Beerschot tegen NieuwNoord. De Friezen slaan ze wel weg. De harde hooligan mentaliteit is nergens zo hoog als in Friesland. Heerenveen staan wereldwijd bekend erom, dat weet je. Dus Beerschot kan dan wel met 2000 man komen, die gekke NieuwNoorders slaan met hun 300 man ze allemaal weg.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die belgen slaan al die 16-jarige hommos wel in elkaar denk ik.
Obvious troll is...quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beerschot tegen NieuwNoord. De Friezen slaan ze wel weg. De harde hooligan mentaliteit is nergens zo hoog als in Friesland. Heerenveen staan wereldwijd bekend erom, dat weet je. Dus Beerschot kan dan wel met 2000 man komen, die gekke NieuwNoorders slaan met hun 300 man ze allemaal weg.
quote:
Alles met slecht camera filmen en beetje hardcore muziek eronder is een hooligan filmpje.quote:
6 weekjes geleden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Bojan, wanneer hebben jullie jullie laatste veldslag gehad?
Friesland Boppe!quote:
Dat weten we inmiddels wel na deze dag.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:30 schreef bojan het volgende:
[..]
6 weekjes geleden.
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20121111_00365245
Stelde niet heel veel voor, maar was kort en krachtig. Lierse heeft nu ook niet zo'n uitgebreik hooligannetwerk als Beerschot dus een echte veldslag kan je daar ook niet mee uitvechten.
Een beneliga zou gewoon super zijn, zowel voor de Belgische als Nederlandse harde kernen
Je bedoelt gister.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:30 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Dat weten we inmiddels wel na deze dag.
Blijven Belgen he, naast een politiebureau gaan lopen rellenquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:30 schreef bojan het volgende:
[..]
6 weekjes geleden.
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20121111_00365245
Stelde niet heel veel voor, maar was kort en krachtig. Lierse heeft nu ook niet zo'n uitgebreik hooligannetwerk als Beerschot dus een echte veldslag kan je daar ook niet mee uitvechten.
Een beneliga zou gewoon super zijn, zowel voor de Belgische als Nederlandse harde kernen
De Beerschot hooligans hebben schijt aan allesquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Blijven Belgen he, naast een politiebureau gaan lopen rellen
Alweer ja?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Beerschot hooligans hebben schijt aan allesRotterdam gaat plat jongen!
Ben ik het wel mee eens ja. Ik moet er niet aan denken om als harde kern 3 uur in de trein te moeten zitten om met de jongens van RKC Waalwijk of Excelsior te gaan klappen. Beneliga zou alleen maar een geweldige stap vooruit daarin zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:30 schreef bojan het volgende:
[..]
Was inderdaad niet de slimste actie, maar het was dan ook een spontaan gevechtquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Blijven Belgen he, naast een politiebureau gaan lopen rellen
Geweldige smoes. Zelfs een baby weet dat je niet moet vechten bij een politiebureau.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:33 schreef bojan het volgende:
[..]
Was inderdaad niet de slimste actie, maar het was dan ook een spontaan gevecht
OOOWWWWWquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:34 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Geweldige smoes. Zelfs een baby weet dat je niet moet vechten bij een politiebureau.
Je gooit enkel je eigen ruiten in nu. Ik heb een invloedrijke Beerschot supporter achter mij staan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben joods, ik klaag je nu aan.
Nederland zuiveren jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Rotterdam zuiveren van de joden ja?
Erg scherp die eerste zinquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gooit enkel je eigen ruiten in nu. Ik heb een invloedrijke Beerschot supporter achter mij staan.
sommige dingen plan je niet en sowieso laat je je wel kennen als opeens geen zin hebt als het naast een politiebureau is.gewoon opkomen voor je jongens en je idealen, niks mis mee.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:34 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Geweldige smoes. Zelfs een baby weet dat je niet moet vechten bij een politiebureau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |