fitshop, is overigens geen crashdieet want ik eet er wel normaal bij en zondig ook heus wel eensquote:Op donderdag 27 december 2012 21:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Welke methode gebruik je dan?
Ach van mij hoef je dat niet hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
2-3 keer sporten in de week, hond uitlaten, 2 liter water op een dag, en afslankshakes van de body en fitshop, is overigens geen crashdieet want ik eet er wel normaal bij en zondig ook heus wel eens
ja dankjewel hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 21:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ach van mij hoef je dat niet hoor.
Ik vind je sowieso al lekker.
omg flashbacksquote:
Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar eerlijk is eerlijk, bij sommige mensen denk ik dat ook vaakquote:Op donderdag 27 december 2012 21:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Misschien moet je stoppen, nu moeten we deze tijd weer later inhalen.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:24 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik ben even een sigaretje doen ben er zo weer vriendjes en vriendinnetjes
Ik zeg ook niet dat ze geen gelijk hadden hoor maar alsnog, het heeft me vreselijk onzeker gemaaktquote:Op donderdag 27 december 2012 21:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar eerlijk is eerlijk, bij sommige mensen denk ik dat ook vaak
Doe eens lief.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar eerlijk is eerlijk, bij sommige mensen denk ik dat ook vaak
Dat is toch zo! Als jij het met Erica Terpstra zou doen, hoop ik ook dat jij boven magquote:
Mijn ginger is ook dik, en ik ga toch seks met haar hebben.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is toch zo! Als jij het met Erica Terpstra zou doen, hoop ik ook dat jij boven magNogmaals, ik heb geen idee hoe zij eruit ziet, maar soms hebben ze ook wel gewoon gelijk.
En daarbij: als ze straks mooi dun is, dankzij die pesters, is het toch mooi meegenomen.
Maar hij is nietquote:Op donderdag 27 december 2012 21:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoor
quote:
Neem je barbecue mee.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:32 schreef AppelCake het volgende:
Morgen met een dikke trol en een varkensneus afspreken.
quote:
Tegenover dikkerds.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom is hij niet lief?
LB![]()
Slaap je alweer wat beter trouwens?quote:
Nee, viel wel meequote:
Ik heb toch ook geen vooroordelen tegenover mijn ginger?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij mag best zijn mening hebben over dikkerds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb toch ook geen vooroordelen tegenover mijn ginger?jij wilde haar vingeren met handschoenen omdat je haar vet vies vond om aan te rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Wat een geweldige reactie dit!quote:Op donderdag 27 december 2012 21:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij wilde haar vingeren met handschoenen omdat je haar vet vies vond om aan te raken
Ja, had daarvoor al buikpijnquote:
Neem een aspirientje dan.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, had daarvoor al buikpijn
dankjequote:Op donderdag 27 december 2012 21:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat een geweldige reactie dit!
Neinquote:Op donderdag 27 december 2012 21:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Slaap je alweer wat beter trouwens?
Ik haat helemaal niet naar dikkertsquote:
Nee maar wel tegenover dikkerds.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nein
[..]
Ik haat helemaal niet naar dikkerts
Te eigenwijs ervoorquote:
M'n slaapliedje hielp niet eens?quote:
Ja, mods houden een oogje in het zeil.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
Sletjons. Gaat het hier alweer normaal?
Mooi.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, mods houden een oogje in het zeil.
hoertjequote:Op donderdag 27 december 2012 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
Sletjons. Gaat het hier alweer normaal?
En ik heb m'n draai inmiddels gevonden met OFquote:Op donderdag 27 december 2012 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi.
Dan zeg ik bij deze: goedenavond
Hallonquote:
Mooiquote:Op donderdag 27 december 2012 21:45 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
En ik heb m'n draai inmiddels gevonden met OF
Hoi.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi.
Dan zeg ik bij deze: goedenavond
Choco!quote:
Nu nog met jouquote:
One lovequote:
Dan bij deze hebben wij ook een draai gevondenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo lang er hier normaal gedaan wordt, doe ik ook normaal.
Sla hem dan kapot.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:46 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik krijg mijn snoeppotje niet open en ik word er helemaal onpasselijk van
Welke 7 zijn dat?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Eigenlijk hou ik van 7 mensen.
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:46 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Dan bij deze hebben wij ook een draai gevonden
Mooiquote:
Maar dan vliegen alle lekkere snoepjes in het rondquote:
Glas in je oog is niet zo pijnlijk als het lijkt hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:47 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Maar dan vliegen alle lekkere snoepjes in het rond
Ginger en ik moeten er wel tussenzittenquote:
Omdat ik er 3 voor je hebquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik, ik, ik, ik, ik, ik en ginger
Het is van plasticquote:Op donderdag 27 december 2012 21:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Glas in je oog is niet zo pijnlijk als het lijkt hoor.
Je vergeet mij mainquote:Op donderdag 27 december 2012 21:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik, ik, ik, ik, ik, ik en ginger
Hey Vinniequote:
Picsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
Jij, Cécile, Anna, mezelf, Gaygay, A-J en mezelfquote:Op donderdag 27 december 2012 21:48 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ginger en ik moeten er wel tussenzitten
Technisch gezien ben ik dat toch ook?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
appel houdt van rauwe gehakt
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:49 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Het is jammer dat er geen buddylijst bestaat op Fok!FoboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beetje jammer weer ditquote:Op donderdag 27 december 2012 21:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij, Cécile, Anna, mezelf, Gaygay, A-J en mezelf
Hoe kan hij dat nou weten?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
appel houdt van rauwe gehakt
Hoezo?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
beetje jammer weer dit
je bent rauwe gehakt?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:49 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Technisch gezien ben ik dat toch ook?
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:49 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Het is jammer dat er geen buddylijst bestaat op Fok!Volgens wel met aboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ik zit ertussen!!!!!!!!@#$#!@#!@$$quote:Op donderdag 27 december 2012 21:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij, Cécile, Anna, mezelf, Gaygay, A-J en mezelf
Nee buikpijnquote:
Maar ik weet niet hoe dat werktquote:
Ginger niet!quote:Op donderdag 27 december 2012 21:50 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik zit ertussen!!!!!!!!@#$#!@#!@$$![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hihihihaahaaquote:Op donderdag 27 december 2012 21:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
beetje jammer weer dit
Matige hartenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:50 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet om te haten maar het moet Life zijn niet Livequote:Op donderdag 27 december 2012 21:51 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Maar ik weet niet hoe dat werkt
We zijn rauw en vlees dus dat vind ik gewoon zoquote:Op donderdag 27 december 2012 21:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je bent rauwe gehakt?
ah oke danquote:Op donderdag 27 december 2012 21:51 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
We zijn rauw en vlees dus dat vind ik gewoon zo
Ik wil je mijn IRL hart wel aanbieden, maar die moet je eerst veroverenquote:
Jawel hoor. :$:$$:$quote:Op donderdag 27 december 2012 21:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik sta er niet eens bij
Huh?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Niet om te haten maar het moet Life zijn niet Live
Nahwquote:
Gewoon, aanmaken en erin zettenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:51 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Maar ik weet niet hoe dat werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |