Omg, pot en ketel, anyone?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja moet je maar niet zo dom zijn
Zie hier een van de weinige wijze mensen in dit topic.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:31 schreef Evienne het volgende:
[..]
Omg, pot en ketel, anyone?
Natuurlijk is er bij 'voor het zingen de kerk uit' minder kans om zwanger te raken dan wanneer je hem zomaar zijn kwakje in je laat lozen. Voorvocht bevat minder zaadcellen, ergo, kleinere kans om zwanger te raken. Reken daarbij de 98% bescherming die de pil je biedt en ik denk dat je redelijk veilig zit.
Maar goed, sommige mensen willen koste wat kost gehoord worden, inhoud (of stijl) is dan van ondergeschikt belang, nietwaar?
Oh en ontopic, ja, ik ruik ook wel eens sperma of seks. Leuk om daar mensen op een onbewaakt moment mee te confronteren.
quote:Op donderdag 27 december 2012 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je een troll maakt geef hem dan niet zo snel weg
Op donderdag 27 december 2012 14:39 schreef Lorrina het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:30 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Idd, zingen voor de kerk uit, geen aanrader als je nog niet toe bent aan kinderen. Vraag maar aan mijn zoontje, die weet er alles van
Eindelijk iemand die snapt wat ik bedoel. Andere users ook bedankt!quote:Op donderdag 27 december 2012 20:31 schreef Evienne het volgende:
[..]
Omg, pot en ketel, anyone?
Natuurlijk is er bij 'voor het zingen de kerk uit' minder kans om zwanger te raken dan wanneer je hem zomaar zijn kwakje in je laat lozen. Voorvocht bevat minder zaadcellen, ergo, kleinere kans om zwanger te raken. Reken daarbij de 98% bescherming die de pil je biedt en ik denk dat je redelijk veilig zit.
Maar goed, sommige mensen willen koste wat kost gehoord worden, inhoud (of stijl) is dan van ondergeschikt belang, nietwaar?
Oh en ontopic, ja, ik ruik ook wel eens sperma of seks. Leuk om daar mensen op een onbewaakt moment mee te confronteren.
Laatste.. Heb medelijden met die users, anderen omlaag halen geeft je in een bepaalde fase van je ontwikkeling voldoening, omdat je jezelf dan iets beter kunt voelen. De meeste mensen groeien daar overheen. Zoals je ziet heb ik af en toe ook nog een terugvalquote:Op donderdag 27 december 2012 15:38 schreef Lorrina het volgende:
[..]
Ben je de enige die goed kan lezen, of is Fok! echt vol met zulke afgestompte reacties van users?
Ja, daar huren ze mensen voor in. Dan groeien de bomen beter.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:50 schreef Lorrina het volgende:
Ik ruik het inderdaad vaak bij een bepaalde bebossing met rode bessen! Dat laatste wist ik inderdaad: Mijn vriend houdt ook absoluut niet van fruit, maar wel van koffie. Misschien dat, dat de geur indringender maakt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alleen is dit geen dubbele bescherming want voor het zingen de kerk uit bied geen enkele bescherming
vraag maar aan al die vrouwen uit de jaren 40 die dit probeerde
je bent dus nog steeds alleen beschermt door de pil en dan kun je net zo goed hem gewoon in je laten komen
en als je echt dubbele bescherming wil moet je toch een condoom gebruiken
http://www.nvsh.nl/anticonceptie/terugtrekken.htmquote:Op donderdag 27 december 2012 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja moet je maar niet zo dom zijn
Panzermaus, gefeliciteerd! You sir just won the internet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:02 schreef Panzermaus het volgende:
"Testosterone", 100 ml ℮ 3.4 FL OZ
Ja, maar er zijn mensen die voor het zingen de kerk uit als "enige" anticonceptie gebruiken (zonder pil/condoom) en denken dat ze niet zwanger kunnen worden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:17 schreef Dimachaerus het volgende:
Zingen uit het kerk waarom niet? Dit is gewoon een kwestie van statistiek. In plaats van miljoenen zaadjes in de kut te spuiten zullen er in dit geval slechts paar duizenden zaadjes van het voorvocht in ground zero zijn. Kleinere kans op zwangerschap dus.
Again! Thanks y'all.quote:Op zondag 30 december 2012 14:21 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Panzermaus, gefeliciteerd! You sir just won the internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |