neen, dat weet ik zeker.quote:
Ik schrijf ook pas voor het tweede jaar intensief meequote:Op donderdag 27 december 2012 17:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vaak luisteren, dan worden er vanzelf genoeg heel goed
Gelukkig welquote:Op donderdag 27 december 2012 17:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Zeg, kap dat nummer eens niet zo bot af!
is ook schitterend, niet de dijkquote:
I.O.S.quote:
Versie 6 vind ik niet zo fijn werken op m'n iPadquote:
Maar deze band is Is Ook Schitterendquote:
Ik ben ook nog niet heel oud met mn 29 maar ken driekwart wel. Maar ik interesseer me er dan ook enorm voor.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het zo leuk dat er zo veel liedjes door de jonkies 'ontdekt' worden.
Van goede smaak zullen ze jou niet gauw beschuldigen kunnen, denk ik.quote:
en ze schijnen ook op te treden in string...quote:Op donderdag 27 december 2012 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
vind de dijk een stuk prettiger dan IOS
de dijk heeft nog iets lekker rauws of zoiets
Ach het is nog altijd beter dan Volendamquote:Op donderdag 27 december 2012 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, Is ook schitterend, deze muziek.
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Van goede smaak zullen ze jou niet gauw beschuldigen kunnen, denk ik.
Vorig jaar merkte ik dat ik The Byrds toch wel heel tof vind, dit jaar The Sweet en Electric Light Orchestra.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het zo leuk dat er zo veel liedjes door de jonkies 'ontdekt' worden.
Ken je Slayer al?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar merkte ik dat ik The Byrds toch wel heel tof vind, dit jaar The Sweet en Electric Light Orchestra.
ik ken ook het meeste wel maar gek genoeg zou ik niet weten waaromquote:Op donderdag 27 december 2012 17:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet heel oud met mn 29 maar ken driekwart wel. Maar ik interesseer me er dan ook enorm voor.
ieuw dat hoef ik dan weer niet te zien hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 17:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
en ze schijnen ook op te treden in string...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |