SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bitch pls. Ik kom niet na alle lelijke dingen die gezegd werden en die schijnheiligheid achter mijn rug om. Daar ga ik niet meer dan een uur voor reizen. Ik ga morgen wel uiteten, maar niet naar de meet.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Als we autist waren zouden we niet naar de meet durven te komen of op het laatste moment afzeggen *wink *wink
Jij bent echt een wijf met dat gesteek.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vind je het niet frappant, dat je een dag voor de meet hier komt babbelen over de meet?
De meesten hebben nml een grote bek achter hun veilige beeldscherm, maar IRL zullen ze hun smoelwerk niet eens open doen. Misschien zijn ze huiverig nu. zarGon iig wel
Dat is de normale gang van zaken hier schat. Er is ook wat rond gepmd over mij, hoort erbij.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bitch pls. Ik kom niet na alle lelijke dingen die gezegd werden en die schijnheiligheid achter mijn rug om. Daar ga ik niet meer dan een uur voor reizen. Ik ga morgen wel uiteten, maar niet naar de meet.
Ik ben geen autist. Jij en ik gaan nog platonisch naar de bios.
Gesteek? Ik noem je bij je naam itt jouw gedrag.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent echt een wijf met dat gesteek.. Godverdomme zeg.
Je hebt gelijk, maar ga anderen steken. Zargon is wel een van de eerlijkste.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gesteek? Ik noem je bij je naam itt jouw gedrag.
OMG... Dit doen ze ook bij anderen? Gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:48 schreef opdemeet het volgende:
[..]
Dat is de normale gang van zaken hier schat. Er is ook wat rond gepmd over mij, hoort erbij.
I disagree on that.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:48 schreef opdemeet het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ga anderen steken. Zargon is wel een van de eerlijkste.
Anderen? Ik kan alleen voor mezelf spreken.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
OMG... Dit doen ze ook bij anderen? Gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Istemez.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bitch pls. Ik kom niet na alle lelijke dingen die gezegd werden en die schijnheiligheid achter mijn rug om. Daar ga ik niet meer dan een uur voor reizen. Ik ga morgen wel uiteten, maar niet naar de meet.
Ik ben geen autist. Jij en ik gaan nog platonisch naar de bios.
Jij hebt blijkbaar langer gepost dan ik en kent ze op een andere manierquote:Op donderdag 27 december 2012 13:50 schreef opdemeet het volgende:
[..]
Van de actieve users. Magni enzo zijn een ander verhaal.
quote:Op donderdag 27 december 2012 13:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gesteek? Ik noem je bij je naam itt jouw gedrag.
Zargon kan goed objectief oordelen. Al lijkt het soms alsof hij bij voorbaat al een partij kiest. Nee echt, hij is vaak gewoon eerlijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar langer gepost dan ik en kent ze op een andere manier
Snap je nuuuuquote:Op donderdag 27 december 2012 13:55 schreef zarGon het volgende:
[..].
Weet je wat het irritante aan jou is? Ook als er gewoon gepraat wordt moet jij iets zeggen over de rest die op dat moment gewoon rustig post. Houd gewoon je bek over mij als je niet wil dat ik iets zeg over je. Hetzelfde over Trigger. Hij postte al dagen niet in deze reeks en zelfs dan lukt het om hem erbij te betrekken (als er een kloon langskomt moet het Trigger zijn...). Net ook iets gezegd over JFM (toen het over kloons en Trigger ging). Ook hier iets over Ayca.
Je probeert echt om je heen te schoppen. Prima, maar speel dan niet de gebeten hond als iemand terugschopt. Ik weet niet of je het bewust of onbewust doet, maar je zegt constant iets over anderen, zelfs zonder aanleiding (zoals net over mij, terwijl ik rustig aan het posten was).
Tering zeg.
Niet gelezen, dit..quote:Op donderdag 27 december 2012 13:55 schreef zarGon het volgende:
[..].
Weet je wat het irritante aan jou is? Ook als er gewoon gepraat wordt moet jij iets zeggen over de rest die op dat moment gewoon rustig post. Houd gewoon je bek over mij als je niet wil dat ik iets zeg over je. Hetzelfde over Trigger. Hij postte al dagen niet in deze reeks en zelfs dan lukt het om hem erbij te betrekken (als er een kloon langskomt moet het Trigger zijn...). Net ook iets gezegd over JFM (toen het over kloons en Trigger ging). Ook hier iets over Ayca.
Je probeert echt om je heen te schoppen. Prima, maar speel dan niet de gebeten hond als iemand terugschopt. Ik weet niet of je het bewust of onbewust doet, maar je zegt constant iets over anderen, zelfs zonder aanleiding (zoals net over mij, terwijl ik rustig aan het posten was).
Tering zeg.
Ik krijg zin om morgen wel te komen en dan eens te kijken of je wel een grote bek hebt als ik voor je sta.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |