Zombiesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niets naars tegen roy maar hij vind games al heel snel moeilijk
wat mij betreft mag een game wel een beetje een uitdaging zijnik heb het alleen meestal niet zo op zombie games maar ik hoor veel goede dingen!
Roy speelt alle games op easy en is dus absoluut geen maatstafquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik hoor hele wisselende dingen: Roy vindt hem weer te moeilijk, maar dat is Roy weer...
Dit dusquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Roy speelt alle games op easy en is dus absoluut geen maatstaf
Haal Dead Island op je PS3quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niets naars tegen roy maar hij vind games al heel snel moeilijk
wat mij betreft mag een game wel een beetje een uitdaging zijnik heb het alleen meestal niet zo op zombie games maar ik hoor veel goede dingen!
Of vraag AQ een foto, dan heb je the best zombie picture everquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haal Dead Island op je PS3
Een van de beste zombie games ooit!
Dat weet ikquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Roy speelt alle games op easy en is dus absoluut geen maatstaf
Wat vind je er zo goed aan? Ik heb hem nu op de PC (waardeloze port btw), maar ik vind het spel zelf eigenlijk ook niet zo tof. Missies zijn saai en het is irritant dat alles zo snel respawned.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haal Dead Island op je PS3
Een van de beste zombie games ooit!
heb hem al klaar, is echt een toffe game jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
Ben nu bezig met Dishonored! Zitten echt geniale dingen in man![]()
De lijst met Gebreken zijn eindeloos bij die game maar toch is het wel een gruwelijk game maar je moet hem even leren spelen dan wordt die pas leuk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat vind je er zo goed aan? Ik heb hem nu op de PC (waardeloze port btw), maar ik vind het spel zelf eigenlijk ook niet zo tof. Missies zijn saai en het is irritant dat alles zo snel respawned.
Super idd!quote:Op zondag 6 januari 2013 11:20 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
heb hem al klaar, is echt een toffe game ja
tis ff puzzelen, zelf had ik moeite met de lift,quote:Op zondag 6 januari 2013 12:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Super idd!
Al zitten er wel wat gekke dingen in soms Maargoed ben nu bij de laatste missie geloof ik. Misschien daarn à nog een keer spelen maar ligt er aan of je een new game+ mode hebt of niet.
De gebreken waren meh. Het is gewoon een shooter met een zooi zombies. Ik ben dan ook nog niet wild van het Riptide-vervolg, maar he, wat niet is kan nog komen. Al verwacht ik het niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De lijst met Gebreken zijn eindeloos bij die game maar toch is het wel een gruwelijk game maar je moet hem even leren spelen dan wordt die pas leuk.
De lift?quote:Op zondag 6 januari 2013 12:12 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
tis ff puzzelen, zelf had ik moeite met de lift,zat een kwartier te kloten met dat ding,
Tain, je weet ze altijd zo mooi te vinden. Dank daarvoor!quote:
senorgif.com onder anderequote:Op maandag 7 januari 2013 15:43 schreef Altron het volgende:
[..]
Hehe![]()
En idd , waar haal je ze toch altijd vandaan..
Mwoa...quote:Op maandag 7 januari 2013 21:09 schreef Reintji het volgende:
Weer een game aan m'n backlog, maar voor ¤10,- kon ik Ace Combat Assault Horizon Limited Ed niet laten liggen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |