ik hou van vers, niet van baby'squote:Op woensdag 26 december 2012 15:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat je van verse baby's houd.
Alleen maagden en baby's zijn vers.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:51 schreef Taexon het volgende:
Ik ben vers![]()
Nog verser dan het fruit aan de bomen
ik weet hetquote:Op woensdag 26 december 2012 15:51 schreef Taexon het volgende:
Ik ben vers![]()
Nog verser dan het fruit aan de bomen
Dus je houdt van maagden?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hou van vers, niet van baby's
godverquote:Op woensdag 26 december 2012 15:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Alleen maagden en baby's zijn vers.
Niet maagden kunnen ook vers zijn imoquote:Op woensdag 26 december 2012 15:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Alleen maagden en baby's zijn vers.
Dat zeg ik tog?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Niet maagden kunnen ook vers zijn imo
Ik heb nog niemand geneukt, wat nu?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ook niet-maagden kunnen vers zijn als ze niet het hele dorp geneukt hebben
is alleen maar goedquote:Op woensdag 26 december 2012 15:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand geneukt, wat nu?
Ok.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
ja maar ook al ben je geen baby en geen maagd kan je vers zijn
Het word nu te ingewikkeldquote:Op woensdag 26 december 2012 15:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ok.
Dus jij bent vers maar geen maagd en probeer je me daarom om te praten?
Mag ik ook komen?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:56 schreef Ro-ald het volgende:
Zo de V.I.P. tafel is besteld voor in een nachtclub in Amsterdam
Niceeequote:Op woensdag 26 december 2012 15:56 schreef Ro-ald het volgende:
Zo de V.I.P. tafel is besteld voor in een nachtclub in Amsterdam
Ik ben een stier.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben een meisje en een ram
Ohw.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee ik ga met mijn broertje,broer,zus en haar man
die roze met schelp op zijn rugquote:Op woensdag 26 december 2012 16:09 schreef AppelCake het volgende:
Wie is deze pokémon?
[ afbeelding ]
Het is slowbro!quote:Op woensdag 26 december 2012 16:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die roze met schelp op zijn rug
dat waterding met die soort cirkel op zijn bekquote:Op woensdag 26 december 2012 16:11 schreef AppelCake het volgende:
Wie is deze pokémon?
[ afbeelding ]
pikachuquote:Op woensdag 26 december 2012 16:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
dat waterding met die soort cirkel op zijn bek
deze is pas moeilijk
[ afbeelding ]
Het is poliwag!quote:Op woensdag 26 december 2012 16:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
dat waterding met die soort cirkel op zijn bek
Het is pikachu!quote:
Saai.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:23 schreef msacras het volgende:
En, hoe bevalt jullie 2e kerstdag tot nu toe?
saaiquote:Op woensdag 26 december 2012 16:23 schreef msacras het volgende:
quote:
Niet zo boeiend. Erachter gekomen dat de accu van m'n motor leeg is, en spiegel erop gezet. Andere kant kan spiegel er niet op, zit wat in de wegquote:Op woensdag 26 december 2012 16:23 schreef msacras het volgende:
Typ dan niksquote:Op woensdag 26 december 2012 16:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Lukt niet ik kan zo heel moeilijk typen
quote:Op woensdag 26 december 2012 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet zo boeiend. Erachter gekomen dat de accu van m'n motor leeg is, en spiegel erop gezet. Andere kant kan spiegel er niet op, zit wat in de weg
Die van jou?
Wijnquote:Op woensdag 26 december 2012 16:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Beter dan verwacht, ik ben bij m'n tante die vinoloog is dus dat heeft goede wijn en champagne als voordeeler van genieten nu het nog kan dus hahaha.
Verder voel ik me wel beter dan gister, ik heb zowaar zin om een beetje gezellig te doen en te eten haha.
ik moest toch zeggen hoe mijn tweede kerstdag was?quote:
Ok. is een merk.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als je alleen ok kan zeggen kan je beter niks zeggen
Jaah.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moest toch zeggen hoe mijn tweede kerstdag was?
I know it's my destiny!quote:Op woensdag 26 december 2012 17:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb al een oppaskindje
ik verveel me ook en ben ook niet irritantquote:Op woensdag 26 december 2012 17:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat gebeurt als ik me verveel.
Maar jij bent mij ook niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik verveel me ook en ben ook niet irritant
Ik niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben gelukkig met mijn leven
Niks mis met minecraft hoor. Het is beter dan die schietspellen enzo.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat mijn broertje minecraft speelt.
Allebei kut.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Niks mis met minecraft hoor. Het is beter dan die schietspellen enzo.
Blijf maar weg als je hier alleen komt om mij te beledigen.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:21 schreef Beach het volgende:
Appelcake zijn je balletjes al ingedaald?
jij hebt daar toch niks mee te makenquote:Op woensdag 26 december 2012 17:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat mijn broertje minecraft speelt.
Jawel, hij praat via omegle erover met zijn vrienden.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij hebt daar toch niks mee te maken
ja toch niet met jouquote:Op woensdag 26 december 2012 17:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel, hij praat via omegle erover met zijn vrienden.
Dat is dan wel heel erg knap, als je je vrienden vindt via omegle.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel, hij praat via omegle erover met zijn vrienden.
Hij praat erover via omegle, dat is wat anders.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is dan wel heel erg knap, als je je vrienden vindt via omegle.
Via omegle, met vreemden dan.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hij praat erover via omegle, dat is wat anders.
Nee, Ik kijk een film.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe oordopjes in en je muziek hard
Hij luistert toch niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zeg je dat ie zachter moet praten
Het is maar een mening.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:26 schreef Taexon het volgende:
Ik speel ook spelletjes als ik me verveel, ook minecraftvind het 10x beter dan je vervelen hoor
Dus bij deze..____x100 voor appel
Wat voor een pauper kneus ben je als je tijdens een film op FOK! gaatquote:Op woensdag 26 december 2012 17:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, Ik kijk een film.
[..]
Hij luistert toch niet.
[..]
Het is maar een mening.
Ik zit gewoon op FOK! en ik heb die film al een paar keer gezien dus ik luister alleen.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor een pauper kneus ben je als je tijdens een film op FOK! gaat
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op FOK! en ik heb die film al een paar keer gezien dus ik luister alleen.
Doe ik ook als ik met me zus een film kijk die ik toch alweer 100x heb gezienquote:Op woensdag 26 december 2012 17:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor een pauper kneus ben je als je tijdens een film op FOK! gaat
Lekkerrrrrrr ik ga zo gourmettenquote:Op woensdag 26 december 2012 17:30 schreef supersof het volgende:
Mijn oma en nichtje zijn al heel de tijd aan het puzzelen, en ik zit me te vervelensaaaaaaai.
Maar we eten wel patatWat eten jullie straks?
hahaha er was eens een chinees buikspieroefeningen aan het doen, zegt mijn moeder opeens "als die gangnamstyle nou eens weg gaat kan ik dat doen"quote:Op woensdag 26 december 2012 17:29 schreef Taexon het volgende:
godsamme de vriend van me ma ziet een Aziaat op tv en gelijk... "Hey hij is van gangnam style"
Wie gaat er dan ook een film kijken die je al heel vaak gezien hebtquote:Op woensdag 26 december 2012 17:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Doe ik ook als ik met me zus een film kijk die ik toch alweer 100x heb gezien
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha er was eens een chinees buikspieroefeningen aan het doen, zegt mijn moeder opeens "als die gangnamstyle nou eens weg gaat kan ik dat doen"
Me zus is niet zo makkelijk om te praten als ze iets perse wilt en om een heel gevecht te ontwijken geef ik haar der zin dan maarquote:Op woensdag 26 december 2012 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook een film kijken die je al heel vaak gezien hebt
Zit wat inquote:Op woensdag 26 december 2012 17:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Me zus is niet zo makkelijk om te praten als ze iets perse wilt en om een heel gevecht te ontwijken geef ik haar der zin dan maar
vrouwenquote:Op woensdag 26 december 2012 17:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Me zus is niet zo makkelijk om te praten als ze iets perse wilt en om een heel gevecht te ontwijken geef ik haar der zin dan maar
Waz met jou?quote:Op woensdag 26 december 2012 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
ook lekkerquote:
Ik.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie gaat er nou een film opzetten en er alleen naar luisteren
toelichting: als ik achtergrond geluid wil dan zet ik ff tv aan. dus niet expres een film uitzoeken ofzo.quote:
En dan ook nog hun zin krijgen bij mijquote:Op woensdag 26 december 2012 17:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja altijd maar hun zin doordrammen
Je bent een zwak manmenschquote:Op woensdag 26 december 2012 17:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
En dan ook nog hun zin krijgen bij mijslecht eigenlijk
Dan kijk je dus ook geen filmquote:Op woensdag 26 december 2012 17:36 schreef supersof het volgende:
[..]
toelichting: als ik achtergrond geluid wil dan zet ik ff tv aan. dus niet expres een film uitzoeken ofzo.
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je bent een zwak manmensch
Eetsequote:
Doei en eet smakelijk!quote:Op woensdag 26 december 2012 17:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Eetsmakelijk ik sluit ook even FOK! af tot na het eten
quote:
quote:
quote:
Dank en hetzelfdequote:Op woensdag 26 december 2012 17:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
eetsmakelijk 😽quote:Op woensdag 26 december 2012 17:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 26 december 2012 17:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik die wil kijken gebeurd dat ook
Nee okee, maar appel toch ook niet? naja wat maakt het uit.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan kijk je dus ook geen film.
Dankjewel, ja dat genieten lukt wel aardig hoor. Mm ja ik merk wel dat het redelijk vermoeiend is, maar gelukkig kan ik makkelijk zelf naar huis mocht ik het niet meer trekkenquote:Op woensdag 26 december 2012 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WijnChampagne
Geniet er maar lekker van
Oh, goed om te horen, dat is wel fijn.
SVquote:
Ja wel rustig, gisteravond kwam de vriend van mn zusje op bezoek, cadeautjes uitgepakt enzo en lekker kalkoen gegeten. Vandaag paar uurtjes gewerkt en voor de rest rustig aan gedaan, zo lasagne met wildgehakt etenquote:Op woensdag 26 december 2012 18:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
leuke kerstdagen gehad?
is kalkoen niet droog?quote:Op woensdag 26 december 2012 18:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja wel rustig, gisteravond kwam de vriend van mn zusje op bezoek, cadeautjes uitgepakt enzo en lekker kalkoen gegeten. Vandaag paar uurtjes gewerkt en voor de rest rustig aan gedaan, zo lasagne met wildgehakt eten
Beetje wel ja maar met jus erbij valt het weer meequote:Op woensdag 26 december 2012 18:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is kalkoen niet droog?
haha oke mooizoquote:Op woensdag 26 december 2012 18:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Beetje wel ja maar met jus erbij valt het weer mee
jawelquote:Op woensdag 26 december 2012 18:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Jij ook leuke kerstdagen gehad?
Nicequote:Op woensdag 26 december 2012 18:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jawelgister gourmetten en vandaag met de oma's, weer 10 euro van elke oma afgetroggeld
quote:
Ik vind het alleen vreemdquote:Op woensdag 26 december 2012 17:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee okee, maar appel toch ook niet? naja wat maakt het uit.
Oke mooi zo. Eet smakelijk nog/alvastquote:Op woensdag 26 december 2012 18:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Dankjewel, ja dat genieten lukt wel aardig hoor. Mm ja ik merk wel dat het redelijk vermoeiend is, maar gelukkig kan ik makkelijk zelf naar huis mocht ik het niet meer trekken
Dat doe je ook nooit zeker.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Lol z e bschuldigen. Mij van schelden met ziekte kk ik heb niet gedaan
Er styaat hier een ps3 iemand. Had je kk moeder geschreven ik ga erop zeggenm ze hij heb gedaaanquote:
Ik snap er geen hol van.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Er styaat hier een ps3 iemand. Had je kk moeder geschreven ik ga erop zeggenm ze hij heb gedaaan
Er staat hier een ps3quote:
Ja, dat is verdachtquote:Op woensdag 26 december 2012 19:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Er staat hier een ps3
Je hebt gebruikkers
Iemmand maakte er 1 aan: je kk moeder
Toen ging ik erop zeiden ze: die joongen heeft gedaan
Maar. Gelukkig waren er 7mensen die zeiden hij heeft niet gedaan dus gebeurd verder nikks denkk ikquote:
Je merkt het vanzelfquote:Op woensdag 26 december 2012 19:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar. Gelukkig waren er 7mensen die zeiden hij heeft niet gedaan dus gebeurd verder nikks denkk ik
quote:
Prima hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 19:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Yooo
En hoe gaat het met vinnie en sv?
Goedquote:Op woensdag 26 december 2012 19:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Yooo
En hoe gaat het met vinnie en sv?
Mooiquote:
Skiënquote:Op woensdag 26 december 2012 19:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
MooiPrima
Lekker Dew Tour Breckenridge aan
Freestyle skiingEurosport 2
Ook al is snowboarden leuker imo
lonerrrquote:Op woensdag 26 december 2012 19:56 schreef Taexon het volgende:
Ik ben met al me vrienden op TC ... jwz niggguuuhhh
Gewoon niet op lettenquote:Op woensdag 26 december 2012 20:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Kut racisten hier 5klleine hier schreeuwen steeds nnederlland en. Ze denken dat ik een rus ben en. Een nep baaaard heb
negeren is het beste, hebben ze er ook geen lol aan.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ze liepen me neefje net steeds lastig te vallen maarja zijn weg nu
alleen lezen?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup
Zo maar lekker op bed FOK! lezen en tv kijken
emoquote:
Nee iedereen vindt mij geweldig.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Iedereen heeft een andere smaak
ohja iedereen is jaloers op je ginger allesquote:Op woensdag 26 december 2012 21:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee iedereen vindt mij geweldig.
Je kan niet eens stokbrood afsnijden, wat ben je danquote:Op woensdag 26 december 2012 21:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wilde een stukje stokbrood afsnijden.
Ja, dik en ginger zijn wordt helemaal hip in 2013.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohja iedereen is jaloers op je ginger alles
gmtaquote:
Oud stokbrood,dat heel hard is.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je kan niet eens stokbrood afsnijden, wat ben je dan
Wie gaat er dan ook oud stokbrood etenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Oud stokbrood,dat heel hard is.
Gewoon 1 dag oud, maar heel erg hard.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook oud stokbrood eten
Kut stokbrood danquote:Op woensdag 26 december 2012 21:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gewoon 1 dag oud, maar heel erg hard.
van de oven ofzo?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gewoon 1 dag oud, maar heel erg hard.
Moet je ook niet in een mandje laten liggenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ieder stokbrood is na een dag in een mandje liggen erg hard.
wie bewaard nou stokbrood in een mandjequote:Op woensdag 26 december 2012 21:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ieder stokbrood is na een dag in een mandje liggen erg hard.
Er was nog maar een beetje over en ik dacht niet dat ik het nog op ging eten.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je ook niet in een mandje laten liggen
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wie bewaard nou stokbrood in een mandjeranzig man
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Er was nog maar een beetje over en ik dacht niet dat ik het nog op ging eten.
ja vandaarquote:
eetsequote:Op woensdag 26 december 2012 22:02 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zijn we weer
Taart, koffie, tv en FOK!
mijn buik wat doe jequote:Op woensdag 26 december 2012 22:02 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zijn we weer
Taart, koffie, tv en FOK!
Had ik zin in.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom eet je het dan alsnog op
waarom?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik kreeg ook geen avondeten van mijn ouders.
quote:
Kan ik niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is het logisch. Nooit in die 3 hersencellen opgekomen dat je dan zelf iets maakt?
je ouders, weggaan zonder eten te geven.quote:
Ik weet nu niet eens waar ze zijn.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je ouders, weggaan zonder eten te geven.
Nee, dan kwets ik haar.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]zeg dat maar tegen ginger
Welk gepest?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik snap dat gepest op Appel niet..?
ik vroeg alleen iets over rauwe gehakt, hij haptquote:Op woensdag 26 december 2012 22:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik snap dat gepest op Appel niet..?
De manier hoe ze antwoordenquote:
Nee ik lus het gewoon niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan moet ze het gehakt beter wassen
ewwww gadver manquote:Op woensdag 26 december 2012 22:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan moet ze het gehakt beter wassen
Op google kun je bijna alles vindenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben zelfs vergeten hoe ik nou een ei moet maken.
Youtube.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ben ik te lui voor.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op google kun je bijna alles vinden
boter in de pan, ei kapot slaan en wachten tot ie gebakken isquote:Op woensdag 26 december 2012 22:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat gaat niet als je het vuur niet aanmaakt.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
boter in de pan, ei kapot slaan en wachten tot ie gebakken is
Hoeft niet als je elektrisch kooktquote:Op woensdag 26 december 2012 22:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat gaat niet als je het vuur niet aanmaakt.
dan maak je het vuur aanquote:Op woensdag 26 december 2012 22:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat gaat niet als je het vuur niet aanmaakt.
Op het hardst?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan maak je het vuur aan
Je kan wel FOK!ken maar niet utuben..?quote:
Nee, ik ben te lui om een ei te bakken.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je kan wel FOK!ken maar niet utuben..?
ahquote:Op woensdag 26 december 2012 22:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik ben te lui om een ei te bakken.
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:11 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb 2 gezellige kerstdagen gehad
En mijn Engels is ook wat beter geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |