What about de chips, hompen kaas en zoute drop?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij vraagt om het zoutvaatje want hij heeft enorme behoefte aan zout. Zou hij dat gewoon puur gaan zitten eten?
Dan is het voor de Tequila, top....quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zijn nog helemaal niet begonnen met eten.
Tsja, als het 27 graden in huis is.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:51 schreef pullup het volgende:
Hij zweet zich ook kapot de hele dag dus die zoutbehoefte is wel verklaarbaar.
heb jij nu ook een stream dan ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, als het 27 graden in huis is.
Ik ga zo ook in de pannen roeren. Lege, volgens die ouwe.![]()
Dat was inderdaad één van z'n beste grappen van vanmiddagquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:55 schreef beequeen het volgende:
Ik ga zo ook in de pannen roeren. Lege, volgens die ouwe.![]()
Hij wéét dat soort dingen gewoon. Snap dat dan.quote:
Hij had er nog een, maar die ben ik alweer vergeten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat was inderdaad één van z'n beste grappen van vanmiddag
Ik had het kunnen weten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij wéét dat soort dingen gewoon. Snap dat dan.
Via Pb dan hè?
Hij eet eigenlijk alles, zei hij netquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:00 schreef pos het volgende:
Ik eet pannekoeken/pannenkoeken...zie ik Oop eigenlijk nooit eten...?
Meer een haha-ik-ben-weer-de-slimst lachje.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten.Maar begrijp van Scrutz dat hij waarschijnlijk zelf heeft moeten bulderlachen om zijn hilarische mopje.
Dat is een culinair hoogstandje voor zijn vrouw. Veuls te ingewikkeld.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:00 schreef pos het volgende:
Ik eet pannekoeken/pannenkoeken...zie ik Oop eigenlijk nooit eten...?
Hoe kon ik dat vergetenquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij eet eigenlijk alles, zei hij net
Te laatquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:03 schreef beequeen het volgende:
We krijgen zo weer een cap van een plens kots op het bord van die ouwe.
pullupquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:03 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Het maakt ook niet uit wat je hem opschept. Hij maakt er toch binnen de kortste keren dezelfde smurriezooi van
Er zit in ieder geval rollade in verwerkt blijkbaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |