quote:De videoclip is wel op de diverse P2P netwerken te vinden.
Op zaterdag 23 november 2002 01:15 schreef SmilingPeter het volgende:heeft iemand fotos/screenshots van de leuke aliens uit de videoclip vam Moby: In this world??
quote:Ik vind 't een beetje een zielige clip, want het buitenaards leven wil wel contact maar de mens ziet 't gewoon niet,..
Op zaterdag 23 november 2002 01:15 schreef SmilingPeter het volgende:
Misschien niet de juiste plaats..... maar heeft iemand fotos/screenshots van de leuke aliens uit de videoclip vam Moby: In this world??
Bvd
Peter
quote:Go of Feeling So Real.
Op zaterdag 30 november 2002 23:18 schreef Mitchell het volgende:
Maar wat is nou egt het beste nummer van moby ?
en is die nieuwe clip ook weer met de little idiot? dat vond ik nog wel zijn geniaalste vinding, dat zielige menneke in de clips
quote:Natural Blues
Op zaterdag 30 november 2002 23:18 schreef Mitchell het volgende:
Maar wat is nou egt het beste nummer van moby ?
zo mooi
quote:Zo heb ik jaren geleden het album Moby - Play gekocht, omdat het nummer "My weakness" voorkwam in een mooie scene uit The X-files - Closure.
Op maandag 7 juli 2003 22:03 schreef StefanP het volgende:
* StefanP heeft zojuist het nummer 'Memory Gospel' gedownloadkocht naar aanleiding van de begraafplaats scene in Get Carter...
zo mooi
Was ook een begraafplaats scene..... erg mooi/gevoellig nummer ook
quote:* superheist heeft play al een jaar of 2/3
Op maandag 7 juli 2003 22:12 schreef UFOtje het volgende:[..]
Zo heb ik jaren geleden het album Moby - Play gekocht, omdat het nummer "My weakness" voorkwam in een mooie scene uit The X-files - Closure.
Was ook een begraafplaats scene..... erg mooi/gevoellig nummer ook
Moby
quote:jaja, Moby is gewoon
Op maandag 7 juli 2003 22:50 schreef StefanP het volgende:
Heb die ook net gevonden... niet zo mooi als Memory Gospel imo, maar toch errug lekkerMoby
Ik had 18 en Play hier liggen, maar nooit echt naar geluisterd
En lach me maar uit, maar bij het nr. Sunday smelt ik bijna letterlijk weg (komt deels ook door m'n vriendin, deels ook door die hitte van de afgelopen dagen)... Ook Play ligt tussen mijn collectie CD's
quote:Toen een vriendin eens opbiechtte dat ze moest huilen bij die clip kwam er voorzichtig van allerlei kanten instemmend gemompel
Op woensdag 27 november 2002 11:55 schreef Peewee het volgende:[..]
Ik vind 't een beetje een zielige clip, want het buitenaards leven wil wel contact maar de mens ziet 't gewoon niet,..
Nu een live-conert van Moby bij MTV Live
quote:Indeed.
Op vrijdag 2 januari 2004 01:11 schreef Wolve000 het volgende:
*schopje*Nu een live-conert van Moby bij MTV Live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |