In principe zegt de vorm van de staat niets over de vorm van de economie.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:26 schreef Jiang153 het volgende:
misschien is dit makkelijker; Wat zijn de economische verschillen tussen een democratisch land en een totalitair land?
Klopt, kijk maar naar Singapore. Een strikte regime met een vrije economie. Al hoewel het communisme zowel een staatsvorm als een economische vorm is.quote:Op donderdag 27 december 2012 03:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
In principe zegt de vorm van de staat niets over de vorm van de economie.
niet per se, dat ligt er maar aan wat de regering doet.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:04 schreef Jiang153 het volgende:
Dus democratische economie:
- Minimumprijs om de consument te beschermen
- Maximumprijs om de producenten te beschermen
- Quotum om de natuur te beschermen
ditquote:Op donderdag 27 december 2012 03:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
In principe zegt de vorm van de staat niets over de vorm van de economie.
eh, nee.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:04 schreef Jiang153 het volgende:
Dus democratische economie:
- Minimumprijs om de consument te beschermen
- Maximumprijs om de producenten te beschermen
- Quotum om de natuur te beschermen
Ja ik denk dat je docent dit inderdaad in gedachten had toen hij je de opdracht gaf. Gewoon de vraag op een forum neerzetten en wachten of er wat nuttigs binnenkomt...quote:
hoi validquote:
dit is niet eens de opdracht maar okequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:32 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je docent dit inderdaad in gedachten had toen hij je de opdracht gaf. Gewoon de vraag op een forum neerzetten en wachten of er wat nuttigs binnenkomt...
Ik zei het tochquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:35 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
dit is niet eens de opdracht maar oke. Ga maar ergens anders je post count verhogen als je toch niets nuttigs te melden heb
Maar dit is forum 'school en studie' dus als dit geen schoolopdracht is mag je het hier niet posten. Oftewel ga jij maar ergens anders naartoequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:35 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
dit is niet eens de opdracht maar oke. Ga maar ergens anders je post count verhogen als je toch niets nuttigs te melden heb
Wat nou als ik dit moet weten om mijn echte opdracht te maken. Oftewel ga jij maar ergens anders naartoequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:04 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Maar dit is forum 'school en studie' dus als dit geen schoolopdracht is mag je het hier niet posten. Oftewel ga jij maar ergens anders naartoe
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:16 schreef CruellaDeVil het volgende:
http://folk.uio.no/carlhk(...)ertationForPrint.pdf
Succes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |