Oh, wij zijn langs 'r gereden en ze schreeuwde nog wel iets, maar Hop zei, mootie zegt gedag en toen hebben we teruggezwaaid, ja wisten wij veel, alhoewel misschien Hop toch wel, die lachte een beetje gemeen ..quote:Op donderdag 27 december 2012 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kreeg ineens een lift aangeboden en ben het straal vergeten
Ach, die bedreigingen zijn zijn wat onbeholpen manier om ons te vertellen wat wij voor hem betekenen.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:55 schreef Dotteke het volgende:
Nou kijk eens aan Oop heeft jullie dus van alle gemaken voorzien.![]()
Zal hij jullie nu nog de Tyfus wensen denk je??![]()
Mwah, oma leek het niet echt te kunnen waarderen dat ik grote oma steeds aansprak met Mevrouw de Bok.quote:Hij moet nu toch wel echt van jullie houden , en de oma's ook natuurlijk, die droegen jullie zeker op handen.
Shit. Vergeten.quote:Heeft een van jullie het belletje uitgeprobeerd??
Nou ja jij kon het ook niet weten, je kwam nadat we de afspraak gemaakt hadden binnen nadat je je bij Gert had ingedronken.quote:
Dommiequote:Op donderdag 27 december 2012 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, die bedreigingen zijn zijn wat onbeholpen manier om ons te vertellen wat wij voor hem betekenen.
Liefde en haat liggen dicht bij elkaar zeggen ze niet voor niets altijd![]()
[..]
Mwah, oma leek het niet echt te kunnen waarderen dat ik grote oma steeds aansprak met Mevrouw de Bok.
Niet, was ze jaloers![]()
[..]
Shit. Vergeten.
Pos lust er wel pap van zo te lezenquote:Op donderdag 27 december 2012 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja jij kon het ook niet weten, je kwam nadat we de afspraak gemaakt hadden binnen nadat je je bij Gert had ingedronken.
Die is nu niet voor niets de beste vriendin van oma.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pos lust er wel pap van zo te lezen![]()
Jaah...en waarom ?? ...omdat ik een kwartier bij Leo voor de deur stond en niemand me kwam halen...quote:Op donderdag 27 december 2012 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja jij kon het ook niet weten, je kwam nadat we de afspraak gemaakt hadden binnen nadat je je bij Gert had ingedronken.
Gelukkig is het bij hem over met die wilde kerst gekkigheid en kan hij weer terug naar zijn oude gewoontes.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Etenstijd.. Oop heeft het voor elkaar: hij eet vandaag weer van zijn eigen vertrouwde Ajaxbord
[ afbeelding ]
Fijn dat twee mensen elkaar dan toch gevonden hebben hé.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is nu niet voor niets de beste vriendin van oma.
Ik wilde eerst nog wachten maar mootie kwam net iets eerder met haar staak en wilde meteen vertrekken en zo is het cirkeltje weer rondquote:Op donderdag 27 december 2012 18:18 schreef pos het volgende:
[..]
Jaah...en waarom ?? ...omdat ik een kwartier bij Leo voor de deur stond en niemand me kwam halen...
Heeft hij nog niet gegeten dan ?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
En wat o wat zal er op het menu staan?
Team "restjes van gisteren"
De kip zeker? De varkenshaas is ingevroren, denk ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
En wat o wat zal er op het menu staan?
Team "restjes van gisteren"
Yeps, en de biefstuk staat lekker te pruttelen.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
De kip zeker? De varkenshaas is ingevroren, denk ik.
Die moet zéker 40 minuten pruttelen.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yeps, en de biefstuk staat lekker te pruttelen.
Gert is onderweg.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:24 schreef mootie het volgende:
Anyway... Even een mobieltje van iemand geleend... Kan iemand me gvd van die staak komen halen????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |