Ja joh, en aan de kleding te zien is het daar ook 27 graden.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze hebben vast ook gezellige sfeerverlichting?
Groot gelijk dat je daar blijft hangen dan.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja joh, en aan de kleding te zien is het daar ook 27 graden.
Je hebt de goede buurt gekozen. Ik kwam net "toevallig" langs de Doubletstraat en daar was de sfeer wat minder vanwege een stel veeleisende klanten.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja joh, en aan de kleding te zien is het daar ook 27 graden.
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:30 schreef Coos het volgende:
Ik ben verkeerd uitgestapt.Ik sta nu in de Geleenstraat. Er zijn hier kennelijk een hoop dames thuis en die vragen of ik bij hen kerstfeest kom vieren.
![]()
Dus Oop ken de tyfus krijgen, ik blijf hier.
Dat lijkt mij geen kleinzoon maar een kleindochter?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:54 schreef QuarterBack het volgende:
De familie zwaait al, het gaat vast gezellig worden
[ afbeelding ]
quote:Volgens de politie is er duidelijk meer ingebroken ''dan op een doorsnee dinsdag''. De inbrekers maken er dankbaar gebruik van dat mensen lang weg zijn, bijvoorbeeld terwijl zij bij familie dineren.
© ANP
Daar sta ik nu ook !! Mootie kom me ff halen, sta hier te blauwbekkenquote:Op woensdag 26 december 2012 16:52 schreef mootie het volgende:
Ik sta bij Leo, volgens mij zie ik Pullup in de verte!
echt .... tjeequote:Op woensdag 26 december 2012 17:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij geen kleinzoon maar een kleindochter?
Was jij dit?quote:Op woensdag 26 december 2012 17:30 schreef Coos het volgende:
Ik ben verkeerd uitgestapt.Ik sta nu in de Geleenstraat. Er zijn hier kennelijk een hoop dames thuis en die vragen of ik bij hen kerstfeest kom vieren.
![]()
Dus Oop ken de tyfus krijgen, ik blijf hier.
ze is toch een poppetje, wat een schatje de KLEINDOCHTER van Opa&Oma. ( haar papa is ook wel een erg en lekker ding:P)quote:Op woensdag 26 december 2012 16:54 schreef QuarterBack het volgende:
De familie zwaait al, het gaat vast gezellig worden
[ afbeelding ]
Over lekker gesproken .. ik ga vanaaf naar mezelf kijken op tvquote:Op woensdag 26 december 2012 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze is toch een poppetje, wat een schatje de KLEINDOCHTER van Opa&Oma. ( haar papa is ook wel een erg en lekker ding:P)
Heb je iig een kijkerquote:Op woensdag 26 december 2012 18:26 schreef ZOA het volgende:
[..]
Over lekker gesproken .. ik ga vanaaf naar mezelf kijken op tv
Ja, maar Oop's kleinzoon, hij die hier niet mag worden afgebeeld, is ook een topper hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze is toch een poppetje, wat een schatje de KLEINDOCHTER van Opa&Oma. ( haar papa is ook wel een erg en lekker ding:P)
Hoeveel kleinkinderen zijn er dan totaal?quote:Op woensdag 26 december 2012 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar Oop's kleinzoon, hij die hier niet mag worden afgebeeld, is ook een topper hoor
Jian heeft al te diep in het glaasje gekekenquote:Op woensdag 26 december 2012 18:57 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Hoeveel kleinkinderen zijn er dan totaal?
Waarquote:Op woensdag 26 december 2012 18:26 schreef ZOA het volgende:
[..]
Over lekker gesproken .. ik ga vanaaf naar mezelf kijken op tv
Dacht dat we samen naar Oop gingen......quote:Op woensdag 26 december 2012 19:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Gezellig hoor. Ook leuk dat al opa's kleinkinderen er zijn.
Echt wel, dat is haar enige uitje.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:27 schreef Dotteke het volgende:
Past oma nog wel op de kleine nu zoonlief gescheiden is eigenlijk?
Ik heb op het perron staan wachten maar je was te laat. Ik kon opa niet nog langer laten wachten op mijn aanwezigheid.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:28 schreef pos het volgende:
[..]
Dacht dat we samen naar Oop gingen......
quote:Op woensdag 26 december 2012 19:27 schreef Dotteke het volgende:
Past oma nog wel op de kleine nu zoonlief gescheiden is eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |