En moet je nog aan een aantal eisen voldoen of voldoet een seizoenskaart in het juiste vak? Je hebt mij ondertussen wel heel lekker gemaakt met al je verhalen. Een groep mannen onder elkaar die willen sterven voor elkaars passiequote:Op vrijdag 28 december 2012 00:20 schreef bojan het volgende:
[..]
Ah er zijn inderdaad een aantal inactievelingen, maar op een goeie dag kunnen we echt wel een knokploeg van 500 man richting Rotterdam sturen hoor om daar de boel aan diggelen te slaan
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:20 schreef bojan het volgende:
[..]
Ah er zijn inderdaad een aantal inactievelingen, maar op een goeie dag kunnen we echt wel een knokploeg van 500 man richting Rotterdam sturen hoor om daar de boel aan diggelen te slaan
Hahahahahaha.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:21 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben ook voor Beerschot.
Hier foto van mij op mijn werk:
[ afbeelding ]
Niet slecht. Hopelijk komt er binnen enkele maanden een nieuw filmpje op youtube "Beerschot scum vernielt Rotterdam"quote:
Zijn jullie eigenlijk allemaal in het paars gekleed?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:22 schreef bojan het volgende:
[..]
Niet slecht. Hopelijk komt er binnen enkele maanden een nieuw filmpje op youtube "Beerschot scum vernielt Rotterdam"
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:22 schreef M.rak het volgende:
Was eigenlijk tegen die BeNeLiga, maar na die heldenverhalen van bojan ben ik helemaal om
Je bent wel een grappige belgquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:22 schreef bojan het volgende:
[..]
Niet slecht. Hopelijk komt er binnen enkele maanden een nieuw filmpje op youtube "Beerschot scum vernielt Rotterdam"
Logisch, onze heilige kleurenquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zijn jullie eigenlijk allemaal in het paars gekleed?
Zal ik ook niet erg vinden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:22 schreef bojan het volgende:
[..]
Je moet doen wat je niet laten kanquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:22 schreef bojan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:23 schreef bojan het volgende:
[..]
Logisch, onze heilige kleuren
[ afbeelding ]
Onze voorzitter.![]()
![]()
Wie aan hem raakt, raakt aan ons
Mag ik vragen voor welke club jij bent?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En moet je nog aan een aantal eisen voldoen of voldoet een seizoenskaart in het juiste vak? Je hebt mij ondertussen wel heel lekker gemaakt met al je verhalen. Een groep mannen onder elkaar die willen sterven voor elkaars passie
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:23 schreef bojan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onze voorzitter.![]()
![]()
Wat stond er?quote:
Kankertering is dat Frenk van der Linden?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:23 schreef bojan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onze voorzitter.![]()
![]()
Laat ze komen die Belgen!quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Totdat ze naar Steenwijkerwold komen
Een lichte voorkeur voor Ajax, maar als ik tot een dusdanige groep fanatiekelingen kan worden toegevoegd ben ik binnen een seconde om. Hier droom ik zonder gekheid al jaren over. Doordeweeks hard werken en je dan in het weekend helemaal los laten gaan in goed gezelschapquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:23 schreef bojan het volgende:
[..]
Mag ik vragen voor welke club jij bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |