Nee hoor, hier was vannacht al vuurwerkquote:Op donderdag 27 december 2012 13:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Of is het nog te vroeg voor de vuurwerk-OP?
Ben je ook in te huren voor feesten en partijen?quote:
Haha sorry helaas niet meerquote:Op donderdag 27 december 2012 13:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben je ook in te huren voor feesten en partijen?En goede mattie van me is morgen namelijk jarig. Ik wil die beste jongen graag verrassen met een geil kado...
Die van mij is niet zo moeilijk gelukkig, gaat toch uit zegt iequote:Op donderdag 27 december 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog nooit een vriend gehad die in lingerie dezelfde smaak heeft als ik heb.
quote:Op donderdag 27 december 2012 13:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben je ook in te huren voor feesten en partijen?En goede mattie van me is morgen namelijk jarig. Ik wil die beste jongen graag verrassen met een geil kado...
Ja, die 'Golden Fountain'. Dat was ik...quote:Op donderdag 27 december 2012 13:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee hoor, hier was vannacht al vuurwerk
Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Die van mij is niet zo moeilijk gelukkig, gaat toch uit zegt ie
Mja, ik vind het altijd wel leuk om me in een mooi setje te hullen. Maar het gaat wel meteen uit, jaquote:Op donderdag 27 december 2012 13:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Die van mij is niet zo moeilijk gelukkig, gaat toch uit zegt ie
Nee hoor, maar als ik lingerie voor mezelf koop dan is het altijd wel een sexy setje (met de neiging naar de smaak van Tukquote:Op donderdag 27 december 2012 13:53 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, het is toch voor een man ook wel leuk om een vrouw in een sexy setje te zien? Of zeg ik nu gewoon hele rare dingen?
Oh, dat hoeft voor mij ook niet per se. Ik kan zelf heel goed m'n lingerie uitzoeken, al vind ik het wel leuk om samen eens te gaan.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als ik lingerie voor mezelf koop dan is het altijd wel een sexy setje (met de neiging naar de smaak van Tuk) Dus daar heeft vriendlief geen problemen mee, die hoeft daar niet voor mee naar de winkel
Ja daarom zeg ik ook dat het niet gelijk uitgaat. Maar vaak komt van het een het ander en gaat het wel uit. Maar met wat gespeel enzo kan en mag het wel uren aanblijven. Van mij mag het de hele dag welquote:Op donderdag 27 december 2012 13:53 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, het is toch voor een man ook wel leuk om een vrouw in een sexy setje te zien? Of zeg ik nu gewoon hele rare dingen?
Je hoeft je niet te schamen hoor, dat je dezelfde wansmaak als mij hebt.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als ik lingerie voor mezelf koop dan is het altijd wel een sexy setje (met de neiging naar de smaak van Tuk) Dus daar heeft vriendlief geen problemen mee, die hoeft daar niet voor mee naar de winkel
Lekker met een cheesecake op de bank hangen en Net5 kijken?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:20 schreef Samzz het volgende:
Oeh, morgen lekker de hele dag alleen thuis.
Ik weet het nog nietquote:Op donderdag 27 december 2012 14:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lekker met een cheesecake op de bank hangen en Net5 kijken?
Hoeveel setjes heeft zij dan wel nietquote:Op donderdag 27 december 2012 14:28 schreef 100% Tukker het volgende:
Overigens koopt mijn collega zowat wekelijks setjes voor z'nBraziliaanse
vriending. Die stuurt me altijd een nieuwsbrief van zo'n online lingeriewinkeltje door.
Heel toevallig geen feestje 's avonds?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Heb geen plannen voor morgen, behalve Sjaak verzorgen
.
Geen idee. Dat zullen er onderhand wel tientallen zijn verwacht ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeveel setjes heeft zij dan wel niet?
Voor zover ik weet is er geen feestje morgenavondquote:Op donderdag 27 december 2012 14:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heel toevallig geen feestje 's avonds?
Vind je het erg als ik dan gewoon doorspeel op de PS3?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is er geen feestje morgenavond. Ik ga denk ik wel even langs, b-day bj
.
Nee, hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Dit is trouwens de site: http://www.lingeriebestellen.nl/
[..]
Vind je het erg als ik dan gewoon doorspeel op de PS3?
Nerdquote:Op donderdag 27 december 2012 14:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Vind je het erg als ik dan gewoon doorspeel op de PS3?
Er staat veel useless crap op ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:45 schreef Samzz het volgende:
http://www.lingeriebestel(...)p_bh_leder_2864.html
Met zoiets kan je toch net zo goed geen bh aandoen? Oh ja, NSFW!
Eigenlijk is het allemaal useless crap, want het zijn gewoon setjes voor een geil feestje of zo. Geen bh's die je in het dagelijks leven ook gewoon kan dragen, dat is eerst wat ik dachtquote:Op donderdag 27 december 2012 14:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Er staat veel useless crap op ja.
Die neptatoeages zijn wel geinig.'Punish me'.
Waarom zou je je penis op iemands buik leggen?quote:
De pijl wijst eigenlijk naar haar lies. Lekker te neuken joh, zo'n lies.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waarom zou je je penis op iemands buik leggen?
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waarom zou je je penis op iemands buik leggen?
Het pijltje klopt gewoon nietquote:Op donderdag 27 december 2012 15:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
'Insert cock here' zou beter zijn ja.'Put cock here' doet me denken aan HWguy uit Team Fortress 2: 'put dispenser here!'
Ik kan dat wel geil vinden.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het pijltje klopt gewoon niet.
Verder is het ook totaal niet grappig of geil.
Serieus? Ik zou het als flauwe grap nog wel eens kunnen doen, maar... Nee, gewoon neequote:Op donderdag 27 december 2012 15:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kan dat wel geil vinden.Maar ik ben dan ook een sick fuck...
Ik ben hier altijd bloedserieus.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Ik zou het als flauwe grap nog wel eens kunnen doen, maar... Nee, gewoon nee.
Ik zou wel een pak van die stickers willen. Maar dan ga ik ze b.v boven een stopcontact plakken en zulk soort dingen. Of op een kolomboormachine. Cirkelzaag whatever.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Ik zou het als flauwe grap nog wel eens kunnen doen, maar... Nee, gewoon nee.
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik zou wel een pak van die stickers willen. Maar dan ga ik ze b.v boven een stopcontact plakken en zulk soort dingen. Of op een kolomboormachine. Cirkelzaag whatever.
Je hebt de kaakspiertjes weer getraind?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Succes!
Ik ben net weer terug van een uur fysio-sporten
Ja ik ben ook een sick fuck.quote:
Ik zou gewoon hummus-man inhuren voor dat soort dingen. Kan jij mooi Fok!ken...quote:Op donderdag 27 december 2012 15:47 schreef Kreator het volgende:
nog 3 miljard uur. En dan is mijn DTS klaar...
Nee, die train ik niet daarquote:Op donderdag 27 december 2012 15:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je hebt de kaakspiertjes weer getraind?
Aan de knallen te horen had het wel 2 maanden geleden wel gemogenquote:Op donderdag 27 december 2012 13:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Of is het nog te vroeg voor de vuurwerk-OP?
....hij loopt. Meer hoef ik niet te doen.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zou gewoon hummus-man inhuren voor dat soort dingen. Kan jij mooi Fok!ken...
Niet miepen mangquote:Op donderdag 27 december 2012 16:33 schreef Samzz het volgende:
Zo, fysio overleefd. Damn, dat strekken en buigen doet nog best pijn.
Oeh bah.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pfff, wat een kutdag. Heb gister waarsch. toch iets met gluten binnengekregen want ik heb net tot half 5 draaierig, moe en kopzeert hebbend op bed gelegen
Could be worse. Dat er helemaal niemand naar je kijkt...quote:Op donderdag 27 december 2012 16:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, die train ik niet daarDat doe ik wel thuis
Al zat er wel een vies mannetje naar me te kijken bij een bepaalde oefening
Ging echt recht tegenover me op een apparaat zitten kijken zonder zelf ook maar wat te doen
Teun, maestro!quote:Op donderdag 27 december 2012 16:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Aan de knallen te horen had het wel 2 maanden geleden wel gemogen![]()
Gelukkig krijg ik niet 450x per dag een Facebook bericht dat je dat speelt, aan het spelen bent, een level verder bent of een highscore hebt.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
....hij loopt. Meer hoef ik niet te doen.. Heb net 3 distance-games uitgespeeld.
.
Weet ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daarom houden we zo van je.
http://www.debijenkorf.nl(...)-coquette-9825040019quote:Op donderdag 27 december 2012 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik.
Je post is sowieso waardeloos zonder foto's.
Leuk.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
http://www.debijenkorf.nl(...)-coquette-9825040019
Vw camper.quote:
dat is die rode T1 ofniet?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Vw camper.
Mijn vriendin verklaarde mij voor gek, maar de verkopers hadden dat zelf ook gekocht
kloptquote:
Die heb ik vd week ook gekochtquote:Op donderdag 27 december 2012 18:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Vw camper.
Mijn vriendin verklaarde mij voor gek, maar de verkopers hadden dat zelf ook gekocht
goed bezigquote:
Waarom? Lego is cool.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Vw camper.
Nee komt nog, straks popquizquote:Op donderdag 27 december 2012 17:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Teun, maestro!Fijne dagen achter de rug?
qftquote:
ze is het nog steeds niet met me eens. ze vind me net een klein kind.quote:
Héérlijk.quote:
Selma!quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goedemorgen Krea en de rest
Hij moet wat bewaren voor de birthday-bjquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:06 schreef Samzz het volgende:
Ach, kan je iig ongegeneerd verjaardagsrukken.
Heyquote:Op vrijdag 28 december 2012 08:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.
[..]
Selma!
Al het eten verteerd?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
HeyHet eten is nog lang niet op dus we gaan straks weer verder gourmetten.
Ik wacht nog wel even. Misschien krijg ik een stripper.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:06 schreef Samzz het volgende:
Ach, kan je iig ongegeneerd verjaardagsrukken.
Dat zou cool zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel even. Misschien krijg ik een stripper.
Ik hoop er al 34 jaar op. Minus de eerste paar jaar dat ik nog niet wist wat een stripper was, of zelfstandig de wc kon gebruiken. Kleine kans.quote:
Het wordt je niet gegund.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hoop er al 34 jaar op. Minus de eerste paar jaar dat ik nog niet wist wat een stripper was, of zelfstandig de wc kon gebruiken. Kleine kans..
Vrienden en/of collega'squote:Op vrijdag 28 december 2012 09:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kennelijk. Misschien is het ook wel niet aan mijn ouders om zoiets te roggelen.
Mijn geluid is stuk.quote:
Heb van de week alle albums daarvan "gekocht"quote:
Ga ik zo ook maar even doen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb van de week alle albums daarvan "gekocht"![]()
Jazzquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wees gerust, het is geen jazz.
Zit ik hier een beetje op een Sultana te knagen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
HeyHet eten is nog lang niet op dus we gaan straks weer verder gourmetten.
Muziek voor eckte mannen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jazz![]()
Punk/Rock/Fusion Folk achtig iets
Die is veel te dik voor jou. Check dat mini-tubby'tje.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan zin in een BaCo.
Inderdaad. Dit is meer mijn ding:quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die is veel te dik voor jou. Check dat mini-tubby'tje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's nie duur. Als ik verhuist ben ga ik ook maar eens wat nieuwe plantjes halen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:12 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens twee rotala wallichii bij de Waterlelie weg, voor maar drie euro.
Veldhuis had helemaal niks. Geen wallichii en ook geen levend voer. De Waterlelie wel. Nog korting gekregen ook.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Da's nie duur. Als ik verhuist ben ga ik ook maar eens wat nieuwe plantjes halen.
Haar vleestaco zeker.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:05 schreef Kreator het volgende:
Het lekkerste aan die foto is de taco.
Ja, daar ga ik niet meer naartoe.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veldhuis had helemaal niks. Geen wallichii en ook geen levend voer. De Waterlelie wel. Nog korting gekregen ook.
Als ik em nou 450x had geplaatst. Het was niet eens kontseks.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Gelukkig is het gros van de posters weggejaagd door die mantouch foto...
Ik wel. Maar goed ook, anders had ik nog dik een week moeten wachten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik niet meer naartoe.
Gadverdamme.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik kocht twee Rotala Wallichiis en ik hoefde niet eens te betalen!"
Ik heb ook maar wat geplaatst.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:50 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig post iedereen op mijn timeline. Vroegah was dat wel beter. 1 fb post, 300 reacties.
Ik heb niks gepost, goed hequote:Op vrijdag 28 december 2012 11:50 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig post iedereen op mijn timeline. Vroegah was dat wel beter. 1 fb post, 300 reacties.
gefeliciteerd is met een d.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb ook maar wat geplaatst.Kan je moeder wel waarderen...
Ik snap het ook gewoon niet. Er is geen brand. Geen haast. Je proeft er toch ook niks van zo.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:03 schreef 100% Tukker het volgende:
Kerel, wat vreten die gast. Gewoon één bord prei-gehaktschotel terwijl ik met m'n tweede bammetje bezig ben.
Dat zei hij ook: "...niet zo lekker als normaal." Ja gek hè, als je je voedsel niet even langs je smaakpapillen laat glijden maar direct de slokdarm in schuift.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik snap het ook gewoon niet. Er is geen brand. Geen haast. Je proeft er toch ook niks van zo..
3,5 jaar te laat.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:12 schreef Kreator het volgende:
Stuckadoor geroggeld. Blijkt dat 1 van mijn Formule 1 matties dat werk doet..
Nee, ik heb er nog wat muggenlarven ingegooid, nu is hij ze als Jaws aan het 'besluipen'quote:
Neuriet hij zelf ook dat deuntje?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb er nog wat muggenlarven ingegooid, nu is hij ze als Jaws aan het 'besluipen'.
Nee, dat doe ikquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuriet hij zelf ook dat deuntje?
quote:
Derb?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Deeeeeeeeeeeeeerp!"
+1quote:
Vergeleken met een paar dagen geleden is het best koud hoor! Maar het is nog geen -20 gelukkigquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:03 schreef Under_Score het volgende:
kou? ik vond het zelfs warm vandaag, normaal is het dikke mutsen wantenweer.
Dat gaat je maar 1 x fout.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:58 schreef Redbaron het volgende:
Vind dit weer wel mooi zo. Hopen dat met o&n ook zo is.
Tenminste normaal vuurwerk drinken en bier weggooien
En daarna doe je het nooit meerquote:
Bier weggooien is idd een doodzonde. Heineken of Amstel ofzo, dat is toch geen bier, dus dat kun je prima gooienquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Haha ja, ik krijg ws klappen als ik bier weggooi
uitsloverquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi allen.
* Daywalk3r heeft de hardloopschoenen weer onder. Lekker modderstampen in het bos straks.
Dat wil ik dan ook niet wetenquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:23 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je weet niet wat hij me allemaal heeft aangedaan.
Back in townquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, de geile kangoeroe is terug
zal wel weer dik mistig worden, elke keer zo als het warm is de dagen ervoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:58 schreef Redbaron het volgende:
Vind dit weer wel mooi zo. Hopen dat met o&n ook zo is.
Tenminste normaal vuurwerk drinken en bier weggooien
Zo erg is het toch ook weer nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lock up your wives and daughters. He's back.
7 minuten is peanuts, wat dacht je van 45 minuten met enkel: "Heb je even voor mij?", als wachtmuziekquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:07 schreef Sylvana het volgende:
Mogguh heren
Inmiddels Menzis gebeld en sta al 7 minuten in de wacht
ik post nog steeds, so I survivedquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:49 schreef Under_Score het volgende:
jawohl! iedereen de kerstdagen overleeft?
Uiteindelijk heb ik ruim een half uur in de wacht gestaan. Waren meer mensen die er last van hadden. Inmiddels gelukkig opgelostquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
7 minuten is peanuts, wat dacht je van 45 minuten met enkel: "Heb je even voor mij?", als wachtmuziek
Van het in de wacht staan of van Menzisquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:03 schreef Sylvana het volgende:
Waren meer mensen die er last van hadden. Inmiddels gelukkig opgelost
Had je weer een natte droom viespeuk ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, ik heb afgelopen nacht trouwens weer eens apart gedroomd
Ik liep een bibliotheek in en iedereen keek me boos aan, ik werd in het arabisch uitgescholden en een knul van 16 kwam naar me toe en zei: "jij kankerkaaskop, jij hoort hier niet. Dit is onze bieb, van de moslimgemeenschap in Nederland." Ik had al zoiets van "wut?" en keek op m'n gemakje rond of ik een medewerker kon vinden. Ik vond ene Fatima en troonde haar even mee naar de ingang waar met koeienletters "OPENBARE BIBLIOTHEEK" stond.
Het hielp echter niks. Kleine ventjes scholden me uit (kk kaaskop, kk ik maak je dood), grotere kerels gingen heel dreigend om me heen staan en roepen dat alle kk kaaskoppen het land uit moesten, want Nederland werd Islam, en meer van dat soort onzin... plotseling stond er een legertje nazi's achter me en die hebben de Achmeds even flink afgetuigt en weggejaagd, zodat ik op m'n gemak een boek uit kon zoeken,
Dus
Als je zelfs zo'n droom als iets seksueels ziet is het wel ernstig met je gesteldquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:33 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Had je weer een natte droom viespeuk ?
Ik liet me even gaan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als je zelfs zo'n droom als iets seksueels ziet is het wel ernstig met je gesteld
want dan heb je weer dorst gok je?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:53 schreef skippy22 het volgende:
En nu gaat de fles in de koelkast tot euhhhhhhhhhhh 21;00
Dan begin ik te trillenquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
want dan heb je weer dorst gok je?
quote:
want?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:58 schreef skippy22 het volgende:
Remcore, jou nickname doet me denken aan al die sletjes op msn 10 jaar geleden
ah, met de hoofdletters bedoel jequote:Op zaterdag 29 december 2012 19:07 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Al die sletjes hadden ook een nickname als (L)ShIrLeY(L)
die heb ik niet, dus daar houd de vergelijking opquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:09 schreef skippy22 het volgende:
Die zullen nu wel 3 kinderen hebben
Ja de breezah stijl.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ah, met de hoofdletters bedoel je
[..]
die heb ik niet, dus daar houd de vergelijking op
Je zoept bier en hebt klompen aan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar heb je een punt, maar zo breezah ben ik niet
Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:19 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je zoept bier en hebt klompen aan.
bier; checkquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:19 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je zoept bier en hebt klompen aan.
Neequote:Op zaterdag 29 december 2012 19:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij bent een wijnzuipende instapschoen kakkert?
En al helemaal niet die kk bommen.quote:
Ik kan er wel van genieten. vanmiddag ook nog wel een bommetje afgestokenquote:
Eentje oke maar continu...quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik kan er wel van genieten. vanmiddag ook nog wel een bommetje afgestoken![]()
BAM!
Jawelquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En al helemaal niet die kk bommen.
Alles goed verder met jou?
Ik vind dat geknal niks, siervuurwerk is wel leuk om naar te kijkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik kan er wel van genieten. vanmiddag ook nog wel een bommetje afgestoken![]()
BAM!
Maandag ga ik idd wel bezig, geen zin om t nu al allemaal af te steken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Eentje oke maar continu...![]()
Ben zo blij dat ik tóch eerder vanuit brabant ben weggegaan (moeder vond het te gevaarlijk als ik in het donker wegging...enge mannen enzo) want als ik vanavond was aangekomen op het station hier had ik echt niet naar huis durven lopen met al dat geknal en had ik geld moeten uitgeven voor een taxi. Gekkenwerk.
Siervuurwerk hebben we ook genoeg, maar overdag beetje door de buurt lopen en overal een biertje doen is geweldigquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:12 schreef norich het volgende:
[..]
Ik vind dat geknal niks, siervuurwerk is wel leuk om naar te kijken
Van die spammails van Menzis.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Van het in de wacht staan of van Menzis?
Goedquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:11 schreef norich het volgende:
[..]
JawelMooi aan het genieten van de vakantie.
Hoe is't met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Oudjaarsdag, O&N en nieuwjaarsdag maalt niemand om vuurwerkbommen want lawaai overal dus om zich toch stoer te voelen en aandachtshoeren (zie mij eens heftig bezig zijn) knallen ze het nu maar af.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Maandag ga ik idd wel bezig, geen zin om t nu al allemaal af te steken.
Van mij mogen ze er idd wel tegen optreden, ook ivm dieren die er vaak als de dood voor zijn
[..]
Siervuurwerk hebben we ook genoeg, maar overdag beetje door de buurt lopen en overal een biertje doen is geweldigEn tijdens dat lopen natuurlijk wel een beetje knallen
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:18 schreef Mdrop het volgende:
31e of geen 31e het carbid en 't alarmpistool werken weer als de beste.
Heey Skippy.quote:
Heeft ze je hart gebroken ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zodra ze ijskoud tussen 6 planken een paar meter onder t gras ligt ja
Hoe liefdevol jij je haat kunt uiten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zodra ze ijskoud tussen 6 planken een paar meter onder t gras ligt ja
Niet iedereen is gecharmeerd van haar.quote:
Begin er dan niet steeds overquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoe liefdevol jij je haat kunt uiten.
[..]
Niet iedereen is gecharmeerd van haar.
Sammz is een schat van een meid maar dat eeuwige 'ik heb dikke tieten' hangt me de keel uit.
De mijne zijn groter. Geil je nu ook op mij?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:51 schreef skippy22 het volgende:
Die dikke tieten doet het hem juist.
Die van jou zijn verlepte theezakjes,quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De mijne zijn groter. Geil je nu ook op mij?
Huppel eens op.. Selma is lievvquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:59 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Die van jou zijn verlepte theezakjes,
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:59 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nee man, ik lig in bed met buikpijnquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:02 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Pronte tietjesSamz gaat zo eerst naar de hengst.
Krijg je dat nou weer voor elkaar ? Sjonge jongequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee man, ik lig in bed met buikpijn. Teveel water gedronken
.
Ik had dorst. Maar blijkbaar paste het water niet ook nog in m'n maagquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:07 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Krijg je dat nou weer voor elkaar ? Sjonge jonge
Jij hebt het altijd over je tieten. Dat is irritant.quote:
Nee hoor. Ze zijn groot, zacht en vol. Dubbel Dquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:59 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Er past wel meer niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had dorst. Maar blijkbaar paste het water niet ook nog in m'n maag.
Je bent er de afgelopen 2 (!!) keer dat het ter sprake kwam zelf over begonnenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij hebt het altijd over je tieten. Dat is irritantt.
[..]
Nee hoor. Ze zijn groot, zacht en vol. Dubbel D
Achterlijke broekenpisser dat je bent.
40 jaar over datum zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij hebt het altijd over je tieten. Dat is irritant.
[..]
Nee hoor. Ze zijn groot, zacht en vol. Dubbel D
Achterlijke broekenpisser dat je bent.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Huppel eens op.. Selma is lievv
Dat wordt dan heel vaak plassen straks.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had dorst. Maar blijkbaar paste het water niet ook nog in m'n maag.
Warnsveld liefje. Heb zaad voor 3 maand!quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
Ben je weer vrijgelaten door de AA, Skip?
Wat is Warnsveld?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Warnsveld liefje. Heb zaad voor 3 maand!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |