abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121166983
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 20:33 schreef satopex het volgende:
verse sperma heefd de geur van muskus,als vrouwen dat ruiken worden ze er geil van.als sperma enige uren aan de lucht is blootgesteld gaat het stinken.in verschillende parfums word een muskus lucht aan toegevoegd omdat het een aantrekkings lucht heefd op vrouwen :P
Muskus is wat anders, maat. :')
pi_121183054
quote:
Op donderdag 27 december 2012 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]

Als je de pil al gebruikt maakt het niet uit of hij al voor het zingen de kerk uit gaat of in je klaarkomt. dus het is gewoon echt complete bullshit

quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 15:00 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

dit dus
Mee eens
pi_121183141
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 15:04 schreef Lorrina het volgende:

[..]

Wat jij (en andere Fok!ers) van mening zijn welke methode mág en welke niet, heeft niets te doen met het onderwerp waarover dit gaat. Ben jij nou zo'n kneuter en altijd je gelijk willen halen, desnoods door anderen die je niet eens ontmoet hebt, voor dom uitmaken? Volwassen users prefereer ik.
Ik vind het persoonlijk geweldig om in de persoon te komen waar ik van houdt.
Als mijn meisje mij zou vertellen dat ik niet in haar mocht komen terwijl zij de pil gebruikt,
naja, zou dat echt een domper zijn.
Niets is meer intiem dan in de ander klaar komen.

Misschien denk je er te hard over na?
Als hij zich terug trekt voordat hij komt, gun hem dan 1x het plezier (met een ultra dunne condoom) en laat hem dan in jou komen,

Bespreek daarna wat hij ervan vindt.

Als je nu zou vragen of hij het erg vindt en hij niet anders zou weten dan is het antwoord sowieso nee.

Sex is about experimenting!

PS, Ik val je niet aan,
Het is alleen een suggestie

EDIT:

Hoe ik dus verder las Moest ik hieropn reageren:

quote:
Op donderdag 27 december 2012 15:19 schreef Lorrina het volgende:

[..]

Je bent het niet met mee eens dat als je een hele stort aan miljoenen spermacellen erin spuit de kans groter is bevrucht te raken, dan de verdwaalde uit voorvocht?
quote:
dat is niemand met je eens want dat is niet waar
lees eens iets
hier, of een onderzoek
het is hier al 8218943359885398559849843348990820942 keer gezegd maar als je ons perse niet wil geloven dan zijn er ook genoeg wetenschappelijke onderzoeken die prima je ongelijk aan de kaak kunnen stellen hoor
Het gaat om het principe van de pil.

--1
Of hij werkt of hij werkt niet.
Als de pil goed zijn werk doet, maakt het niet eens uit of Ron Jeremy in je komt. Want de pil Werkt.
Als de pil niet goed zou werken, dan maakt het niet uit of jouw vriend zich terug trekt, want je wordt dan SOWIESO zwanger van de voor vocht.
--1

Want men hier probeert te vertellen is: als je dan toch je vriend laat terug trekken en de pil zou niet werken, wordt je alsnog zwanger(aantallen maken niets meer uit), dus laat hem dan gewoon in je komen.

Het gaat niet om het aantal spermacellen, maar om de werking van de pil.
lees het stukje: --1
totdat het tot je door dringt., Aantallen hebben er niets mee te maken.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:40 schreef Lorrina het volgende:
Ikzelf gebruik anti-conceptie. Alleen de condoom vinden we allebei vervelend voelen.
durex featherlight,, Thank me later !

Let wel op dat je geen paracetamol inneemt als je de pil hebt geslikt.
Dit zorgt ervoor dat de pil niet meer werkt dus dan wordt je 100% zwanger(mits jullie beiden vruchtbaarder zijn).

[ Bericht 8% gewijzigd door Temps op 05-01-2013 03:38:28 ]
pi_121184932
En dicht!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')