Als ik het me goed herinner is de eicel juist een van de weinige, zo niet de enige, menselijke cel die met het blote oog zichtbaar is. (niet dat ie echt groot is, nog steeds maar tussen de 100 en 200 µm).quote:Op donderdag 27 december 2012 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Die eicel is te klein om te zien met het blote oog natuurlijk maar die doorzichtige drab klopt wel ja.
Mja of je moet je hele ongesteldheidsdrab goed doorzoeken, ik bedoel dat ie niet zo 1,2,3 te zien isquote:Op donderdag 27 december 2012 15:02 schreef opreis het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner is de eicel juist een van de weinige, zo niet de enige, menselijke cel die met het blote oog zichtbaar is. (niet dat ie echt groot is, nog steeds maar tussen de 100 en 200 µm).
Doe je dat niet dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mja of je moet je hele ongesteldheidsdrab goed doorzoeken, ik bedoel dat ie niet zo 1,2,3 te zien is
Er zijn hele gekke mensen op deze wereld, zou me niet verbazen als er mensen zijn die er een bezigheid inzien, maarja is natuurlijk niet zo als TS omschreefquote:Op donderdag 27 december 2012 15:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mja of je moet je hele ongesteldheidsdrab goed doorzoeken, ik bedoel dat ie niet zo 1,2,3 te zien is
Je zoekt toch elke maand je eierenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammerquote:Op donderdag 27 december 2012 15:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind toch geen eitje want de pil
Gezellig, ga naar de boerderij zou ik zeggenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Jammer![]()
Ik hou wel van eitjes.
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gezellig, ga naar de boerderij zou ik zeggen
Jawel man, 0,2 mm tot 0,3 mmquote:Op donderdag 27 december 2012 15:12 schreef Uni4-Corn4 het volgende:
Dat is gewoon het weefsel van bloedvaten wat word opgebouwd waar een bevruchte eicel zich in nestelt.
Dat word afgebroken en elke maand en vernieuwd ... maar dat eitjes kun je niet zien... of ze trolt of ze is minder slim
Ja okay maar niemand gaat zo goed kijken (hoop ik )quote:Op donderdag 27 december 2012 15:14 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Jawel man, 0,2 mm tot 0,3 mm
Dat meisje is ook niet al te pienter, misschien zag ze iets anders, de doorzichtige drab waar eerder over gesproken werdquote:Op donderdag 27 december 2012 15:04 schreef Mucha-Girl het volgende:
Een menselijke eicel is als een van de weinige met het blote oog zichtbaar, dat klopt. De grootte komt neer op een punt aan het eind van een zin (.)
Het is dus waar dat je hem kunt zien, maar absolute bullshit dat je hem kunt ontwaren tussen alle bloedcellen, baarmoederepitheelcellen en overige slijmpjes in je menstruatie.
Dus ja, je wordt in de maling genomen.
Ja echte schone dames hebben geen maandbloedingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |