quote:Op donderdag 27 december 2012 10:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat moet een publieke omroep met mijn mailadres en geboortedatum? En waarom doet de link naar de algemene voorwaarden het niet?
Ik had een 7-, maar de vraag "wat zei Gerard Joling tegen Patty Brard" nadat ze te pletter gevallen was in "Sterren doen een bommetje" is volgens mij niet echt het nieuws, net als overigens de vraag welke celeb er NIET met Holleeder op de foto is geweest echt een relevant nieuwsfeit is.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:16 schreef Elfletterig het volgende:
Slechts een 6,5...
Maar ja, vragen uit de categorie "Wat zei Gerard Joling tegen Patty Brard" worden even belangrijk gemaakt dan belangrijke nieuwsgebeurtenissen in 2012...
Het was niet echt een nieuwsquiz, dit. Meer een raar samenraapsel van vragen.
Denk ook niet dat er iemand hier is die je dat kwalijk neemt.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:12 schreef Rezania het volgende:
Een zesje, ik wist echt helemaal niks over showbizz.
Ik ben na 5 vragen gestopt, wat vreselijk irritant dat je niet meteen door nkunt maar verplicht moet wachtenquote:
Ik zit nog te bikkelen.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik ben na 5 vragen gestopt, wat vreselijk irritant dat je niet meteen door nkunt maar verplicht moet wachten
Zoek hem, en plaats hem hier!quote:Op donderdag 27 december 2012 10:48 schreef Monolith het volgende:
Tering zeg, is er ook nog ergens een echte nieuwsquiz?
Een -7 nog wel.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Een -7 hiero. De hypes en showbizz zijn niet echt dingen die ik echt gevolgd heb.
Inderdaad, zo'n beetje iedereen in dit topic faalt op dat onderdeel.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Denk ook niet dat er iemand hier is die je dat kwalijk neemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |