quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:20 schreef RensAjacied het volgende:
Jezus die kerel is echt fucking dom.
Indien 30 Rock niet meer wordt uitgezonden is dat pas echt sinds heel kort. Dat was er in de middag, de avond en de nacht.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze hadden nooit al die zenderuitbreidingen/slotverbredingen moeten doen. Toch wel zonde want de eerste paar jaar stond het echt vaak op hier.
[..]
Wat is de massa? series als 30 Rock (ook niet bepaald mijn favoriet) trok echt massa's kijkers in de VS. Je moet gewoon geluk hebben met dat soort series.
Lul niet joh. Indien je het over die Van Gerwen hebt zuig je zijn opleiding uit je dikke duim.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:21 schreef Smoofie het volgende:
Hij is wat dikkig en kan niet goed articuleren, betekent niet dat hij dom is.
Is dat zo?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom doe jeals jij op MvG lijkt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:21 schreef bojan het volgende:
[..]
Klopt, maar is gewoon een dreigement.
Beneliga komt er gewoon hoor, slaap maar op je beide oren vannacht
WAt leugentjes kan toch wel om mijn idool te verdedigen.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Lul niet joh. Indien je het over die Van Gerwen hebt zuig je zijn opleiding uit je dikke duim.
Dus is het niet verwonderlijk als er mensen twijfelen aan je intelligentie als je er uitziet als een deelnemer aan knoop in je zakdoek en je moet spelen tegen mensen die zich heel serieus verkleden als een vampier.quote:
Yes.quote:
Dacht al, die gast heeft zo'n domme uitstraling.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
WAt leugentjes kan toch wel om mijn idool te verdedigen.
King ookquote:Op donderdag 27 december 2012 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Yes.
Al heeft Painter ook wel zo een heerlijk Engels tokkiegezicht.
Lewis heeft wel een hoofd waar je om moet lachen jaquote:Op donderdag 27 december 2012 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Yes.
Al heeft Painter ook wel zo een heerlijk Engels tokkiegezicht.
Best bekeken show van de vroege 90's wereldwijd.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af welke doelgroep daarnaar kijkt.
Jij ookquote:Op donderdag 27 december 2012 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dacht al, die gast heeft zo'n domme uitstraling.
Echt waar? Beetje jammer weerquote:Op donderdag 27 december 2012 22:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Best bekeken show van de vroege 90's wereldwijd.
Ja mooi toch man.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
TUTUTUTUUUTTU TUTUTUTUTUT
Lewis wordt ook overal uitgefloten hé
Nu zeg je weer uitstraling, uitstraling zegt geen flikker. Het is meer zij gebrek aan inhoud.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dacht al, die gast heeft zo'n domme uitstraling.
Succes met mij in een doelgroep te plaatsen en je hebt je antwoord.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af welke doelgroep daarnaar kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |