Van Persie scoort zo nog wel.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Van Persie speelt niet best vandaag. Anita speelt wel goed
Ik hoop het voor Unitedquote:Op woensdag 26 december 2012 17:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Van Persie scoort zo nog wel.
Sneijder had daar perfect geweest.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat een statisch middenveld hebben die zeg.. 0.0 creativiteit.
Ik koop momenteel meer dan ik verkoop. Iedereen zit gold packs te openen volgens mij. Maar ik raak het op den duur wel weer kwijt.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik pik nu wel achter elkaar veel goede deals op (het lijken mij in ieder geval goede deals of de prijzen moeten zo erg zijn gedaald) Misschien komt er dus wel een nieuwe aflevering van SMLENO
Dat deed ik vorige week ook, toen kocht ik veel dure non-shiny spelers in en die ben ik nu bijna allemaal wel weer kwijt.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik koop momenteel meer dan ik verkoop. Iedereen zit gold packs te openen volgens mij. Maar ik raak het op den duur wel weer kwijt.
Speelt Kagawa wel? Sublieme speler is hij.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat een statisch middenveld hebben die zeg.. 0.0 creativiteit.
quote:
Sneijder is twintig keer beter dan die Jap.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Speelt Kagawa wel? Sublieme speler is hij.
En godmiljaar keer ouder.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sneijder is twintig keer beter dan die Jap.
Hijs Deens hoor!!!1!!quote:Op woensdag 26 december 2012 17:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Komt omdat die smerige Engelse rat daar trainer is.
Die is al focking lang geblesseerd joh, deed nu weer mee met de warming up dus hopelijk binnenkort wedstrijdfitquote:Op woensdag 26 december 2012 17:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Speelt Kagawa wel? Sublieme speler is hij.
Dan gaat United weer uitlopen op de rest.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Die is al focking lang geblesseerd joh, deed nu weer mee met de warming up dus hopelijk binnenkort wedstrijdfit
Liverpool 2 IFs en Chelsea 1quote:Op woensdag 26 december 2012 17:39 schreef vandermar het volgende:
IF Squirtle en IF Gerrard2 van 1 club
![]()
EA
Dat klopt ook niet inderdaad. Ik had IF Ramires ook wel gewildquote:
Wel allemaal rare maar die consumables zijn echt geen klote meer waard.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:04 schreef Reemi het volgende:
Consumable packs voor 20k!Stelletje grappenmakers.
Ze zijn de hele consumable markt aan het vernietigen. 4-1-2-1-2 gaat nu standaard voor <1k.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:15 schreef strakkeman het volgende:
Rare consumables beschikbaar in store
quote:
Ja godver te vroegquote:
Verschrikkelijk defensief elftal iddquote:Op woensdag 26 december 2012 18:22 schreef vandermar het volgende:
Sumderland is weggespeeld en toch winnen ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |