Tita wij kunnen toch niet weg vanvond, wij *moeten* Eastenders kijkenquote:
Dan kom je toch gewoon daarna naar opaquote:Op woensdag 26 december 2012 15:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Tita wij kunnen toch niet weg vanvond, wij *moeten* Eastenders kijken![]()
Is weer spannend!
Wij komen niet, wij gaan iets gezelligs doenquote:Op woensdag 26 december 2012 15:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan kom je toch gewoon daarna naar opaWij zijn er nog wel even.
Net ff van paar dagen terug gekeken op BBC Entertaiment, Kat nog met make-up op de BBC 1 zonderquote:Op woensdag 26 december 2012 15:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Tita wij kunnen toch niet weg vanvond, wij *moeten* Eastenders kijken![]()
Is weer spannend!
Vanavond weer een uur op BBC1quote:Op woensdag 26 december 2012 15:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Net ff van paar dagen terug gekeken op BBC Entertaiment, Kat nog met make-up op de BBC 1 zonderHeerlijk he zo een serie, ja die engelse kenne er wat van.............
Lavenderr is ook Fan............![]()
Opa kijkt geen Eastenders, hij heeft geen BBC in zijn pakket zitten
En vanavond blieft hij wel een biertje.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:36 schreef Jian het volgende:
Opa wil zijn gourmet geprakt zeg hij net
we gaan er weer uitgebreid voor zitten........quote:
Je schijnt geen oogcontact met het joch te mogen maken.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:38 schreef Jian het volgende:
Oh, ik zie nu de kinderstoel staan, we zijn dus in afwachting van opa's kleinzoon neem ik aan
Het is zó spannend momenteelquote:Op woensdag 26 december 2012 15:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Net ff van paar dagen terug gekeken op BBC Entertaiment, Kat nog met make-up op de BBC 1 zonderHeerlijk he zo een serie, ja die engelse kenne er wat van.............
Lavenderr is ook Fan............![]()
Opa kijkt geen Eastenders, hij heeft geen BBC in zijn pakket zitten
Volg je het ook vanaf het begin?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is zó spannend momenteel![]()
Vandaar dat ik het diner bij Oop aan me voorbij laat gaan, Eastenders gaat voor
Snap ik echt niks van, het is toch een leuk ventje volgens mijquote:Op woensdag 26 december 2012 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je schijnt geen oogcontact met het joch te mogen maken.
Nee, niet helemaal vanaf het begin hoor, de laatste 5 jaar ongeveer. Met tussenpozen als ik de verhaallijn niet zo leuk vond.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Volg je het ook vanaf het begin?
Tja, de helft van de regels die opa voor vanavond opgesteld heeft, begrijp ik niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Snap ik echt niks van, het is toch een leuk ventje volgens mij
quote:Regel 17: Niet teveel uit het raam kijken, daar slijt het glas van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |