Nee hoor, hier was vannacht al vuurwerkquote:Op donderdag 27 december 2012 13:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Of is het nog te vroeg voor de vuurwerk-OP?
Ben je ook in te huren voor feesten en partijen?quote:
Haha sorry helaas niet meerquote:Op donderdag 27 december 2012 13:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben je ook in te huren voor feesten en partijen?En goede mattie van me is morgen namelijk jarig. Ik wil die beste jongen graag verrassen met een geil kado...
Die van mij is niet zo moeilijk gelukkig, gaat toch uit zegt iequote:Op donderdag 27 december 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog nooit een vriend gehad die in lingerie dezelfde smaak heeft als ik heb.
quote:Op donderdag 27 december 2012 13:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben je ook in te huren voor feesten en partijen?En goede mattie van me is morgen namelijk jarig. Ik wil die beste jongen graag verrassen met een geil kado...
Ja, die 'Golden Fountain'. Dat was ik...quote:Op donderdag 27 december 2012 13:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee hoor, hier was vannacht al vuurwerk
Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Die van mij is niet zo moeilijk gelukkig, gaat toch uit zegt ie
Mja, ik vind het altijd wel leuk om me in een mooi setje te hullen. Maar het gaat wel meteen uit, jaquote:Op donderdag 27 december 2012 13:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Die van mij is niet zo moeilijk gelukkig, gaat toch uit zegt ie
Nee hoor, maar als ik lingerie voor mezelf koop dan is het altijd wel een sexy setje (met de neiging naar de smaak van Tukquote:Op donderdag 27 december 2012 13:53 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, het is toch voor een man ook wel leuk om een vrouw in een sexy setje te zien? Of zeg ik nu gewoon hele rare dingen?
Oh, dat hoeft voor mij ook niet per se. Ik kan zelf heel goed m'n lingerie uitzoeken, al vind ik het wel leuk om samen eens te gaan.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als ik lingerie voor mezelf koop dan is het altijd wel een sexy setje (met de neiging naar de smaak van Tuk) Dus daar heeft vriendlief geen problemen mee, die hoeft daar niet voor mee naar de winkel
Ja daarom zeg ik ook dat het niet gelijk uitgaat. Maar vaak komt van het een het ander en gaat het wel uit. Maar met wat gespeel enzo kan en mag het wel uren aanblijven. Van mij mag het de hele dag welquote:Op donderdag 27 december 2012 13:53 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, het is toch voor een man ook wel leuk om een vrouw in een sexy setje te zien? Of zeg ik nu gewoon hele rare dingen?
Je hoeft je niet te schamen hoor, dat je dezelfde wansmaak als mij hebt.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als ik lingerie voor mezelf koop dan is het altijd wel een sexy setje (met de neiging naar de smaak van Tuk) Dus daar heeft vriendlief geen problemen mee, die hoeft daar niet voor mee naar de winkel
Lekker met een cheesecake op de bank hangen en Net5 kijken?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:20 schreef Samzz het volgende:
Oeh, morgen lekker de hele dag alleen thuis.
Ik weet het nog nietquote:Op donderdag 27 december 2012 14:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lekker met een cheesecake op de bank hangen en Net5 kijken?
Hoeveel setjes heeft zij dan wel nietquote:Op donderdag 27 december 2012 14:28 schreef 100% Tukker het volgende:
Overigens koopt mijn collega zowat wekelijks setjes voor z'nBraziliaanse
vriending. Die stuurt me altijd een nieuwsbrief van zo'n online lingeriewinkeltje door.
Heel toevallig geen feestje 's avonds?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Heb geen plannen voor morgen, behalve Sjaak verzorgen
.
Geen idee. Dat zullen er onderhand wel tientallen zijn verwacht ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeveel setjes heeft zij dan wel niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |