Ratten stemmen inderdaad extreemrechts.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:45 schreef RensAjacied het volgende:
Beerschot is trouwens altijd wel tegen het neonazi aan met hun racistische spreekkoren en oerwoudgeluiden.
In Arnhem zit ook geld, in Rotterdam zit ook geld (je zou het niet zeggen).quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:45 schreef bojan het volgende:
[..]
Hij is anders onze club - die het financieel moeilijk heeft - goed aan het zuiveren.
We komen van heel ver en kruipen terug uit een dal. Beerschot heeft het potentieel om in de Beneliga een topclub te worden hoor... In Antwerpen zit geld.
Jullie zijn allemaal kansenjongeren?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:46 schreef bojan het volgende:
[..]
Ratten stemmen inderdaad extreemrechts.
Filip De Winter kwam niet voor niets de aftrap geven hé.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:46 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je een werkstuk inlevert bij Bojan, dan is de kans dat je mee mag doen bij de hooligans van Beerschot met 75% gestegen.
Laatst hebben ze nog wat allochtoonse jongeren in elkaar geklapt toen ze stoer kwamen doen bij Liersequote:Op vrijdag 28 december 2012 00:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal kansenjongeren?
die staan toch ook hoog? Het is ook wel raar dat een stad als Antwerpen Beerschot als best presterende club heeft.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:47 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
In Arnhem zit ook geld, in Rotterdam zit ook geld (je zou het niet zeggen).
Ik wens je veel succes met de uitslag. Laat je nog wel na elke wedstrijd horen of je heel bent gebleven?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al is mijn huidige studie vooral op Vertonghen en Vermaelen gericht. Ik probeer te achterhalen hoe ze bij Beerschot over Ajax denken en de aandelen die Ajax in zijn bezit had.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
Dit zou in Nederland niet kunnen. Lijkt Lazio wel joh.
Zeg ik toch, Beerschot is extreem rechts.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
Dit zou in Nederland niet kunnen. Lijkt Lazio wel joh.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:49 schreef bojan het volgende:
[..]
Zeg ik toch, Beerschot is extreem rechts.
Bojan kan jij misschien antwoord op deze kwestie geven? Voordat ik straks zelf in elkaar word gemept...quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al is mijn huidige studie vooral op Vertonghen en Vermaelen gericht. Ik probeer te achterhalen hoe ze bij Beerschot over Ajax denken en de aandelen die Ajax in zijn bezit had.
Wees er trots op jonge.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:49 schreef bojan het volgende:
[..]
Zeg ik toch, Beerschot is extreem rechts.
Beerschot voetbalt in de 5de grootste stad van Beneliga dus het KAN wel degelijk, maar is bijlange niet evident inderdaadquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:49 schreef Smoofie het volgende:
Beerschot is niets man, zal nooit Anderlecht voorbij kunnen gaan, laat staan clubs als Feyenoord, PSV, FCT, Ajax, PSV, VItesse en AZ
ADO en Utrecht ook, die clubs stellen ook niets voor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:50 schreef bojan het volgende:
[..]
Beerschot voetbalt in de 5de grootste stad van Beneliga dus het KAN wel degelijk, maar is bijlange niet evident inderdaad
Alles kan. Bij deze is je argument in de prullenbak verdwenen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:50 schreef bojan het volgende:
[..]
Beerschot voetbalt in de 5de grootste stad van Beneliga dus het KAN wel degelijk, maar is bijlange niet evident inderdaad
Anti?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wees er trots op jonge.
AFCA anti racisten. EDL kwam langs en was zo weer weg
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wees er trots op jonge.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wees er trots op jonge.