Mijn haat jegens JVC is begonnen toen ik achterop mijn JVC stereo "Victor Company of Japan" zag staan en vervolgens dacht "wat gek, zou het dan niet VCJ moeten heten?" en daarop belde met JVC Nederland met de vraag waar JVC eigenlijk voor stond en dat zij mij toen vertelde dat "dat staat voor Japanse Victory Company", waarop ik zei "wat gek, op al mijn JVC apparaten staat Victor Company of Japan", moet jullie merk niet VCJ heten?" en daar kreeg ik geen deugdelijk antwoord op.quote:Waarom zo`n haat aan JVC?.
quote:Op donderdag 27 december 2012 01:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Mijn haat jegens JVC is begonnen toen ik achterop mijn JVC stereo "Victor Company of Japan" zag staan en vervolgens dacht "wat gek, zou het dan niet VCJ moeten heten?" en daarop belde met JVC Nederland met de vraag waar JVC eigenlijk voor stond en dat zij mij toen vertelde dat "dat staat voor Japanse Victory Company", waarop ik zei "wat gek, op al mijn JVC apparaten staat Victor Company of Japan", moet jullie merk niet VCJ heten?" en daar kreeg ik geen deugdelijk antwoord op.
Vanaf dat moment heeft JVC VCJ bij mij afgedaan.
Ik vind hun koptelefoons juist 3 x niks..quote:Op donderdag 27 december 2012 02:18 schreef Dimens het volgende:
Omdat de kwaliteit nu eenmaal niet zo goed is als dat van andere videocamera's. Geen haat trouwens want hun koptelefoons zijn ontzettend goed. Maar televisies en videocamera's niet, is gewoon een b merk.
Neequote:Op donderdag 27 december 2012 02:52 schreef guitarist het volgende:
Jij hebt gewoon een lage standaard, Brad.
Jij vind zelfs cheap-ass kut gitaren van 2 tientjes nog wel te doen...
Eh, Piet, volgens mij heeft ie het over een videocamera en niet over een Jeugdig Vrijgemaakt Christenquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik haalde een JVC In huis en hij verkrachte mijn hond
Ik spotte met de haatargumenten waar canon/nikon/apple etc haters mee komen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:48 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Eh, Piet, volgens mij heeft ie het over een videocamera en niet over een Jeugdig Vrijgemaakt Christen
Ik begrijpz. Het lijkt er op dat ik ergens een afslag gemist heb in dat opzicht, ik ben nog gewend om datgene te kopen wat me aanstaat en de rest van de wereld de rest van de wereld te laten, maar zo werkt het tegenwoordig kennelijk niet meerquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik spotte met de haatargumenten waar canon/nikon/apple etc haters mee komen.
Maar je hebt het wel over evilbayquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:11 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik begrijpz. Het lijkt er op dat ik ergens een afslag gemist heb in dat opzicht, ik ben nog gewend om datgene te kopen wat me aanstaat en de rest van de wereld de rest van de wereld te laten, maar zo werkt het tegenwoordig kennelijk niet meer
en voor Hewlett-Packard-fanboy heb ik nooit kunnen deugen
Ik bedoelde natuurlijk fleabayquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel over evilbay
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |