Oh God, nooit bij stilgestaan dat de server kan crashen.

Ook maar eens opslaan ergens.
Echt heel stijfjes was het verder niet, hoor. Het is alleen dat wij ons de afgelopen jaren erg aan hen hebben aangepast. Lekker eten op tafel, netjes aangekleed zijn (we waren underdressed in eigen huis), cadeautjes voor iedereen onder de kerstboom. Die hele poeha hoeft van ons niet zo, maar sinds mn moeder in Wassenaar woont en helemaal opgaat in die hele scene en familiaire kak, doet ze dat graag zo.
Als ze daar gelukkig van wordt is dat prima natuurlijk. Ik krijg alleen het gevoel dat dr vriend ons iets te ordinair vindt.
Niet alleen een gevoel trouwens. Jaren geleden hebben we eens mot gehad omdat ik toen ze langskwamen (een uur te vroeg) niet meteen de rode loper uitrolde. N stond dan wel meteen op, maar ik stond te koken, dus zei alleen even gedag. Niet zo gek wmb, want mn moeder woonde destijds twee km bij ons vandaan en had zelfs vlak daarvoor een paar maanden bij ons in huis gewoond. Die kende de weg dus wel. Maar goed, meneer voelde zich érg te kakken staan en was zulke familiaire verhoudingen niet gewend, kregen we later te horen.
Ik heb een tijdje gedacht dat ie was bij gedraaid, maar volgens mij denkt ie stiekem nog steeds zo over. Vooral voor N is het sneu, die had de hele lunch met veel aandacht samengesteld. En ik was de stad nog in geweest om wat kleinigheidjes voor ze te kopen.
Maar goed, ik ben mn frustratie alweer deels kwijt. Volgend jaar doen we het gewoon lekker met zn drietjes. Zonder familiaire poeha.
[ Bericht 3% gewijzigd door -Spring op 27-12-2012 11:03:18 ]