quote:
Veel radio geluisterd? Dan vang je zonder te weten toch veel op.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ken ook het meeste wel maar gek genoeg zou ik niet weten waarom
ik ben geen muziekfreakje, mijn ouders draaiden ook niet heel veel muziek of zo en ik zet zelf nou nooit een cd op
het blijft een van de grootste mysteries uit mijn leven
Long beautiful hair... Dan zie je alleen nog maar een haarbal lopen man.quote:
Haha tyfusherrie idd maar wel tof dat het erin staatquote:Op donderdag 27 december 2012 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik luister vrij veel metal. Maar Slayer is vreselijk.
Ja, naar de originele versie in Londen in 1972.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:35 schreef peaceman het volgende:
Iemand wel eens naar de musical Hair geweest??
![]()
![]()
Heel veel is idd nieuw ja. Ook nummers van bijv The Beatles of The Rolling Stones die ik nog nooit gehoord heb. Ik luister veel 3FM buiten de Top 2000 om.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is er ook echt heel veel nieuw voor je? of herken je toch wel een boel?
en vind je het ook een oude lullen top zoals veel mensen?
en hoe oud ben je zelf?
Ik ben hetero.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:35 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
Mede 19 jarigequote:Op donderdag 27 december 2012 17:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heel veel is idd nieuw ja. Ook nummers van bijv The Beatles of The Rolling Stones die ik nog nooit gehoord heb. Ik luister veel 3FM buiten de Top 2000 om.
Van veel herken ik ook wel iets ja, maar dat komt dan door een cover van een andere groep/persoon of door een reclame.
Ik vind dat er vrij veel oude muziek in staat ja, dus af en toe eentje van een paar jaar oud vind ik persoonlijk totaal niet erg. (moet het wel een lekker nummer zijn natuurlijk.)
Ik ben 19.
Ik heb die nog eens goed beluisterd in de Top 2000 en nogmaals bevestigd gekregen dat ik dat een enorme klotenummer vindtquote:Op donderdag 27 december 2012 17:36 schreef jrk1990 het volgende:
Ik heb A Forest van the Cure ontdekt door de top 2000, staat in mijn top 3
Ja dat lijkt me geen goed plan voor Roelquote:Op donderdag 27 december 2012 17:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Long beautiful hair... Dan zie je alleen nog maar een haarbal lopen man.
Kijk, daar word ik blij vanquote:Op donderdag 27 december 2012 17:36 schreef jrk1990 het volgende:
Ik heb A Forest van the Cure ontdekt door de top 2000, staat in mijn top 3
Heb alleen op de HAVO een keer de film gezien.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:35 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
Toch heerlijk man, zo'n muzikale ontdekkingstocht!quote:Op donderdag 27 december 2012 17:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heel veel is idd nieuw ja. Ook nummers van bijv The Beatles of The Rolling Stones die ik nog nooit gehoord heb. Ik luister veel 3FM buiten de Top 2000 om.
Van veel herken ik ook wel iets ja, maar dat komt dan door een cover van een andere groep/persoon of door een reclame.
Ik vind dat er vrij veel oude muziek in staat ja, dus af en toe eentje van een paar jaar oud vind ik persoonlijk totaal niet erg. (moet het wel een lekker nummer zijn natuurlijk.)
Ik ben 19.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |