SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Gewoon met lokale blobs dan restoren via Redsnow proberen
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
OMFG HIJ LOOPT
ER STAAT EEN APPLE LOGO OP MN IPHONE MET ERONDER EEN BALKJE
DAT BALKJE BLIJFT WEL LEEG IS DAT ERG?![]()
gewoon wachten my niggaquote:Op donderdag 27 december 2012 00:29 schreef Helpmefok het volgende:
Er staat nu "waiting for nand" in redsn0w en de iphone doet niets het balkje loopt niet vol nietsOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Er staat nu "restoring system image" in redsnow en het balkje in de iPhone is een heel klein stukje uitgelopen (misschien 1/16e deel) en staat nu stil![]()
De tijd gevenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:29 schreef Helpmefok het volgende:
Er staat nu "restoring system image" in redsnow en het balkje in de iPhone is een heel klein stukje uitgelopen (misschien 1/16e deel) en staat nu stil
Dure baksteenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:29 schreef Helpmefok het volgende:
Er staat nu "waiting for nand" in redsn0w en de iphone doet niets het balkje loopt niet vol niets![]()
![]()
Ik heb nu zegmaar een ios 5.1.1 gepakt waar ik GEEN SHSH in heb geslipstreamt.
dus pwned dfu modes en dan 5.1.1 zonder mijn blobje erin![]()
Erg raar, want Apple signed die 5.1.1 niet meerquote:Op donderdag 27 december 2012 00:30 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb nu zegmaar een ios 5.1.1 gepakt waar ik GEEN SHSH in heb geslipstreamt.
dus pwned dfu modes en dan 5.1.1 zonder mijn blobje erin
Ja maar hij pakt m nu vanuit redsn0w he, geen idee of dat uitmaakt?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Erg raar, want Apple signed die 5.1.1 niet meer![]()
Geen idee eerlijkgezegdquote:Op donderdag 27 december 2012 00:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar hij pakt m nu vanuit redsn0w he, geen idee of dat uitmaakt?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Heb je niet een backup gemaakt danquote:Op donderdag 27 december 2012 00:32 schreef Helpmefok het volgende:
Waar ik ook nog mee zit, al mn foto's alles ben ik dalijk zeker kwijt?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg echt langzamerhand het gevoel dat het een ietelpietelbeetje goed gaat komenquote:
Godverdomme, mijn vriendin wilde wippen vanavond, heb haar echt 10 keer afgewimpeld. Als die kutfuckpone nou gewoon was blijven werken.
WP8 wordt het voor mij als dit ding naar de klote is, definetly.![]()
Duurt kankerlang man met die USB poorten van mijquote:Op donderdag 27 december 2012 00:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je niet een backup gemaakt dan![]()
![]()
Mongool ben je dan ook, wippen > iPhonequote:Op donderdag 27 december 2012 00:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik krijg echt langzamerhand het gevoel dat het een ietelpietelbeetje goed gaat komen
Godverdomme, mijn vriendin wilde wippen vanavond, heb haar echt 10 keer afgewimpeld. Als die kutfuckpone nou gewoon was blijven werken.
WP8 wordt het voor mij als dit ding naar de klote is, definetly.
iPhones kan je met software niet slopen helaasOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Thanks so much for helping me out he broer. Als hij dalijk werkt dan pomp ik een kratje bier jouw kant op. Heb je verdient.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mongool ben je dan ook, wippen > iPhone
iPhones kan je met software niet slopen helaas![]()
Haha geen probleem johquote:Op donderdag 27 december 2012 00:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Thanks so much for helping me out he broer. Als hij dalijk werkt dan pomp ik een kratje bier jouw kant op. Heb je verdient.
Tegen de tijd dat je de bek van je vriendin volgeblaft heb is dat ding wel klaarquote:Op donderdag 27 december 2012 00:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het balkje tikte IETS verder op mn iphone.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je de bek van je vriendin volgeblaft heb is dat ding wel klaar
Ik blijf er tot nu toe bijzitten omdat ik bang bent dat er iets mis gaat als ik wegloop
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2012 00:38:53 ]![]()
MacBookie met iPhone eraan en al mee het nest inquote:Op donderdag 27 december 2012 00:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik blijf er tot nu toe bijzitten omdat ik bang bent dat er iets mis gaat als ik wegloop
:P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: