PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Hier stond iets anders
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Hoe voel je je? Zeker belazerd en stomquote:Op donderdag 27 december 2012 14:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die man op de foto van Bob zijn FB is trouwens Karel Aalbers, daar heeft hij het ook ooit over gehad
Ja, en ik kon vannacht niet slapen dus ik ben ook nog heel moequote:Op donderdag 27 december 2012 14:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe voel je je? Zeker belazerd en stom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na 2 mails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 14:10 schreef ThadCastle het volgende:
Hoi
Balen DS2. Btw voor de coins verkopers, max heeft volgens mij een nieuwe aanpakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na 2 mails:Blijf hem trollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vraag hem om het eerst in fatsoenlijk Nederlands een brief te schrijven ofzo.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op donderdag 27 december 2012 14:10 schreef ThadCastle het volgende:
Hoi
Balen DS2. Btw voor de coins verkopers, max heeft volgens mij een nieuwe aanpakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na 2 mails:Godver, net als sign of good faith 100k overgemaakt naar een MaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat meen je niet? Je trollt he, en jij speelt toch op ps3?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godver, net als sign of good faith 100k overgemaakt naar een Max
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 december 2012 14:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Je trollt he, en jij speelt toch op ps3?
Haha ja dan heb je dus 93k verkocht.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:24 schreef Zhano het volgende:
[..]coins verkocht aan iemand een tijdje terug. Was trouwens een ST Callejon, kan ik zo 5-7k voor krijgen
Jammer dat er zo weinig Kantonees wordt gepraat (behalve de scheldwoordenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:09 schreef poker4lifee het volgende:
2-1 gewonnen van een 86 rated 352 serie a team, ik 4 schoten op doel hij 12. 61% balbezitalleeeeeeeen maar dubbel containen hij, zo fucking kut om tegen te spelen.
gelukkig gewonnen
Hij zat een keer in een party en toen durfde hij niet met mij te pratenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:22 schreef el-blanchito het volgende:
Die Heijting ken ik ook. Best wel goed trouwens
Hoe kwam je uberhaupt in contact met die dudes?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zat een keer in een party en toen durfde hij niet met mij te praten
Ik moest in FIFA 12 tegen iemand die me uitnodigde voor een party (waarschijnlijk omdat hij zag dat ik Nederlands was) en toen zat die Bob ook in die party. Daarna kwamen er meer mensen bij.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe kwam je uberhaupt in contact met die dudes?
klopt jaquote:Op donderdag 27 december 2012 14:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jammer dat er zo weinig Kantonees wordt gepraat (behalve de scheldwoorden) Als ze de Engels hadden weggelaten dan was het nog beter geweest
Dus eigenlijk 352 met op lm en rm CAM'squote:Op donderdag 27 december 2012 14:34 schreef vandermar het volgende:
Ik wil dat er een 3232 formatie komt met CAM's in een 3 atb formatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |