Waarom is het goor?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:56 schreef Chernobog het volgende:
Ik heb niks tegen homoseksuelen. Maar ik vind het wel heel goor.
Niet toegestaan tot het Christendom, niet zonder redenquote:
Als je denkt dat je constant in poep zit te roeren raad ik je aan naar de huisarts te gaan, dan heb je een mogelijke verstopping in de endeldarm want die hoort zich namelijk keurig te ledigen op de toiletquote:Op donderdag 27 december 2012 00:58 schreef Chernobog het volgende:
Mijn partner is daar ook tevreden mee. Moet er niet aan denken om in de poep te roeren.
Je zit niet in poep te roerenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:58 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Je roert in poep. Vind jij poep lekker dan?
Veruit de meeste mensen die van anale seks houden ook niet. Ik hou van een lekker nat kutje, maar er zijn een paar dagen in de maand dat ik er ook niet aan moet denken om erin te roeren. Anderen hebben er geen problemen mee. Kan me daar niet over opwinden. More power to them!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:58 schreef Chernobog het volgende:
Mijn partner is daar ook tevreden mee. Moet er niet aan denken om in de poep te roeren.
Vrouwen poepen niet dus dan is anale seks niet vies!quote:Op donderdag 27 december 2012 01:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je zit niet in poep te roeren
En anale seks bij een vrouw, is dat ook vies?
Dit!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:59 schreef AthCom het volgende:
Vraag ik maar naar de bekende weg: wat boeit jou het nou dat andere mensen wel in poep zouden willen roeren?
Christenenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:59 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Niet toegestaan tot het Christendom, niet zonder reden
Anale seks bij dieren moet kunnen!quote:Op donderdag 27 december 2012 01:01 schreef Chernobog het volgende:
Anale seks vind ik idd smerig ja. Bij mannen, vrouwen, en dieren.
Hahahaha dat plaatjequote:Op donderdag 27 december 2012 01:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Christenen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:58 schreef Chernobog het volgende:
Mensen die anale seks gelijkstellen aan 'poepseks/roeren in poep'quote:Op donderdag 27 december 2012 00:58 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Je roert in poep. Vind jij poep lekker dan?
Mijn vent heeft een Amerikaanse politieuniform. Hebben we verzameld via Amerikaanse Ebay enzo, net echt als hij het aan heeft. Ik word er zo geil van. Als hij mij boeit en ik moet knielen en naar beneden moet kijken enzo. Als hij mijn tepels betast met zijn cops leren handschoenen. Verder wasknijpers, zweepje enzo. Ik hou van het ruwe werk.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:46 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik draag momenteel een gevangenistenue
Seks is vies.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:06 schreef Chernobog het volgende:
Ik kan niet geloven dat er nooit een beetje poep achterblijft in je darmen. Ook als je net gepoept hebt.
Ja heel diep vast wel, maar dan moet je wel een heel lange penis hebben. Ja, zelfs langer dan de megapenis van de gemiddelde FOK!ker.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:06 schreef Chernobog het volgende:
Ik kan niet geloven dat er nooit een beetje poep achterblijft in je darmen. Ook als je net gepoept hebt.
Dus ook geen pijpen voor jou?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:07 schreef Chernobog het volgende:
Valt wel mee. Een vagina is er voor gemaakt. En als de vrouw ongesteld is, dan ruk je maar even ofzo.
Terwijl ze toch echt niet je PM in moeten.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:09 schreef Mylene het volgende:
Dp vind ik ook geil. Toen ik dat een keer eerder zei was mijn PM zo vol.
Jij neukt dus alleen op de manier waar het voor 'gemaakt' is? Voortplanting dus? Erop, klaarkomen, eraf? Je skipt voorspel (want hey, daar is het immers niet voor gemaakt), en aan beffen en pijpen wordt er niet gedaan bij jullie?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:07 schreef Chernobog het volgende:
Valt wel mee. Een vagina is er voor gemaakt. En als de vrouw ongesteld is, dan ruk je maar even ofzo.
En zoenen is ook vies want speekseloverdrachtquote:Op donderdag 27 december 2012 01:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij neukt dus alleen op de manier waar het voor 'gemaakt' is? Voortplanting dus? Erop, klaarkomen, eraf? Je skipt voorspel (want hey, daar is het immers niet voor gemaakt), en aan beffen en pijpen wordt er niet gedaan bij jullie?
Dat gezeur over issues hebben enzo. Ken weinig mensen die geen kinks hebben als het om seks gaat. TS lijkt ook issues te hebben en dan wel een van de vervelendste, nl andere mensen vertellen wat ze wel en niet zouden mogen doen.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:10 schreef AthCom het volgende:
Een mond, daar eet je mee. Je spreekt ermee met andere mensen! Daar hoort toch geen piemel in? Ik vind dat respectloos!!!1!!!![]()
Daar lijkt het inderdaad zeer sterk op.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:12 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dat gezeur over issues hebben enzo. Ken weinig mensen die geen kinks hebben als het om seks gaat. TS lijkt ook issues te hebben en dan wel een van de vervelendste, nl andere mensen vertellen wat ze wel en niet zouden mogen doen.
Zoenen is zo overrated!quote:Op donderdag 27 december 2012 01:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En zoenen is ook vies want speekseloverdracht
quote:Op donderdag 27 december 2012 01:12 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dat gezeur over issues hebben enzo. Ken weinig mensen die geen kinks hebben als het om seks gaat. TS lijkt ook issues te hebben en dan wel een van de vervelendste, nl andere mensen vertellen wat ze wel en niet zouden mogen doen.
quote:Op donderdag 27 december 2012 01:10 schreef AthCom het volgende:
Een mond, daar eet je mee. Je spreekt ermee met andere mensen! Daar hoort toch geen piemel in? Ik vind dat respectloos!!!1!!!![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:12 schreef pussycatdoll het volgende:
ik heb een fetisj voor kuttopic`s ga door ts ga door.
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:12 schreef pussycatdoll het volgende:
ik heb een fetisj voor kuttopic`s ga door ts ga door.
Nee zoenen is leukquote:Op donderdag 27 december 2012 01:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Zoenen is zo overrated!
Dat deed je toen je 15 was, tegenwoordig deel je een komkommer, dat is pas liefde.![]()
Was sarcastisch.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..].
Je hebt vast nog nooit een chick gehad die het fijn vind om helemaal vernederd te worden. Zeker alleen missionaris met het licht uit.
Ik dacht dat de 'quote:Op donderdag 27 december 2012 01:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gelukkig. Ben nogal slecht in sarcasme lezen helaas.
Er gaan geruchten rond dat hij een potentiële kandidaat is om Grey te vertolken in de verfilmingquote:Op donderdag 27 december 2012 00:16 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. En ik moet toegeven dat het boek best vermakelijk is indien je het beeld van grey vervangt met die van Matt Boomer
Ik zou het tegenovergestelde doen van wat meneer Grey zou doen.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er gaan geruchten rond dat hij een potentiële kanidaat is om Grey te vertolken in de verfilming
Maar ben benieuwd of het überhaupt een beetje fatsoenlijk te verfilmen valt
Ben op een kwart van het 3e deel, je blijft geïntrigueerd. Vind het echt tof geschreven.
Alleen soms heb ik echt zoiets van 'neeee kom op, niet alwéér seks...' en dan lees ik snel verder
Zo ingrijpend is dat allemaal nou ook weer niet.
En ik begin me inmiddels dood te ergeren aan de typfouten, fuck, die haal je er toch uit nadat je het boek talloze keren door verschillende mensen hebt laten lezen voor je het publiceert?
Overigens zouden mannen juist die boeken moeten lezen (dan maar even door de zoetsappige appel heen bijten), er staan nuttige dingen in om van te leren hoe je een vrouw in no time om je vinger gewikkeld hebt
Jij móét een troll zijnquote:Op donderdag 27 december 2012 00:51 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Ja, het is walgelijk. Een vriendin van mij had een tijdlang een vriend die er opeens op bleek te kicken om een buttplug in zijn reet te stoppen. Toen hij aan haar vroeg of zij ook eens haar vingers wou gebruiken, heeft ze het uitgemaakt. De smeerlap. Zelfs de homo's die ik ken vinden dat goor. Die doen alleen aan pijpen.
Heb je de boeken gelezen?quote:Op donderdag 27 december 2012 02:13 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ik zou het tegenovergestelde doen van wat meneer Grey zou doen.
Goeie zaak.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Mijn vent heeft een Amerikaanse politieuniform. Hebben we verzameld via Amerikaanse Ebay enzo, net echt als hij het aan heeft. Ik word er zo geil van. Als hij mij boeit en ik moet knielen en naar beneden moet kijken enzo. Als hij mijn tepels betast met zijn cops leren handschoenen. Verder wasknijpers, zweepje enzo. Ik hou van het ruwe werk.
Stukken meegelezen op internet, als dat kwalificeert. Geld wil ik er niet aan uitgeven.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je de boeken gelezen?
Afgezien van wat fucked up kantjes die psychologisch te verklaren (en te verwerken) zijn, is hij de ideale man voor menig vrouwmensch
Voor wat ik begrijp van wat jij van het boek begrijpt, heb je inderdaad gelijk. Maar dit betreft slechts het 1e boek waarin het Grey nog puur ging om een seksuele dominant/onderdanig relatie. Je kent dan de achterliggende motieven nog niet en op het moment dat hij erachter komt wat liefde is, is hij écht goed bezig (op een paar puntjes na, maar die zijn obvious om niet als voorbeeld te nemen).quote:Op donderdag 27 december 2012 02:27 schreef AthCom het volgende:
[..]
Stukken meegelezen op internet, als dat kwalificeert. Geld wil ik er niet aan uitgeven.
De beperkingen die hij haar bijvoorbeeld oplegde vond ik al bizar genoeg. Maar goed, ik ben een man en begrijp vrouwen sowieso niet. Het enige aantal redenen waarom vrouwen geïnteresseerd in mr. Grey zouden kunnen zijn, is:
1. knap uiterlijk
2. geld
3. grote lul
4. seksuele vaardigheid
... Waarbij zijn eigenlijke gestoordheid glad vergeten wordt. Ik denk niet dat een relatie met zo'n persoon een lang leven is beschoren, tenzij de partner net zo verknipt is als hij.
"Psychologisch te verklaren" zegt eigenlijk weinig: de moordmotieven van seriemoordenaars zijn bijvoorbeeld ook te verklaren, maar of je dat moet willen ...
Kan me in deze post ook wel weer vinden. Maar ik snap zéker waarom het een hype is.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:34 schreef AthCom het volgende:
De grote reden waarom het boek aanspreekt is dat deze voor veel vrouwen onbereikbare 'bad boy', met al zijn trauma's en trekken, uiteindelijk wordt veranderd door de vrouwelijke hoofdpersoon.
Ook al wordt het boek geadverteerd als innovatieve (SM-) seks, is het uiteindelijk gewoon pure, ouderwetse romantiek. En nog slecht geschreven ook.
Die seksstukjes zijn om te huilen zo slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |