quote:Op woensdag 26 december 2012 23:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Terug naar je eigen land. Dat moet je doen
watquote:Op woensdag 26 december 2012 23:36 schreef KGV_ het volgende:
ha mijn broer is milionair
basicly "he does the same as me"
picking his nose and look for pussy
ha ha
ja zelf vind ik uitkering wel tof.....weinig zorgen
Ja dat is vaak met dat soort dingen.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:41 schreef Levolution het volgende:
Terechte klacht, heel irritant als je in je hoofd al 'gr gr' uitspreekt. En dan echt doen ook bij mensen die het toch niet snappen.
gr gr
Ge zijt nie liefquote:Op woensdag 26 december 2012 23:37 schreef Stink-ui het volgende:
Ts is een Belg en moet oprotten naar FOK!.be
Dit dus, walgelijke FOK!gewoonte dat te vaak irl wordt gebruiktquote:Op woensdag 26 december 2012 23:41 schreef Levolution het volgende:
Terechte klacht, heel irritant als je in je hoofd al 'gr gr' uitspreekt. En dan echt doen ook bij mensen die het toch niet snappen.
gr gr
Ja de reacties vallen me tegen, had meer oplossingen verwacht.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:42 schreef pussycatdoll het volgende:
lekkere voorspelbare reacties ook.
gr gr
Altijd, altijd zolang je maar niet mijn geloof loopt te trollen. Waarvan ik vermoed dat jij dat doet.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:43 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Jij bent echt vriendelijk he broeder
op FOK!.be zijn ze serieuzer misschien moet je het daar maar proberen.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:44 schreef DieBelg het volgende:
[..]
Ja de reacties vallen me tegen, had meer oplossingen verwacht.
Gebeurt sowieso vaker.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:43 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Dit dus, walgelijke FOK!gewoonte dat te vaak irl wordt gebruikt
Ik gaf al aan dat ik Christen ben, voordat jij geregistreerd bent broerquote:Op woensdag 26 december 2012 23:44 schreef Christenbroeder het volgende:
[..]
Altijd, altijd zolang je maar niet mijn geloof loopt te trollen. Waarvan ik vermoed dat jij dat doet.
fok.bequote:Op woensdag 26 december 2012 23:44 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
op FOK!.be zijn ze serieuzer misschien moet je het daar maar proberen.
goed mopjequote:Op woensdag 26 december 2012 23:44 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
op FOK!.be zijn ze serieuzer misschien moet je het daar maar proberen.
ha bij de kippenpsychologie dan heb je een pik-orde systeem.....ha ha....dat wil zoiets zeggen als "je hebt rangen en standen bij de kip....loop je op een moment in de weg bij een sterke kip? en sta je lager op de ladder? ( sociaal economisch gezien? ) dan mag de sterkere kip je met zijn gemene snavel een klap op je kop geven.......quote:
Ga eens weg! Hoe belachelijk mijn topic ook kan lijken, het is nog altijd serieusquote:Op woensdag 26 december 2012 23:49 schreef KGV_ het volgende:
[..]
ha bij de kippenpsychologie dan heb je een pik-orde systeem.....ha ha....dat wil zoiets zeggen als "je hebt rangen en standen bij de kip....loop je op een moment in de weg bij een sterke kip? en sta je lager op de ladder? ( sociaal economisch gezien? ) dan mag de sterkere kip je met zijn gemene snavel een klap op je kop geven.......
dit systeem is heel "netjes geregeld" en er veranderd bijna nooit wat en het systeem is altijd in werking...dag en nacht.....en de kippen houden precies en nauwkeurig in de gaten op welke positie ze staan
nou ja en dan kan je bijv in een systeem met 100 kippen op een vrij lage positie staan...bijv op nummer 20.......( dus dan heb je 80 kippen boven je die jou elk moment van de dag mogen pikken dus je hebt een soort kutleven ha ha )........maar dan heb je nog een klein gelukje...en dat is dat je dan nog 19 kippen onder je hebt en die mag je alle 19 bashen met je sexy snavel...."pats pats" op hun kop.....en dat doen de kippen dus ook echt.....
nou ja das bij mensen niet veel anders dus.....vaak...
dus was mijn vraag? hoe hoog sta jij in de "menselijke" pik-orde?
( ps ik vrij laag dus want ik heb rood haar ha ha )
is relevant aan je topicje hoor je snapt het alleen nietquote:Op woensdag 26 december 2012 23:51 schreef DieBelg het volgende:
[..]
Ga eens weg! Hoe belachelijk mijn topic ook kan lijken, het is nog altijd serieus
gr gr houdoe
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:44 schreef Vaatwastablet het volgende:
Met dank aan de founder van de gr gr: Drinky.
Je vergeet een slotje te plaatsen Frank.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Godjezus, volgend jaar ga ik de kerstman vragen originaliteit onder de bomen met kerst te leggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |