Pino, maar dat is weg dacht ikquote:Op donderdag 27 december 2012 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
zijn in dit topic trouwens nog heel jonge mensen die voor het eerst luisteren? ik ben wel benieuwd hoe die dit zien dan
Wat was erger? De wortelkanaalbehandeling of het luisteren naar dit walgelijke nummer?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef FritsFlits het volgende:
Ah, dit nummer stond op toen ik ooit in de tandartsstoel lag..![]()
Dat Beatlesliedjes hoorde ik voor het eerst, vond er niks aan.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
zijn in dit topic trouwens nog heel jonge mensen die voor het eerst luisteren? ik ben wel benieuwd hoe die dit zien dan
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
het is dat ik steeds een man in een glitterstring voor me zie die niet kan dansen
maar anders werd het helemaal niks meer
hoe oud ben je?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:24 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Dat Beatlesliedjes hoorde ik voor het eerst, vond er niks aan.
Dit van Zucchero vind ik dan wel leuk, maar dit hoorde dan ook veel in mijn jeugd
Nou dat lijkt me ook niks eigenlijkquote:Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
dit is zo slecht
het valt bijna niet eens meer onder lekker slecht
het is dat ik steeds een man in een glitterstring voor me zie die niet kan dansen
maar anders werd het helemaal niks meer
ja dat zie ik gewoon voor me als ik dit hoorquote:
Valensia in elk geval wel, met Gaia, sterker nog: die heeft dit jaar zijn hoogste notering tot nog toe (#760).quote:Op donderdag 27 december 2012 17:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Doet mij denken aan dat nummer van Valencia...zit die ook in de top 2000?
Geweldig nummer is datquote:Op donderdag 27 december 2012 17:25 schreef Jareth het volgende:
[..]
Valensia in elk geval wel, met Gaia, sterker nog: die heeft dit jaar zijn hoogste notering tot nog toe (#760).
Tweede deel van de zin die je hebt verwijderd loste veel opquote:Op donderdag 27 december 2012 17:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat was erger? De wortelkanaalbehandeling of het luisteren naar dit walgelijke nummer?
Mooi zoquote:Op donderdag 27 december 2012 17:25 schreef Jareth het volgende:
[..]
Valensia in elk geval wel, met Gaia, sterker nog: die heeft dit jaar zijn hoogste notering tot nog toe (#760).
tuuuuuuuuuuurlijkquote:Op donderdag 27 december 2012 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat zie ik gewoon voor me als ik dit hoor
dat heeft iedereen toch wel eens? dat je zo'n beeld krijgt bij een liedje
Girl hoorde ik 2 jaar geleden voor het eerst, vond 'm vreselijk. Maar ik vind de Beatles pas tof na het vreselijke Rubber Soul. Daarvoor hebben ze een aantal leuke bluesliedjes, maar de schifting kwam pas met plaatjes als Eleanor, A Day in the Life en For The Benefit Of Mr. Kite, dat zijn pas nummersquote:Op donderdag 27 december 2012 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
Niet dát soort beelden, kan ik je verzekeren.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gelukkig zie ik nooit een man in string voor me....quote:Op donderdag 27 december 2012 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |