Stem AUB niet!quote:Op woensdag 26 december 2012 18:25 schreef vigen98 het volgende:
ja ik stem als ik 18 bent nooit maar dan ook nooit op groenlinks!alleen op SP of VVD of PVDA meschien zijn hun wel goed ( of beter )
het is helemaal niet levensgevaarlijk! een mes is tog ook levensgevaarlijk maar dat steek je tog ook niet in je reet of wel soms? je moet gewoon normaal omgaan met vuurwerk dan is het ook leuk. benzine is tog ook levensgevaarlijk? nou verbied dat maarquote:Op woensdag 26 december 2012 18:24 schreef remlof het volgende:
Ik ben voor, levensgevaarlijk dat vuurwerk.
Laat het onder de wapenwet vallen en straf daar ook naar bij bezit en/of gebruik.
Jij, m'n jongen, hebt er echt nog helemaal niets van begrepenquote:Op woensdag 26 december 2012 18:25 schreef vigen98 het volgende:
ja ik stem als ik 18 bent nooit maar dan ook nooit op groenlinks!alleen op SP of VVD of PVDA meschien zijn hun wel goed ( of beter )
dota key? xD wat is datquote:Op woensdag 26 december 2012 18:26 schreef Plantagehouder het volgende:
he vigen vriend wil je een dota key
wil jij dan zo vriendelijk zijn om mij dat uit te leggen?quote:Op woensdag 26 december 2012 18:27 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Jij, m'n jongen, hebt er echt nog helemaal niets van begrepen
Ik hoop niet dat je beheersing van het Nederlands een afspiegeling is van je intelligentie anders moet je echt ver uit de buurt van vuurwerk blijvenquote:Op woensdag 26 december 2012 18:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
het is helemaal niet levensgevaarlijk! een mes is tog ook levensgevaarlijk maar dat steek je tog ook niet in je reet of wel soms? je moet gewoon normaal omgaan met vuurwerk dan is het ook leuk. benzine is tog ook levensgevaarlijk? nou verbied dat maar
Het feit dat enkel een klein vuurwerk verbodje jou hele stem beinvloed geeft aan dat je er nog niet helemaal klaar voor bent (gezien er toch nog wel wat belangrijkere dingen zijn in het leven).quote:Op woensdag 26 december 2012 18:28 schreef vigen98 het volgende:
[..]
wil jij dan zo vriendelijk zijn om mij dat uit te leggen?
quote:Op woensdag 26 december 2012 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je beheersing van het Nederlands een afspiegeling is van je intelligentie anders moet je echt ver uit de buurt van vuurwerk blijven
hahaha xDquote:Op woensdag 26 december 2012 18:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo, net effe wat vuurwerk afgestoken !
Dat zal ze leren, stelletje jankerds !
nou... ik vind het gewoon traditie dat vuurwerk afsteken gewoon bij oud en nieuw hoort! en ik denk tog dat mensen het zelf willen aansteken en kopen om indruk te maken ik vind het kant en klare onzin dat groenlinks dat vind kerst is ook een wereldwijde traditie. nou als mensen voor je deur aan het zingen zijn zijn er ook mensen die klagen maar nee joh we houden dat wel, dus waarom houden we gezellig vuurwerk afsteken niet?quote:Op woensdag 26 december 2012 18:32 schreef Kiwisap... het volgende:
Beargumenteer je mening dan eens als je er zo erg op tegen bent?
De kick van het zelf laten knallenquote:Op woensdag 26 december 2012 18:25 schreef ouyevoli het volgende:
En wat is er mis met een veel mooier georganiseerd vuurwerk?
quote:Op woensdag 26 december 2012 18:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
het is helemaal niet levensgevaarlijk! een mes is tog ook levensgevaarlijk maar dat steek je tog ook niet in je reet of wel soms? je moet gewoon normaal omgaan met vuurwerk dan is het ook leuk. benzine is tog ook levensgevaarlijk? nou verbied dat maar
klopt! laten we zeggen dat iemand een nieuw spel krijgt hij zit te spelen en te genieten en jij zit maar dom toe te kijken hoe hij speeltquote:Op woensdag 26 december 2012 18:40 schreef Handdoekenjongen het volgende:
[..]
De kick van het zelf laten knallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |