Niet om vervelend te zijn maar ik zou die hoop maar alvast omzetten in een teleurstelling want ook dat zal als een domper eindigen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nou mijn hoop gevestigd op mijn gekregen staatslot
Echt niet!quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Niet om vervelend te zijn maar ik zou die hoop maar alvast omzetten in een teleurstelling want ook dat zal als een domper eindigen.
Hier na 7 dagen:quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:50 schreef Munchlax het volgende:
Elke dag een vakje
Tot nu toe:
- 3 sterren
- 2 bellen
- 1 slee
Heb liever geen sterren want die win ik toch niet!
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:30 schreef Iwanius het volgende:
Echt dat jullie allemaal achter de hype aanblijven lopen om te denken dat je een kans maakt op een prijs met die kras/staats/december loten.
Weggegooid geld daar de kans dat je ook maar iets groots wint zo klein is dat het geld eraan uitgeven niet eens een optie moet zijn voor elk weldenkend mens.
En dan kun je wel zeggen dat als je niks waagt je ook niks wint,maar tel eens op wat je jezelf bespaart zou hebben als je het geld elk jaar opzij legde als blijkt dat je niks wint.
Tel uit je winst!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:51 schreef Iwanius het volgende:
Dat jullie halsstarrig volhouden te denken dat je ooit iets groots zal winnen.![]()
Echt,ik koop die dingen nooit omdat het een feit is dat de kans dat je iets heel groots wint zo marginaal is dat je het geld beter in je zak kan houden.(of op de Bank laten voor rente)
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:14 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ah het welbekende verweer.![]()
Doe die ¤5,00 eens maar 12 en dan maar pak'm beet 5 jaar? Toch lekker als je dat weet te sparen.
Kun je andere leuke uitgaven mee doen.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:41 schreef Iwanius het volgende:
Ik weet niet welke onnodig moeilijk weg jij wilt bewandelen maar als we het gewoon simpel houden dan is het uitsparen van die 5 euro per maand x 12 per jaar 60 euro per jaar. Is niet veel op jaarbasis maar als je dat weer verspreidt over pak 'm beet 5 of 10 jaar dat is het een leuker bedrag waarmee je iets anders iets mee kan doen,hoe klein ook.
En dan kun je van alles erbij halen om het te bagatelliseren,feit is en blijft dat de kans dat je iets wint,hoe marginaal verhoudingsgewijs je inzet lijkt,de moeite niet waard is. Alleen willen de meesten dat niet inzien vanwege de verblindheid toch iets groots te kunnen winnen en die 5 euro.. ach...wat is dat nou.
Ja, nu weten we het wel met je eeuwige gejank.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Niet om vervelend te zijn maar ik zou die hoop maar alvast omzetten in een teleurstelling want ook dat zal als een domper eindigen.
Lol, ik heb ook net die van vorig jaar 'verzilverd'.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:25 schreef junkiexp het volgende:
Hier gisteren traditiegetrouw in huisgehaald, vriendin heeft al 1 euro en ik nog niks.
Die van vorig jaar liggen hier allebei nog met winst, die zal ik eens ff verzilveren van de week
Je gaat goed!quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier na 7 dagen:
5 bellen
1 want
1 sneeuwpop
Vooralsnog gaat het prima inderdaad. Fingers crossedquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:39 schreef Munchlax het volgende:
[..]
Je gaat goed!
Ik ben helaas stout geweest en heb alles opengemaakt; 4 euro gewonnen.
Toch beter dan niets
Ja, echt he. Ik verveelde me en toen ging het allemaal vanzelfquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat het prima inderdaad. Fingers crossed
Jammer dat je alles al hebt geopend joh![]()
Mijn voorspelling:quote:Op donderdag 12 december 2013 18:21 schreef Melleyn het volgende:
Goed..
2 Hulst
1 Sneeuwpop
1 Slee
2 Kaars
1 Want
5 Bel
1 euro met extra spel
Dat heb ik iigquote:Op donderdag 12 december 2013 18:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Mijn voorspelling:
Je wint totaal 5 euro.
2 x 1 euro
en 1 x 3 euro.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |