abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 december 2012 @ 10:04:09 #1
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_120809309
Zo. Kerst klaar.

Verder over bobbelige koekjes, mooie robuuste tafels en appelbeignets.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_120809321
Nu hebben wij dit jaar geen hapjes hoeven maken maar die krijgen bij ons geen kans :D
Zeker niet als mijn schoonvader er is :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_120809340
En vuurwerk! Ik heb kennelijk een klein 6 jarig vuurwerkmonster in huis... had voor kerst een kidspakket (van dat party vuurwerk, sterretjes, trekrotjes, etc) gehad en we hebben al een paar keer in de tuin gestaan :D. En nu wil ze maandag vuurpijlen gaan kopen :D.
  donderdag 27 december 2012 @ 10:06:44 #4
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_120809349
Wij hebben vanmorgen gewoon ontbeten met kerststol hoor :9 en tussen de middag ga ik gewoon weer broodjes afbakken. Het moet toch op allemaal :P
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 27 december 2012 @ 10:09:57 #5
94046 PM-girl
pi_120809395
Tally, is hij chefkok? Of een veelvraat? :P
*
pi_120809404
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 10:09 schreef PM-girl het volgende:
Tally, is hij chefkok? Of een veelvraat? :P
heel veelvraat :P
  donderdag 27 december 2012 @ 10:10:28 #7
94046 PM-girl
pi_120809406
Oud en nieuw, dat moet ook nog ja. :')
*
pi_120809414
Maar wel altijd een heel dankbaar proefpersoon O+
  donderdag 27 december 2012 @ 10:11:06 #9
94046 PM-girl
pi_120809421
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 10:10 schreef Tally het volgende:

[..]

heel veelvraat :P
houd je in elk geval niks over!
*
pi_120809427
Oud en nieuw vieren we in de Efteling! Geen zooi meenemen of vuurwerk hoeven kopen O+
pi_120809437
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 10:11 schreef PM-girl het volgende:

[..]

houd je in elk geval niks over!
En anders duw ik hem die schaal nogmaals onder zijn neus ;)
  donderdag 27 december 2012 @ 10:12:19 #12
94046 PM-girl
pi_120809442
Gaaf! In het hotel, of Bosrijk?
*
pi_120809447
Ik vind o&n best te doen hoor. Zeker na Kerst. Zijn we tenminste lekker thuis, die kleine ligt toch op tijd op bed (en slaapt al jaren door al het vuurwerk heen :D ) en wij hangen gewoon lekker op de bank as usual alleen wordt het iets later en hebben we iets meer te snaaien op tafel :P. Prima hoor!
  donderdag 27 december 2012 @ 10:15:09 #14
94046 PM-girl
pi_120809475
Mijn idee dit jaar. Ik overweeg de andere plannen te skippen, zoveel gedoe. Wel gezellig hoor, maar dit jaar wegen de kosten niet op tegen de baten. Iets met tropenjaren/dreumes.
*
pi_120809529
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 10:15 schreef PM-girl het volgende:
Mijn idee dit jaar. Ik overweeg de andere plannen te skippen, zoveel gedoe. Wel gezellig hoor, maar dit jaar wegen de kosten niet op tegen de baten. Iets met tropenjaren/dreumes.
O&N is voor mij ook altijd een soort afsluiting van die hele december maand. 1 januari huis opruimen en al die meuk weg, heerlijk.
  donderdag 27 december 2012 @ 10:18:50 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120809536
Spring, wat vreemd zeg? Ik kreeg er ook een beeld bij. Zo'n beetje stijfjes met rechte rug op de eettafelstoelen rond de salontafel. ;) :D

Wij zijn gewoon met zijn viertjes met O&N dit jaar en dus wrsch heel weinig hapjes en dingetjes. Samen spelletje doen of film kijken en om middernacht vuurwerk kijken en sterretjes doen met de kinderen.
En kijken hoe het nieuwe poezenspul zich houdt. :Y

En... Sentimenteel doen uiteraard want die dag zijn wij gewoon al weer vijf jaar de ouders van een ontzettend leuk en lief jongetje! :o O+

Maar ik ga iig nog wel een paar oliebollen halen en idd die appelbeignets... Daar mag je me zelfs voor wakker maken. :Y
pi_120809574
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 10:18 schreef Brighteyes het volgende:
En... Sentimenteel doen uiteraard want die dag zijn wij gewoon al weer vijf jaar de ouders van een ontzettend leuk en lief jongetje! :o O+
5 jaar O+

ik zat die dag voor jou te F5-en in een roompot vakantiepark in Hellevoetsluis :+

en ja, nieuwe poesjes las ik, leuheuk ^O^
  donderdag 27 december 2012 @ 10:24:45 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120809659
Ik heb ooit al die topics uitgeprint, ik denk dat ik de map er nog wel even bij pak maandag. :Y
  donderdag 27 december 2012 @ 10:28:47 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_120809743
Ik heb ze nooit uitgeprint. Ik hoop gewoon dat de server nooit meer crasht ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_120810386
Oh God, nooit bij stilgestaan dat de server kan crashen. :o Ook maar eens opslaan ergens.

Echt heel stijfjes was het verder niet, hoor. Het is alleen dat wij ons de afgelopen jaren erg aan hen hebben aangepast. Lekker eten op tafel, netjes aangekleed zijn (we waren underdressed in eigen huis), cadeautjes voor iedereen onder de kerstboom. Die hele poeha hoeft van ons niet zo, maar sinds mn moeder in Wassenaar woont en helemaal opgaat in die hele scene en familiaire kak, doet ze dat graag zo.
Als ze daar gelukkig van wordt is dat prima natuurlijk. Ik krijg alleen het gevoel dat dr vriend ons iets te ordinair vindt.

Niet alleen een gevoel trouwens. Jaren geleden hebben we eens mot gehad omdat ik toen ze langskwamen (een uur te vroeg) niet meteen de rode loper uitrolde. N stond dan wel meteen op, maar ik stond te koken, dus zei alleen even gedag. Niet zo gek wmb, want mn moeder woonde destijds twee km bij ons vandaan en had zelfs vlak daarvoor een paar maanden bij ons in huis gewoond. Die kende de weg dus wel. Maar goed, meneer voelde zich érg te kakken staan en was zulke familiaire verhoudingen niet gewend, kregen we later te horen.

Ik heb een tijdje gedacht dat ie was bij gedraaid, maar volgens mij denkt ie stiekem nog steeds zo over. Vooral voor N is het sneu, die had de hele lunch met veel aandacht samengesteld. En ik was de stad nog in geweest om wat kleinigheidjes voor ze te kopen.

Maar goed, ik ben mn frustratie alweer deels kwijt. Volgend jaar doen we het gewoon lekker met zn drietjes. Zonder familiaire poeha.

[ Bericht 3% gewijzigd door -Spring op 27-12-2012 11:03:18 ]
pi_120810488
Mooi hoor, kerst. :').

Wij zijn voorlopig even uit de gevarenzone trouwens hoop ik. Schoonzusje is zwangert dus schoonmoeder kan daar ff helemaal los op gaan. Pfiiie-iew!
  † In Memoriam † donderdag 27 december 2012 @ 12:00:58 #22
37843 lady-wrb
kortaf
pi_120812021
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 10:11 schreef Tally het volgende:
Oud en nieuw vieren we in de Efteling! Geen zooi meenemen of vuurwerk hoeven kopen O+
kan dat? :o
  † In Memoriam † donderdag 27 december 2012 @ 12:08:14 #24
37843 lady-wrb
kortaf
pi_120812228
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 10:57 schreef -Spring het volgende:
Oh God, nooit bij stilgestaan dat de server kan crashen. :o Ook maar eens opslaan ergens.

Echt heel stijfjes was het verder niet, hoor. Het is alleen dat wij ons de afgelopen jaren erg aan hen hebben aangepast. Lekker eten op tafel, netjes aangekleed zijn (we waren underdressed in eigen huis), cadeautjes voor iedereen onder de kerstboom. Die hele poeha hoeft van ons niet zo, maar sinds mn moeder in Wassenaar woont en helemaal opgaat in die hele scene en familiaire kak, doet ze dat graag zo.
Als ze daar gelukkig van wordt is dat prima natuurlijk. Ik krijg alleen het gevoel dat dr vriend ons iets te ordinair vindt.

Niet alleen een gevoel trouwens. Jaren geleden hebben we eens mot gehad omdat ik toen ze langskwamen (een uur te vroeg) niet meteen de rode loper uitrolde. N stond dan wel meteen op, maar ik stond te koken, dus zei alleen even gedag. Niet zo gek wmb, want mn moeder woonde destijds twee km bij ons vandaan en had zelfs vlak daarvoor een paar maanden bij ons in huis gewoond. Die kende de weg dus wel. Maar goed, meneer voelde zich érg te kakken staan en was zulke familiaire verhoudingen niet gewend, kregen we later te horen.

Ik heb een tijdje gedacht dat ie was bij gedraaid, maar volgens mij denkt ie stiekem nog steeds zo over. Vooral voor N is het sneu, die had de hele lunch met veel aandacht samengesteld. En ik was de stad nog in geweest om wat kleinigheidjes voor ze te kopen.

Maar goed, ik ben mn frustratie alweer deels kwijt. Volgend jaar doen we het gewoon lekker met zn drietjes. Zonder familiaire poeha.
o bah wat klinkt dat akelig bekend.
mijn vriend heeft zulke ouders. :') kouwe kak all over
pi_120812250
Ik ga nog steeds voor de bahama's ofzo voor Kerst 2013!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')