Mwah, die waren maar 5 maanden over de uiterste houdbaarheidsdatum.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:15 schreef pullup het volgende:
[..]
je hebt toch niet van die soesjes gegeten mag ik hopen ?
pullup......quote:Op donderdag 27 december 2012 16:15 schreef pullup het volgende:
[..]
je hebt toch niet van die soesjes gegeten mag ik hopen ?
Nietus...Oma at ze ook....quote:Op donderdag 27 december 2012 16:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, die waren maar 5 maanden over de uiterste houdbaarheidsdatum.
Je hebt het nu over een vrouw die geen spinnenwebben herkent als ze onder haar neus zitten hè.quote:
Geen reden tot ongerustheid hoor. Zoals Scrutz zei dat waren zo ongeveer de veiligste snacks van de avond.quote:
...en de kerstletter, van Leo?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen reden tot ongerustheid hoor. Zoals Scrutz zei dat waren zo ongeveer de veiligste snacks van de avond.
Maar hij heeft als ik opa moest geloven wel het hele jaar in de vriezer gezeten.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Overgebleven van vorig jaar.
Dat verklaart in ieder geval waarom er hondenharen aan de doos vastgeplakt leken te zitten.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar hij heeft als ik opa moest geloven wel het hele jaar in de vriezer gezeten.
Gezeten nog wel... Stoeltje erbij, boekkie...quote:Op donderdag 27 december 2012 16:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar hij heeft als ik opa moest geloven wel het hele jaar in de vriezer gezeten.
Er was nog wat aan die letter blijven plakken maar dat heb ik er samen met de groene stukjes afgeveegd.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat verklaart in ieder geval waarom er hondenharen aan de doos vastgeplakt leken te zitten.
Ik ga ff liggen....quote:Op donderdag 27 december 2012 16:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Er was nog wat aan die letter blijven plakken maar dat heb ik er samen met de groene stukjes afgeveegd.
Het was wat je noemt een verrassingsmenu.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:39 schreef beequeen het volgende:
Jullie smaakpapillen hebben er dus flinks van langs gekregen.![]()
Je was er, net als Copycat, toch een beetje bij. Opa had placemats gemaakt van de foto's van FOK!kers die hij van PB toegestuurd had gekregen.quote:Ben ik blij dat ik toch gekozen heb voor een etentje bij mijn zus. Gezellig, familie onder elkaar.
Best liev.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Je was er, net als Copycat, toch een beetje bij. Opa had placemats gemaakt van de foto's van FOK!kers die hij van PB toegestuurd had gekregen.
Placemate en al ging erin, die van jou vond ie t lekkerst!quote:Op donderdag 27 december 2012 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Best liev.
Maar ik neem aan dat die ouwe gewoon van zijn Ajax-bord heeft gegeten, zonder placemat. Dat eet zo lastig, een placemat op schoot.
Met placematquote:Op donderdag 27 december 2012 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Best liev.
Maar ik neem aan dat die ouwe gewoon van zijn Ajax-bord heeft gegeten, zonder placemat. Dat eet zo lastig, een placemat op schoot.
Logisch, ik ben ook lekkerderder dan dat gore over-de-datum-vreten.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:49 schreef BendeBielzen het volgende:
Placemate en al ging erin, die van jou vond ie t lekkerst!
Oefening baart kunst.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Met placematHij is heel behendig in het met het bord op schoot eten.
Jij bent ook al aardig over-de-datumquote:Op donderdag 27 december 2012 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Logisch, ik ben ook lekkerderder dan dat gore over-de-datum-vreten.
MILFS ftw.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:58 schreef BendeBielzen het volgende:
Jij bent ook al aardig over-de-datum
Ik hoop dat hij dan wel gaat streamen. Daar wil ik geen minuut van missen.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Op zijn verjaardag gaan we fonduen en dan heeft hij de pan met kokend vet op schoot.
Niet zieker dan we al zijnquote:Op donderdag 27 december 2012 17:39 schreef Dotteke het volgende:
Niemand ziek geworden van rochels, groene ballen en overdatum eten??
Er was genoeg drank voorradig om alle mogelijk kiemen te desinfecteren.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:39 schreef Dotteke het volgende:
Mootie is opvallend afwezig.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:39 schreef Dotteke het volgende:
...maar het was gezellig...quote:Op donderdag 27 december 2012 17:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Er was genoeg drank voorradig om alle mogelijk kiemen te desinfecteren.
Het was lastig om die ouwe bij te houden met dat zuiptempo van hem maar ik denk dat de poging me behoed heeft voor ergere dingen dan een kleine kater.
Die zit natuurlijk nog steeds op die staakquote:Op donderdag 27 december 2012 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mootie is opvallend afwezig.
...kon gisteren al geen woord met haar wisselen....quote:Op donderdag 27 december 2012 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mootie is opvallend afwezig.
Jij zou haar toch na afloop van haar staak afhelpen?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zit natuurlijk nog steeds op die staak
...zei hij tegen een negert.....quote:Op donderdag 27 december 2012 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij zou haar toch na afloop van haar staak afhelpen?
Ik kreeg ineens een lift aangeboden en ben het straal vergetenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij zou haar toch na afloop van haar staak afhelpen?
Hou mij erbuitenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kreeg ineens een lift aangeboden en ben het straal vergeten
Nou ja, het is een zelfstandige meid, die redt zich welquote:Op donderdag 27 december 2012 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh, wij zijn langs 'r gereden en ze schreeuwde nog wel iets, maar Hop zei, mootie zegt gedag en toen hebben we teruggezwaaid, ja wisten wij veel, alhoewel misschien Hop toch wel, die lachte een beetje gemeen ..quote:Op donderdag 27 december 2012 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach, die bedreigingen zijn zijn wat onbeholpen manier om ons te vertellen wat wij voor hem betekenen.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:55 schreef Dotteke het volgende:
Nou kijk eens aan Oop heeft jullie dus van alle gemaken voorzien.![]()
Zal hij jullie nu nog de Tyfus wensen denk je??![]()
Mwah, oma leek het niet echt te kunnen waarderen dat ik grote oma steeds aansprak met Mevrouw de Bok.quote:Hij moet nu toch wel echt van jullie houden , en de oma's ook natuurlijk, die droegen jullie zeker op handen.
Shit. Vergeten.quote:Heeft een van jullie het belletje uitgeprobeerd??
Nou ja jij kon het ook niet weten, je kwam nadat we de afspraak gemaakt hadden binnen nadat je je bij Gert had ingedronken.quote:
Dommiequote:Op donderdag 27 december 2012 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, die bedreigingen zijn zijn wat onbeholpen manier om ons te vertellen wat wij voor hem betekenen.
Liefde en haat liggen dicht bij elkaar zeggen ze niet voor niets altijd![]()
[..]
Mwah, oma leek het niet echt te kunnen waarderen dat ik grote oma steeds aansprak met Mevrouw de Bok.
Niet, was ze jaloers![]()
[..]
Shit. Vergeten.
Pos lust er wel pap van zo te lezenquote:Op donderdag 27 december 2012 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja jij kon het ook niet weten, je kwam nadat we de afspraak gemaakt hadden binnen nadat je je bij Gert had ingedronken.
Die is nu niet voor niets de beste vriendin van oma.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pos lust er wel pap van zo te lezen![]()
Jaah...en waarom ?? ...omdat ik een kwartier bij Leo voor de deur stond en niemand me kwam halen...quote:Op donderdag 27 december 2012 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja jij kon het ook niet weten, je kwam nadat we de afspraak gemaakt hadden binnen nadat je je bij Gert had ingedronken.
Gelukkig is het bij hem over met die wilde kerst gekkigheid en kan hij weer terug naar zijn oude gewoontes.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Etenstijd.. Oop heeft het voor elkaar: hij eet vandaag weer van zijn eigen vertrouwde Ajaxbord
[ afbeelding ]
Fijn dat twee mensen elkaar dan toch gevonden hebben hé.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is nu niet voor niets de beste vriendin van oma.
Ik wilde eerst nog wachten maar mootie kwam net iets eerder met haar staak en wilde meteen vertrekken en zo is het cirkeltje weer rondquote:Op donderdag 27 december 2012 18:18 schreef pos het volgende:
[..]
Jaah...en waarom ?? ...omdat ik een kwartier bij Leo voor de deur stond en niemand me kwam halen...
Heeft hij nog niet gegeten dan ?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
En wat o wat zal er op het menu staan?
Team "restjes van gisteren"
De kip zeker? De varkenshaas is ingevroren, denk ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
En wat o wat zal er op het menu staan?
Team "restjes van gisteren"
Yeps, en de biefstuk staat lekker te pruttelen.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
De kip zeker? De varkenshaas is ingevroren, denk ik.
Die moet zéker 40 minuten pruttelen.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yeps, en de biefstuk staat lekker te pruttelen.
Gert is onderweg.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:24 schreef mootie het volgende:
Anyway... Even een mobieltje van iemand geleend... Kan iemand me gvd van die staak komen halen????
Voeren ze je wel daar ?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:24 schreef mootie het volgende:
Anyway... Even een mobieltje van iemand geleend... Kan iemand me gvd van die staak komen halen????
Klopt helemaal. Er zijn gisteren waarschijnlijk wat minder FOK!kers komen opdagen dan voorzien, want er is nog over voor een weeshuis. Vandaag inderdaad kip. De biefstuk en de varkenshaas komen op andere dagen aan de beurt.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De kip zeker? De varkenshaas is ingevroren, denk ik.
Beide oma's moeten samen op bed tv kijken op de tablet. Alleen daar hebben ze ontvangst.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:25 schreef Jian het volgende:
Oop gaat darten kijken en dat doet hij op de TV als grote Oma wat anders wil zien gaat zij maar achter het computerscherm zitten. Wat een Asociale rothond is het toch ook. Hij heeft gvd toch darten op die computer van 'm, laat oma en grote oma dan gewoon lekker wat anders kijken op TV. Maar nee het is zijn TV natuurlijk en hij gaat daarop darten kijken. Remy
Nou wat zeur je dan, volgens mij heb je nog een prachtig uitzicht ookquote:Op donderdag 27 december 2012 18:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Een paar bontkraagjes gooiden wat patatjes naar me.
Zal eens een poging wagen en de stream eens een keertje aan gaan zetten.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:26 schreef pullup het volgende:
Opa klaagt nu dat grote oma nooit luistert
Nou ja, hij moest eerst nog naar z;n wekelijkse pokeravond, maar dat duurt nooit langer dan een uur of vier a vijf, dus heel even geduldquote:
Sjaan! Zet je gehoorapparaat aan!quote:Op donderdag 27 december 2012 18:26 schreef pullup het volgende:
Opa klaagt nu dat grote oma nooit luistert
Dat bier moet-ie drinken van z'n geloof.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:30 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha ha ha wil dingen niet eten omdat die bang is last van zijn darmen te krijgen maar wil wel een biertje. Tja of dat nu zo goed is voor je darmen.![]()
en omdat ie er pillen voor heeft, anders dienen die natuurlijk nergens voor ...quote:Op donderdag 27 december 2012 18:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat bier moet-ie drinken van z'n geloof.
Als ik hem was zou ik PB bannen van de chat.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:32 schreef pullup het volgende:
En nu verzint volgens oop PB ineens allerlei dingen die opa nooit gezegd zou hebben![]()
Gelukkig zijn wij er om een betrouwbaar beeld te schetsen.
Kan wel klopen Scrutinizer,quote:Op donderdag 27 december 2012 18:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat bier moet-ie drinken van z'n geloof.
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:37 schreef BendeBielzen het volgende:
Oeps, hij steekt de dievenmoord in een krieltje
Opa ziet een Marokkaan op tv en stikt bijna in z'n eten.
Jullie konden wel broers zijn... Sjors en Sjimmie
Hoho, pullup is hier de Sjimmie.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:37 schreef BendeBielzen het volgende:
Oeps, hij steekt de dievenmoord in een krieltje
Opa ziet een Marokkaan op tv en stikt bijna in z'n eten.
Jullie konden wel broers zijn... Sjors en Sjimmie
De enige echte.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoho, pullup is hier de Sjimmie.
Bemoei je er niet meequote:Op donderdag 27 december 2012 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vindt dat dieren niet in een kooi horen. Hij pleit zichzelf vrij door te zeggen dat zijn dieren, zoals Ajax, in gevangenschap geboren zijn. Dit natuurlijk geheel in tegenstelling tot de dieren van circussen en dierentuinenHet ligt weer eens aan alle anderen en niet aan opa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |