wie?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ben de hele kerst aardig geweest, maar voor 1 iemand niet.
Moet ik naar Amsterdam toe gaan met mijn ginger?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
te ver weg, laat maar weer
Oke... Ik ga morgen.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gewoon naar de dokter gaan, heb het ook gehad en toen werd er gelijk allemaal andere zooi die niet klopte ondekt dus bijna 2 jaar pillen mogen slikken en zooi onderzoeken gehad... een voor de dokter is het zijn werk dus lekker boeiend dat die kijkt
waarom met gingerquote:Op woensdag 26 december 2012 23:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Moet ik naar Amsterdam toe gaan met mijn ginger?
[..]
Oke... Ik ga morgen.
Ballon.quote:
Avondquote:
Waarom een hoer?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
M'n ex die nu een hoer is terwijl ze 14 is.
Ik walg echt van haar
Voor mij.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ben de hele kerst aardig geweest, maar voor 1 iemand niet.
Hoe duur is ze?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze neemt jongens voor geld, vies kut wijf.
Omdat #YOLOquote:Op donderdag 27 december 2012 00:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom moet ik dat dan zien
Daar ben ik te skeer voor.quote:
Gezelligquote:Op donderdag 27 december 2012 00:02 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb mn vader gewoon niet gezien met kerst..
Leen mij maar geld.quote:
waar was ie danquote:Op donderdag 27 december 2012 00:02 schreef Rockiejj het volgende:
Je hebt niets aardigs maar ook niets slechts gezegd.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik was super aardig juist.
zoek maar een gratis meisjequote:Op donderdag 27 december 2012 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
Leen mij maar geld.
Ik ook niet maar boeit me vrij weinig of ik iemand nou met kerst zie of een andere dagquote:Op donderdag 27 december 2012 00:02 schreef Rockiejj het volgende:
Nee ik zoek niksquote:Op donderdag 27 december 2012 00:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zoek maar een gratis meisje
Gezelli!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Kijk dit zijn nu ongeveer onze gesprekken
[26-12-2012 23:54:52] chenzira minaj: Fack u
[26-12-2012 23:54:53] Крис Алва клан: Jaloers ben je he, vieze hoer.
[26-12-2012 23:55:29] chenzira minaj: Een pooier van je vuilnis belt
[26-12-2012 23:55:42] Крис Алва клан: ja jou vagina is een vuilnis belt
[26-12-2012 23:55:48] Крис Алва клан: daarom heb je zo weinig klanten
[26-12-2012 23:56:44] Крис Алва клан: Ja dan ben je stil he.
[26-12-2012 23:56:57] Крис Алва клан: De leven is hard he.
[0:02:44] chenzira minaj: fack you
[0:02:48] chenzira minaj: kaulo
[0:02:51] chenzira minaj: mpp4
[0:02:59] Крис Алва клан: ja wat lul je nou allemaal
[0:03:05] Крис Алва клан: vieze hoer ga neuken ofz9o
Niet zo vloekenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh jawel!gofferdomme
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ook niet maar boeit me vrij weinig of ik iemand nou met kerst zie of een andere dag
Was wel gister langs geweest maar hij was er niet
Jezusquote:Op donderdag 27 december 2012 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet zo vloekenhet is net 5 minuten kerst geweest.
Het is mooi geweest met die saamhorigheid altijdquote:Op donderdag 27 december 2012 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet zo vloekenhet is net 5 minuten kerst geweest.
ah dat is wel jammer dan : (quote:
Tafaq, dat is triest.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]Lullig is dat..
Maar mijn pa woont gewoon bij me!
Fok-Itquote:
Goed goed, lekker rustig. Onder het genot van vele anti-Christelijke muziek dit feestje overleeftquote:
Ben je dus gestopt?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:07 schreef Ro-ald het volgende:
Sigaretten die ik nog overhad van maandag (ja sinds maandag niet meer gerookt) aan mijn pa gegeven
Je bent gestopt?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:07 schreef Ro-ald het volgende:
Sigaretten die ik nog overhad van maandag (ja sinds maandag niet meer gerookt) aan mijn pa gegeven
Hoi. Ik ben Rockiejj, ben een beetje de baas hier (zie mn 4 sterren achter mn naam)quote:
ohjaa dat is wel begrijpelijkquote:Op donderdag 27 december 2012 00:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jajoh, maar dat weet je met horeca..
En wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed goed, lekker rustig. Onder het genot van vele anti-Christelijke muziek dit feestje overleeft
quote:
Wil je echt dat ik dit ga posten?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wat moet ik me daar bij voorstellen?
Utjoeb doet het niet. Maar volgens mij is dat maar beter ook dusquote:Op donderdag 27 december 2012 00:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wil je echt dat ik dit ga posten?
Dat. En wat softer:
Waar het op neer komt hij vind zichzelf dik eet veel patat en houd van fifa!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja moet ik daar weer kijken, pffff
Ja, maar die wil je niet zien. Tenzij je dol bent op trauma's dan.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb je een zus/zusje zo ja pics van jouw zusje/zus in een dm graag.
Hmm interessantquote:Op woensdag 26 december 2012 23:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Naam: Tom
Leeftijd: 15
Woonplaats: Ergens in noord-Limburg aan de maas op de grens met Brabant.
Hobby's: Voetbal, tennis, bugel spelen (soort trompet), niet luisteren trouwens
.Sport: voetbal en tennis
Ambities en toekomstplannen: rentenier worden. Iig rijk.
Muzieksmaak: top 40
Games: fifa
Eten:friet. Is ook te zien aan mijn figuur.
Drinken: cola
Neehoor, die onderste is gewoon folksmuziek met een klein beetje gitaarquote:Op donderdag 27 december 2012 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Utjoeb doet het niet. Maar volgens mij is dat maar beter ook dus
''hij vind''...quote:Op donderdag 27 december 2012 00:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waar het op neer komt hij vind zichzelf dik eet veel patat en houd van fifa!
Eigenlijk wel ja xdquote:Op donderdag 27 december 2012 00:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waar het op neer komt hij vind zichzelf dik eet veel patat en houd van fifa!
Als je haar zou beschrijven op een schaal van 1 tot 10 wat zou je geven?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar die wil je niet zien. Tenzij je dol bent op trauma's dan.
Hoi nieuweling.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar die wil je niet zien. Tenzij je dol bent op trauma's dan.
Wat voor genre dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neehoor, die onderste is gewoon folksmuziek met een klein beetje gitaarvalt best mee. Die bovenste, tsja, moet je ding zijn
haha XD XD XD XDquote:
12quote:Op donderdag 27 december 2012 00:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als je haar zou beschrijven op een schaal van 1 tot 10 wat zou je geven?
Die onderste? Valt volgens mij gewoon onder folk. Of op z'n hardst folk-metalquote:
Okey biatch! tsssquote:Op donderdag 27 december 2012 00:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het is geen kerst meer, begrijp waar je mee bezig bent.
Ja van een beetje hard-rock ben ik ook niet vies, maar dat gaat inderdaad te furquote:Op donderdag 27 december 2012 00:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die onderste? Valt volgens mij gewoon onder folk. Of op z'n hardst folk-metaldie bovenste is gewoon Black Metal, takkeherrie volgens veel mensen dus
Iets tussen de 3 en 4 voor de eerste en een dikke 1 voor de tweedequote:Op donderdag 27 december 2012 00:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als je haar zou beschrijven op een schaal van 1 tot 10 wat zou je geven?
ik geloof het nietquote:Op donderdag 27 december 2012 00:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iets tussen de 3 en 4 voor de eerste en een dikke 1 voor de tweede
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:16 schreef supersof het volgende:
hoi guus.
wel zo aardig om hoi te zeggen. dus bij deze.
Ow is hij weer gevondenquote:
wat vind jij knap danquote:Op donderdag 27 december 2012 00:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben de knapste thuis en nog maar net voldoende
Het is patatquote:Op donderdag 27 december 2012 00:12 schreef promisionxexposed het volgende:
Eten:friet. Is ook te zien aan mijn figuur.
Ach, m'n schoonmoeder slikt het wel hoor. M'n stiefschoonmoeder niet (jaha, ik heb twee paarquote:Op donderdag 27 december 2012 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja van een beetje hard-rock ben ik ook niet vies, maar dat gaat inderdaad te furmaar leuk om je schoonmoeder niet te hoeven horen praten
Nee, maar beroemde mensen zijn onbereikbaar voor mij.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben beroemd, heb je me al eens eerder ontmoet?
Ik hoorde dat ie een eigen show krijgt?quote:
Ken je ginger wel al?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar beroemde mensen zijn onbereikbaar voor mij.
2 schoonmoedersquote:Op donderdag 27 december 2012 00:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, m'n schoonmoeder slikt het wel hoor. M'n stiefschoonmoeder niet (jaha, ik heb twee paar), die is zwaar Christelijk
Mijn eigen moeder is niet anders gewend trouwens
Maar dat Otyg moet je checken, dat is wel tof hoor!
Oh ik geef geen neuk om schoonmoeders hoor, gewoon opzetten die handel. Ze hebben het maar te slikken, enkel Heidense feesten in mijn huisquote:Op donderdag 27 december 2012 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 schoonmoedersHaha ja, daar kan je beter komt allen tezamen luisteren ofzo
Zal ik doen, maar Youtube haat me.
jouw gaatje en doe normaalquote:Op donderdag 27 december 2012 00:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, maar wel iets anders in jou gaatje.
Naja Folk is niet zo heidens. denk alleen niet dat ze het waarderen als je ook daadwerkelijk met een kilt rondlooptquote:Op donderdag 27 december 2012 00:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh ik geef geen neuk om schoonmoeders hoor, gewoon opzetten die handel. Ze hebben het maar te slikken, enkel Heidense feesten in mijn huis![]()
Jij gaat vreemd, niet ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jouw gaatje en doe normaal
Mwah, kan ook heidens zijn, ligt aan de tekst, dit is trouwens wel écht Noorse folkquote:Op donderdag 27 december 2012 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja Folk is niet zo heidens. denk alleen niet dat ze het waarderen als je ook daadwerkelijk met een kilt rondloopt
Serious Request en de Top 2000 kunnen het wel vergeten dus bij jou thuis?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, kan ook heidens zijn, ligt aan de tekst, dit is trouwens wel écht Noorse folk
Echt hequote:Op donderdag 27 december 2012 00:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja snap dr niks meer van
Weet ik niet. Ik ken 3 gingers. Beschrijf d'r eens wat meerquote:Op donderdag 27 december 2012 00:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ken je ginger wel al?
Ze is heel sexy en knap en alles.
hoe weet jij dat nouquote:Op donderdag 27 december 2012 00:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Onze relatie was belangrijk voor mij, maar nee!
Jij ligt al meteen met tax in bed.
Stevig gebouwd.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik ken 3 gingers. Beschrijf d'r eens wat meer
Nou ze is ginger, heeft een mooi lijf met veel rondingen, ze heeft een bb, gebruikt verschrikkelijk veel afkortingen en heet bruine ogen.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik ken 3 gingers. Beschrijf d'r eens wat meer
Wat je wel niet leert van een forum he.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:23 schreef Taexon het volgende:
Wel leuk om mee te maken hoe een jongetje zoals appel voorbhet eerst in zijn leven te maken krijgt met woordjes zoals piemol en kutTypische puber
Serious Request sowiesoquote:Op donderdag 27 december 2012 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serious Request en de Top 2000 kunnen het wel vergeten dus bij jou thuis?
Zo zie ik hem echt als een American Pie-figuur met een sok voor zijn beeldschermquote:Op donderdag 27 december 2012 00:23 schreef Taexon het volgende:
Wel leuk om mee te maken hoe een jongetje zoals appel voorbhet eerst in zijn leven te maken krijgt met woordjes zoals piemol en kutTypische puber
En dit is haar pic:quote:Op donderdag 27 december 2012 00:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nou ze is ginger, heeft een mooi lijf met veel rondingen, ze heeft een bb, gebruikt verschrikkelijk veel afkortingen en heet bruine ogen.
Mijn laptop was dichtgeklapt dus dat kan nietquote:Op donderdag 27 december 2012 00:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je webcam stond nog aan, snolletje toch.
Inderdaad, doneren we 10 miljoen ofzo aan het buitenland terwijl het slecht gaat het ons eigen land.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Serious Request sowiesohypocriete teringbende. Beter doneren ze dan geld naar arme Nederlanders. Het doel vind ik daar nogal knezuig.
Top 2000 vind ik wel tof hoor. Top 1000 aller tijden van Veronica stond ook gewoon aan
Veel te dun mang!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En dit is haar pic:
[ afbeelding ]
Blijft er een over. Als ze dik is en in Duitsland woont ken ik d'r misschien. Maar dan is ze wel tyfuslelijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nou ze is ginger, heeft een mooi lijf met veel rondingen, ze heeft een bb, gebruikt verschrikkelijk veel afkortingen en heet bruine ogen.
Dan keek ik het via de geheime camera's in je poppenverzamelijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn laptop was dichtgeklapt dus dat kan niet
Wie noemt zn kind nou bruine ogen?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ik heb geen poppenverzamelijkquote:Op donderdag 27 december 2012 00:26 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dan keek ik het via de geheime camera's in je poppenverzamelijk.
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wie noemt zn kind nou bruine ogen?
Heb je d'r nummer?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En dit is haar pic:
[ afbeelding ]
Ja ook prima zus en haar man weer gezien weer uit Australie.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Prima prima! Voornamelijk heidens, maar dat is een goed dingen daar?
Alsnog voor de zekerheid de ah hamster maar nakijkenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb geen poppenverzamelijk
Zoiets ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Blijft er een over. Als ze dik is en in Duitsland woont ken ik d'r misschien. Maar dan is ze wel tyfuslelijk.
Zeker!quote:
Lieg neit!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb geen poppenverzamelijk
die staat wel wat verdacht opgesteld jaquote:Op donderdag 27 december 2012 00:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Alsnog voor de zekerheid de ah hamster maar nakijken
Ah tofquote:Op donderdag 27 december 2012 00:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ook prima zus en haar man weer gezien weer uit Australie.
Nu maar eventjes een pauze nemen met alcohol tot aan oud en nieuw
Als je een beetje verder zoekt heb je een betere gevonden om door ontmaagd te worden hoor.quote:
Proost man, ik ga nu slapenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah tof
Ah ja, dat is wel een goed punt ja, hoewel ik nu nog even van een rood wijntje nip.
Trustenquote:
Ik ga niet verder zoeken deze doet al alles voor me.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een beetje verder zoekt heb je een betere gevonden om door ontmaagd te worden hoor.
ALs je het dan zo graag wilt
Jawel, jullie doen het zelfs op dit moment.quote:
Heppiequote:
WIE IS JULLIEquote:Op donderdag 27 december 2012 00:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ga niet verder zoeken deze doet al alles voor me.
[..]
Jawel, jullie doen het zelfs op dit moment.
Punt uit.
Dan bevestig je dus dat je op zeekoeien valt.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ga niet verder zoeken deze doet al alles voor me.
[..]
Jawel, jullie doen het zelfs op dit moment.
Punt uit.
Ik ga maar niet meer voor hem langs lopen..quote:Op donderdag 27 december 2012 00:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die staat wel wat verdacht opgesteld ja
Nee, ik hou niet van haar.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan bevestig je dus dat je op zeekoeien valt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan bevestig je dus dat je op zeekoeien valt.
Slaap lekkerquote:
quote:
quote:
quote:
Thanksquote:Op donderdag 27 december 2012 00:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Slaap lekkermorgen weer fris op!
quote:
broeder en zusterquote:
ik stop hem wel in de kastquote:Op donderdag 27 december 2012 00:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ga maar niet meer voor hem langs lopen..
Dat is het punt toch ook nietquote:
Leuke kerst gehad?quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik stop hem wel in de kast
Mwa, lekker gegeten dat welquote:
Zelfdequote:Op donderdag 27 december 2012 00:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mwa, lekker gegeten dat welverder niets bijzonders gedaan
jij?
quote:
Dat je, toen je bij me weg ging, meteen al bij tax in bed lag!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Wat moet ik toegeven?
Geef er dan 1.quote:
ik heb een ban gehad, denk je nou dat ik hier dan nog zit?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]Kom onder je steen vandaan, hup!
Ok.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat je, toen je bij me weg ging, meteen al bij tax in bed lag!
Ok.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je geeft toe!
Ik praat niet meer met je.
quote:
Is zij die ginger waar je het over hebt?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat je, toen je bij me weg ging, meteen al bij tax in bed lag!
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb een ban gehad, denk je nou dat ik hier dan nog zit?
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is zij die ginger waar je het over hebt?
doodsverwensingen jeweet, wel terechte doodsverwensingenquote:
hebben jij en Taex no relasie dan?quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
doodsverwensingen jeweet, wel terechte doodsverwensingen
jawelquote:Op donderdag 27 december 2012 00:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hebben jij en Taex no relasie dan?
oe tof, hoe vaak hebben jullie elkaar al gezien?quote:
je mag een betonsteen op je bakkes laten flikkerenquote:
ehm 5xquote:Op donderdag 27 december 2012 00:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
oe tof, hoe vaak hebben jullie elkaar al gezien?
Dat wordt weer een banquote:Op donderdag 27 december 2012 00:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je mag een betonsteen op je bakkes laten flikkeren
Ja. Als kloon.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb een ban gehad, denk je nou dat ik hier dan nog zit?
Nog niet eigenlijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je bent dus genaaid door een ginger?
zo vaak al? wonen jullie al zo dichtbij?quote:
Koel, wil jij dat voor me doen?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je mag een betonsteen op je bakkes laten flikkeren
Hij wilt het wel!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik impliceer nergens dat hij dood moetquote:
mwa 25 minuutjes met de autoquote:Op donderdag 27 december 2012 00:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zo vaak al? wonen jullie al zo dichtbij?
Savonds is het 20 tot 25 mins rijdenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zo vaak al? wonen jullie al zo dichtbij?
Hooguit kapot bekkie.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik impliceer nergens dat hij dood moet
constante kloondetector bij mij, kan nichtquote:
Was ook maar een slecht geïmproviseerde grapquote:Op donderdag 27 december 2012 00:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik impliceer nergens dat hij dood moet
ik ben geen gingerquote:Op donderdag 27 december 2012 00:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
valt wel meequote:Op donderdag 27 december 2012 00:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa 25 minuutjes met de auto
ach je weet waar je het voor doetquote:Op donderdag 27 december 2012 00:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
valt wel meeik 2 uur reizen
minimaal
Nee, ze heeft iets met tax.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ze was toch weg naar 'tax'?
Zou dat niet volhouden als ik iemand niet vaak kan zienquote:Op donderdag 27 december 2012 00:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
valt wel meeik 2 uur reizen
minimaal
als je me niet wil geloven kijk in het fototopicquote:Op donderdag 27 december 2012 00:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jaja, dat zeggen ze allemaal.
ja dat wel, is het ook zeker waard, maar toch vervelend, kan niet zomaar doordeweeks naar haar toegaanquote:Op donderdag 27 december 2012 00:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach je weet waar je het voor doet
Je mag weggaanquote:
ja dat is wel kut maar des te blijer ben je als je haar weer zietquote:Op donderdag 27 december 2012 00:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja dat wel, is het ook zeker waard, maar toch vervelend, kan niet zomaar doordeweeks naar haar toegaan![]()
Noem je me een newbie?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je mag nog minder dan de gemiddelde newbie.
Ja!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dus jij neukt haar achter zijn rug om?
Klopt. Maar hij heeft nog genoeg fans dusquote:Op donderdag 27 december 2012 00:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit recht heeft hij wel ja.
Zelden dat ik mensen zo vervelend zie "meeposten" in een SC.
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dus jij neukt haar achter zijn rug om?
Hoe weet ik dat jij dat bent?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je me niet wil geloven kijk in het fototopic
is wel zo jaquote:Op donderdag 27 december 2012 00:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat is wel kut maar des te blijer ben je als je haar weer ziet
Klopt klopt ik word nu al gek na een paar dagen..quote:Op donderdag 27 december 2012 00:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja dat wel, is het ook zeker waard, maar toch vervelend, kan niet zomaar doordeweeks naar haar toegaan![]()
ik lieg nietquote:Op donderdag 27 december 2012 00:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat jij dat bent?
rot nou eens op pleurisjongquote:
* LompeHork kijkt om zich heenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar hij heeft nog genoeg fans dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |