as. papa's en mama's:
23 augustus 2002: Balou (papa)
28 augustus 2002: Sweej
29 augustus 2002: hollandse drop
13 september 2002: XyonN (papa)
4 november 2002: Angelic1
6 november 2002: Spuuglokje
3 januari 2003: Tinkepink
5 januari 2003: D-Fens (papa)
19 februari 2003: Karin
?? februari 2003: dice (papa)
3 maart 2003: Dinus
?? april: Angel22
Babietjes:
29 september 2001: Duco Yannik, zoon van No Nick & Kozzmic
14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
22 November 2001: Kay, zoon van dice
5 december 2001 : Esther Paula, dochter van Dinus
6 december 2001: Kim, dochter van mooni
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
12 februari 2002: Iris Lani Patricia, dochter van Gaoxing
1 maart 2002: Suzanne, dochter van SignOTheTimes
3 mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny
24 mei 2002: Freek, zoon van Leah
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
Dreumesjes:
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
10 maart 2001 : Annabel, dochter van Mees
23 maart 2001 : Sven, zoon van beertje_
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Nausicaa
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark
Peutertjes:
13 mei 1999: René, dochter van moussy
16 september 1999: Caitlin, dochter van Angelic1
26 november 1999: Anouk, dochter van berney
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje
30 juli 2000: Damien, zoon van Angel22
13 augustus 2000: Jim Remo, zoon van Knuffie
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 28-08-2002 18:06]
En ik zei dus, in reactie op Toot d'r aankomende drieling;
In één keer klaar!
Nog 1 dagje werken en dan heb ik vakantie! Eindelijk!
En nu gaan we in de vakantie op zoek naar een kamertje. Weet iemand nog leuke winkels waar ze een beetje leuke (en ook betaalbare graag) babykamertjes verkopen? Ik ben al bij de plaatselijke Prenatal, BeterBaby en Babystunter geweest maar ik vond er eerlijk gezegd weinig aan. Ik heb wel 1 kamertje wat we wel aardig vonden dus als we echt niets anders kunnen vinden heb ik iig nog een "backup". Maar ik zou toch wel graag iets willen vinden waar we iets meer enthousiast over zijn.
quote:en wehkamp, otto en die andere
Op woensdag 28 augustus 2002 18:44 schreef Rewimo het volgende:
Tja, wat zoek je voor iets? Wit, kleur, grenen? Heb je de Ikeagids al doorgespit?
Als je geen leuke babykamer kan vinden, waarom gaan jullie zelf dan niet aan de slag? Een kamer zelf verven bijvoorbeeld kan heel leuk worden. We hebben hier zelf zachtgeel,zachtoranje,zachtgroen en lichtpaars gebruikt. Het ziet er zo heel zonnig en speels uit. Mijn vriend gaat zelf een commode maken en die word licht beige. Box en ledikant krijgen we, en die gaan we ook in dezelfde kleuren schilderen. Het scheelt je heel wat aan geld, je moet er alleen wel de tijd voor hebben. Aangezien ik nog niet eens zwanger ben hebben wij er ruimschoots de tijd voor
Iig veel succes en plezier met uitzoeken.
Groetjes,
Korine
Ongelovelijk wat die mannen er van hebben gemaakt. Hele mooie muziek op de achtergrond, als eerste het nummer Kindje van de groep Wij (ook te horen op www.lieve-engeltjes.nl ) een nummer van Rob de nijs (had zijn vrouw geschreven voor hun overleden zoon) en een nummer van Herman van Veen. Een aantal foto's zitten er in verwerkt, helemaal geweldig dus!!
Zorg je wel voor een aantal kopieën die je op een veilige plek (buitenshuis) opbergt?
quote:De studio die voor de band heeft gezorgd heeft de band in een kluis liggen, dus als er wat met onze banden gebeurt(we hebben er 2) dan kunnen we zo een nieuwe krijgen. Als de studio opgeheven wordt dan gaat die band naar het uitvaarcentrum waar ze hem dan bewaren voor de nabestaanden. Dus dat zit wel goed
Op woensdag 28 augustus 2002 19:27 schreef Rewimo het volgende:Zorg je wel voor een aantal kopieën die je op een veilige plek (buitenshuis) opbergt?
quote:Ik heb ook wel leuke dingen gezien maar ik vond die complete babykamers echt achterlijk duur!!! Wij hebben van alles bij elkaar gescharreld en gekregen en het zelf een beetje opgeleukt! Maar ja, daar moet je ook wel zin in en tijd voor hebben.
Op woensdag 28 augustus 2002 18:34 schreef Karin het volgende:En nu gaan we in de vakantie op zoek naar een kamertje. Weet iemand nog leuke winkels waar ze een beetje leuke (en ook betaalbare graag) babykamertjes verkopen?
quote:Da's goed geregeld, moet ook wel met zo'n kostbare band. Ik vind het een heel mooi idee trouwens, had er nog nooit van gehoord.
Op woensdag 28 augustus 2002 19:38 schreef moussy het volgende:[..]
De studio die voor de band heeft gezorgd heeft de band in een kluis liggen, dus als er wat met onze banden gebeurt(we hebben er 2) dan kunnen we zo een nieuwe krijgen. Als de studio opgeheven wordt dan gaat die band naar het uitvaarcentrum waar ze hem dan bewaren voor de nabestaanden. Dus dat zit wel goed
Karin: flans lekker zelf wat in elkaar!! Of voel je je daar te brak voor?
Las ik nou dat iemand (sorry, ik weet niet meer wie) nu al aan de babykamer begint en nog niet zwanger is Kijk je uit voor verdriet? Ik ken iemand die al zes jaar bezig is (
) en nog niet zwanger....het idee dat je dan zo'n pijnpunt in je huis hebt...
(er zijn er toch nog een paar die nu ongeveer moeten danwel gemoeten zouden hebben? Ik verlies toch een beeeetje het overzicht hoor! Waar zijn allee fotookes van die verse koppies? *wacht op nieuws over Femke* )
Die kamer moest sowieso nog opgeknapt worden, hadden we nog helemaal niets aan gedaan sinds we hier zijn komen te wonen. Iemand bood ons aan dat hij het materiaal voor de kamer wel wou kopen, daar zeg ik dan geen nee tegen! Als het mocht gebeuren dat ik niet zwanger kan raken (niet te hopen uiteraard) dan houden we er een leuke logeerkamer aan over.
(mijn oom en tante hebben er 12 1/2 jaar over gedaan om hun eerste kindje te krijgen, dus ik ken het idee wel een beetje)
quote:Owww, mijn god (zo lang!!) Ik dacht dat je de rompertjes al ging kopen
Op woensdag 28 augustus 2002 20:00 schreef Kore het volgende:
Dat was ik Catoot,Die kamer moest sowieso nog opgeknapt worden, hadden we nog helemaal niets aan gedaan sinds we hier zijn komen te wonen. Iemand bood ons aan dat hij het materiaal voor de kamer wel wou kopen, daar zeg ik dan geen nee tegen! Als het mocht gebeuren dat ik niet zwanger kan raken (niet te hopen uiteraard) dan houden we er een leuke logeerkamer aan over.
(mijn oom en tante hebben er 12 1/2 jaar over gedaan om hun eerste kindje te krijgen, dus ik ken het idee wel een beetje)
quote:Het wommelt een beetje.... maar ik kan er nog bij lachen
Op woensdag 28 augustus 2002 19:57 schreef Catootje het volgende:
....Sweej? Voel je al wat? Voor je het weet zijn we weer door dit deeltje heen hoor!
Wat zit Chrissie lekker te smullen zeg!!
En Sweej, wat gaat het hard zeg. Bijna! Bijna! Kan elk moment nu!
Karin, dat was ook onze ervaring dat die babykamertjes zo duur zijn. Raar hoor, want het gaat best kort mee vind ik. Wij hebben een bedje los gekocht; eigenlijk gewoon tegen iemand van zo'n babywinkel (niet een keten) gezegd wat we wilden hebben (dichte achterkanten, spijlen in de zijkanten, grenen gelakt, dat waren onze eisen), en die kwam vervolgens met iets van een showmodel aanzetten voor 150 gulden. De commode hebben we bij zo'n babydump of babystunter gekocht (ik heb me al eerder afgevraagd wie zijn zaak in hemelsnaam "babydump" noemt, maar ja). Die was flink afgeprijsd (van drieduizend (wie geeft dat nou aan een commode uit ) naar vijfhonderd gulden, en later te gebruiken als dressoir). En het past allemaal goed bij elkaar (vinden wij zelf). O ja, een kast hadden wij toevallig niet nodig, maar als ik er een gekocht zou hebben zou dat beslist niet zo'n babymaat-kast zijn, zo eentje van anderhalve meter hoog en dertig centimeter diep. Vind ik echt zonde van het geld, want je hebt uiteindelijk toch een grotere kast nodig.
Catootje: go for it!!!! Good luck *strooit klavertjes vier richting noorden*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |