hmmm nomnomquote:
macdonalds is helemaal heerlijk!!!quote:Op donderdag 27 december 2012 17:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb net al eten gehaald bij de McDonalds en opgegeten want dat doe je meestal met eten
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
over de verkeerde manier waarop wij bezig zijn met ons zelfvertrouwen opkrikken en zo (als samenleving)
terwijl zij haar blote bips tweet en hoe ze haar schaamhaar scheert
dat doe je ook niet voor de kat zijn kut
Nouja, heerlijk. Het is voedsel en makkelijkquote:Op donderdag 27 december 2012 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
macdonalds is helemaal heerlijk!!!
verdorie
Dat soort acties inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2012 17:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Beetje foto's van der kond op Twitter zetten zodat ongeveer elke DJ en programma er aandacht aan besteedt.
En anders met haar dronken kop via iTunes het complete oeuvre van f*ck*ng Enrique Iglésias binnenhalen.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Beetje foto's van der kond op Twitter zetten zodat ongeveer elke DJ en programma er aandacht aan besteedt.
ik vind het echt lekkerquote:Op donderdag 27 december 2012 17:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nouja, heerlijk. Het is voedsel en makkelijkHad totaal geen zin om te koken.
nee de kerst kilos moeten er afquote:
Vaker luisteren. Of ga naar Roger Waters volgend jaarquote:Op donderdag 27 december 2012 17:50 schreef miep63 het volgende:
Heb wel moeite met Pink Floyd, met 3x in de top 10. Ik heb echt helemaal niks met deze band.
Je zou er bijna depressief van worden.quote:
Dat zullen mensen drie jaar geleden ook met Ramses hebben gehad, denk ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:50 schreef miep63 het volgende:
Heb wel moeite met Pink Floyd, met 3x in de top 10. Ik heb echt helemaal niks met deze band.
Beide goede optiesquote:Op donderdag 27 december 2012 17:50 schreef MaJo het volgende:
In dubio: of naar mijn ouders vanavond waar ik eten voorgeschoteld krijg en de top 2000 de hele dag opstaat of naar huis, patatje halen en top 2000 met de koptelefoon luisteren...
Geen fijne vakantie geweest neem ik aan?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:51 schreef miep63 het volgende:
Moet denken aan m'n vakantie jaren geleden in de Dordogne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |