Z'n evil villain alter egoquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:14 schreef Mgolovic het volgende:
Gezien TS' postgeschiedenis kun je hem niet serieus nemen. Ik denk dat het een bleekscheet met rood haar en sproeten is die in het Gooi woont. Dit is zijn Mocro alter ego, voor als hij zich eens flink wil "misdragen"
Beter ga je werk zoekenquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:52 schreef Gulmez het volgende:
ik verveel me vandaag weer ga zo naar een mattie hij zou bellen als ie op station zou staan dus ben benieuwd
dat speel ik niet zit alleen op Fok forum mamjo forum, maroc forum als ik me verveel en op badoo en facebook twitter en dat was het wel zo beetje af en toe nieuws sitesquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
World of Warcraft uitgespeeld ja?
nooit, dankzij iran iedereen is bang van iran, kijk amerika elk land bezetten maar iran durven ze niet in.. en gaan smerige spelletjes spelen om uiteindelijk iran uit te lokken en dan als hyenas met zn alle iran pakken , maar sowieso lukt dat niet en sowieso offtopicquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:00 schreef LelijKnap het volgende:
Wanneer neemt Israël dat achterlijke palestinia nou over ?
Mwa misschien straks via Turkije man. Chill van ze dat we daar alvast wat raketjes mogen plaatsenquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nooit, dankzij iran iedereen is bang van iran, kijk amerika elk land bezetten maar iran durven ze niet in.. en gaan smerige spelletjes spelen om uiteindelijk iran uit te lokken en dan als hyenas met zn alle iran pakken , maar sowieso lukt dat niet en sowieso offtopic
Achter het station bedoel je zeker?quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:52 schreef Gulmez het volgende:
ik verveel me vandaag weer ga zo naar een mattie hij zou bellen als ie op station zou staan dus ben benieuwd
nee waar vroeger de burgerking zat bij die grote trap aan de voorkantquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Achter het station bedoel je zeker?
Het is zeer ongebruikelijk van richtlijnen af te wijken. O.g.v 4:84 Awb zijn ze ook bij de rechter afdwingbaar.quote:Op vrijdag 28 december 2012 07:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
Richtlijnen zijn maar richtlijnen. Zou jij het ook niet vreemd vinden als in jouw wijk een auto steeds maar wat rondjes rijdt? Voor het zelfde geldt zijn het inbrekers die een geschikt huis uitzoeken.
Gastquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is zeer ongebruikelijk van richtlijnen af te wijken. O.g.v 4:84 Awb zijn ze ook bij de rechter afdwingbaar.
QFT.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |