SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bitch pls. Ik kom niet na alle lelijke dingen die gezegd werden en die schijnheiligheid achter mijn rug om. Daar ga ik niet meer dan een uur voor reizen. Ik ga morgen wel uiteten, maar niet naar de meet.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Als we autist waren zouden we niet naar de meet durven te komen of op het laatste moment afzeggen *wink *wink
Jij bent echt een wijf met dat gesteek.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vind je het niet frappant, dat je een dag voor de meet hier komt babbelen over de meet?
De meesten hebben nml een grote bek achter hun veilige beeldscherm, maar IRL zullen ze hun smoelwerk niet eens open doen. Misschien zijn ze huiverig nu. zarGon iig wel
Dat is de normale gang van zaken hier schat. Er is ook wat rond gepmd over mij, hoort erbij.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bitch pls. Ik kom niet na alle lelijke dingen die gezegd werden en die schijnheiligheid achter mijn rug om. Daar ga ik niet meer dan een uur voor reizen. Ik ga morgen wel uiteten, maar niet naar de meet.
Ik ben geen autist. Jij en ik gaan nog platonisch naar de bios.
Gesteek? Ik noem je bij je naam itt jouw gedrag.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent echt een wijf met dat gesteek.. Godverdomme zeg.
Je hebt gelijk, maar ga anderen steken. Zargon is wel een van de eerlijkste.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gesteek? Ik noem je bij je naam itt jouw gedrag.
OMG... Dit doen ze ook bij anderen? Gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:48 schreef opdemeet het volgende:
[..]
Dat is de normale gang van zaken hier schat. Er is ook wat rond gepmd over mij, hoort erbij.
I disagree on that.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:48 schreef opdemeet het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ga anderen steken. Zargon is wel een van de eerlijkste.
Anderen? Ik kan alleen voor mezelf spreken.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
OMG... Dit doen ze ook bij anderen? Gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Istemez.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bitch pls. Ik kom niet na alle lelijke dingen die gezegd werden en die schijnheiligheid achter mijn rug om. Daar ga ik niet meer dan een uur voor reizen. Ik ga morgen wel uiteten, maar niet naar de meet.
Ik ben geen autist. Jij en ik gaan nog platonisch naar de bios.
Jij hebt blijkbaar langer gepost dan ik en kent ze op een andere manierquote:Op donderdag 27 december 2012 13:50 schreef opdemeet het volgende:
[..]
Van de actieve users. Magni enzo zijn een ander verhaal.
quote:Op donderdag 27 december 2012 13:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gesteek? Ik noem je bij je naam itt jouw gedrag.
Zargon kan goed objectief oordelen. Al lijkt het soms alsof hij bij voorbaat al een partij kiest. Nee echt, hij is vaak gewoon eerlijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar langer gepost dan ik en kent ze op een andere manier
Snap je nuuuuquote:Op donderdag 27 december 2012 13:55 schreef zarGon het volgende:
[..].
Weet je wat het irritante aan jou is? Ook als er gewoon gepraat wordt moet jij iets zeggen over de rest die op dat moment gewoon rustig post. Houd gewoon je bek over mij als je niet wil dat ik iets zeg over je. Hetzelfde over Trigger. Hij postte al dagen niet in deze reeks en zelfs dan lukt het om hem erbij te betrekken (als er een kloon langskomt moet het Trigger zijn...). Net ook iets gezegd over JFM (toen het over kloons en Trigger ging). Ook hier iets over Ayca.
Je probeert echt om je heen te schoppen. Prima, maar speel dan niet de gebeten hond als iemand terugschopt. Ik weet niet of je het bewust of onbewust doet, maar je zegt constant iets over anderen, zelfs zonder aanleiding (zoals net over mij, terwijl ik rustig aan het posten was).
Tering zeg.
Niet gelezen, dit..quote:Op donderdag 27 december 2012 13:55 schreef zarGon het volgende:
[..].
Weet je wat het irritante aan jou is? Ook als er gewoon gepraat wordt moet jij iets zeggen over de rest die op dat moment gewoon rustig post. Houd gewoon je bek over mij als je niet wil dat ik iets zeg over je. Hetzelfde over Trigger. Hij postte al dagen niet in deze reeks en zelfs dan lukt het om hem erbij te betrekken (als er een kloon langskomt moet het Trigger zijn...). Net ook iets gezegd over JFM (toen het over kloons en Trigger ging). Ook hier iets over Ayca.
Je probeert echt om je heen te schoppen. Prima, maar speel dan niet de gebeten hond als iemand terugschopt. Ik weet niet of je het bewust of onbewust doet, maar je zegt constant iets over anderen, zelfs zonder aanleiding (zoals net over mij, terwijl ik rustig aan het posten was).
Tering zeg.
Ik krijg zin om morgen wel te komen en dan eens te kijken of je wel een grote bek hebt als ik voor je sta.quote:
*proest*quote:Op donderdag 27 december 2012 13:40 schreef fb12fb12 het volgende:
Julis doet dus ook vwo iemand van mijn niveau
That's the spirit!quote:Op donderdag 27 december 2012 13:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik krijg zin om morgen wel te komen en dan eens te kijken of je wel een grote bek hebt als ik voor je sta.
Dat was een reactie op X's post geloof ik. Heb zG bericht niet gelezen, maar volgens mij refereert hij daar naar.quote:
Dit siert je niet, je bent toch een vrouw? Gedraag je ernaar..quote:Op donderdag 27 december 2012 13:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik krijg zin om morgen wel te komen en dan eens te kijken of je wel een grote bek hebt als ik voor je sta.
Uh, ik bedoelde dit precies zoals hier staat. Ik ga er heus niet slaan, ofzoquote:Op donderdag 27 december 2012 13:59 schreef opdemeet het volgende:
[..]
Dit siert je niet, je bent toch een vrouw? Gedraag je ernaar..
quote:Op donderdag 27 december 2012 14:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Uh, ik bedoelde dit precies zoals hier staat. Ik ga er heus niet slaan, ofzo![]()
Ik begin wel gewoon echt zwaar benieuwd te zijn of zG en Jale ook IRL zo stoer tegen mij durven te doen.
Praat dan ook niet over mij. Woensdag ook al.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet gelezen, dit..
Je zou mij negeren. Doe dat dan ook. Je lijkt net een wijf, man. Je gaat maar door en door en door. Just fucking ignore me.. Maar dit gedrag van jou, heb ik ook in de geschiedenis van Fok mogen lezen. This is you.
Goed, jij negeert mij niet, dat lukt je blijkbaar niet, dus dat ga ik nu ook bij jou doen. Ik negeer je. Je bent niet interessant genoeg.
Kijk, je doet het weer. Je impliceert wat over mij in onderstaande regel. Gewoon niet doen.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:03 schreef Ambipur het volgende:
Omg... Typisch vrouwengedrag. Praat niet over mij..![]()
Alles wat k zeg acikta iig.
Zullen we dan afspreken dat jij niets meer over mij zegt en ik niets meer over jou? Je zou mij negeren en nog pen je een heel gedicht neer over mij.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kijk, je doet het weer. Je impliceert wat over mij in onderstaande regel. Gewoon niet doen.
Als je nou niet op zo'n irritante manier overheersend aanwezig bent hebben we een deal.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zullen we dan afspreken dat jij niets meer over mij zegt en ik niets meer over jou? Je zou mij negeren en nog pen je een heel gedicht neer over mij.
Ik hoef jouw analyses niet. Gedraag je als een man.
Ik snap niet dat je iemand online zo kan haten... Vind ze wat apart hier....quote:Op donderdag 27 december 2012 14:04 schreef opdemeet het volgende:
Niets veranderd in de tijd dat ik ben weggeweest zie ik. Altijd hetzelfde probleem. Gewoon allemaal komen morgen, Ambipur jij ook. Misschien komt er na morgen een einde aan.
Met zargon heb ik nooit problemen gehad terwijl ik heel irritant was. Je hebt iets goed fout gedaan. Haten op het internet...quote:Op donderdag 27 december 2012 14:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je iemand online zo kan haten... Vind ze wat apart hier....
`quote:Op donderdag 27 december 2012 14:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je nou niet op zo'n irritante manier overheersend aanwezig bent hebben we een deal.
Gedraag je als een dame. Weer lukt het je niet om geen woorden uit te lokken.
Ja man, ik geloof dat zowat iedereen hier me haatquote:Op donderdag 27 december 2012 14:07 schreef opdemeet het volgende:
[..]
Met zargon heb ik nooit problemen gehad terwijl ik heel irritant was. Je hebt iets goed fout gedaan. Haten op het internet...
Vakantie.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:08 schreef opdemeet het volgende:
Ayca kaasmeisje, waar is zij? Ik was gister nog in Alkmaar.
Houd die belachelijke reacties voor je. Dank.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vakantie.
Wat deed je in Alkmaar... Achterdam zeker eh.
quote:Op donderdag 27 december 2012 14:09 schreef opdemeet het volgende:
[..]
Houd die belachelijke reacties voor je. Dank.
Ik geef een grens aan. Zulke grappen waardeer ik niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]Saka yahuuuuu.
Lichtgeraakt allemaal, man. Ik zeg al niets meer.
Have fun at the meet morgen mensen.
I need boundries. So thank youquote:Op donderdag 27 december 2012 14:11 schreef opdemeet het volgende:
[..]
Ik geef een grens aan. Zulke grappen waardeer ik niet.
Vind je dit nou kunnen? Aan iemand die je net een paar minuten kent insinueren of ie naar de hoeren is geweest. Je bent de laatste paar dagen echt zwaar in mijn achting gedaald.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vakantie.
Wat deed je in Alkmaar... Achterdam zeker eh.
Vind jij het normaal zulke grappen te maken? Van een man vind ik het al raar, laat staan van een vrouw.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:11 schreef xaban06 het volgende:
Hahahahahha Ambirahat birakin su kadini
Hey, jij ook al! Join the club.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vind je dit nou kunnen? Aan iemand die je net een paar minuten kent insinueren of ie naar de hoeren is geweest. Je bent de laatste paar dagen echt zwaar in mijn achting gedaald.
En nog één.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:11 schreef xaban06 het volgende:
Hahahahahha Ambirahat birakin su kadini
En de nieuwe ook al.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:12 schreef opdemeet het volgende:
[..]
Vind jij het normaal zulke grappen te maken? Van een man vind ik het al raar, laat staan van een vrouw.
Nee, natuurlijk niet. Mijn reactie was meer algemeen, niets met jou post te makenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:12 schreef opdemeet het volgende:
[..]
Vind jij het normaal zulke grappen te maken? Van een man vind ik het al raar, laat staan van een vrouw.
10 mannen/vrouwen tegen 1 vrouw, durven jullie wel?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]Saka yahuuuuu.
Lichtgeraakt allemaal, man. Ik zeg al niets meer.
Have fun at the meet morgen mensen.
Je kunt het dan wel met een lach (quote:Op donderdag 27 december 2012 14:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hey, jij ook al! Join the club.
[..]
En nog één.
[..]
En de nieuwe ook al.
Ik betwijfel of ze wel vrouw isquote:Op donderdag 27 december 2012 14:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
10 mannen/vrouwen tegen 1 vrouw, durven jullie wel?
Je zou haar negeren? Of ging die deal niet door?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt het dan wel met een lach ([ afbeelding ]) posten, maar misschien is het eens tijd om even na te denken over wat er gezegd wordt.
Het is de toon die de muziek maakt. Als jij je belerende posts anders verwoordt, heb jij al mijn aandacht. Niet op zo'n manierquote:Op donderdag 27 december 2012 14:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt het dan wel met een lach ([ afbeelding ]) posten, maar misschien is het eens tijd om even na te denken over wat er gezegd wordt.
Is niet erg, want ik twijfel of jij een man bentquote:Op donderdag 27 december 2012 14:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze wel vrouw is
Het gaat niet om mij. Waar ik op doel is dat er nu meerdere mensen (zelfs TheMagnificent) min of meer hetzelfde zeggen. In plaats van "jij ook al" en "join the club" kun je misschien eens te raden gaan bij jezelf waarom zoveel mensen zoiets zeggen.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het is de toon die de muziek maakt. Als jij je belerende posts anders verwoordt, heb jij al mijn aandacht. Niet op zo'n manier
Hahaha, dat komt me erg bekend voor... Ik kwam altijd een halfuur te laat, want mijn huisarts had ALTIJD >30 minuten uitloop.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:17 schreef xaban06 het volgende:
Bu huisartslar hebben er wel een hobby van gemaakt lijkt het om mensen te laten wachten.
13:50 was ik zogenaamd aan de beurt....
Turk seniquote:Op donderdag 27 december 2012 14:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahaha, dat komt me erg bekend voor... Ik kwam altijd een halfuur te laat, want mijn huisarts had ALTIJD >30 minuten uitloop.
Eh, I don't care eigenlijk.. Heb dit vaker gezien in het Turkentopic.. Hoewel ik geloof ik wel het ergste ben tot nu toe.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij. Waar ik op doel is dat er nu meerdere mensen (zelfs TheMagnificent) min of meer hetzelfde zeggen. In plaats van "jij ook al" en "join the club" kun je misschien eens te raden gaan bij jezelf waarom zoveel mensen zoiets zeggen.
Vanwege het antwoord dat je op Ambipur's vraag gaf dat ik meer van een enigszins conservatief ingesteld iemand zou verwachten, wat Burakius ook was. En omdat je naar oude topicbezoekers vroeg.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:16 schreef opdemeet het volgende:
[..]
Nee. Ik wil wel weten waarop je dat baseert. Was juist benieuwd naar waar hij is gebleven.
Vond hem wel een toffe gozer. Maar nee,quote:Op donderdag 27 december 2012 14:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Oh God nee, iedereen behalve Burakius alsjeblieft.
Ik kan je garanderen, het is zo.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eh, I don't care eigenlijk.. Heb dit vaker gezien in het Turkentopic.. Hoewel ik geloof ik wel het ergste ben tot nu toe.
Ik heb wel wat beters te doen dan tussen de andere niet-kaaskoppen te gaan wachten...quote:
Ik dacht dat die andere erger was dan ik.... Die met die Malcolm X UI.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen, het is zo.
Verkeerd gedacht. Vond haar vraag ronduit belachelijk en triest.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vanwege het antwoord dat je op Ambipur's vraag gaf dat ik meer van een enigszins conservatief ingesteld iemand zou verwachten, wat Burakius ook was. En omdat je naar oude topicbezoekers vroeg.
Haha niet-kaaskoppen. Het is wel zo, meer allochtonen dan Hollanders hier.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen dan tussen de andere niet-kaaskoppen te gaan wachten...
Die huisarts had om half 10 's ochtends vaak al meer dan 20 minuten uitloop, dat terwjil zijn eerste afspraak pas om half 9 was.
Ik zou die wachttijden niet eens erg vinden als ze bekwaam waren geweest.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:17 schreef xaban06 het volgende:
Bu huisartslar hebben er wel een hobby van gemaakt lijkt het om mensen te laten wachten.
13:50 was ik zogenaamd aan de beurt....
Hmpf. Ambi, waarom zeg je meteen "I don't care" als je feedback krijgt? Ik probeer je nu echt op een beschaafde manier duidelijk te maken dat je misschien eens even moet nadenken over hoe je hier post. Dat hoef je niet als een aanval te zien, zo bedoel ik het ook niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eh, I don't care eigenlijk.. Heb dit vaker gezien in het Turkentopic.. Hoewel ik geloof ik wel het ergste ben tot nu toe.
Jij bent het ergste wat het Turken topic overkomen is. Gerci, het boeit je allemaal toch nietquote:Op donderdag 27 december 2012 14:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik dacht dat die andere erger was dan ik.... Die met die Malcolm X UI.
"I don't care"quote:Op donderdag 27 december 2012 14:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jij bent het ergste wat het Turken topic overkomen is. Gerci, het boeit je allemaal toch niet
Ik dacht eerst ook aan G.Fawkes, maar dat zal ook wel niet. Maar je hebt gelijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:22 schreef opdemeet het volgende:
[..]
Verkeerd gedacht. Vond haar vraag ronduit belachelijk en triest.
Oo wat jammer dat ik zo gesteld ben op mijn privacy. Haha, je moest eens weten.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook aan G.Fawkes, maar dat zal ook wel niet. Maar je hebt gelijk.
Eh, heb je gelezen hoe mensen hun mening hier over mij verkondigen? Zoals een Xaban? Denk je dan echt, dat het mij interesseert wat het merendeel over mij denkt?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hmpf. Ambi, waarom zeg je meteen "I don't care" als je feedback krijgt? Ik probeer je nu echt op een beschaafde manier duidelijk te maken dat je misschien eens even moet nadenken over hoe je hier post. Dat hoef je niet als een aanval te zien, zo bedoel ik het ook niet.
Ik word er namelijk ook een beetje moe van, van dat "I don't care". Is gewoon jammer.
Maar goed, ik hou me te veel bezig met je. Zoveel is duidelijk.
Ik wed dat ze dat IRL ook vaak zegt, maar dan met zo'n Turks accent. Ay dont ker.quote:
Komt door de opleiding.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zou die wachttijden niet eens erg vinden als ze bekwaam waren geweest.
Maar huisartsen zijn tot overmaat van ramp ook nog eens debielen.
Lekker rebels.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik wed dat ze dat IRL ook vaak zegt, maar dan met zo'n Turks accent. Ay dont ker.
Ik woonde in een multiculti-wijk, de huisarts zag meer allochtonen dan kaaskoppen.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Haha niet-kaaskoppen. Het is wel zo, meer allochtonen dan Hollanders hier.
In 2001 hebben 7 (!) verschillende huisartsen in minder dan een week de tijd keer op keer de verkeerde diagnose gesteld bij m'n vader. Hij kon niet lopen, maar werd gewoon afgedaan als een griepje.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zou die wachttijden niet eens erg vinden als ze bekwaam waren geweest.
Maar huisartsen zijn tot overmaat van ramp ook nog eens debielen.
Klopt, bovendien zijn HA's ook nog eens de onderlaag binnen die opleiding.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 14:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zo! Snel aangepast jij. Je zit hier net.
Ik moest wel lachen.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik wed dat ze dat IRL ook vaak zegt, maar dan met zo'n Turks accent. Ay dont ker.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er zo op tegen was om de geschiedenis van mensen erbij te betrekken?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen.
Je vergeet alleen hoe jij hier een paar jaar geleden binnenkwamMr. Atheist.
Het is de zesjescultuur in Nederland. Niet bij alle opleidingen een probleem, bij geneeskunde wel. Alleen selectie vooraf. Ben je binnen, is het genoeg, dan alleen nog afmaken. Daar zit het probleem.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klopt, bovendien zijn HA's ook nog eens de onderlaag binnen die opleiding.
Aycaquote:Op donderdag 27 december 2012 14:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je lijkt Ayca wel.... Dit is haar teken richting mij
Nood breekt wetten en zo.. Dat juist jij dan zo tegen me doet. Foei Levo.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er zo op tegen was om de geschiedenis van mensen erbij te betrekken?
Was jij niet degene die het vies vond om dingen die in het verleden gezegd zijn tegen iemand te gebruiken in een gesprek? Niet dat ik het atheïst-zijn van Levo als iets kwalijks zie ofzo.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen.
Je vergeet alleen hoe jij hier een paar jaar geleden binnenkwamMr. Atheist.
Het spijt me, ik lig plat.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was jij niet degene die het vies vond om dingen die in het verleden gezegd zijn tegen iemand te gebruiken in een gesprek?
Damn, wat was de diagnose dan wel, als ik vragen mag? Wel typisch dit inderdaad. Bij de hartaanval van mijn opa zei de HA ook 'maagpijn'.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik woonde in een multiculti-wijk, de huisarts zag meer allochtonen dan kaaskoppen.
[..]
In 2001 hebben 7 (!) verschillende huisartsen in minder dan een week de tijd keer op keer de verkeerde diagnose gesteld bij m'n vader. Hij kon niet lopen, maar werd gewoon afgedaan als een griepje.
Bij de spoedeisende hulp (we brachten hem zelf) werd ie teruggestuurd omdat de huisarts de SEH al had geïnformeerd.
Op een gegeven kwamen de buren, kennissen, familie en vrienden bij ons thuis om afscheid te nemen van m'n pa. Zó erg was hij er aan toe. Op dat moment kwam de zevende huisarts langs en schreef - met tegenzin - een verwijsbrief (het was iets te druk in huis). Direct opgenomen, de volgende dag zelfs aan de beademing op de intensive care. Pas na 3 maanden kon hij van de beademing af.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |