Waarschijnlijk kut (see what I did there?).quote:
ik bescheurde me (see?)quote:Op woensdag 26 december 2012 21:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kut (see what I did there?).
ach het gaat om wat je er voor terug krijgtquote:
heb je ook een foto ? Dat is echt fapmateriaalquote:
Ik word er weemoedig vanquote:
Gebroken nachten en poepluiers.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ach het gaat om wat je er voor terug krijgt
Je wilt je alvast voorbereiden?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:45 schreef Joene het volgende:
[..]
heb je ook een foto ? Dat is echt fapmateriaal
Nog ff, dan kun je je eigen plaatjes schieten.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:45 schreef Joene het volgende:
[..]
heb je ook een foto ? Dat is echt fapmateriaal
Niet weten of je kinderen hebtquote:Op woensdag 26 december 2012 21:48 schreef Ricardo1989 het volgende:
Ik schijn ook vader te zijn
Heb dr alleen al 2 jaar niet gezien
Da's flauw. Als je niet weet dat je ze hebt kun je ze ook niet leren kennen.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet weten of je kinderen hebt![]()
Niet je eigen kinderen kennen
Nee, leg uitquote:Op woensdag 26 december 2012 21:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kut (see what I did there?).
Ja, ja, ja want als je niet naar de foto's van andermans kutkoters kijkt sterft de mensheid uit. Wat een kul argumentquote:Op woensdag 26 december 2012 22:56 schreef Cremetje het volgende:
Als niemand kinderen maakt sterft de mensheid uit. M.a.w. kinderen zijn belangrijk dus ff wat foto's bewonderen is juist goed! Ook stimuleert het misschien wel om een kind te nemen...
Wil je echt geen 'exemplaar' van jou en je vrouw/man? Een mix?
dat zeg ik niet,domme gans xdquote:Op woensdag 26 december 2012 23:07 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ja, ja, ja want als je niet naar de foto's van andermans kutkoters kijkt sterft de mensheid uit. Wat een kul argument
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:56 schreef Cremetje het volgende:
Als niemand kinderen maakt sterft de mensheid uit. M.a.w. kinderen zijn belangrijk dus ff wat foto's bewonderen is juist goed! Ook stimuleert het misschien wel om een kind te nemen...
Wil je echt geen 'exemplaar' van jou en je vrouw/man? Een mix?
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:56 schreef blek het volgende:
Kinderen, op bejaarden na de meest afschuwelijke wezens
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:02 schreef ikjijallebei het volgende:
Kutkinderen, kosten ook alleen maar geld en veelal gezeik. Hekel aan die mormels.
daar moest ik ook meteen aan denken...quote:Op donderdag 27 december 2012 00:08 schreef Miffy1 het volgende:
Vraag me af hoeveel % er later uiteindelijk toch voor de bijl gaat.
quote:
ffffffffuuuuuuuuquote:
1% de overige 99% krijgt geen vriendinquote:Op donderdag 27 december 2012 00:08 schreef Miffy1 het volgende:
Vraag me af hoeveel % er later uiteindelijk toch voor de bijl gaat.
quote:Op donderdag 27 december 2012 10:54 schreef Maikuuul het volgende:
Ik weet nog een keer dat tijdens de lunch bij de C1000 ( toen ik daar nog werkte ), een van de cassieres ging vertellen dat ze zichzelf had bescheten tijdens de bevalling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |