Dan weet je er wel verdacht veel van. Volgend mij zijn die samenvattingen erg schraal.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:19 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Ik heb de samenvatting gelezen op internet.
Toch niet in zulke extreme mate hoop ik? Wat ben jij voor Christen danquote:Op donderdag 27 december 2012 00:20 schreef Christenbroeder het volgende:
Ik hou wel van wat sm af en toe. Kan spannend zijn.
Er wordt nogal eens wat besproken op internet. Ga maar eens naar Jezebel.com. Of Sparknotes.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:20 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Dan weet je er wel verdacht veel van. Volgend mij zijn die samenvattingen erg schraal.
Ik vind fok wel genoegquote:Op donderdag 27 december 2012 00:21 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Er wordt nogal eens wat besproken op internet. Ga maar eens naar Jezebel.com. Of Sparknotes.
Valt wel mee, kreeg de hele reeks zo via de mailbox binnen, het is niet mijn slag boek, heb er een stuk van gelezen en die Grey is gewoon een misselijk ventje die gewoon een goede stomp op zijn neus verdiend.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:20 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Dan weet je er wel verdacht veel van. Volgend mij zijn die samenvattingen erg schraal.
Ik vind dat hij in het eerste deel ook wel zijn andere kant laat zien. Idd niet zoals het "zou moeten" zijn maar toch best acceptabel voor hemquote:Op donderdag 27 december 2012 00:23 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Valt wel mee, kreeg de hele reeks zo via de mailbox binnen, het is niet mijn slag boek, heb er een stuk van gelezen en die Grey is gewoon een misselijk ventje die gewoon een goede stomp op zijn neus verdiend.
Wanna be my Louis V chick?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn enige vreemde voorkeur is getekende furry bekijken op internet, volgens mij doe ik er niemand kwaad mee
Tja moet je een meid zoeken die van rape play houdquote:Op donderdag 27 december 2012 00:26 schreef einzeinz het volgende:
9/10 vrouwen droomt er van ooit eens verkracht te worden!
Toen ik 2 jaar geleden een meisje van haar fiets, rechtstreeks het bosje mee in trok kreeg ik een jaar voorwaardelijk, gvd!
Didn't you know, i was waiting for youquote:Op donderdag 27 december 2012 00:27 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Tja moet je een meid zoeken die van rape play houd
ik wens je succes, mijn huis binnenkomen vergeet je nooit weerquote:Op donderdag 27 december 2012 00:27 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Didn't you know, i was waiting for you
Geen uitdaging te grootquote:Op donderdag 27 december 2012 00:29 schreef LittleLady het volgende:
[..]
ik wens je succes, mijn huis binnenkomen vergeet je nooit weer
Ik vind het gewoon verwerpelijk dat je indirect op dieren geilt. Wat is er in godsnaam opwindend aan een vos met lingerie? Laat je nakijken, gek.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn enige vreemde voorkeur is getekende furry bekijken op internet, volgens mij doe ik er niemand kwaad mee
Waar haal jij in godsnaam dat tot bloedens toe vandaan?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:18 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mijn toekomstige kinderen opgroeien in een wereld waar het normaal is om tot bloedens toe geslagen te worden met een zweep tijdens de seks., waar je het maar moet accepteren als iemand over je heen wil schijten, etc. Seks is iets wat zou moeten ontstaan uit liefde en respect. Ook al is het maar een one night stand, vind ik het niet normaal als iemand er op kickt om iemand te vernederen en pijn te doen.
Een vos met lingerie?? Het is toch heerlijk als zo'n paard met een stijve van 50cm 'm vol in een van d''r gaten jast en je die vrouw hoort genieten?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:30 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon verwerpelijk dat je indirect op dieren geilt. Wat is er in godsnaam opwindend aan een vos met lingerie? Laat je nakijken, gek.
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:32 schreef Chernobog het volgende:
Waarom zou je macht over degen waar je van houdt willen hebben? Dan zit er een steekje bij je los. Waarschijnlijk ben je in het dagelijks leven een koffieknuppel die alle kutklusjes van zijn baas moet doen, en zich dan thuis in bed pas af kan reageren.
PROTIP: Don't show your face in these photos.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:32 schreef Chernobog het volgende:
https://encyclopediadramatica.se/Zeta_toys Geil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |